Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 11:33
tinus11
tinus11 is offline
ach ja, ik heb weer eens een keer geen nieuws maar zal de geruchten maar doornemen:

* Davids naar milan. seedorf staat hem nu al op te wachten op het vliegveld!
* litmanen stopt, heeft sjakie wolf niet voor niet ontslag genomen.
* van bommel: moet als antiheld wel naar duitsland gaan...
* van persie: geen oranje, geen basisplaats. dus aantrekkelijk voor elke europese suptopper.
* putter terug naar rkc. jammer is eigenlijk een goudegidsdivisie spits.
Oud 22-03-2004, 12:38
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 21-03-2004 @ 19:43:
Het was met het hele trio bagger, maar Kluivert en Davids hebben dan nog redelijk wat gepresteerd volgens mij. Het was iig niet echt geslaagd.
Reiziger speelde ook in die tijd voor Milan en hij was de enige die er redelijk speelde.
Oud 22-03-2004, 15:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 22-03-2004 @ 12:33:

* van persie: geen oranje, geen basisplaats. dus aantrekkelijk voor elke europese suptopper.
WHAHAHAHAHA

De leukste thuis zeker?
Oud 22-03-2004, 16:16
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-03-2004 @ 16:07:
WHAHAHAHAHA

De leukste thuis zeker?
HAP...
Oud 22-03-2004, 16:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 22-03-2004 @ 17:16:
HAP...
Ja dus.

OMG.
Oud 22-03-2004, 16:29
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Feyenoord werkt mee aan vertrek Elmander

22/3/2004 17:21

Johan Elmander mag uitkijken naar een nieuwe club. Feyenoord werkt mee aan een vertrek van de Zweedse spits, die in Rotterdam nog een contract heeft tot 2005.
Elmanders toekomst ligt niet bij Feyenoord, zo concludeerden beide partijen. Met de aanwezigheid van Dirk Kuijt, Danko Lazovic en Thomas Buffel is de kans op veel speeltijd gering. De Rotterdamse club heeft daarom zijn medewerking toegezegd aan het vertrek van Zweedse aanvaller, die op huurbasis uitkomt voor NAC Breda.

Helemaal opmerkelijk is deze conclusie niet. Elmander kwam in 2000 met veel verwachtingen bij Feyenoord binnen. Maar de Zweedse (jeugd)international kon zijn belofte niet inlossen. Ook na een succesvol huurverblijf bij Djurgårdens IF, waarmee hij de Zweedse titel veroverde, kon Elmander niet voldoende overtuigen. In de zomer van 2003 was duidelijk dat er geen plaats voor Elmander was in de selectie van Bert van Marwijk. NAC Breda, dat hem op huurbasis overnam, bood uitkomst.

www.vi.nl
Oud 22-03-2004, 16:53
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 22-03-2004 @ 13:38:
Reiziger speelde ook in die tijd voor Milan en hij was de enige die er redelijk speelde.
Die kwam toch een jaar later?
Oud 22-03-2004, 17:01
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 22-03-2004 @ 17:53:
Die kwam toch een jaar later?
Volgens mij een jaar eerder.
Oud 22-03-2004, 17:05
tinus11
tinus11 is offline
Verdediger Kurt Elshot vertrekt bij FC Groningen
Verdediger Kurt Elshot zal zijn contract bij FC Groningen niet verlengen. De populaire Groningse verdediger speelt al negen seizoenen voor Groningen en zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.

"De afgelopen jaren heb ik voortdurend blind bijgetekend, maar het is tijd voor iets anders. Ik zou het prachtig vinden om nog eens in Engeland te spelen", aldus de rechterverdediger.

Trainer Ron Jans: "Binnen de club was al afgesproken om vroegtijdig met Kurt te praten over een eventueel verlengen van zijn contract. Hij wil dit dus liever niet, dus we zullen meewerken aan een transfer. We hebben Kurt er graag bij! Het contract van Kurt loopt aan het einde van het volgend seizoen af, dus we zullen een transferprijs voor hem kunnen vragen."
bron

voor al wie nieuws wil over groningen
Oud 22-03-2004, 17:06
tinus11
tinus11 is offline
NAC wil ook tweede Cornelisse naar Breda halen
Tim Cornelisse staat in de belangstelling van NAC Breda. De formatie uit Breda had eerder Tim's broer, Yuri, al vastgelegd voor komend seizoen. Trainer Ton Lokhoff heeft Cornelisse hoog op zijn lijstje staan. "Omdat Tim precies in ons plaatje past. Niet alleen qua leeftijd, maar ook qua multifunctionaliteit. Hij kan op verschillende plaatsen in de verdediging uit de voeten," zei Lokhoff in De Telegraaf.

Cornelisse staat nog tot 2005 onder contract in Arnhem, maar Lokhoff denkt dat de club zich snel zal gaan melden voor de vleugelverdediger. Mocht Tim naar Breda vertrekken dan betekent dat een hereniging met zijn broer. Eerder kwamen beide uit voor Top Oss en RKC Waalwijk. Ook stonden ze nog bij Anderlecht onder contract, maar daar kwamen ze niet aan spelen toe

ook tim heeft geen trek in degradatievoetbal...
Oud 22-03-2004, 17:07
tinus11
tinus11 is offline
Transfer Van Bommel naar Tottenham lijkt dichterbij te komen
De kans dat Mark van Bommel volgend jaar op White Hart Lane te aanschouwen is, lijkt steeds groter te worden. Eerder toonde Tottenham Hotspur al grote interesse in de middenvelder, die zelf al aangaf wel iets te voelen voor een overgang. Nu PSV-voorzitter Van Raaij al heeft laten doorschemeren Van Bommel graag te willen verkopen lijkt niets een transfer in de weg te staan.

Van Bommel's zaakwaarnemer Karel Jansen bevestigt dat de kans zeker aanwezig is dat zijn cliënt volgend jaar bij Tottenham speelt. "Mark wil een transfer naar de Premiership en Tottenham heeft hem al een paar keer bekeken, net als een paar andere Engelse clubs. Ik denk dat hij graag naar 'The Spurs' zou willen vertrekken, omdat het een club is met een grote traditie en veel goede spelers", aldus Jansen tegenover BBC Sport.

Dat Tottenham naar alle waarschijnlijkheid komend seizoen geen Europees voetbal speelt, maakt volgens Jansen niet veel uit. "Als je in een competitie als de Premiership speelt, heb je bijna iedere week een topwedstrijd."
net als de vorige 2

we wisten het wel, maar goed
Oud 22-03-2004, 18:29
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 22-03-2004 @ 18:05:
[B]*kutbericht*

voor al wie nieuws wil over groningen
Ik gun het Kurt van harte dat ie een leuke club in Engeland maar voor Groningen is het niet goed..
Al die lozebeloftes van het bestuur dat er goeie aankopen komen moeten nu maar eens een feit worden.
Oud 22-03-2004, 18:32
Ketjing
Ketjing is offline
Voor het derde jaar op rij, leegloop bij Vitesse.
Cornelisse (NAC)
Van Fessem
Bochem
Sone
laatste drie moeten weg. Zonde in mijn ogen zeker voor Van Fessum en Bochum.
Oud 23-03-2004, 08:53
Ketjing
Ketjing is offline
Meer Cornelisse nieuws:

Vertrek Cornelisse bij Vitesse lijkt nabij

Het vertrek van Tim Cornelisse bij Vitesse lijkt nabij. De aanvoerder heeft een aanbieding van de Arnhemse club naast zich neergelegd en NAC Breda wil hem komende zomer inlijven. Cornelisse heeft bij Vitesse een contract tot de zomer van 2005. Na het komende seizoen kan hij dus transfervrij vertrekken. Wil Vitesse dat tegengaan, dan heeft de club twee opties. Óf de aanvoerder na dit seizoen verkopen en een transfersom opstrijken of het contract tussentijds openbreken en verlengen. Vitesse heeft al gesproken met de 25-jarige verdediger, maar beide partijen kwamen niet tot overeenstemming. "Hij wil niet verlengen", zegt Jan Streuer, technisch manager van de Arnhemse club.
Streuer bevestigt dat NAC zich heeft gemeld bij Vitesse. "Het initiatief ligt nu bij NAC", zegt de technisch manager, die aangeeft dat een transfer bespreekbaar is. "Vitesse zit niet in een situatie dat we kunnen zeggen dat we een speler absoluut niet verkopen. Als het interessant is voor ons, dan kunnen we er over spreken." Cornelisse verklaarde zondag, na de 5-0 nederlaag bij Ajax, dat hij niets weet van concrete belangstelling voor hem. Maar gisteren sprak NAC Breda-trainer Ton Lokhoff duidelijke taal: "Tim Cornelisse is een goede speler. Hij kan rechtsback spelen, in het centrum, is nog jong en heeft toch veel ervaring. Ik zou hem er heel graag bij hebben."

Lokhoff ziet in Cornelisse een mogelijke vervanger voor de van Feyenoord gehuurde Pieter Collen of Csaba Fehér. NAC deed Fehér onlangs een verlaagde aanbieding, omdat de club niet meer verplicht is de Hongaar het salaris uit te betalen dat geldt voor spelers van buiten de Europese Unie. Fehér staat nu voor ruim 400.000 euro bij NAC op de loonlijst. De Hongaar heeft de aanbieding in beraad.

NAC's algemeen directeur Theo Mommers, eerder dit jaar overgestapt van Vitesse, liet gisteren doorschemeren dat zijn club zal proberen Cornelisse transfervrij in te lijven . "De situatie op de Nederlandse markt is momenteel zo dat je niet per definitie een afkoopsom hoeft te betalen", aldus Mommers. Volgens Streuer zal daarvan echter absoluut geen sprake zijn. "Het is onmogelijk dat we Cornelisse transfervrij laten vertrekken", zegt de technisch manager. "Cornelisse is één van de betere rechterverdedigers van Nederland. Als hij weggaat, moeten we voor hem een vervanger halen. Dat zal ook geld kosten."

Tim Cornelisse was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar. Hij is de jongere broer van RKC-aanvaller Yuri Cornelisse, die al eerder door NAC werd vastgelegd. Tim Cornelisse speelde achtereenvolgens voor de amateurclub AFC'34 en de profs van AZ, TOP Oss, Anderlecht en RKC. Sinds 2000 staat hij onder contract bij Vitesse. De Arnhemse club zal deze week gesprekken voeren met Kristof Aelbrecht (verhuurd aan Helmond Sport), Nicky Hofs, Michael Jansen en de tweede elftal-spelers Achmed Ahahaoui en Jesse Pastoors. Deze jongelingen hebben een aflopend contract. Vitesse heeft echter een optie op contractverlenging. Eerder kregen Ricky Bochem, Bas Wijnen en Kalle Sone al te horen dat hun verbintenis niet werd verlengd. Raymond Fafiani heeft een verlaagde aanbieding in beraad. Vitesse wil de optie in zijn contract niet lichten.

Bron: De Gelderlander 23-03-04

Wat er dikgedrukt staat vind ik ronduit schandalig. Mommers zat voor NAC bij vitesse om de boel recht te krijgen, financieel is dit redelijk gelukt, maar sportief gezien is het alleen maar achteruit gegaan. Nu wilt hij ook nog 1 van de betere gratis afhalen. voor Mommers
Oud 23-03-2004, 08:57
Verwijderd
jammer voor vitesse, maar ik snap het best. Als ik Cornelisse was zou ik ook liever naar NAC gaan ipv degradatievoetbal spelen bij Vitesse.

Ik vind het ook een beetje jammer van Elmander, dat ie niet mag blijven bij Feyenoord. Hij heeft dit seizoen toch wel laten zien dat ie aardig goed kan voetballen. Ik hoop wel dat in de Nederlandse competitie blijft, misschien wilt ie wel bij NAC blijven, daar doet ie het goed
Oud 23-03-2004, 10:54
Ketjing
Ketjing is offline
ik snap ook wel dat Cornelisse liever hoger speelt, maar ik vind de manier waarop Mommers hem probeert aan te trekken niet echt netjes
Oud 23-03-2004, 13:23
Verwijderd
hoezo, gratis (of voor heel weinig geld) is toch veel slimmer? Daarbij is het gewoon volgens de regeltjes heur...
Oud 23-03-2004, 14:22
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 23-03-2004 @ 14:23:
hoezo, gratis (of voor heel weinig geld) is toch veel slimmer? Daarbij is het gewoon volgens de regeltjes heur...
gratis niet, hij is namelijk niet transfervrij
voor weinig geld kan wel en dat zal het wel worden
Oud 23-03-2004, 14:38
Alexanchez
Alexanchez is offline
Chelsea staat op het punt om AS Roma's Francesco Totti te contracteren, dit zegt zijn zaakwaarnemer Vincenzo Morabito tegen het mondiaal gerespecteerde Planet Football. De Italiaanse international staat bovendien nog altijd in de belangstelling van Real Madrid.

De toekomst van huidig trainer Claudio Ranieri bij Chelsea lijkt erg onzeker, omdat het hem niet lukt om alle supersterren als één team te laten spelen. Maar het is juist diezelfde Ranieri die Totti zo graag wil hebben. Ook Morabito erkent dit probleem.

Hij schat de kans dat Raineri mag blijven op 50-50, maar hij is er stellig van overtuigd dat zijn protégee op korte termijn zijn handtekening zet onder een lucratief contract, aangeboden door Chelsea.

Bron: voetbalzone.nl

Dat zal dan de eerse aankoop worden van Real Madrid-formaat. Crespo-Totti zou een dodelijk duo zijn. Ik hoop dus dat hij naar Chelsea gaat...
Oud 23-03-2004, 14:44
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het is dat je mag kopen wie en wat je wil maar dit is toch gewoon belachelijk.
Chelsea wordt helemaal kapot gemaakt zo.
Geen jeugdspeler die meer doorbreekt.
Zou me niks verbazen als Chelsea over een x aantal jaar diep in de schulden zit.
Oud 23-03-2004, 14:49
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-03-2004 @ 15:44:
Zou me niks verbazen als Chelsea over een x aantal jaar diep in de schulden zit.
en het ironische is nog wel dat Frank Lampard imo de beste is van Chelsea, en die zit er al voordat die Rus de tent overkocht
Oud 23-03-2004, 15:39
Verwijderd
totti had toch ook eens aangegeven alleen naar real te willen vertrekken?
Het lijkt me ook dat ie gozer wel beter weet en niet naar Chelsea zal gaan.
Oud 23-03-2004, 15:58
Verwijderd
Totti verdient eigenlijk wel meer dan Chelsea vind ik. Maar ik denk dat hij bij Chelsea wel veel kan verdienen.
Oud 23-03-2004, 16:08
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 23-03-2004 @ 16:58:
Totti verdient eigenlijk wel meer dan Chelsea vind ik. Maar ik denk dat hij bij Chelsea wel veel kan verdienen.
En wat versta jij onder ''meer dan Chelsea'' ?
Real Madrid, Juventus, Man Utd, AC Milan en Arsenal?

(lijkt me trouwens een leuke speler voor Barcelona! of voor Juventus als Nedved of Del Piero weggaat)
Oud 23-03-2004, 16:13
tinus11
tinus11 is offline
als totti weggaat, dan is het in iedergeval niet naar juventus.
een echte romein, en dat is totti, die gaat nog voor geen miljard naar een andere Italiaanse club.
Oud 23-03-2004, 16:40
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 23-03-2004 @ 17:13:
als totti weggaat, dan is het in iedergeval niet naar juventus.
een echte romein, en dat is totti, die gaat nog voor geen miljard naar een andere Italiaanse club.
Dat hij niet naar Lazio gaat, OK. Maar ik zie hem zo vertrekken naar Juve of Milan.
Oud 23-03-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 23-03-2004 @ 17:08:
En wat versta jij onder ''meer dan Chelsea'' ?
Real Madrid, Juventus, Man Utd, AC Milan en Arsenal?

Inderdaad, ik ben bang dat hij niet zo veel aan spelen toekomt bij Chelsea.
Oud 23-03-2004, 20:08
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-03-2004 @ 15:44:
Idd.. Heeft bij Lazio ook weinig gescheeld.. En die konden paar jaar terug ook ineens iedereen kopen die ze wilde
Oud 23-03-2004, 22:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-03-2004 @ 22:35:
Zou idd een goeie zijn voor MVV. Een typische 1e divisie spits.
Ja maar nog nix is zeker. TV Utrecht heeft laten weten dat Donny de Groot zelf liever niet naar MVV wil. Ook zei Foeke Booy zondag bij Studio Voetbal nix over Donny de Groot toen hem iets werd gevraagd over transfervrije spelers.
Oud 24-03-2004, 13:07
zlatani9
zlatani9 is offline
Vandaag wederom een briljant gerucht gehoord op school : Mark van Bommel naar Barcelona.. waar die het vandaan had wist die gast het alleen niet 99% zeker gelul dus denk
Oud 24-03-2004, 16:19
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
De A-selectie PSV kan vanaf vandaag een nieuwe speler bergroeten. Jan Wuytens, Belgische international van het elftal onder 19, komt over uit het tweede elftal van de Eindhovense ploeg. De 18-jarige verdediger voegt zich vanaf donderdag bij de selectie.

De op 9 juni 1985 in het Belgische Hasselt geboren Wuytens, begon zijn loopbaan in zijn geboorteplaats. In 1996 kwam het talent bij RSC Anderlecht terecht, waarna hij na één seizoen in Brussel naar Eindhoven kwam
jantje is locht
Oud 25-03-2004, 09:21
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Kevin Bobson speelt volgend seizoen voor Willem II. Bobson komt van Espanyol waar zijn in juli aflopende contract niet wordt verlengd.De oud-speler van Ajax en NAC tekent voor vier jaar.

De overgang van Michel Kreek van AEK Athene naar Willem II is afgerond. Als Kreek de medische keuring doorstaat, tekent hij voor twee seizoenen.
Oud 25-03-2004, 09:22
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
FC Volendam zal het contract van vier spelers niet verlengen. Doelman Robert van Westerop, aanvallers Dion Esajas en Orlando Smeekes en middenvelder Misha Salden mogen na dit seizoen naar een andere club uitzien.
Oud 25-03-2004, 09:23
Verwijderd
doet willem II toch nog iets goeds op de transfermarkt
Oud 25-03-2004, 11:29
Verwijderd
mendez da silva niet naar NAC.... johan derksen verzon weer eens wat... tim cornelisse heeft aangegeven graag naar NAC te komen.. zijn broertje Yuri heeft een ruime tijd geleden al getekend.
Oud 25-03-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-03-2004 @ 10:23:
ik denk.... dat bobson bij de wedstrijden nac-stillem 2 en stillem 2 - nac behoorlijk uitgefloten gaat worden
Oud 25-03-2004, 13:31
mario
mario is offline
‘Half Europa volgt Van Persie'
[ Algemeen Dagblad ]

Robin van Persie vertrekt aan het eind van het seizoen bij Feyenoord. De kans dat hij zijn contract in de Kuip uitdient, is vrijwel nihil. "Heel veel clubs informeren naar Robin", aldus zijn zaakwaarnemer.

Volgens zijn zaakwaarnemer Erwin Boonacker is er in Europa zo veel belangstelling voor het 20-jarige talent dat hij over een paar maanden de clubs vermoedelijk voor het uitkiezen heeft. ,,Heel veel clubs informeren naar Robin'', aldus Boonacker. ,,Overal duiken scouts op om hem te bekijken. Zelfs als hij met het beloftenteam meespeelt, is de belangstelling groot. Maar concrete afspraken zijn nog niet gemaakt. Ik verwijs iedereen die belt door naar Feyenoord. Wij komen pas in actie zodra de club zaken doet met een potentiële gegadigde.

Maar op dit moment heb ik er alle vertrouwen in dat Van Persie aan het eind van het seizoen vertrekt. Het niet doorgaan van de transfer naar Arsenal was een teleurstelling, maar de wereld is daarna niet vergaan. Er zijn nog heel veel mooie clubs.''

Ook Feyenoord gaat er van uit dat Van Persie binnenkort uit de Kuip vertrekt. Te meer omdat hij nu nog wat euro's oplevert. Als hij zijn contract - dat volgend jaar zomer afloopt - uitdient kan hij immers - net als de Deen Tomasson na het veroveren van de UEFA Cup - transfervrij bij de Rotterdamse club weggaan. Dat doemscenario wil Feyenoord voorkomen. De club wil daarom graag meewerken aan een transfer omdat Van Persie categorisch weigert zijn verbintenis op Rotterdam-Zuid tussentijds te verlengen.

Bankzitter Van Persie - Lurling heeft hem uit de basis verdreven - heeft met oog op zijn sportieve toekomst zelfs zijn aversie tegen Cor Pot opzij gezet. De relatie tussen de speler en de coach van Jong Oranje is - net zoals die tussen Van Persie en Feyenoord-trainer Bert van Marwijk - ondermaats. Desondanks doet Van Persie volgende week dinsdag in Tilburg gewoon mee met Jong Oranje tegen de beloften van Frankrijk.

Boonacker: ,,Robin deed vorige maand ook mee tegen Jong Engeland. Dat soort wedstrijden zijn voor hem ideaal om te laten zien wat hij allemaal kan. In Engeland zaten talloze scouts van clubs uit de Premier League op de tribune. Een mooier platform om te tonen wat je in huis hebt, is bijna niet denkbaar.''
Oud 25-03-2004, 14:25
tinus11
tinus11 is offline
ja hlaf europa achter van persie aan:
* shefield wensday
* fortuna koln
* Millwal
* club brugge
* austria wien
* stades rennes
* regina

allemaal grote clubs he...
Oud 25-03-2004, 16:00
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 25-03-2004 @ 15:25:
ja hlaf europa achter van persie aan:
* shefield wensday
* fortuna koln
* Millwal
* club brugge
* austria wien
* stades rennes
* regina

allemaal grote clubs he...
Tja in die clubs zal die niet in geinteresseerd zijn, maar die clubs zijn zo klein bijv fortuna koln tja zo kan je net zo goed Banants Jerevan opnoemen die zouden hem ook wel willen
Oud 25-03-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Opruiming bij FC Zwolle: tien man weg

25/3/2004 17:04

Bert Zuurman (foto) en Jasar Takak mogen blijven bij FC Zwolle. Alle andere spelers die een aflopend contract hebben bij de hekkensluiter van de Holland Casino Eredivisie moeten weg.
Een zestal spelers kreeg donderdag te horen dat er voor hen geen toekomst meer is bij FC Zwolle: Arjan Bosschaart, Ivan Cvetkov, Marino Promes, Paulus Roiha (gehuurd van FC Utrecht), André de Ridder en Gorgi Hristov.

Eerder was al bekend dat er vier spelers zouden vertrekken bij de Overijsselse club. Marco Roelofsen zet een punt achter zijn loopbaan, Albert van der Haar verkast naar Willem II, Johan van der Werff zoekt het avontuur bij FC Dordrecht en Morten Karlsen kwam niet tot een akkoord over een nieuwe verbintenis.

FC Zwolle hoopt Zuurman en Takak wel te behouden. Zuurman kan voor één seizoen bijtekenen. De 31-jarige aanvaller scoorde dit seizoen twee keer voor zijn club.

Takak speelt op huurbasis bij Zwolle en de club hoopt ook volgend seizoen van zijn diensten gebruik te kunnen maken. De van PSV-geleende middenvelder is een van de weinige lichtpuntjes van de Zwolse eredivisionist. De 22-jarige speler is clubtopscorer met zeven doelpunten. PSV maakte bekend graag het tot 2005 lopende contract van Takak te willen verlengen.
www.vi.nl
Oud 25-03-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
mario schreef op 25-03-2004 @ 14:31:
[ Algemeen Dagblad ]

Robin van Persie vertrekt aan het eind van het seizoen bij Feyenoord. De kans dat hij zijn contract in de Kuip uitdient, is vrijwel nihil. "Heel veel clubs informeren naar Robin", aldus zijn zaakwaarnemer.

Volgens zijn zaakwaarnemer Erwin Boonacker is er in Europa zo veel belangstelling voor het 20-jarige talent dat hij over een paar maanden de clubs vermoedelijk voor het uitkiezen heeft. ,,Heel veel clubs informeren naar Robin'', aldus Boonacker. ,,Overal duiken scouts op om hem te bekijken. Zelfs als hij met het beloftenteam meespeelt, is de belangstelling groot. Maar concrete afspraken zijn nog niet gemaakt. Ik verwijs iedereen die belt door naar Feyenoord. Wij komen pas in actie zodra de club zaken doet met een potentiële gegadigde.

Maar op dit moment heb ik er alle vertrouwen in dat Van Persie aan het eind van het seizoen vertrekt. Het niet doorgaan van de transfer naar Arsenal was een teleurstelling, maar de wereld is daarna niet vergaan. Er zijn nog heel veel mooie clubs.''

Ook Feyenoord gaat er van uit dat Van Persie binnenkort uit de Kuip vertrekt. Te meer omdat hij nu nog wat euro's oplevert. Als hij zijn contract - dat volgend jaar zomer afloopt - uitdient kan hij immers - net als de Deen Tomasson na het veroveren van de UEFA Cup - transfervrij bij de Rotterdamse club weggaan. Dat doemscenario wil Feyenoord voorkomen. De club wil daarom graag meewerken aan een transfer omdat Van Persie categorisch weigert zijn verbintenis op Rotterdam-Zuid tussentijds te verlengen.

Bankzitter Van Persie - Lurling heeft hem uit de basis verdreven - heeft met oog op zijn sportieve toekomst zelfs zijn aversie tegen Cor Pot opzij gezet. De relatie tussen de speler en de coach van Jong Oranje is - net zoals die tussen Van Persie en Feyenoord-trainer Bert van Marwijk - ondermaats. Desondanks doet Van Persie volgende week dinsdag in Tilburg gewoon mee met Jong Oranje tegen de beloften van Frankrijk.

Boonacker: ,,Robin deed vorige maand ook mee tegen Jong Engeland. Dat soort wedstrijden zijn voor hem ideaal om te laten zien wat hij allemaal kan. In Engeland zaten talloze scouts van clubs uit de Premier League op de tribune. Een mooier platform om te tonen wat je in huis hebt, is bijna niet denkbaar.''
de vetgedrukte zin zegt genoeg lijkt mij....die gast bluft altijd de haren van zijn eigen kop af,....
Oud 25-03-2004, 19:20
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-03-2004 @ 10:23:
Jah idd.. Kevin Bobson was aardig lekker spelertje
Oud 25-03-2004, 19:22
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
mario schreef op 25-03-2004 @ 14:31:
[ Algemeen Dagblad ]
Echt een Feyenoord-actie ook weer dan om hem dan niet op te stellen in de competitie.. T is leuk dat ze komen kijken hoe die bij de beloften speelt.. Maar denk dat het wat overtuigender is als die scouts hem in de eredivisie een mannetje zien dollen..
Oud 25-03-2004, 20:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-03-2004 @ 12:29:
ik denk.... dat bobson bij de wedstrijden nac-stillem 2 en stillem 2 - nac behoorlijk uitgefloten gaat worden
Ik neem een eikeldopje mee.
Oud 25-03-2004, 21:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weer 10 man weg bij Zwolle, vorig jaar ook al ongeveer... dan is die spelersgroep nog minder dan dit seizoen, laat ze dus maar lekker degraderen.
Oud 25-03-2004, 22:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Timmer heeft bijgetekend tot 2007 bij AZ.

Onderhandelingen met Perez zijn gestaakt. Die gozer vraagt nu veel teveel omdat ie toevallig nu 2 interlands voor Denemarken op zijn naam heeft staan.
Hij heeft overigens nog een contract tot 2005.
Oud 26-03-2004, 09:29
Verwijderd
rob penders gaat voor 4 jaar bijtekenen bij NAC!
Oud 26-03-2004, 11:35
Noelliam
Noelliam is offline
Citaat:
vijf schreef op 26-03-2004 @ 10:29:
rob penders gaat voor 4 jaar bijtekenen bij NAC!
Gelukkig, gaat ie in ieder geval niet naar Feyenoord. Geruchten gaan dat Cocu wel bijna rond is met Feyenoord, maar dat is bijna te mooi om waar te zijn.
Oud 26-03-2004, 12:06
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Noelliam schreef op 26-03-2004 @ 12:35:
Gelukkig, gaat ie in ieder geval niet naar Feyenoord. Geruchten gaan dat Cocu wel bijna rond is met Feyenoord, maar dat is bijna te mooi om waar te zijn.
Wat is daar zo mooi aan?
Ik bedoel Cocu is al (dik) in de 30 die is echt niet meer zo goed als die was.
Maar vorig jaar haalden ze Schreuder en ik weet niet goed hoe die bij Feyenoord speelt maar laten we eerlijk zijn ze hadden er een betere voor kunnen halen.
Oud 26-03-2004, 12:15
Noelliam
Noelliam is offline
Citaat:
Emilio schreef op 26-03-2004 @ 13:06:
Wat is daar zo mooi aan?
Ik bedoel Cocu is al (dik) in de 30 die is echt niet meer zo goed als die was.
Maar vorig jaar haalden ze Schreuder en ik weet niet goed hoe die bij Feyenoord speelt maar laten we eerlijk zijn ze hadden er een betere voor kunnen halen.
Cocu is wekelijks een van de betere bij Barcelona, die is echt nog supergoed. Natuurlijk hadden Schreuder niet moeten halen, maarja op dat moment hadden ze weinig opties. Maarja Cocu met Schreuder vergelijken gaat natuurlijk niet echt op. Ik denk ook dat Cocu centraal in de verdediging zal gaan spelen mocht het ooit zo ver komen.

Regels voor berichten