Advertentie | |
|
![]() |
|
Leider...en dat zat er al heel jong in. toen ik klein was ben ik een keer huilend naar mijn juf gerend: ''juuuuuuuuf, ze willen niet doen wat ik zeg!!''
![]()
|
een volger onder de leiders en een leider onder de volgers.
want over het algemeen hou ik er niet zo van om in een grote groep erg op te vallen, maar met veel dingen op school vooral, voor bijvoorbeeld opdrachten met een groep neem ik onbewust vaak wel de leiding
||
Citaat:
als we daar een daar heen zouden gaan dan fiets ik blij mee als we gewoon in de stad zijn dan heb ik meestal wel ideen van zullen we zo daar heengaan etc
|
![]() |
Over het algemeen genomen ben ik een leider, maar ik leid dan meer vanuit de achtergrond, ik heb iemand anders om alles uit te voeren. Zie mij maar als een centrale meldkamer van waaruit alles gecoordineerd wordt.
Op school in bijvoorbeeld onderwijsgroepen neem ik ook vaak de leidersrol op me, tenminste, als het een onderwerp/situatie is waarin ik die rol wel wil vervullen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leider. Niet altijd bewust (hoewel ik altijd liever bevelen geef dan gehoorzaam, natuurlijk
![]() Ik zoek dan ook als het even kan mensen op die 麑k leiders zijn en dus met tegenidee螚 komen, duidelijk zeggen dat ze iets wel of niet willen doen en net zo hard m璪 proberen te leiden. Ik word knettergek van mensen die als een hondje achter me aan lopen. |
![]() |
|
Het gaat er maar om dat iemand ons volk leidt naar de overwinning. Ik ben meer een type dat simpelweg NS orders opvolgt, ik ben geen leider figuur, ik heb het helaas niet in me. Ik kan misschien wel bepaalde mensen makkelijk overhalen maar daar houd het ook bij op. Ik word al nerveus als ik een menigte van 100 man moet toespreken, ik heb het dus gewoonweg niet in me. Nee ik sta klaar om mee te vechten mocht deze periode aanbreken. Juist mijn soort types heb je nodig wanneer het erop aankomt, we hebben slechts een stimulans nodig en de rest doen vanzelf. Je kunt immers een leger niet besturen zonder leiding gevende figuren.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan moet je wel heel eenzaam zijn, daarboven op die berg van het leiderschap |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn mening is namelijk niet zalig makend, en daarom moeten mensen maar voor zichzelf bedenken wat goed is. Maar met een ding ben ik het eens: volgers moeten zelf leren denken en een eigen mening durven ( en dat is vaak moeilijk) vormen. Aan de andere kant als dat gebeurt is de leider zijn volgers kwijt, dus zijn we wel weer terug bij af. Ik weet het ik ben een individualist ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, het is natuurlijk ook niet zo zwartwit, maar je kunt van de meeste mensen toch wel redelijk bepalen wat ze liever doen. De echte schapen, tja, die zijn irritant, maar de ultiem dominante typen natuurlijk ook. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #11 jennlalafer | 242 | 21-01-2020 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 |