Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn nieuw aangevraagde team is er alweer afgekickt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens vandaag wat talentjes gekocht om te trainen: Haralds Opits 67 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: rampzalig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Ahto Pentikäinen 52 000 €, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: matig Nourdin Beynen 58 000 €, 20 jaar, matig in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Onvoorspelbaar] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Die eerste twee zijn samen voor 350000 euri. Die laatste is uit de eigen jeugd. Ik hoop dat ze binnen twee seizoenen goed genoeg zijn voor mijn a team.
|
Zojuist met mijn B-selectie 1-8 verloren
![]() ![]() Trouwens, hoe verloopt de loting precies van de scholieren cup ?! |
![]() |
|
Feliciteerd Supermach, echt cool dat je van een tweede klasser wint en nu tegen zo´n club mag spelen
![]() ![]() Ik ben wat minder fortuinlijk geweest, kan iemand me vertellen waarom ik heb verloren met 2-0?: VV Eijsden Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Normaal Middenveld: uitstekend Rechter Verdediging: formidabel Centrale Verdediging: uitmuntend Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: matig Centrale Aanval: goed Linker Aanval: slecht Gullit FC Tactiek: Normaal Middenveld: redelijk Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: formidabel Linker Verdediging: formidabel Rechter Aanval: formidabel Centrale Aanval: formidabel Linker Aanval: uitstekend
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb nu alles thuis gespeeld, mindere ploeg speelt altijd thuis in de cup. toch dikke ton per thuiswedstrijd, stadion net vergroot naar 35 000 dus wordt lekker iets meer woensdag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
De centrale middenvelder van mij die 4,5 sterren haalt heeft me 600K gekost. Vooral dankzij z'n ervaring en zijn goeie vorm komt ie tot deze waardering.
![]() Als je een speler wilt die op het middenveld gegarandeerd 4,5 of 5 sterren haalt moet je inderdaad rekenen op zo'n 1,5 a 2 miljoen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XX Methuselah | 500 | 26-06-2008 02:31 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |