Advertentie | |
|
![]() |
|
In zekere mate wel ja. Je hoofd leeg maken klinkt heel makkelijk, maar dat is het niet. Wil je deze techniek goed kunnen beoefenen dan moet je ertoe in staat zijn om je inderdaad helemaal leeg te maken van alles. Terwijl je wakker bent. Dat is alles behalve makkelijk. Dus vaak is meditatie een goede training. Als je dat goed onder de knie hebt, dan moet dit ook lukken.
|
![]() |
okeej..bedankt..k zal me dr wel es in gaan verdiepen
![]()
|
Mijn moeder heeft het 2 keer laten doen (door 2 verschillende mensen) op een beurs, ik was er al vrij sceptisch over. Dat was dus een brief waarbij ze dus iets van haar ouders wou horen die overleden zijn. In dit geval zou het dus wel contact met overledenen geschreven zijn.
De eerste brief die geschreven was leek mij gelul. Veelste open, niks speciaals of persoonlijks erin, die kon iedereen zo bij elkaar lullen. Tweede brief echter was wel ontzettend persoonlijk, eigenschappen werden beschreven van beide ouders en de manier waarop die brief geschreven was was erg toepasselijk en bijbehorend bij de manier waarop de persoon praatte in het echte leven. (bv. mijn opa was een echte 'lolbroek' en dat kwam ontzettend sterk terug in de brief) Het is dus in ieder geval super interessant, ik denk dat als je het zelf wil gaan doen dat dat veel oefening vergt en dat je het ook vrij in je moet hebben. En als je het door anderen laat doen voor je, zou het niet altijd te serieus nemen want af en toe zitten er van die lullen bij. Maar das met alles ![]() ![]()
||
Citaat:
|
ja, ik dacht ook al: dat moet je toch zelf doen?
in de film the sixth sense doet dat jongetje er in zekere zin ook aan, dan schrijft ie iets van: hou die baby stil of ik steek een mes in je donder.
||
Citaat:
Maar hier wordt geloof ik vooral bedoeld een brief van 'vraag en antwoord' (wat moet ik doen met dit of dat blablabla) en dat kan inderdaad wel uit het onderbewustzijn komen. Denk dat je dus verschillende doelen en manieren hebt. Ben het dus gedeeltelijk wel met je eens ![]()
Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 17:18. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC-toetsenbord] Oosterse talen R-J-N | 1 | 18-02-2006 19:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Cursus in wonderen Dame Blanche | 68 | 11-07-2004 13:44 | |
Geloven in Jezus??? TMLWKY | 105 | 10-09-2002 16:40 | |
de claim van Spirit van wetenschappelijke bewijzen omtrent parapsychologie legatus | 18 | 20-03-2002 17:28 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |