Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 20:01
hellowkittiej!
hellowkittiej! is offline
hejhej! ik ben 16 jaar en ik heb nu 5 maande een hele lieve vriend en kdenk dat ik er binnekort wel aan toe ben om verder met em te gaan.. daarom dacht ik dat ik wel iz met de pil kon gaan beginne, maar nu heb ik ff een paar vraagjez:
krijg je bij de dokter van die "enge" onderzoeken? want de 1 zegt van wel de ander zegt van nie duz kweniej wat k er van moet denke.. en ist echt zo dat je daar dikker van wordt? hebbe jullie nog andere bijwerkinge gehad? khoop da jullie ff antwoorde want dan kan k beslisse wat kdoe..xxxxjuzh ikkie
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:13
dwerg
dwerg is offline
toen ik na de dokter ging voor de pil heb ik geen onderzoek gehad en ik slik stederiel30 van die pil zijn mijn borsten wel wat grote geworden maar verder helemaal nie.
ik hoop dat je hier wat aan hebt

kuzzies
Oud 26-05-2002, 20:16
Rosie
Rosie is offline
Hee,
ik heb nu ook de pil sinds een maandje ofzo.
Ik zal es zeggen hoe het bij ging. Ik ging naar de dokter, ze vroeg wat er was, ik zei dat ik aan de pil wilde toen ging ze mijn bloed druk opmeten en ze wilde mijn gewicht en lengte en waarom ik aan de pil wilde. Anticonceptie.
Ik heb nu een nieuwe zei ze, minulet, en je krijgt hem voor drie maanden.
Ik zelf heb nergens last van gehad. Bijwerkingen enzo. Dat is trouwens maar 3 maandan als je er last van hebt. En mijn pil was zo licht dat er zowieso weinig kans op is.
Geen enge dingen dus bij de dokter..
Dus, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Doeg xxxx
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 08:08
snoopy
snoopy is offline
nou, ik ging naar de dokter, en die vroeg alleen maar waarvoor ik de pil wilde. Was bij mij nog heel stom. Ik wilde de pil, omdat ik altijd zo'n last van m'n buik had bij m'n menstruatie. Maar ik durfde niet alleen naar de dokter , dus nam ik m'n vriend mee. Stond ik daar te verkondigen, dat ik de pil wilde vanwege die buikpijn. De dokter geloofde daar natuurlijk niets van! ("weet je dat wel zeker?") naja.
Oud 27-05-2002, 13:11
Trisia
Trisia is offline
Nee volgens mij krijg je geen inwendig onderzoek hoor, tenminste ik niet en mn vriendinnen ook niet. Ik ben nu geloof ik zo'n 5 jaar aan de pil. HEt kan wel zo zijn dat je er van aankomt, maar dat zal niet meer dan 1 á 2 kilo's zijn, dus niets om je zorgen over te maken d8 ik zo. En van die bijwerkingen heb ik ook niets gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 13:20
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Neuh.. Gewoon gewicht en bloeddruk enzo opmeten en dan over 3 maanden nog 'n keer terug komen en dan meet ze et zelfde weer op.. En dan klaar?

XxX
Oud 27-05-2002, 15:04
hellowkittiej!
tnx allemaal! kdenk dat ik toch maar gewoon ga dan.. eerst nog ff tege me moeder vertelle nej komt wel goed denk k...

Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:29
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
hellowkittiej! schreef:
eerst nog ff tege me moeder vertelle
haha...mijn moeder sleepte me al mee naar de dokter voor de pil toen ik mijn eerste 'echte' vriend kreeg. Er was nog helemaal niks gebeurd en ik dacht er nog niet eens aan...maar goed, leg dat maar eens uit aan een moeder die haar kind niet graag zwanger ziet

ach, als je moeder een beetje begrip heeft dan snapt ze ook wel dat je er verstandig aan doet om te beginnen met de pil nu, condooms zijn tenslotte ook niet 100% veilig...
Oud 27-05-2002, 16:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
hellowkittiej! schreef:
hejhej! ik ben 16 jaar en ik heb nu 5 maande een hele lieve vriend en kdenk dat ik er binnekort wel aan toe ben om verder met em te gaan.. daarom dacht ik dat ik wel iz met de pil kon gaan beginne, maar nu heb ik ff een paar vraagjez:
krijg je bij de dokter van die "enge" onderzoeken? want de 1 zegt van wel de ander zegt van nie duz kweniej wat k er van moet denke.. en ist echt zo dat je daar dikker van wordt? hebbe jullie nog andere bijwerkinge gehad? khoop da jullie ff antwoorde want dan kan k beslisse wat kdoe..xxxxjuzh ikkie
hoi ik kreeg geen onderzoeken wel zei de dokter dat ik na mijn eerste strip effe moest langskomen om te kijken of ik geen rare bijwerkingen kreeg...ik slik vanaf begin Minulet en ben dr in begin alleen wat van aangekomen maar verder geen rare bijwerkingen gehad...k slik een al 2,5 jaar ofzo...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:05
hellowkittiej!
Citaat:
TearSong schreef:

haha...mijn moeder sleepte me al mee naar de dokter voor de pil toen ik mijn eerste 'echte' vriend kreeg. Er was nog helemaal niks gebeurd en ik dacht er nog niet eens aan...maar goed, leg dat maar eens uit aan een moeder die haar kind niet graag zwanger ziet

ach, als je moeder een beetje begrip heeft dan snapt ze ook wel dat je er verstandig aan doet om te beginnen met de pil nu, condooms zijn tenslotte ook niet 100% veilig...
hehe daz handig! kweniej ik denk dat mijne bez wel gaat flippe als k er over begin, denkt ze dat k gelijk met iedereen t bed in duik.. maja ik zeg gewoon dat khet wil omdat het anderz met ongesteld zijn enzo in de vakantie allemaal zo lastig is.. als ze me het zou gaan verbiede zou ze wel heeeeeel stom zijn heh maja komt wel goed allemaal
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 07:56
DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
eehh ik heb geen onderzoeken moeten doen, ben der ook niej dikker van geworden....alleen ze zeggen dat je ongesteldheid minder hevig wordt maar das bij mij ook niej gebeurd

Regels voor berichten