Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus om één uur Burger King, Utreg Centraal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik kreeg net dit:
dag jet, als stagiair bij de volkskrant ben ik altijd op zoek naar mooie verhalen. nu heb ik bedacht dat het me leuk lijkt een keer een reportage te schrijven over een forum-meeting. volgens mij een redelijk normaal verschijnsel voor mensen van de jongere generatie, en volslagen onbekend bij de ouderen. dus een leuk onderwerp! al zoekend met google kwam ik jullie geplande meeting tegen (24 april). lijkt het je misschien leuk als ik meega op jullie ontmoetingsdag en daar een verhaal over schrijf? ik ben niet eng, niet oud (dus zal geen spelbreker zijn), en beloof dat ik geen letter zal schrijven over mensen die daar niet van gediend zijn. maar hopelijk vinden jullie het wel leuk om in de krant te komen! misschien kun je het eens in de groep gooien. benieuwd wat jullie ervan vinden, met de groeten, jeroen hoe voelen jullie daarover? ik persoonlijk voel er niet zoveel voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er zat ook een emailadres bij van de volkskrant, maar dat heb ik maar even weggelaten.. maar lijkt het jullie chill om met naam en al inde krant te komen te staan? en straks worden we hartstikke verneukt ofzo, of staat er opeens een foto bij het lijkt me echt niks
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik mail hem vanavond wel, dan voeg ik er ook wat reacties bij die hier staan
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kan hij dan niet een algemeen stukje schrijven over forummeeten en niet onze meeting , ik moet toch die stomme mensen bij mij thuis , die zichzelf ouders noemen, overtuigen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-Niemand weet wie we zijn -dan haal je hem eruit?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De mensen tot nu toe
De volgende mensen komen: Benfatto Evito hasseltboy jet666 Machiavelli naam onbekend Riconoscente xStefjuhx Misschien: *Shorty* Anneee evatjuhhhh fractuur grl HeliumBallon iemand of niemand Ilsetjuhh Keyser Saus miex Nirvanaat pinoow Reverend Sortjuh Wawl Zaagmanz Zelma zoef de haas Zuig zwoesj Afgemeld: AlopiA Balance Leonoor Mederiacvm PV Yvat |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
!Oj!~*|N&A meeting|*~!Oj! --> zie meetingmanager Gatara | 167 | 19-04-2004 20:48 | |
De Kantine |
MEETING: 5 juni, Utrecht!!! Rabbi Daniel | 285 | 15-03-2004 20:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush: alsnog onafhankelijk onderzoek oorlog Rabbi Daniel | 41 | 10-02-2004 15:38 |