Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 17:31
linsey_91
linsey_91 is offline
Ik heb erg veel puistjes en ik wil er echt van af weet iemand wat ik moet doen om deze bergketels weg te krijgen?IK gebruik nu clearasil maar het werkt niet echt! En ik drink eeeeeeeeerg veel water maar daardoor moet ik veel meer naar de w.c. heeft iemand ook deze probleem of weet er iemand wat ik er tegen kan doen?
Oud 12-02-2004, 17:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
yo mano, you sh00ta check da search bef00r you riepley hier0

in andere woorden:

http://forum.scholieren.com/search.php?s=

succes

of zoek ff op deze pagina, er zijn genoeg topics over puist..en
Oud 12-02-2004, 17:38
hi
hi is offline
Oud 12-02-2004, 18:16
Quiana
Quiana is offline
(als aanvulling op FoL oid: )http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=742422
Oud 12-02-2004, 18:18
martijn1985
martijn1985 is offline
Misschien moet je Kevin eens vragen
Oud 12-02-2004, 18:23
Verwijderd
Als je 6 dagen geleden exact hetzelfde topic hebt geopend, hoef je er niet nog een te openen
Oud 24-03-2004, 13:49
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 12-02-2004 @ 19:18:
Welke Kevin?
Oud 24-03-2004, 14:23
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
beckytjuhh schreef op 24-03-2004 @ 14:49:
Welke Kevin?
Kevin: '' je bent geen echte puber als je geen puistjes hebt''

(toch?)
Oud 24-03-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
beckytjuhh schreef op 24-03-2004 @ 14:49:
Welke Kevin?
Niet echt een zinvolle up, maar er wordt gedoeld op Kevin van Idols.

Oud 24-03-2004, 16:56
rodina
rodina is offline
Inderm
Sauna
Zonnebank
Diane35
Oud 24-03-2004, 16:59
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 12-02-2004 @ 19:18:
nou die had duidelijk de oplossing nog niet gevonden hoor
Oud 24-03-2004, 19:38
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
barbelle schreef op 24-03-2004 @ 15:23:
Kevin: '' je bent geen echte puber als je geen puistjes hebt''

(toch?)
Ja die, hij was eerst bij Papaul en daar had hij karnemelk gekregen en daardoor was het weg zij ie lol
Oud 24-03-2004, 19:41
Guissie
Guissie is offline
Nee, gelukkaahg hebh IeK nauwelaahks last van puistah.
Oud 24-03-2004, 19:42
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Guissie schreef op 24-03-2004 @ 20:41:
Nee, gelukkaahg hebh IeK nauwelaahks last van puistah. eN dah 1 is gawoohn wah gevoeligahr dan de anderaah.
Oud 24-03-2004, 21:36
Verwijderd
een keer naar de dermatoloog mss?
gezond eten helpt ook erg of aan de pil.. veel water drinken doe je al dus dat is goed.
En je huid vervrij houden.. zodat de puisten een minimale kans krijgen om zich te ontwikkelen.
Oud 24-03-2004, 21:40
zomaar een mens
zomaar een mens is offline
Ik denk dat gezond eten het belangrijkste is.
Maargoed ik ben niet de eerste die dat zegt.
Oud 24-03-2004, 21:56
DeathKnight
DeathKnight is offline
wat een ozin weer hier..

Eten heeft geen aantoonbare invloed. En ja daar zijn verschillende onderzoeken naar gedaan.

En dan nog iemand die denkt dat je huid vetvrij houden helpt. Juist het tegenovergestelde is waar. Als je huid helemaal droog wordt gaan je talgklieren alleen maar harder werken. Het gevolg kan je zelf wel bedenken.
Oud 25-03-2004, 07:54
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Het schijnt te helpen om iedere dag een klein beetje bakkersgist te eten.. Dat kan je gewoon bij de bakker kopen. Dan moet je elke ochtend een klein bolletje nemen, meteen doorslikken. (niet in je mond laten eerst , t schijnt nogal vies te zijn...)
Oud 25-03-2004, 08:51
Raven
Raven is offline
Citaat:
linsey_91 schreef op 12-02-2004 @ 18:31:
Ik heb erg veel puistjes en ik wil er echt van af weet iemand wat ik moet doen om deze bergketels weg te krijgen?IK gebruik nu clearasil maar het werkt niet echt! En ik drink eeeeeeeeerg veel water maar daardoor moet ik veel meer naar de w.c. heeft iemand ook deze probleem of weet er iemand wat ik er tegen kan doen?
2 dingen die echt werken .. zonlicht en zeewater..

ga 3 weken op strandvakantie en je hebt 'n pezikkenvelletje ..
(ik spreek uit ervaring)

wat ook nog helpt .. Zwavelzeep .. wel GOED afspoelen anders droogt je huid teveel uit..
succes
Oud 25-03-2004, 09:40
Qamra
Qamra is offline
Groter groeien Dat is het enige wat bij mij heeft geholpen.
Oud 25-03-2004, 11:11
Anathemaruled
Anathemaruled is offline
GEEN CLEARASIL GEBRUIKEN..

Ik zweer het daardoor krijg je alleen maar meer puisten! In het begin lijkt het te werken maar na een week of wat krijg je er alleen maar meer.. Echt niet doen.. Gewoon `s morgens en `s avonds met een washandje eerst je gezicht met warm water wassen en dan nog een keer met koud water waardoor de porien weer netjes afsluiten..

Vet eten heeft er niet veel mee te maken maar je kan het altijd toch vermijden?! Het is nooit verkeerd als je een keer een frietje laat staan, tog?!

Stress moet je ook zoveel mogelijk proberen te voorkomen, want dat is een grote bron van puisten en ook moet je voldoende slaap hebben om je lichaam te laten herstellen, wat voor alles goed is van je lichaam..

WAT DOE IK ERAAN?:
*Veel water drinken (rond de 4 liter op een dag)
*Ik doe 2 keer in een week een scrub
*Elke dag dagcreme
*Biergist tabletten + Rhodiola Extra Forte
*Goed mijn gezicht reinigen zonder al die bijtende middelen
*Ongezond eten vermijd ik

HOE IS HET MET MIJ GESTELD?:
Ik heb nooit veel last gehad van puisten maar nu helemaal niet meer ik heb er nu 2 in totaal geteld.. Dus, try it zou ik zeggen
Oud 25-03-2004, 11:27
Verwijderd
Je huid goed schoon houden met water en eventueel een milde lotion, maar niet te overdreven boenen ofzo, en als het kan wekelijks een zuiveringsmasker (dr. van den Hoog heeft ze). Als het niet werkt -> huisarts. Die heeft er wel wat middeltjes en zalfjes voor en als die niet werken kan hij je doorverwijzen naar de dermatoloog.
Oud 27-03-2004, 13:51
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-03-2004 @ 17:56:
Inderm
Sauna
Zonnebank
Diane35
Ik heb er zelf ook wel n beetje last van gehad, niet heeeeel extreem hoor, maar kben er toch maar ff voor naar de huisarts gegaan omdat het wel heeeeeel extreem in mn vaders family voorkomt. Die heeft me Inderm aangeraden, en dat werkt erg goed. Tis wel n beetje oppassen, sommige mensen hebben een extreem gevoelige huid, en kunnen dus niet tegen dit (op alcohol gebaseerd) goedje, mn zus bijv niet.
ook NIET KRABBEN !!!!! blijf er gewoon lekker van af want in puistjes zitten bacteriën, en als dat weer aan het oppervlak komt krijg je duz weer veeeeeel meeeeer. Ik weet ook niet hoe je bent met crèmepjes en plamuur, want die kunnen je poriën ernstig verstoppen, en dat werkt ook niet mee...
genoeg info zo

grtz ThABomBI986
Oud 27-03-2004, 14:52
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-03-2004 @ 17:56:
Inderm
Sauna
Zonnebank
Diane35
die laatste optie werkt natuurlijk maar voor de helft van de bevolking
Oud 27-03-2004, 15:11
Stefanie
Stefanie is offline
De pil gaan slikken en geen make-up gebruiken, want dat verstopt je poriën waardoor je last krijgt van puistjes.

En anders gewoon wachten tot het over is... Ik heb er ook 2 jaar lang mee rondgelopen, zonder oplossing.
Oud 27-03-2004, 15:18
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
tea tree oil - je kan het kopen bij de bodyshop

en of onderzoek het nou heeft aangetoond of niet, gezond eten helpt bij mij iig wel.
Oud 27-03-2004, 22:51
Frondish
Frondish is offline
Hey, nou heb ik ook 1 onnatuurlijk grote puist, ik kan daar gewoon niet mee naar school, maar over dat tandpasta moet ik dat dan savonds erop smere en sochtends eraf ?
Oud 27-03-2004, 23:14
YPrue
YPrue is offline
Wat bij mij erg helpt is de Tea Tree reinigingslotion van het Kruidvat. Deze gebruik ik 's ochtends en het 's avonds. En wat ook fijn is, zijn de scrubcreme en het gezichtsmasker, ook van diezelfde Tea Tree serie van het Kruidvat.
Oud 27-03-2004, 23:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
SynoP schreef op 27-03-2004 @ 23:51:
Hey, nou heb ik ook 1 onnatuurlijk grote puist, ik kan daar gewoon niet mee naar school, maar over dat tandpasta moet ik dat dan savonds erop smere en sochtends eraf ?
ja. voordat je naar bed gaat doe je het er op en 's ochtends was je het er weer af. Niet een te grote klodder d'r op doen: maar een heel klein beetje. Je puist is echt niet meteen weg, maar het is dan wel voor een groot deel uitgedroogd, dus gaat hij sneller weg.
Oud 28-03-2004, 07:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SynoP schreef op 27-03-2004 @ 23:51:
Hey, nou heb ik ook 1 onnatuurlijk grote puist, ik kan daar gewoon niet mee naar school...
Hoezo niet? Istie zo groot dat je hem achter je aan moet slepen en dus niet naar school kan fietsen??
Oud 28-03-2004, 11:17
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 28-03-2004 @ 08:30:
Hoezo niet? Istie zo groot dat je hem achter je aan moet slepen en dus niet naar school kan fietsen??
flauw..
Oud 28-03-2004, 15:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 27-03-2004 @ 16:18:
en of onderzoek het nou heeft aangetoond of niet, gezond eten helpt bij mij iig wel.
heb jij bij jezelf het causaal verband aangetoond dan?

Knap.
Oud 28-03-2004, 15:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 28-03-2004 @ 12:17:
flauw..
Wilde hem alleen maar even wijzen op de onzinnigheid van het het niet naar school toe kunnen omwille van één puist..
Oud 29-03-2004, 19:11
Tofke_H
Tofke_H is offline
lijkt me logisch.

Regels voor berichten