![]() |
|
yo mano, you sh00ta check da search bef00r you riepley hier0
in andere woorden: http://forum.scholieren.com/search.php?s= succes of zoek ff op deze pagina, er zijn genoeg topics over puist..en |
![]() |
|
(als aanvulling op FoL oid: )http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=742422
|
![]() |
wat een ozin weer hier..
Eten heeft geen aantoonbare invloed. En ja daar zijn verschillende onderzoeken naar gedaan. En dan nog iemand die denkt dat je huid vetvrij houden helpt. Juist het tegenovergestelde is waar. Als je huid helemaal droog wordt gaan je talgklieren alleen maar harder werken. Het gevolg kan je zelf wel bedenken. |
![]() |
|
Het schijnt te helpen om iedere dag een klein beetje bakkersgist te eten.. Dat kan je gewoon bij de bakker kopen. Dan moet je elke ochtend een klein bolletje nemen, meteen doorslikken. (niet in je mond laten eerst , t schijnt nogal vies te zijn...)
||
Citaat:
ga 3 weken op strandvakantie en je hebt 'n pezikkenvelletje .. (ik spreek uit ervaring) wat ook nog helpt .. Zwavelzeep .. wel GOED afspoelen anders droogt je huid teveel uit.. succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
GEEN CLEARASIL GEBRUIKEN..
Ik zweer het daardoor krijg je alleen maar meer puisten! In het begin lijkt het te werken maar na een week of wat krijg je er alleen maar meer.. Echt niet doen.. Gewoon `s morgens en `s avonds met een washandje eerst je gezicht met warm water wassen en dan nog een keer met koud water waardoor de porien weer netjes afsluiten.. Vet eten heeft er niet veel mee te maken maar je kan het altijd toch vermijden?! Het is nooit verkeerd als je een keer een frietje laat staan, tog?! Stress moet je ook zoveel mogelijk proberen te voorkomen, want dat is een grote bron van puisten en ook moet je voldoende slaap hebben om je lichaam te laten herstellen, wat voor alles goed is van je lichaam.. WAT DOE IK ERAAN?: *Veel water drinken (rond de 4 liter op een dag) *Ik doe 2 keer in een week een scrub *Elke dag dagcreme *Biergist tabletten + Rhodiola Extra Forte *Goed mijn gezicht reinigen zonder al die bijtende middelen *Ongezond eten vermijd ik HOE IS HET MET MIJ GESTELD?: Ik heb nooit veel last gehad van puisten maar nu helemaal niet meer ik heb er nu 2 in totaal geteld.. Dus, try it zou ik zeggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je huid goed schoon houden met water en eventueel een milde lotion, maar niet te overdreven boenen ofzo, en als het kan wekelijks een zuiveringsmasker (dr. van den Hoog heeft ze). Als het niet werkt -> huisarts. Die heeft er wel wat middeltjes en zalfjes voor en als die niet werken kan hij je doorverwijzen naar de dermatoloog.
|
![]() |
||
Citaat:
ook NIET KRABBEN !!!!! blijf er gewoon lekker van af want in puistjes zitten bacteriën, en als dat weer aan het oppervlak komt krijg je duz weer veeeeeel meeeeer. Ik weet ook niet hoe je bent met crèmepjes en plamuur, want die kunnen je poriën ernstig verstoppen, en dat werkt ook niet mee... genoeg info zo ![]() grtz ThABomBI986 |
![]() |
|
Wat bij mij erg helpt is de Tea Tree reinigingslotion van het Kruidvat. Deze gebruik ik 's ochtends en het 's avonds. En wat ook fijn is, zijn de scrubcreme en het gezichtsmasker, ook van diezelfde Tea Tree serie van het Kruidvat.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |