Advertentie | |
|
![]() |
|
Een écht opschrijfblok heb ik niet. Als ik ineens een idee krijg schrijf ik hem gewoon ergens op. Als ik op mijn werk ben is dat een klantbestel briefje als ik op school ben is het mijn map.
Mijn laatst opgeschreven idee was 'Jongen vraagt om 'hamato'. Wat ik ook heb uitgewerkt Sinds kort heb ik een jofele PDA, maar nog geen ideeën ![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 12:06. |
![]() |
|
Nee, die heb ik niet, wel gehad.
Als ik iets wilde onthouden schreef ik het op het dichtstbijzijnde papier, of iets anders waarop geschreven kon worden. Toen heb ik een keer een opschrijfboekje genomen, maar daar kwam niks in te staan. Zo'n ding is bedoeld om gedachten op te schrijven en juist dat staat me tegen op de een of andere manier. Het liefst krabbel ik iets gewoon in een klein hoekje. Ik kan mijn gedachtegang later dan beter voor de geest halen, aangezien ik door het papier kan achterhalen wat ik op dat moment aan het doen was. Bij zo’n opschrijfboekje mis ik een beetje het moment. Een bierviltje roept toch een hele andere sfeer op dan een geschiedeniswerkboek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wel een agenda, maar daar schrijf ik lang niet alles in op. Gewoon een boekje met aantekeningen en vaag gelul is wel een leuk idee opzich.
|
ik ben dol op mijn kladblok! Daar schrijf ik het liefst mijn stukjes op, gezellig als ik ben oppassen! Ik heb inspi voor een stukje en dat stukje ga ik vanavond schrijven (op mijn kladblok dus). Ik gebruik het ook als een soort dagboek waar ik dingen op wil schrijven die ik graag wil onthouden.
Laatste zin: Ca serait bien que tu me répondes.
|
toch jammer dat mijn frans zo verschrikkelijk slecht is.
volgens mij had ik dit met mijn frans uit de derde nog moeten kunnen vertalen, als mijn geheugen maar niet zo slecht was... (vooral mijn geheugen voor frans) Ik zou het leuk vinden als iemand het voor mij even zou willen vertalen... Alsjeblieft? ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik gebruik(te) regelmatig schriften die ik nog heb overgehouden van het schooljaar ervoor waarin ik zinnen, qoutes of korte stukjes mbt plotontwikkeling van/voor mijn verhalen zet. Al is het een hele tijd geleden dat ik er wat in heb geschreven. Het laatste wat ik daarin heb gezet was als het goed is: "Voor de ISA: Steenhuizen was SCinC van Utopia Planitia (4026-4049)?" Had geloof ik iets te maken met het verleden van 1 van mijn personages.
Soms gebruik ik ook mijn map (als die dichterbij ligt dan mijn schrift), al zou ik niet meer weten wat voor notitie ik daar voor het laatst heb ingezet. Tegenwoordig gebruik ik voornamelijk mijn PDA. Laatste aantekening was een idee voor een stukje dialoog tussen drie van mijn hoofdpersonen (in het Engels, hoewel ik de verhalen in het Nederlands schrijf - en ik let bij aantekeningen ook niet op spelling, grammatica of zinsbouw: maar daar zijn het aantekeningen voor ![]() (M staat voor Mallory, de L staat Lenak en de H voor Harkins): M: Admit it Lenak, you like it here. L: No I do not. Sir, there are three inhabited planets in this solar system, and I feel that I must point out that two of them are based on a highly technological advanced society. M: But not this one. L: Indeed. Sir, there are no sensors of any kind operable in this area, our position is extremely difficult to localize, most of this planet has not been charted yet which means that it is not particularly save for you to be here. M: Jim, are you also thinking what I'm thinking? H: I'm thinking all probabilities Keith. I think we've just found a perfect vacation spot. En deze heb ik er gelijk achteraan gedaan, kennelijk: J: And what about dating? In my current position it is very difficult to get a date - let alone a boyfriend. M: Since when are you interested in boyfriends or dating? J: Ever since it makes a good argument.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |
houden jullie n dagboek bij? Verwijderd | 123 | 02-04-2004 13:05 | |
Lifestyle |
Wat zit er in je tas? Quantes | 99 | 15-03-2004 15:01 | |
Liefde & Relatie |