Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmmm.... ik denk toch wel de jongen wat nu mijn vriend is... is raar, maar bij hem heb ik een gevoel dat ik nooit eerder heb gehad, dat heel lang gaat duren en dergelijke...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
dat is tot nu toe mijn huidige vriend. Hij is zo lief voor me. En wat ik met hem doormaak (vanwege mijn omstandigheden thuis enz.) is zo hevig. Hij is zo'n grote steun voor me dat ik hem zeker ervaar als mijn mooiste liefdeservaring.
|
Mmmm kay
![]() Hier komt een verhaal ![]() Ik kwam op een avond in een discotheek hier in de buurt..En ja hoor, een errug leuke jongen aan de bar..Maar ik dacht, die ziet niets in mijn..Dus wel..Hij bleef maar kijken en na een tijdje raakten we aan de praat..Hij moest toen vrij plotseling weg, hij hoorde via zijn mobiel dat zijn moeder een ongeluk had gehad...Hij gaf me een kus en verdween...Ik wist alleen zijn naam...Joost...En ik was verliefd! Dus ik die week erop weer naar die discotheek..Ik stond met een vriendin in de rij te wachten..en ik stond net te vertellen dat ik zo hoopte dat hij zou komen...Loopt hij ineens langs de rij, maar hij zag me niet! Ik dacht dat hij niet in de rij was gaan staan en ging de discotheek in, mezelf voor mijn kop slaand dat ik niet naar hem toegelopen was...En ik wachten...half een, een uur, en hij kwam niet, half twee, vijf voor twee..En ineens komt hij binnen ![]() ![]() Het weekend kwam, maar hij kwam niet... Het weekend daarop ook niet.... Ik had hem continu in mijn hoofd, en de hele tijd kriebels van mijn hoofd tot in mijn tenen als ik weer aan hem dacht...Maar ik dacht, hij vind me niet leuk, anders was hij wel gekomen... ![]() Zit ik op een middag in de week erna weer tegen mijn beste vriendin te zeuren dat ik zo graag wilde weten wat hij van me vind, en waarom hij niet was gekomen... Zij werd er gek van en zei: waar woonde hij ook al weer? Dus ik zei waar, dat had hij heel toevallig verteld...Zegt zei: Ok, ik ga wel even bij hem langs...Dus ik zeg: Dat doet je toch niet ![]() ![]() Toen ik 's avonds in het restaurant waar ik werk achter de bar stond en net gebukt over de afwasmachine heen gebogen stond en zuchtend weer boven mijn bar uitkwam, stond hij voor de bar met een erorme rode roos! De vaste klanten die er nog zaten zagen het allemaal en op een gegeven moment begonnen de mensen in het restaurant te klappen ![]() ![]() En sindsdien waren we samen en dolgelukkig ![]() Maar das nu al weer een jaartje geleden en we zijn nu hele goede vrienden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
was heel cool, wil ook terug ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja ik kan mezelf niet voor de gek houden... ik zit zo in elkaar dat ik altijd precies weet wat ik voel en waarom, en precies weet waarom ik iets doe enzow. echt vaag ![]() xxx Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Verhalen & Gedichten |
opgespaarde pijn Soullar | 1 | 29-09-2001 11:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |