Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maareuh dude vergeet je niet een verjaardag ![]() Dit jaar dus weer. Oja anders kom je trouwens het weekend van 9 April hier.
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoals iedereen al zegt; iedereen is een stuk vrolijker & meer energie ![]() ![]() ![]() ![]() Ahh en geen jas, sjalen of handschoenen meer aan! En tijd voor festivals! En niet hoeven te leren! Wel wat meer werken, maar dan ook weer meer geld;o ja heb zeker zin in de zomer:] |
![]() |
||
Citaat:
![]() 9 April dus trash feest\M/ Ontopic: Ik vergat helemaal zomer = strand = surfen = \M/
|
Hmm in de zomer ga ik veel naar buiten, ga ik lekker in het zonnetje een goed boek lezen, rook ik veel vaker een jointje, ik voel me ook veel relaxter, van die regen en storm word ik alleen maar onrustig. Verder ga ik in de zomer graag een stuk fietsen, bijvoorbeeld naar Amsterdam ofzo, en dan een beetje rondhangen in t vondelpark. Ik heb veel meer zin om dingen te gaan doen in de zomer. Lekker zwemmen is ook een optie. En festivalletjes doen natuurlijk
![]() Maaar ik vind te warm weer ook kut hoor, zoals afgelopen zomer (en ik moest maar werken ![]() Zo tussen 20 en 25 graden is heerlijk ![]()
|
summerr summerrr time <3
geweldig: iedereen is inderdaad bruin en knap en dus word er veel gesext ![]() veel sex dus iedereen is ook vrolijker ![]() veel waterplezier veel ijs veel alcohol veel wiet (alleen in dit seizoen ,aan het strand, op het gras, in het park ![]() veel italianen met veel gel in het haar veel muziek veel feesten oooh ik heb zo'n zin! |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de zomer ben ik ongeveer elke dag in de Haarlemmer Hout te vinden. Het bos dat aan t einde van mijn tsraat ligt en zodra het lekker weer wordt overspoelt wordt met allemaal gezellige blowende en drinkende mensen die van het lekkere weer genieten. Muziekje erbij. Ska is briljant vrolijk voor zomer. Mn ouders zijn in de zomer 3 weken weg en dan heb k t huis voor mezelf en is mijn huis een groot feest onderkomen.
Met grote hitte op de fiets naar t spartelmeertje en lekker op n duintopje van t zonnetje genieten. Hopelijk nog n weekje Terschelling mee pikken en natuurlijk minimaal een keer per zomer paddos eten alcohol en wiet gebruik neeemt exorbitant toe in de zomer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
eigenijk vind ik de zomer maar vervelend, ik word chagerijnig van de hitte, niemand in dek las doet meer iets 'tis zoooo warm'
aan mn kleding merk je weinig, k draag dezelfde broeken/schoenen maar dan met hempjes oid. ja en af en toe een rokje. ik ga niet naar het strand/zwembad/park of weet ik wat. ik doe alles hetzelfde alleen gaat alles fout en daarom is de zomer gewoon stom zo das er uit |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dude we kunnnen natuurlijk ook naar Dancevalley of beide \M/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Centraal thema: De zomer op je bord! murwari | 16 | 19-07-2005 09:34 | |
Seksualiteit |
is de penis in de zomer groter? Kevin D. | 38 | 27-06-2005 10:58 | |
Lifestyle |
de zomer is uit snoodaard | 35 | 06-06-2005 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
wij dansen samen de zomer indigo | 4 | 30-05-2005 19:38 | |
Verhalen & Gedichten |
laat de zomer maar beginnen.... Dionysos | 20 | 28-04-2005 21:24 | |
Liefde & Relatie |
Gaat je relatie de zomer(vakantie) overleven? luckyleo | 60 | 08-06-2002 19:54 |