Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het, het is een beetje kort door de bocht, maar toch een interessante stelling om over na te denken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat Eric en Dylan hier zich zo mee bezig hielden, deden ze dat namelijk wel dan waren ze nooit begonnen aan deze 'terroristische actie'. Wellicht bezit ik dan toch niet de geaardheid om deze taak uit te voeren. Ik sta teveel stil bij dingen.. |
![]() |
|
Zeg wat ik mij afvraag. Stel je denkt met die Columbine jongens een stap verder. Dus dat die jongens door het klimaat wat hun heeft geschapen zij hun daad doen, waardoor zij zelf ook weer een klimaat van haat ontwikkelen voor de nabestaanden.
Nou als je die cyclus een paar keer doorloopt krijg je dan niet een globaal klimaat van haat en moord? Als iedereen "an eye for an eye" hanteert dan hou ik liever de eer aan mijzelf en blijf ik wel eenoog. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Deze schietpartijen zullen dan ook niet vaak voorkomen, het juiste karakter, de geschikte persoon, de omgeving, situatie etc het speelt allemaal een rol. Het is gewoon toeval, dat deze natuurlijke verschijnselen op hetzelfde moment samenkomen. Verder wil ik morgen erop door gaan, ik ga nu pitten. Zal het morgen doorlezen en dan weer mijn mening erover weergeven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Komt datgene wat hun 'groter' maakt dan jijzelf, misschien niet neer op dat zij minder sterk naar dat stemmetje in hun hoofd luisteren? Dan vraag ik mij namelijk af of jouw bewondering misschien niet meer op jouwzelf gericht moet worden dan op die jongens. Of zie jij het stilstaan bij familie meer als een gebrek aan wilskracht van jouw kant? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat het 'natuurlijk' is, valt over te discussieren. Ik denk alleen dat we vreselijk off topic bezig zijn, daarnaast kan het denk ik dat een redelijk aantal mensen op dit forum het echt geen ruk schelen om het hoe en waarom van zulke acties. Dus ik vind het wel welletjes zo... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het zal wel aan de tijd liggen, alle simpele zieltjes zijn nu nog wakker. Ben blij als het 01.00 uur is, dan komen de snuggere online. |
![]() |
|
Verwijderd
|
respect heb ik voor geen van drieen,ze hebben immers alledrie dingen gedaan waarbij een hoop onschuldige slachtoffers zijn gevallen.respect verdien je niet op een dergelijke manier.
ik kan hier nu wel serieus op ingaan maar dan zou ik kromme vingers krijgen van het typen dat nodig is om mijnuitgebreide standpunt te verduidelijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je duistere types interessant vindt, à la, maar om ze nog eens je favoriete martelaren te noemen vind ik ronduit zielig. Adolf Hitler heeft niets bijgedragen aan ons geluk, hoogstens zijn enkele industriëlen er wat rijker door geworden. Ericje was een ziek joch, met een counterstrike-obsessie en maatschappelijke tekortkomingen en Wittman is gewoon onvoorzichtig geweest met zijn tank. Noch held, want die overleeft, noch martelaar is hij. Als jij niet serieus bent, krijg je ook geen serieuze reactie. Neem eens fatsoenlijke martelaren zoals Jan Palach, die zichzelf in brand stak voor democratie en vrijheid, of Lee Kyung Hae die zichzelf doodstak tegen de dictatuur van multinationals tijdens een WHO-top! Deze twee stierven niet voor hun geloof, of een volk, maar uit protest tegen krenkingen van mensenlevens.
Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 17:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
P.S Eric speelde Doom, geen Counter-Strike, verdiep je eens in de zaken voordat je dom begint te blaten. "Wittmann was gewoon onvoorzichtig geweest met zijn tank" wat een loze domme opmerking. Dat heeft niks temaken met het feit dat hij een martelaar is. Sukkel.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga hier maar niet op in, dadelijk start ik nog een flamewar. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Adollefje is zeker geen martelaar, hij was een gestoorde ziel met een groot redenaars talent, en als hij nu zou leven zou hij het in een slechte stand up comedie show zeer goed doen.
De mensen die hem nu nog vereeren zijn eerlijk gezegd nogal griezelig dom, omdat ze stelselmatig ontkennen wat er in het verleden gebeurt is, zelfs na het zien van overduidelijke bewijzen. Maar eerlijk gezegd krijg ik van he woord martelaar een nogal zure smaak in mijn bakkes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zaken als het blanke ras, de natuurlijke orde en de rassenleer hoeven geen bescherming, omdat ze die in de natuur ook niet krijgen. Alles wat ermee gebeurt is per definitie natuurlijk, maar daar ga ik hier verder niet op in. Je zou kunnen stellen dat Hitler inderdaad meende martelaar te moeten worden voor die waarden omdat hij ze bedreigd zag, maar die laatste opmerking breekt toch wel weer bijna alle credibility af. |
![]() |
|
Het meeste respect heb ik nog altijd voor de Tsjechische sgeschiedenisstudent Jan Palach. Hij stak zichzelf in de brand op het Wenceslasplein om te demonstreren tegen de grote Russische invloed in de tijd van het communisme in Tsjechie. Na hem hebben meerdere zijn voorbeeld gevolgd.
||
Citaat:
Ik ga hier ook niet verder meer op in. |
![]() |
||
Citaat:
Vertel me eens, wat betekend links? En wat is een Nazi? Vertel het me, lul je graag onderuit. Ik wacht.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 |