![]() |
|
![]() |
Na het beginnen van mijn eigen site, www.frankdeweger.nl, kreeg ik van meerdere mensen te horen dat ze zelf ook wel een site zouden willen hebben waar ze hun schrijfsels op zouden kunnen publiceren. Daarom heb ik besloten om een webstek te bouwen voor jonge schrijvers waar zij hun werk op kunnen zetten. Op dit moment draait hier een testversie van deze site...
Het is de bedoeling dat dit een laagdrempelig podium voor jonge schrijvers wordt. Uiteraard zitten er aan deelname enige eisen vast. 1) Je moet onder de 28 jaar zijn. 2) Je moet minstens een keer per drie maanden nieuw werk publiceren. 3) Voor je account geactiveerd wordt, wil ik eerst wat van je gelezen hebben. Het is niet de bedoeling om de literaire gestapo uit te hangen maar ik wil wel een zekere mate van kwaliteit brengen. Het maakt niet uit wat voor vorm je werk heeft, het mag een toneelstuk, essay, column of kort verhaal zijn hoewel ik bij voorkeur niet al te veel gedichten wil gaan publiceren. Lijkt het je wat om aan dit project deel te nemen? Stuur een email naar relaas@frankdeweger.nl. Je kan je al aanmelden op de testsite maar bedenk wel dat op het moment dat de site overgaat naar www.relaas.nl (die domeinnaam wordt op dit moment aangevraagd) dat alle content gewist zal worden. Het is de bedoeling dat over ongeveer 2 weken de site live gaat. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC I: Paul Van Ostaijen Verwijderd | 42 | 28-02-2005 13:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mohammed B. verdient niets meer dan de doodstraf Verwijderd | 500 | 17-02-2005 22:08 | |
Psychologie |
Aan allen die vinden dat ze geen leven hebben, een nerd zijn, niet interessant zijn, John Sickbock | 28 | 15-09-2003 16:12 | |
Vrije tijd |
Is Joden een goede geuzennaam? zlatani9 | 69 | 10-09-2003 16:31 |