Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zoek VPRO/ 3voor12 tshirts, het liefst wit....
Op de site heb ik al gekeken, en ik heb er 2 besteld, maar ik wil der nog een paar...... Weet iemand waar je dit wit shirt met VPRO logo kunt krijgen??? ![]() of een wit shirt met 3voor12 logo..... ![]()
||
Citaat:
Kan dat ze hem daar hebben, anders moet je kijken of er nog ergens hier in limburg een wheels is ofzo, in m-town is die helaas niet meer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zou het zo eigelijk niet weten, wel weet ik dat in Aken bij de dom zo'n keten is, weet ff niet meer hoe die heet, maar iig hebben die een enorme hip-hop zaak, en een redelijk grote skate/snowboard zaak
![]() Als je eens in aken bent moet je eens kijken daar, kan zijn dat ze daar hebben ![]() Maar ik zal eens aan een vriend van mij vragen hoe die zaak heet, hij koopt daar supervaak kleren ![]()
||
Citaat:
in belgie zijn trouwens heel veel boardshops dus daar heb je meer kans.. succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre, waar hebben ze in belgie vooral boardshops, en bedoel je snowboard of ook skate shops???
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() /edit @Ridder: ja dat is eigelijk een tweede optie, m;n pa heeft op zijn werk ook een drukmachine, maar dat ziet er na een paar keer wassen nogal brak uit, dus ik vroeg me gewoon af of er ook tshirts zijn die "zo uit de fabriek" komen..... Maarja, ik zoek nog wel ff verder ![]()
Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 21:47. |
![]() |
|
Ik zoek een lange, wijde rok, liefst met banen (schuin of recht, who cares!). Kleurtje maakt niet uit (geen neon, verder maakt het niet uit), alstie maar lang en wijd is. En liefst niet duurder dan 60/70 euro.
Wie helpt deze verloren ziel?
|
Verwijderd
|
http://www.shop.sneakerworld.com/med...ed%20Adidas%20(Run%20DMC)%20(large).jpg
Je bedoelt trouwens toch niet deze onhippe he Riddie. Het moet wel een goed alternatief zijn voor mijn elegante naaldhakjes, dus iets fijner dan deze. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik promoot deze site wel hee ![]() nou ja, bedoel je dit soort schoenen?haha niet dat ze allemaal even mooi zijn.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En anders gewoon rondkijken in verschillende winkels waar ze allstars verkopen.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik woon dan wel in brabant (±3 uur rijden ) maar ik moet die dingen gewoon hebben , (nu mijn ouders nog zo gek krijgen dat ze naar groningen rijden voor een paar schoenen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dude... goedkoop en goed genoeg voor zo'n feest vind je wel in een kringloopwinkel. Ziet er vaak nog behoorlijk goed uit... het is dan wel geen "maatpak" maar ik heb op deze manier een heleboel gala's bezocht. Anders moet je de neckerman is proberen... klinkt misschien kansloos, maar qua pakken enzo zijn ze wel bijzonder goedkoop en je zult het toch niet zo bijzonder vaak aanhebben neem ik aan. *reclame*
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 11:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |