Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 13:32
Verwijderd
Heel veel mensen zeggen dat wel dat ze op innerlijk maar als je dan naar hun vrien(in) kijkt klinkt het meestal errug ongeloofwaardig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 13:35
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
heheh niemand blijkbaar....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 13:41
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
In de meeste gevallen is het uiterlijk het eerste wat je van iemand ziet dat trekt je aan op het eerste gezicht later leer je iemands innerlijk pas kennen.
ik val 50% op mijn vriends uiterlijk en 50 op mijn vriends innerlijke, in het begin zag ik hem alleen maar toen viel ik dus echt 100% op uiterlijk.
Oud 07-02-2002, 13:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
In de meeste gevallen is het uiterlijk het eerste wat je van iemand ziet dat trekt je aan op het eerste gezicht later leer je iemands innerlijk pas kennen.
ik val 50% op mijn vriends uiterlijk en 50 op mijn vriends innerlijke, in het begin zag ik hem alleen maar toen viel ik dus echt 100% op uiterlijk.
ben ik 't wel mee eens.
alleen val ik voor 40% op 't uiterlijk en 60% op 't innerlijk.

Oud 07-02-2002, 13:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Zodra ik iemand zie bij het uitgaan,of bij het winkelen let ik alleen op uiterlijk en val ik dus alleen op uiterlijk,maar als daarna blijkt dat zn innerlijk verrot is hoeft het van mij niet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 13:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
ben ik 't wel mee eens.
alleen val ik voor 40% op 't uiterlijk en 60% op 't innerlijk.
Volgens mij is dat ook een beetje erg onzin. Je kunt er geen nummer op plakken. Uiterlijk kan innerlijk goedmaken, en andersom. Tis per persoon verschillend, en als je er nummers op gaat plakken begint het erg op een loterij lijken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 14:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Volgens mij is dat ook een beetje erg onzin. Je kunt er geen nummer op plakken. Uiterlijk kan innerlijk goedmaken, en andersom. Tis per persoon verschillend, en als je er nummers op gaat plakken begint het erg op een loterij lijken.

ja, maar qua verhouding ongeveer.. om 't een beeld te geven, ik plak er niet meteen nummers op.... maar je hebt verder idd gelijk
ik vind innerlijker toch belangrijker dan uiterlijk...

schoonheid van buiten is nix waard als je van binnen oerlelijk bent.

Oud 07-02-2002, 18:03
chanel
chanel is offline
ik durf t wel te zeggen dat ik helemaal in t begin alleen m leuk vond om zn uiterlijk.. had immers nog nooit met m gepraat!

Chanel
Oud 07-02-2002, 18:12
PV
PV is offline
Daarom is het misschien idealer om eerst alleen een vriendschappelijke relatie te hebben. Dan let je helemaal niet op uiterlijk, maar op de inhoud.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 18:28
Verwijderd
Ik durf oprecht hier te beweren dat ik op het innerlijk val!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 19:52
nik-neem
nik-neem is offline
Ik durf het ook wel te beweren, het is alleen niet waar
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 19:59
Verwijderd
ik ga voor de meest perfecte combinatie
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:02
Lieve kleine Piranha
Lieve kleine Piranha is offline
Ik verkeerde al een maand met mijn ex lief voor ik hem gezien had (leren kennen via internet). Het heeft 1jaar en half geduurd, dus ik val wel op innerlijk denk ik.
Mijn huidige vriend is wel knap, maar ik zou ook van hem houden moest hij dat niet zijn.
Oud 07-02-2002, 20:32
Loesje
Loesje is offline
natuurlijk let iedereen in eerste instantie op uiterlijk, maar het karakter is zeker zo belangrijk want wat moet je met een hele knappe jongen waar geen zinnig woord uitkomt.

Soms kan je ook op een jonge vallen die je in eerste instantie niet echt opviel, maar naarmate je hem beter leert kennen wordt hij toch wel leuker.

Er moet gewoon een goede combinatie uitkomen tussen uiterlijk en innerlijk....maar ik denk dta iedereen het met me eens is dat een hele knappe jongen/meisje waar niks zinnigs uitkomt niet leuk is om wat mee te hebben!!!
Oud 07-02-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Uiterlijk kan innerlijk goedmaken
Dáár ben ik het niet mee eens. Uiterlijk maakt nóóít innerlijk goed!

Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 11:32
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
het eerste wat opvalt is altijd het uiterlijk
maar uiterlijk is echt niet alles
ik vind t belangrijker dat iemand lief is dan dat ie razend knap is.
want ik ken iemand echt een gigantisch lekker ding maar een ontiegelijke kwal van een gast dat die persoon is.
nee echt dan ga ik liever voor mn vriend die echt onwijs lief is voor me!!!!!!!1
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 11:40
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
Ik durf oprecht hier te beweren dat ik op het innerlijk val!
zal Stefan leuk vinden ...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 12:32
Zorkman
Zorkman is offline
ik

maar ik denk da vanas da'k een meisken haar innerlijk leuk vind, of haar manier van doen,
da ze gewoon zo een...ja "aura"; uitsraling rond haar heeft en da is op zich ook al mooi
dus da staat nie totaal los van elkaar
en meisken da ge leuk vind gade ook rapper mooi vinden denkek
maar het innerlijk is verreweg het belangrijkste
vin het maar vrij zielig moest da nie zo zijn
Oud 08-02-2002, 13:16
The Queen
The Queen is offline
Ik denk dat ik op het uiterlijk val en op het innerlijk verliefd word...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 14:04
Verwijderd
ik let denk ik op allebei, omdat uiterlijk vaak toch ook een beetje het innerlijk van iemand weergeeft (manier van kijken, kleden enz.).
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 09:42
owlbeer
owlbeer is offline
Bij een eerste ontmoeting is het eerste wat je ziet natuurlijk het uiterlijk. Maar waar ik het eerst op let is de manier van doen. Als dat me aanstaat zal ik eerder iets ondernemen dan als het meisje in kwestie onwijs knap is maar nikz uitstraalt. En ik denk dat uitstraling meer met het innerlijk te maken heeft.
Oud 09-02-2002, 09:52
never mind
never mind is offline
hmmm ik!

Hoe kon ik anders op die ****** vallen?
Oud 09-02-2002, 10:15
lake bodom
lake bodom is offline
als je iemand gewoon lang kent waarvan het uiterlijk niks is.. maar als die ook met je groepje omgaat.. dan ken je hem langer, en dan kan die een heel leuk innerlijk hebben.. dus in dat geval val je alleen op zun innerlijk..
ik kende mijn vriendje ook al 1.5 jaar, en toen werd het pas wat.. maar hij is ook knap, dus ik let ook wel beetje op uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 13:07
Mey
Mey is offline
Inderdaad, als je iemand wat langer kent word het uiterlijk vanzelf minder belangrijk... maar ok, bij mij is het eigenijk altijd een combinatie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 13:38
Rian-x-
Rian-x- is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Heel veel mensen zeggen dat wel dat ze op innerlijk maar als je dan naar hun vrien(in) kijkt klinkt het meestal errug ongeloofwaardig...
Ik.
Oud 09-02-2002, 15:13
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
ik val op allebij innerlijk is belangrijk maar uiterlijk ook...ik hoef natuurlijk niet zo'n fotomodel te hebbe met veel spieren en alles .. maar een normale jonge met een toch wel leuk uiterlijk en goed innerlijk
Oud 09-02-2002, 15:15
Li
Li is offline
Citaat:
Loesje schreef:
natuurlijk let iedereen in eerste instantie op uiterlijk, maar het karakter is zeker zo belangrijk want wat moet je met een hele knappe jongen waar geen zinnig woord uitkomt.

Soms kan je ook op een jonge vallen die je in eerste instantie niet echt opviel, maar naarmate je hem beter leert kennen wordt hij toch wel leuker.

Er moet gewoon een goede combinatie uitkomen tussen uiterlijk en innerlijk....maar ik denk dta iedereen het met me eens is dat een hele knappe jongen/meisje waar niks zinnigs uitkomt niet leuk is om wat mee te hebben!!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 16:35
rozijntje
rozijntje is offline
ik let zeker niet alleen op innerlijk, maar toch grotendeels.

bijvoorbeeld, veel mensen hebben zoiets als ze een mooie jongen/mooi meisje zien: wow die is knap, daar wil ik wel eens kennis mee maken. dat heb ik meestal nie, bij knappe mensen ga ik ervan uit dat ze mij toch nie zullen willen.

maar als een bepaalde karaktertrek, een bepaalde uitspraak van een jongen mij opvalt, dan ga ik er mij wel voor interesseren, en dan ga ik die jongen elke keer dat ik hem zie knapper vinden. want ja ik moet wel toegeven, als het uiterlijk totaal niet meezit, wordt je toch niet verliefd. maar iemand die er gewoon uitziet, of met een bepaalde uitstraling, die ga je knapper vinden naarmate je hem beter leert kennen.
Oud 09-02-2002, 16:53
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
ik durf dat..!! k ben al zow vaak op de wat 'lelijkere' jongens gevallen en ze waren vet lief enzoww.. kijk, ik let niet op het uiterlijk, maar wel op de VERZORGING.. dus als iemand een grote neus en flaporen heeft, maar lekker ruikt en zich goed verzorgt, en dan het klikt enz enz.. dan is het goei.. is het iemand die er als een zwerfer bijloopt, dan is het logisch dat ik niet naast hem wakker wil worden na een wilde nacht..
Oud 09-02-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
The Queen schreef:
Ik denk dat ik op het uiterlijk val en op het innerlijk verliefd word...
das nog eens een mooie omschrijving...*sprakeloos*

Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
zal Stefan leuk vinden ...

Ja boeit hem het......hij is gewoon lekkerrrrrrrrrrrrr....dus maak nie uit....toch val ik op innerlijk!!

trouwens...ik hoop dat stefan ook op mijn innerlijk is gevallen, want ik haat die eikels door me tiete verlieft op me worre is vaak gebeurt

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (09-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:32
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

das nog eens een mooie omschrijving...*sprakeloos*

Dank je! Ik was er zelf ook een beetje verbaasd van...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:18
Verwijderd
Ik
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:12
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
ik val 50% op mijn vriends uiterlijk en 50% op mijn vriends innerlijk, in het begin zag ik hem alleen maar toen viel ik dus echt 100% op uiterlijk.
Bij mij is het precies zo gegaan. Maar het innerlijk bepaalt toch of je wel of niet bij iemand blijft enzo.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:16
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Uiterlijk kan innerlijk goedmaken.
Fout! Hier ben ik het niet mee eens! Als iemands innerlijk verrot is, wat maakt het dan uit dat ie een leuk koppie heeft? Ik blijf niet bij iemand vanwege z'n uiterlijk! Als zijn innerlijk niet goed is, kan ie gaan! Want anders valt er gewoon niet mee te leven..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 23:43
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
nik-neem schreef:
Ik durf het ook wel te beweren, het is alleen niet waar

hahahaha!

Oud 12-02-2002, 09:10
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
Loesje schreef:

Wel, als ik eerst op het uiterlijk had moeten letten (ipv op de uitstraling, die meer met innerlijk te maken heeft), dan had ik zeker een man genomen die 10 jaar jonger was, niet kalend was en ook slank was, dus voor mij let ik ALLEEN op het innerlijk, en dat durf ik eerlijk beweren.
Oud 12-02-2002, 13:28
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
niet meer of minder , t zijn 2 samenhangende dingen die evenveel meetellen
Oud 12-02-2002, 13:35
Tsoenami
Tsoenami is offline
Ik let, denk ik, wel meer op het innerlijk dan op het uiterlijk. Ik heb mijn vriend op het net leren kennen en voor we afspraken hebben we eerst een jaar met elkaar liggen bellen. En het was dus zijn innerlijk dat mij aantrok. De enige foto die ik van hem had was wazig en al redelijk oud, dus daar kon ik niet veel van afleiden. Eigenlijk trok zijn stem me ook aan, maar daar let je denk ik vooral op als je met iemand belt dus dat is niet zo verwonderlijk dat juist DAT me opviel...
Oud 12-02-2002, 13:39
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
uiterlijk is gwoon mooi meegenomen....ik let mir op innerluk haha
Oud 12-02-2002, 20:09
Cato328
Cato328 is offline
nee, ik niet
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 23:47
Verwijderd
Ik denk dat als je iemand voor het eerst ziet voor dat moment even het uiterlijk het belangrijkste is. Alleen voor dat moment overigens. Meestal als je op iemand's uiterlijk valt vindt er een of andere chemische reactie plaats (geen details ik ben niet zo beta ingesteld) dus fysieke aantrekkelijkheid speelt wel degelijk een grote rol.(soms kun je aan iemand zien wat voor 'n typ die is maar dat laat ik ff terzijde) Na dat eerste punt ga ook kijken hoe die peresoon in elkaar steekt en dat is ook wel van vitaal belang dus ik denk eumm dat de verhoudingen dicht bijelkaar liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 07:19
GRRR
GRRR is offline
ik durf dat te beweren

al mijn vriendinnen zijn lelijk geweest })
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:13
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

trouwens...ik hoop dat stefan ook op mijn innerlijk is gevallen, want ik haat die eikels door me tiete verlieft op me worre is vaak gebeurt
Well effe vervelend als het ook echt is.. Kan je weer helemaal overnieuw beginnen met je naam op bij de 400 posts te komen

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:51
the name is joyce
the name is joyce is offline
ik ga 100% op innerlijk terwijl mensen mij beoordelen op uiterlijk
Oud 14-02-2002, 08:00
lukas15
lukas15 is offline
Als een meisje een leuk uiterlijk heeft, en je ziet haar bijvoorbeeld in de discotheek zal je eerder op haar afstappen dan op een meisje die er niet knap uit ziet...
Gelukkig heb ik iemand op 't oog die lief en knap is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:08
Verwijderd
ik ben verliefd geworden op m'n huidige vriend toen we elkaar alleen nog maar over internet kenden. na enkele gesprekken was ik al echt verkocht, zo goed met iemand kunnen praten over àlles, zo leuk kunnen discussiëren, samen kunnen lachen en huilen... wejewel? nou toen werd ik dus verliefd.
en toen bleek dat ie ook nog een enorrrrrrrrrrrrrrm lekker ding was, was ik helemààl verkocht.
bij al m'n exen viel ik op hen omdat ze zo lief en tof en ... waren. dat ze knap waren (in mijn ogen dan), was leuk toeval.
volgens mij vond ik ze eigenlijk gewoon knap omdat ze zo tof waren. straalden ze iets uit.
met knappe jongens hebt ge dat toch ook?? als iemand eigenlijk kweenoe-ferm is, maar hij heeft een rotkarakter, dan vind ik hem ineens al een heel bende minder knap...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:53
Amiah
Amiah is offline
Als je verliefd bent, dan vind je diegene toch altijd mooi.....
Oud 14-02-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
Citaat:
StefanLovertje schreef:

Well effe vervelend als het ook echt is.. Kan je weer helemaal overnieuw beginnen met je naam op bij de 400 posts te komen

is niet zo, kenne elkaar van chatten....en een andere naam zal ik niet te hoeven maken.....we houden van elkaar, voor altijd
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 06:43
Joshua
Joshua is offline
In eerste instantie let ik altijd op uiterlijk en uitstraling (wat niet meer dan normaal is)
maar als het innerlijk me dan niet bevalt, dan word het ook niks...
Reageren

Regels voor berichten