Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
I.i.g. qua invloed op het Amsterdamse leven ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
* Twee natuurvoedingswinkels. * Twee vrije scholen (voortgezet onderwijs; VMBO - HAVO - VWO). * Vier vrije scholen (basisonderwijs). * Alternatieve curussen (de cursus 'genezend tekenen' heeft bv. een eigen gebouw). Zutphen is echt een sofe-stad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zoals ik al zei: ik had het meer over de invloed. Niet zozeer over het aantal. Want dan kan het misschien zijn dat de islam het wint van het jodendom. Weet overigens niet hoe het zit met het christendom. Denk dat het merendeels van de amsterdammers niet religieus of agnostisch is .
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Fleet: ik woon niet in Groningen, ik woon in de Randstad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toevluchtsoord voor mensen die elders vervolgd werden of het leven lastig gemaakt werden.
||
Citaat:
en naar Jeruzalem gedreven kwam. Hij zegt met mijmerende stem: "Amsterdam, Amsterdam" ~~ Jacob Israël de Haan Zegt genoeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ook, waardoor ik nu ook Alhamdoelilah Moslima ben geworden! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat protestants betreft hebben we hier bijna alles. baptisten niet, maar die zittten in Emmeloord. Het gaat hier van licht tot heel zwaar. Van gereformeerd (waar ik bij zit) tot Vrije gereformeerde gemeente (zwarte kousenkerk enz)
|
Er zit hier van alles, gereformeerd, hervormd en katholiek zijn de drie dominerende geloven.
Ik ken een paar moslims, en ik ken iemand die aan voodoo doet. Persoonlijk volg ik natuurlijk dit geloof! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hulde ![]() ![]() Ontopic: Jehova, christenen en die met die hoofddoekjes, neem aan islamieten
Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 21:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar de naam klinkt grappig. ![]() Ben wel benieuwd. Edit: gezocht. http://www.ioof.nl/ Klink rechts op 'Info I.O.O.F.', daar staat er meer over. Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
Hehe, alsof jou gevloek mij ook maar iets uitmaakt, een heleboel mensen hebben een grote mond, dat ze een hekel aan bepaalde dingen hebben maar ze doen er totaal niks tegen. 2000 is genoeg, nu is de beurt aan ons. |
![]() |
||
Citaat:
hahaha
||
Citaat:
En dat je een eikel bent als je kerken, of andere dingen die niet van jou zijn, sloopt moet je toch ooit al van je ouders hebben gehoord. ![]() P.S. waar slaat die 2000 op ?(jaar waarschijnlijk) In dat geval hebben de joden oudere papieren, zou je dan niet beginnen met de synagoges? Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
|
in Oegstgeest:
Gereformeerde kerk (vrijgemaakt) 3 SoW-kerken Nederlands Gereformeerde kerk Rooms-Katholieke Parochie En nog een Boeddhistisch centrum ofz Zelf ga ik naar Rijnsburg, Christelijk Gereformeerde kerk. Die kerken hier in oegstgeest beïnvloeden mij niet zo, alleen via mijn basisschool, die was 'verbonden' aan de SoWkerken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 |