Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wilde naar school toe gaan vandaag, was daar netjes het 2e uur maar omdat ik tot het 6e tussenuren had ben ik weer met de bus terug gegaan zu hause, dus ook min of meer school geskipped
![]() Thuis gearriveerd heb ik aan GPO-wiskunde gewerkt (zelfstandig), heb zelfs m'n maandagavond-gesport geskipped voor dit kutwerkstuk, ben wel trots ![]() Nu zometeen naar school voor een vergadering Dus wat maakt mij dat nou ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @Carmie: Niet zo afstandelijk doen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Zoals elke dag kwam ik zeer laat m'n bed uit. Ik heb een musical gekeken, Ik heb meegezongen, Ik heb een hoop baggy kleren aangetrokken, achter de comp gehangen om muziek te luisteren, heartbreak high gekeken en gekookt.
Ik ben een muziekliefhebbende-stressbakende-slacker
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
verslapen en vervolgens niet meer kunnen leren voor mn frans. met als voordeel dat na lang zeuren de toets verplaatst is.
wel heb ik 20 euro verloren, en baal eigenlijk ontzettend, vooral omdat de vakantie zo damn duur is ![]() maargoed, weinig geslapen het weekend,dus heb vanmiddag twee uurtjes geslapen, en nu benik aan het niksen, en lekker the used aan 't luisteren ![]() morgen presentatie eetstoornissen, en dat is best interessant ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
te laat in de les
op de grond gezeten.. het milieu vervuild met een blikje maar daarna heb ik dat weer goed gemaakt door er een appelkits bij te gooien. en..model gestaan bij tekenen en zelf getekend. ![]()
|
-naar college gegaan en lege zaal aangetroffen
-weer naar huis gegaan, fietssleutel weten af te breken in slot -uitgebreid omeletje gebakken -wederom naar de tu gegaan, hele middag mijn gebrek aan capaciteiten en inzet voor practicumgroep getracht te verbergen met slechte verhalen en flauwe grappen (erg vermoeiend) -gemsnt, gebeld, foute muziek gedraaid -gekookt, gegeten, nieuws gekeken -biertje opengetrokken met de gedachte dat het toch niks meer wordt vandaag. nu zit ik hier..
|
-naar school gegaan met een rotte kop
-buikpijn gehad -naar huis gegaan met een rotte kop -naar de avondwake gegaan (dat vond ik wel zo gepast) -naar 10 minutengesprek van school dat maakt mij een rotte kop met buikpijn die toch wel dr manieren heeft..ofzo
|
Veel te kort geslapen (4,5 uur) omdat ik zondag heel laat mn nest uitkwam, wél op tijd mn nest weer uit vanochtend, gapend in de les, uit de mediatheek gesneakt om een peuk te roken, tijdens gym toen de leraar zich omdraaide weggegaan en in het douchehokje omgekleed samen met een vriendin, toen nog een tijdje met wat mensen op het schoolplein gehangen, thuis gitaar gespeeld, (voor mij nieuwe) lp's uit papa's kast ontdekt, muziek geluisterd, gemsnd en straks waarschijnlijk blowtje met mn vader
|
Verwijderd
|
Ik heb langer dan ooit uitgeslapen, toen ben ik de dag begonnen met een espresso en een croissantje op een terras tegenover de Notre Dame, ondertussen een brief geschreven naar mijn zielsverwant in Londen, het boekje ABCDaire van Parijs van Adriaan van Dis in een ruk uitgelezen. Daarna heb ik 3 uur gewerkt en toen lekker gegeten en nu even internetten.
Ik ben een bourgondische cosmopoliet. ![]() |
![]() |
|
-eerste 3 uur verslapen
-in de les gezeten met een kater, wat niet prettig is. beetje zitten klieren. -laatste 2 uur geskipped -geen flikker uitgevoerd -gegeten -geen flikker uitgevoerd o wat ben ik koel ![]() ik ben nu een eigen toekomst verpestende slacker? maar ik had ook helemaal niet naar school kunnen gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|