Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ja, dat was ik ook wel van plan, ik bouw het alleen wel langzaam op... anders gaat het misschien alleen de verkeerde kant op en dat is niet de bedoeling ![]() iemand verder nog suggesties om haar vaker te kunnen zien ofzo? (ik zie haar vaak maar 1x per week ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je misschien een idee waar ik haar anders misschien mee naar toe kan vragen? Of zal ik eerst een vragen of ze mee gaat nar de bios met wat vrienden, vriendinnen? of met z'n alleen film kijken bij iemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Langs gaan kán, maar dan zou je eigenlijk een goede reden moeten hebben vooral als je anders nooit langs gaat. Anders lijkt het weer zo "stelletjes achtig". ![]() Als jullie gezame(n?)lijke vrienden hebben is samen een film kijken ook een goed idee. Moet je er eigenlijk wel een beetje voor zorgen dat haar vriend dan niet meegaat. Een thriller huren en er voor zorgen dat je naast haar zit, kan ze zich mooi achter jou verschuilen of je hand vast houden omdat ze het eng vindt. ![]() ![]() Gewoon dingen verzinnen die je met "normale" vrienden ook doet, maar waarbij je er wel voor kunt zorgen dat je iets meer in contact met haar komt dan je normaal gesproken zou doen als ze niks/minder voor je zou betekenen. Laat je creatieve brein werken! ![]()
|
hmz... ik wil aan haar vragen of ze zaterdag iets te doen heeft.....
maar het probleem (niet voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oftewel, je kunt het haar altijd vragen, als je het niet doet krijg je er misschien later spijt van. Succes! ![]()
|
Heb niet echt alle reacties gelezen, sorry, sorry.
Eigenlijk zit ik een beetje in de zelfde situatie als TS, maar ik ga het laten rusten. Gelukkig kom ik hem ook niet dagelijks of wekelijks tegen, omdat hij toch wel een eindje hier vandaan woont, maar ik wil zeker niet de breker van zijn relatie zijn! Het moet dan in elk geval uit hemzelf komen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |