Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 22:30
Tuxs
Tuxs is offline
Nou, er is dit meisje waar ik echt gek van ben (en ook al een aardig tijdje) ik heb dit alleen nooit echt kunnen uiten, want vanaf dat ik haar leuk vond had ze al een vriend (ik heb haar kort daarvoor leren kennen) maar ik word echt helemaal gek, maar kan eigenlijk niets laten merken omdat ze dus al een vriend heeft (zo zie ik het zelf tenminste).
Nou hebben we met z'n 5-en (zij was er natuurlijk ook bij ) net een gezellig weekend achter de rug, en we zijn zeker wel wat closer geworden, telkens naast elkaar zitten, zij haar hoofd op m'n schouder enzo... ook is er een foto van ons 2-en gemaakt die zij mooi vond ...

maar nu vraag ik mij af of ik verder actie kan ondernemen? of kan ik me beter terug trekken? (wat niet lukt maar het kan een optie zijn, die jullie kiezen )

ik weet het echt niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2004, 22:34
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Probeer uit te vinden wat ze voor haar vriend voelt. Misschien is zij wel gewoon op een vriendschappelijke manier close met je, en zit je er voor niets allemaal dingen achter te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:39
Madgirl
Madgirl is offline
Toen ik nog met mn toenmalige vriend had (die overigens heel ver van me vandaan woont, en ik dus alleen soms in het weekend zag), ging ik ook heel vaak om met een jongen. Ik vond hem heel aardig, en hij mij ook. Maar ik wist niet dat hij mij leuker vond leuk. Maar op een gegeven moment begon ík in te zien dat ik hem leuker vond, en heb het dus uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. Dat heb ik tegen die jongen verteld, en ook waarom. Toen bleek dus dat hij me al heel lang leuk vond, maar niks durfde te ondernemen omdat ik al een vriend had. Dat vond ik dus heel stom van hem
Wat ik hiermee probeer te zeggen, je kan het altijd proberen.. Niet al te erg natuurlijk, anders lijkt het net alsof je zit te stoken in hun relatie. maar ik zou gewoon kijken hoe ze reageert als je steeds een beetje verder gaat.
Owja, als ze veel over haar vriend verteld tegen jou, dan maak je weinig kans denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:43
Tuxs
Tuxs is offline
Aha, bedankt voor de reply's
ja, soms zegt ze wel eens dat haar vriend jaloers is en heel soms noemt ze hem sukkel... maarjah ik moest die foto van ons bij msn doen (als avatar, je kent het wel )
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 23:02
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Morphling schreef op 29-03-2004 @ 23:43:
Aha, bedankt voor de reply's
ja, soms zegt ze wel eens dat haar vriend jaloers is en heel soms noemt ze hem sukkel... maarjah ik moest die foto van ons bij msn doen (als avatar, je kent het wel )
Klinkt niet als een trouwe meid. Eigenlijk had ik al geen goed gevoel bij je eerste post over haar. Ik zou het laten rusten en bovendien moet je niet jezelf tussen een bestaande relatie gaan lopen wringen.

Maar goed, da's mijn mening maar, welke vooral op een voorgevoel is gebaseerd.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 23:11
Tuxs
Tuxs is offline
Ja, maar dat zegt ze naar aanleiding van een sms.... die ze dan dus net van hem heeft gekregen.... ze zegt niet zomaar van.... hij is een sukkel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 06:28
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Morphling schreef op 30-03-2004 @ 00:11:
Ja, maar dat zegt ze naar aanleiding van een sms.... die ze dan dus net van hem heeft gekregen.... ze zegt niet zomaar van.... hij is een sukkel
Zegt mijn vriendin ook wel eens over haar vriend als ze wordt afgebeld of iets dergelijks, maar ze is helemaal gek op hem en wil ook absoluut niet zonder hem.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:03
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Het lijkt wel alsof haar relatie niet echt meer top is. Als dat echt zo is kun je een move maken.... Maar ga niet in een goede relatie stoken want dan lukt het je toch nooit en je bereikt er alleen ruzie en verdriet mee....
Oud 30-03-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Morphling schreef op 29-03-2004 @ 23:30:
Nou, er is dit meisje waar ik echt gek van ben (en ook al een aardig tijdje) ik heb dit alleen nooit echt kunnen uiten, want vanaf dat ik haar leuk vond had ze al een vriend (ik heb haar kort daarvoor leren kennen) maar ik word echt helemaal gek, maar kan eigenlijk niets laten merken omdat ze dus al een vriend heeft (zo zie ik het zelf tenminste).
Nou hebben we met z'n 5-en (zij was er natuurlijk ook bij ) net een gezellig weekend achter de rug, en we zijn zeker wel wat closer geworden, telkens naast elkaar zitten, zij haar hoofd op m'n schouder enzo... ook is er een foto van ons 2-en gemaakt die zij mooi vond ...

maar nu vraag ik mij af of ik verder actie kan ondernemen? of kan ik me beter terug trekken? (wat niet lukt maar het kan een optie zijn, die jullie kiezen )

ik weet het echt niet meer
het is duidelijk dat ze je probeert uit te dagen... van haar kant zal het enkel bij flirten blijven, omdat ze al een vriend heeft... ik denk dat ze verwacht dat jij het initiatief verder neemt... geef het een kans, hoewel de kans erg groot is dat ze je afwijst...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:35
Tuxs
Tuxs is offline
ja, daar ben ik ook wel een beetje bang voor .....
maar wat als het uit gaat? dan is er neem ik aan wel een goede kans voor me... wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Morphling schreef op 30-03-2004 @ 16:35:
ja, daar ben ik ook wel een beetje bang voor .....
maar wat als het uit gaat? dan is er neem ik aan wel een goede kans voor me... wat denken jullie?
misschien maakt ze het wel uit met haar vriendje, als haar gevoelens voor jou sterker worden... dus onderneem actie
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:06
Tuxs
Tuxs is offline
bedankt!!
ja, dat was ik ook wel van plan, ik bouw het alleen wel langzaam op... anders gaat het misschien alleen de verkeerde kant op en dat is niet de bedoeling

iemand verder nog suggesties om haar vaker te kunnen zien ofzo? (ik zie haar vaak maar 1x per week ) of waar ik haar mee naar toe kan nemen als ik haar een keer mee uit vraag? bios ofzo?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:48
In_stilte
In_stilte is offline
Het meest lastige is dat ze waarschijnlijk nix in je ziet...
Toch is niet geschoten altijd mis...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:38
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Morphling schreef op 30-03-2004 @ 17:06 :
bedankt!!
ja, dat was ik ook wel van plan, ik bouw het alleen wel langzaam op... anders gaat het misschien alleen de verkeerde kant op en dat is niet de bedoeling

iemand verder nog suggesties om haar vaker te kunnen zien ofzo? (ik zie haar vaak maar 1x per week ) of waar ik haar mee naar toe kan nemen als ik haar een keer mee uit vraag? bios ofzo?
Ik weet niet wanneer je haar ziet, maar als dat op school ofzo is, kun je altijd vragen of ze na school even mee gaat iets drinken bij een leuk café'tje ofzo. Bios vind ik meteen weer zo lijken alsof het echt een afspraakje is, voor als je bijna iets hebt ofzo. Kan ook aan mijn prehistorische ideeen liggen natuurlijk, maar even iets drinken (bijv.) is wat neutraler . Misschien voelt zij zich daar ook beter bij, niet dat ze een soort van "schuldgevoel" krijgt.
Oud 30-03-2004, 21:52
Tuxs
Tuxs is offline
Citaat:
Lynn schreef op 30-03-2004 @ 22:38 :
Ik weet niet wanneer je haar ziet, maar als dat op school ofzo is, kun je altijd vragen of ze na school even mee gaat iets drinken bij een leuk café'tje ofzo. Bios vind ik meteen weer zo lijken alsof het echt een afspraakje is, voor als je bijna iets hebt ofzo. Kan ook aan mijn prehistorische ideeen liggen natuurlijk, maar even iets drinken (bijv.) is wat neutraler . Misschien voelt zij zich daar ook beter bij, niet dat ze een soort van "schuldgevoel" krijgt.
Hmmz... ja daar zit ook wat in... maar het probleem is dus dat ik haar maar 1x in de week zit (tot nu toe ) en dat is dus niet op school... Ze woont wel bij ond in het dorp... maar om nou een keer langs haar heen te gaan?
Heb je misschien een idee waar ik haar anders misschien mee naar toe kan vragen? Of zal ik eerst een vragen of ze mee gaat nar de bios met wat vrienden, vriendinnen? of met z'n alleen film kijken bij iemand
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 22:33
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Morphling schreef op 30-03-2004 @ 22:52 :
Hmmz... ja daar zit ook wat in... maar het probleem is dus dat ik haar maar 1x in de week zit (tot nu toe ) en dat is dus niet op school... Ze woont wel bij ond in het dorp... maar om nou een keer langs haar heen te gaan?
Heb je misschien een idee waar ik haar anders misschien mee naar toe kan vragen? Of zal ik eerst een vragen of ze mee gaat nar de bios met wat vrienden, vriendinnen? of met z'n alleen film kijken bij iemand
Waar(mee) zie je haar dan? Sluit daar geen café-bezoekje op aan?
Langs gaan kán, maar dan zou je eigenlijk een goede reden moeten hebben vooral als je anders nooit langs gaat. Anders lijkt het weer zo "stelletjes achtig".
Als jullie gezame(n?)lijke vrienden hebben is samen een film kijken ook een goed idee. Moet je er eigenlijk wel een beetje voor zorgen dat haar vriend dan niet meegaat. Een thriller huren en er voor zorgen dat je naast haar zit, kan ze zich mooi achter jou verschuilen of je hand vast houden omdat ze het eng vindt.

Gewoon dingen verzinnen die je met "normale" vrienden ook doet, maar waarbij je er wel voor kunt zorgen dat je iets meer in contact met haar komt dan je normaal gesproken zou doen als ze niks/minder voor je zou betekenen. Laat je creatieve brein werken!
Oud 31-03-2004, 19:12
Tuxs
Tuxs is offline
hmz... ik wil aan haar vragen of ze zaterdag iets te doen heeft.....
maar het probleem (niet voor mij ) is dat ze dan wel alleen met mij is... misschien vind ze dat juist wel leuk maar misschien ook wel.... (dat ligt er dus aan wat ze voor mij voelt) maar zou dat verstandig zijn om haar dan te vragen (omdat ze dan alleen komt)? om film te kijken ofzo (geen bios, gewoon thuis)?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:19
ilse
ilse is offline
Citaat:
Morphling schreef op 31-03-2004 @ 20:12 :
maar het probleem (niet voor mij ) is dat ze dan wel alleen met mij is... misschien vind ze dat juist wel leuk maar misschien ook wel.... (dat ligt er dus aan wat ze voor mij voelt) maar zou dat verstandig zijn om haar dan te vragen (omdat ze dan alleen komt)? om film te kijken ofzo (geen bios, gewoon thuis)?
gewoon thuis, dan lijkt hetook minder op ee afspraakje... toch?
Oud 01-04-2004, 20:06
LilDushi
LilDushi is offline
moeilijk......
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 14:54
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Morphling schreef op 31-03-2004 @ 20:12 :
Niet geschoten is altijd mis .
Oftewel, je kunt het haar altijd vragen, als je het niet doet krijg je er misschien later spijt van. Succes!
Oud 02-04-2004, 15:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
Heb niet echt alle reacties gelezen, sorry, sorry.
Eigenlijk zit ik een beetje in de zelfde situatie als TS, maar ik ga het laten rusten.
Gelukkig kom ik hem ook niet dagelijks of wekelijks tegen, omdat hij toch wel een eindje hier vandaan woont, maar ik wil zeker niet de breker van zijn relatie zijn! Het moet dan in elk geval uit hemzelf komen!
Reageren

Regels voor berichten