Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, die heeft ut wel over benen en meisjes ja ![]() |
![]() |
|
![]() |
smoking master natuurlijk, hoe minder vloei, hoe beter de joint.
dus binnenste-buiten is het beste voor de skilled draaiers onder ons
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Rizla blauw kost 25 cent koop een paar pakjes prop ze in al je jassen en je hetb altijd vloe..
Maar Smocking rood is te groot om te draaien dus dat moet dan binnenste buiten gedraait worden maar vaak plakken die vloetjes niet goed... Smocking blauw is een stukkie kleiner en plakt beter dus binnenste buiten draaien is makkelijk en het lukt goed.. Smocking goud is gewoon de beste zowel gewoon als binnenstebuiten... Van groen heb ik nog nooit gehoort.. Zilver is voor hasj want dat vloetje is dun... De rest van die dingen van bijv. BullDogg, Bob Marley of andere namaak troep is gewoon zooi dat niet plakt ook al draai je hem normaal en is veeeeeeel ste dik...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik stuurde laatst nog iemand erop uit om vloei te halen.
Komt'ie terug met vloeitjes van de super de boer, terwijl de coffeeshop zo'n 10 meter verder zit. "Ja, die vrouw daar zei dat deze goed geschikt waren voor jointjes" Waren het vierkante dingetjes van 3 bij 3 cm, zonder plakrand (wtf?!) en zonder enige fatsoenlijke vouw what so ever om aan te duiden hoe je dat ding ffs moet vasthouden... Nou ja, na een tijdje maar opgegeven. Er kwam sowieso iemand voorbij met fatsoenlijke vloei... Op het plakje stond 'made in Belgium', maar dat was ook echt de enige logische uitleg die we konden vinden... vloeitjes zonder plakrand... what the fuck...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets kan echt alleen in belgie ![]() |
![]() |
|
ff rustig over belgen, anders komen mutant en k op je af
![]() ![]() ![]() ontopic: LOL zonder plakrand ![]() rizla blauw wordt niet alleen door junkies gekocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb ik wel eens, zit ik ramstoned thuis, geen vloei meer, geen zin om naar de stad te fietsen... "Mwoah, dan maar even naar de Shell, vloei halen, draa ik wel een L" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #156 Eend | 500 | 21-07-2010 14:47 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic Gimme more beer | 500 | 04-11-2006 10:58 | |
Vrije tijd |
Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II Gimme more beer | 500 | 26-03-2006 20:37 | |
Vrije tijd |
Het Grote Bondscoach Topic USPalermo | 79 | 17-07-2004 14:45 | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
Vrije tijd |
Roda jc Lientjuh86 | 15 | 24-12-2002 18:15 |