Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het altijd een beetje stom staan als bij een paar het meisje langer is dan de jongen...Ik hoef niet te klagen want ik ben 1.80 (n still growin'
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
sorry hoor maar ik kan vanaf de buitenkant (en al helemaal niet aan de lengte) zien of iemand aardig is of niet!!!!! ikzelf (meisje) ben 1.80 en heb vrienden, jongens dan, van 1.60 en 1.85 dus het maakt echt geen verschil hoor!!
|
![]() |
Heb geen idee hoe groot ik ben, denk 1.82/3 ofzo..
Zou nog iets groter willen zijn want ik weet gewoon dat meiden dan toch eerder na je kijken en kom niet aan dat dit onzin is want de praktijk leert het en ik zie het zovaak.. Maar ben niet 'klein' dus mag niet klagen. ![]() 185 lijkt me ideale lengte.. ![]() |
![]() |
|
ik = ook 1.80 en heb der opzich geen problemen mee. soms idd wel handig, je kan overal bij en je kan alles zien. tis alleen wel jammer dat al m'n vrienden ouder zijn ,maar sommige wel een stuk kleiner. maar zij hebben daar geloof k net zoveel "problemen" mee als ik.... je moet elkaar gewoon zo nemen als je bent...cliche maar toch echt war
|
ik ben zelf ook 1.74, mijn vriendin is ongeveer 1.65 (of kleiner). Ik zit er helemaal niet mee, mijn vriendin ook niet.
Maar ik ben pas 17 en ik denk dat het wel meer uitmaakt als je 21 bent en je bent 1.74. Mja, ik groei waarschijnlijk ook niet meer ![]()
|
Ik ben 1.72 en groei waarschijnlijk nog door tot de 1.76... Ik heb wel liever dat jongens/mannen groter zijn dan ik, maar dat komt ook door de uitstraling. Als iemand redelijk klein is en hij zit er zelf mee, lijkt hij nog kleiner, door zijn manier van doen... Het gaat er dus vooral om hoe lang je jezelf doet lijken. Trouwens, geen zorgen, want echt klein ben je niet en als je gewoon een lieve jongen bent, denk ik dat niemand er echt moeite mee zal hebben. Als ze dat wel doen ben je denk ik beter af zonder
![]()
|
Verwijderd
|
nou kijk, ik ben 1.69... dus 1.74 zou best kunnen, maar ik val eig wel op lange jongens (mijn vriendje is 1.88
![]() kuss |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1.70 en heb twee jaar een relatie gehad met een jongen van 2.08 meter.....
Sinds het uit is wil ik alleen nog maar zoenen met jongens waarbij ik niet op mijn tenen hoef te staan...dat bevalt me prima dus...een lengte van 1.74 zou ik prima vinden hoor! (kleiner hoeven ze van mij niet te zijn...)
|
Het maakt mij eigenlijk geen moer uit hoe lang m'n vriend is. Ik ben zelf 1.61 m, en als een jongen NOG kleiner is dan ik... tsja... ik weet t eigenlijk niet. Heb volgens mij nog nooit een (volwassen) jongen gezien die kleiner is dan 1.60 m.
Maar goed.. Denk dat het geen donder uitmaakt ![]() Hoewel ik het wel grappig vind, dat als m'n vriend me knuffelt, hij m'n hoofd knuffelt omdat dat op schouderhoogte zit voor hem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een normaal lengteverschil is 10-20 cm, trouwens, want de gemiddelde Nederlandse man is 15 cm langer dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. |
![]() |
|
![]() |
ik ben zelf 1,72 en vind het zelfs vervelend als een jongen evengroot of ietsje kleiner is.
mijn ex was evengroot (ja hij zei 1,76 maar geloof ik niks van) en had er pijn in mijn rug van van het kromlopen. hij kon met het lopen ook geen arm om me heenslaan want dat liep zo raar. en ook hakschoenen kan je niet aan omdat je dan groter bent. het is alleen handig met zoenen en met seks (bepaalde standjes gaan beter). maar geef mij maar een jongen van 10 a 15 cm groter dan mij. |
![]() |
|
Mijn vorige vriendje was even groot, allebei 1.73 ongeveer. Het kon me echt niets schelen, ik was verliefd op wie hij was en zijn grootte kon me niets schelen. Maar nu heb ik een vriendje die bijna 1 kop groter is en ik merk gewoon dat ik dat fijner vind. Maar ik ga echt geen mensen afwijzen omdat ze te klein of groot zijn. Ik wordt verliefd op de persoon zelf, niet op zijn lengte.
![]()
||
Citaat:
maar nu let ik er minder op ![]()
|
![]() |
ik ben zelf 1.83.. en ik zou het niet erg vinden als mijn vriendje iets kleiner zou zijn als ik.. ik ben nu eenmaal gewoon errug groot.. maar als je nagaat dat mijn vader 1.96 en mijn moeder 1.82 is.. is dat natuurlijk niet zo raar
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Behandelingen voor betere groei? vdbnick | 24 | 25-09-2008 17:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Na] Signaalverwerking Hoempapa | 8 | 17-04-2006 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
spiermassa ten koste van je lichaamslengte? FMB King | 19 | 09-07-2004 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een Onderzoekje van lichaamslengte Stylus | 16 | 11-06-2004 22:22 | |
Flora & Fauna |
Voor de natuur zijn is vlees eten Verwijderd | 13 | 18-01-2002 12:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te dik athena_greece | 12 | 07-01-2002 20:32 |