Advertentie | |
|
![]() |
|
>duidelijke taal
Snap ik volkomen. Een nobel streven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet denk hoe anderen het moeten lezen tijdens dichten (hoe egoistisch). De keuze van mijn woorden is vaak zo complex als de emoties die bij het schrijven betrokken zijn en uitgebeeld dienen te worden. Verder kies ik mooie woorden en schrijf ik vaak engels. Wordt dus inderdaad soms minder toegankelijk en dat zou je als een nadeel van mijn gedichten kunnen zien. Maar ik denk niet dat ik het echt kan/wil veranderen. Dan zijn het mijn gedichten niet meer. SounD.. begint hier een halve discussie onder je gedicht ...
|
Discussies zoeken we toch juist hier?
![]() Ieder zijn keuze, mijn songtexten zijn vaak ook zo geschreven...Ik dicht eerlijk gezegd ook niet met oogpunt naar publiek toe, ik maak hem vaak alleen iets oppervlakkiger (en publiekelijker) omdat ik er als vreemde zelf ook geen wijs uit zou worden anders, en het niet logisch meer is in mijn ogen.... Maar das ieder zijn persoonlijke doel natuurlijk...ik ben van plan een toekomst in het schrijven te krijgen (wel op een iets andere manier ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daar zit bijna de grootste clue van het gedichtje...zo'n beetje dan...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van maat maakt avances naar mij Armoed | 46 | 07-02-2008 11:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik geef je dit nieuwe lichaam van woorden gezweetwel | 8 | 18-12-2006 18:49 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
oudje, vanwege inspiratieloosheid: Ik geef je mij... Secreet | 5 | 02-02-2003 17:07 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |