Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Geschiedenis lijkt me echt een ramp! Die twee boekjes zijn we nu aan het doorwerken, maar ik kan het allemaal niet echt volgen.
Verder vrees ik ook voor Biologie en Economie: superveel allebei. Maar we gaan er tegenaan!
|
Ik zie het meeste op tegen Engels, Nederlands en Natuurkunde. Engels kan ik echt niet want ik ben zo slecht in leesvaardigheid (ik heb voor Duits 1 en Frans 1 ook al een onvoldoende). Voor Nederlands hebben we nog nauwelijks geoefend met samenvatten en we hebben nog maar twee lessen dus dat moet ik helemaal zelf gaan doen. Natuurkunde is gewoon mijn zwakke vak en ik doe altijd wel wat fout.
Het ergste vind ik nog dat ik al mijn examens voldoende moet maken om te slagen omdat ik al twee onvoldoendes heb. ![]()
||
Citaat:
Maar ik zie het meest op tegen Natuurkunde en Latijn, die door meneer Examenindeling op dezelfde dag zijn gepland ![]() ![]()
|
![]() |
ik zie wel wat er gaat komen ..... het meest zie ik op tegen engels maar voor de oefenexamens haal ik daar tussende 6,5 en de 7 maar dan moet het voor het echie en dan klap ik dicht
![]() voor de exacte vakken maak ik me helemaal geen zorgen (had voor examen 2002 sk1,2 een 9,4 en voor 2003 na 9,5 ![]() ![]() |
![]() |
|
Eco ---> lastig, maarja mag wel een 4 halen
M&O ---> lastig maar mag een 4 halen wiskunde A1,2 ----> kut vak, maar examen schijnt zwaar mee te vallen
|
Natuurkunde, maar dat is vooral omdat ik dat übersaai vind en me er daarom nooit voor ingezet heb. Daar weet ik nu nog het minste van, dus daar moet ik het hardst voor leren. Maar daar sta ik gewoon netjes een zeven voor, dus het moet wel lukken.
|
![]() |
klinkt als een open deur, maar begin bij het begin. Heb je alles al vertaald? en heb je een goede vertaling?
begin dan gewoon in het tekstboek met de Nederlandse tekst over cicero, en maak daar een samenvatting van. Leer dan gewoon alle teksten die je tegen komt, aantekeningen erbij maken, etc. Het is gewoon stampwerk.. Het is veel en moeilijk, maar je kunt het best ![]()
|
Zoals het er nu naar uitzit zal wiskunde (wat redelijk vaak genoemd is hier) wel mee vallen. Ik vrees eerder voor Natuur en Schijkunde , waarschijnelijk ook omdat ik daar straks in verder ga, dus een soort prestatie druk heb op die vakken.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het is echt mogelijk om alle examens voldoende te halen. Ik vond het examen helemaal niet moeilijk! Het valt echt mee! Succes ![]() ![]() |
![]() |
|
Aardrijkskunde en geschiedenis lijken me wel suf, vooral omdat je echt die boeken nog een keer door moet nemen omdat het niet logisch is zoals wiskunde enz, hou niet zo van leren.
Ook Engels lijkt me saai, heb een hekel aan dat vak ![]()
|