Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoi,
mijn ex heeft het 3 maanden geleden uitgemaakt, na een relatie van bijna 2 jaar. de reden was dat hij meer vlieft was op een ander meisje. nou mis ik hem nog steeds heel erg en ik droom ook heel vaak over hem. anderhalve week geleden was het een paar dagen uit tussen hem en dat meisje, en we zijn toen met elkaar geweest. (hij is nog steeds vlieft op mij en hij zei tegen met dat dat meisje zijn grootste fout was, maar twee dagen na onze zoen was het weer aan met dat meisje ![]() kdenk dat het nog wel een hele lange poos gaat duren voordat ik me er bij neer kan leggen.... liefs Buffy
|
![]() |
Er komt gewoon een keer een dag(opeens) dat je denkt: "Ik hoef jou niet eens meer...".
Het is een proces wat je doorgaat. Eerst moet je accepteren dat t uit is, daarna moet je m gaan vergeten en dan kom je dus op een punt dat je het niet meer erg vind dat het over is tussen jullie. Ikzelf zit nu tussen de een na laatste en laatste fase in... een goede tip is, om vooral de negatieve dingen van hem te herinneren.... en dat te bedenken dat je wel beter kunt krijgen!! De beloftes die hij tegen je heeft gemaakt, moet je vergeten. Als je dáár aan blijft hangen wordt je gewoon he-le-maal gek(weet ik uit ervaring!) Misschien heb je helemaal niks aan deze reply, maar ik verzeker het je: er komt een moment dat je hem los kan laten en verder met je leven kan!!!
|
Het gaat idd gewoon vanzelf over... ook al lijkt het op het moment zelf of de wereld vergaat en het allemaal nooooit meer goed zal komen!
Heb zelf meerdere vriendjes gehad de afgelopen jaren, maar mijn laatste vriendje heeft het allermeeste voor me betekend. Daar was ik echt helemaal gek van en ik vond het ook echt verschrikkelijk toen het uit was. Kon het de eerste tijd ook ab-so-luut niet accepteren, niet geloven dat het nou echt over was. Maar na een tijdje dringt het wel tot je door, en er komt een moment dat je het een plaats kunt geven, dat heb ik nu na een half jaar bereikt. Het steekt af en toe nog een beetje als ik hem zie, helemaal als hij met een ander meisje is, maar ik hoef hem zelf ook niet meer. Sta ook weer volledig open voor 'nieuwe' jongens. Kortom... het heeft tijd nodig... het komt vanzelf weer goed, hoewel je er misschien nooit helemaal helemaal 100% over heen komt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen is het vaak (helaas) zo, dat degene die het voor zichzelf aan het "afbouwen" is (qua gevoel), de ander daar niet van op de hoogte stelt. Dus dan is het (schijnbaar opeens): hij gaat vreemd, of hij maakt het uit, of whatever. Als een donderslag bij heldere hemel zeg maar. Dan denk je: jeeeezzz hoe kan zoiets OPEENS over zijn bij hem?? (dat soort dingen hoor je mensen nogal vaak zeggen namelijk (inclusief mezelf ![]() Maar dat is iets wat afbouwt dus. Dat hoeft niet eens bewust te gebeuren trouwens. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Busstaking tijdens examens T_ID | 500 | 10-06-2008 18:47 | |
Psychologie |
fundamentele eenzaamheid Optima | 17 | 15-12-2005 17:33 | |