|
|
|
Vissertje schreef op 30-03-2004 @ 18:29 :
ik wil graag voor die ene jongen een gedichtje schrijven (ben al bezig met een liedje, maar dat ga ik echt niet voor m zingen). wat ik me dus afvroeg, wat vinden jongens daar nou van, als je als meisje zijnde met een gedichtje aankomt?
|
|
|
|
komt het niet kinderachtig of hopeloos over?
|
|
|
|
Vissertje schreef op 30-03-2004 @ 18:57 :
komt het niet kinderachtig of hopeloos over? Maar ik zou het enorm gaaf vinden als een meisje een gedicht voor mij zou schrijven. Een lied voor mij zou helemaal kicken zijn, maar dat komt omdat dat ook een hobby van mij is, gedichten/verhalen/liedjes schrijven. |
|
|
|
Vissertje schreef op 30-03-2004 @ 18:57 :
komt het niet kinderachtig of hopeloos over? , maar bij een jongen die vaak zijn gevoelens niet durft/kan tonen moet je met een wat "losser" gedicht aankomen.
|
|
absoluut niet, ik zou me idd vereerd voelen
|
|
Verwijderd
ZerO schreef op 30-03-2004 @ 19:00 :
Nee dat hoeft niet. Zolang je "rekening" houdt met de jongen voor wie het bedoeld is. Kijk een slijmbal zal erg onder de indruk zijn als je vertelt dat zijn ogen schitteren als de weet ik veel , maar bij een jongen die vaak zijn gevoelens niet durft/kan tonen moet je met een wat "losser" gedicht aankomen. je kan het ook 'uitbeelden' in iets anders. Dat vind ik persoonlijk bijzonderder.. Al zal ik het altijd waarderen en heel erg vereerd zijn etc, als iemand ooit een gedicht voor mij schrijft
|
|
|
|
ook als je dat meisje niet leuk zou vinden (weet namelijk niet wat hij nu precies van me denkt)
|
|
|
|
Verwijderd
Vissertje schreef op 30-03-2004 @ 19:09 :
ook als je dat meisje niet leuk zou vinden (weet namelijk niet wat hij nu precies van me denkt) |
|
|
|
Mits het meisje KAN dichten
|
|
|
|
Verwijderd
Vissertje schreef op 30-03-2004 @ 20:32 :
als ik zou zeggen, je brengt me aan het zweven zou het betekenen dat hij dat nog zou doen en dat het meer wordt. maar wat ik wilde zeggen met die zin, was dat hij heeft gezorgt dat ik aan het zweven ben. zou eigenlijk "gekregen" ofzo achter moeten.. of... je hebt me laten zweven.. ja dat vind ik beter even veranderenuuhm, toch niet. want dat zou zeggen dat hij dat nu niet meer doet. ik laat het zo |
|
|
|
Verwijderd
Het is leuk dat iemand zoveel moeite aan mij wil besteden maar van mij hoeft het niet...
|
|
|
|
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 21:31 :
je laat me zweven?
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 23:48. |
|
|
|
Alex schreef op 30-03-2004 @ 21:54 :
Het is leuk dat iemand zoveel moeite aan mij wil besteden maar van mij hoeft het niet...
|
|
Verwijderd
) dan geef ik je een warme knuf *knuffelt vissertje*
|
|
|
|
Verwijderd
mooi gedicht
zou ik niet verkeerd vinden om te krijgen
|
|
|
|
Mwah, ik denk dat bijna elke jongen et wel zou waarderen!
|
|
|
|
Ik kan wel waarderen hoor
|
|
Verwijderd
ik zou het niet waarderen , maar ik hou over het algemeen niet zo van poezie
|
|
|
|
Verwijderd
Mijn exen vonden het altijd heel bijzonder. Zelf zou ik het ook ontzettend waarderen en leuk vinden
|
|
|
|
ik wil graag voor die ene jongen een gedichtje schrijven (ben al bezig met een liedje, maar dat ga ik echt niet voor m zingen). wat ik me dus afvroeg, wat vinden jongens daar nou van, als je als meisje zijnde met een gedichtje aankomt? |
|
|
|
ik wil graag voor die ene jongen een gedichtje schrijven (ben al bezig met een liedje, maar dat ga ik echt niet voor m zingen). wat ik me dus afvroeg, wat vinden jongens daar nou van, als je als meisje zijnde met een gedichtje aankomt?