|
|
ik vind een (half) ontbloot mannelijk bovenlichaam niet verkeerd
... of met een open blouse of gewoon zonder shirt en sommige mannen in die 'hempjes' met van die heerlijke bovenarmen
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2004 @ 17:52 :
ik vind een (half) ontbloot mannelijk bovenlichaam niet verkeerd ... of met een open blouse of gewoon zonder shirt en sommige mannen in die 'hempjes' met van die heerlijke bovenarmen
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
fractuur schreef op 30-03-2004 @ 17:57 :
hemdjes zijn niks.. gewoon een polo, of een shirt, met skatebroek eronder. (en dan geen enorme alto alsjeblieft, maar gewoon gewoon )
|
||||
|
|
|
Citaat:
rodina schreef op 30-03-2004 @ 17:32 :
Klassiek pak, laag uitgesneden decollete, mooie lingerie eronder, en hoge hakschoentjes. Rokje, met naadpanty en mooi hakschoentjes. Baggy broek, met strak buikje en polootje oid, iig dat je af en toe een klein randje buik ziet. Dat vind ik mooi, dat er nog wat te raden overblijft. Licht alternatief geklede meisje vind ik qua kleding erg mooi. Het verhult niet maar het heeft toch een wat wulpse uitstraling Citaat:
Hmm, string boven je broek uittrekken vind ik persoonlijk een beetje sletterig.
|
||||
|
|
|
Klopt, maar als we elke keer topics zo gaan opvatten, moeten er voor elk topic 2 versies komen, en dat vinden de FB'ers niet zo leuk...
Daarnaast vind ik praten over vrouwen nou niet bepaald interessant... |
||||
|
|
|
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2004 @ 18:44 :
Klopt, maar als we elke keer topics zo gaan opvatten, moeten er voor elk topic 2 versies komen, en dat vinden de FB'ers niet zo leuk... Daarnaast vind ik praten over vrouwen nou niet bepaald interessant... Verder vind ik dit niet echt hier passen. Ik verplaats hem naar Lifestyle maar vind t een beetje dubieus of ie daarvoor ook wel geschikt is. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Je kunt je nog zo geil kleden, maar toch niet sexy zijn.
Volgens mij ben je alleen sexy als je je ook echt sexy voelt en zelfverzekerd bent en dat dan uitstraalt zegmaar. Daar kun je alles voor aan hebben. Sexy zijn heeft denk ik ook veel te maken met je zelfverzekerd voelen en dat laten zien, wat je ook draagt.. |
||||
|
|
|
Citaat:
frozenfountain schreef op 30-03-2004 @ 19:38 :
Zwetende gespierde bouwvakkers die een cola light drinken
|
||||
|
|
|
Citaat:
Yummie schreef op 30-03-2004 @ 19:35 :
Je kunt je nog zo geil kleden, maar toch niet sexy zijn. Volgens mij ben je alleen sexy als je je ook echt sexy voelt en zelfverzekerd bent en dat dan uitstraalt zegmaar. Daar kun je alles voor aan hebben. Sexy zijn heeft denk ik ook veel te maken met je zelfverzekerd voelen en dat laten zien, wat je ook draagt.. uitstraling doet idd veeel. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ijslepeltje schreef op 30-03-2004 @ 17:15 :
Voor de mannen onder ons: Wat is nou ECHT sexy bij een vrouw? Anyway.. wat ik sexy vind bij een vrouw: Tja.. aan kleding.. gewoon stijlvolle kleding vind ik meestal het mooist, kan ik eigenlijk niet goed definiëren, maar het allermooiste aan een meisje vind ik attitude. Het mooiste meisje bij ons op school (nu v6) vond ik als klein brugklassertje al zó mooi, omdat ze zo met opgeheven hoofd en licht arrogante uitstraling door de school liep. Ik weet niet wat het is.. Stijlvolle arrogantie, denk ik
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Een zwoele blik
Een gaaf gezicht Sexy: goed passende kleren, dat het goed om het lichaam valt, geen hobbezakken, maar ook geen rollade effect, maar wel dat de vrouwelijke rondingen zichtbaar zijn Een beetje huid kan heel sexy zijn, maar hoeft niet... en en en Victoria's Secret, das sexy |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Wat betreft kleding: het liefst iets casuals, niet zo zwaar overdressed. Ik hou van makkelijke kleding, zowel bij mezelf als bij meisjes. Beste is natuurlijk gewoon een leuk shirtje waarbij je net een randje blote buik ziet als ze zich uitrekt, bijvoorbeeld...oeh
Veel sexier dan zomaar alles laten zien, het mooiste is als er nog wat te raden overblijft
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
rokjes met pumps
jurkjes met decolleté's truitjes met blote schouders blousjes met knoopjes open lage wijde heupbroeken attitude lipgloss plooirokjes met ballerina's nette aangesloten jas tot knielengte colbertjes met decolleté aangesloten pak met pumps wijde broek met vintage tshirt colbert en sneakers teenslippers mooie nagels huge zonnebril maar ik ben ook zelf een meisje he <3 |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Noé schreef op 30-03-2004 @ 23:32 :
rokjes met pumps jurkjes met decolleté's truitjes met blote schouders blousjes met knoopjes open lage wijde heupbroeken attitude lipgloss plooirokjes met ballerina's nette aangesloten jas tot knielengte colbertjes met decolleté aangesloten pak met pumps wijde broek met vintage tshirt colbert en sneakers teenslippers mooie nagels huge zonnebril maar ik ben ook zelf een meisje he <3 Bepaalde uitstraling en blikken zijn sexy
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
meisje schreef op 30-03-2004 @ 23:49 :
Je kunt bitchen en je kunt bitchen. Ik vind dat je doorsnee en cliche dingen opnoemde, maar je mag van mij best een balletrokje met zwemvliezen aantrekken. Het zal je vast perrrrrrfect staan Dan is het toch niet aan jou om dat doorsnee en cliché te noemen, dit is wat ik sexy vind dus post ik het. Trouwens waar is jouw post? En ja bedankt, maar alles staat mij natuurlijk beeldig! |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
meisje schreef op 30-03-2004 @ 23:54 :
Ten eerste: dream on! En ten tweede: als je kon lezen, had je gezien dat ik wel heb gezegd wat ik sexy vond. Last but not least: als IK iets cliche en doorsnee VIND mag ik dat ook best posten. Toevallig had jij dat lijstje Ohh zeur niet zo!
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
meisje schreef op 30-03-2004 @ 23:54 :
Ten eerste: dream on! En ten tweede: als je kon lezen, had je gezien dat ik wel heb gezegd wat ik sexy vond. Last but not least: als IK iets cliche en doorsnee VIND mag ik dat ook best posten. Toevallig had jij dat lijstje Daar had ik niet op kunnen komen. En ten tweede als jij kon lezen had je vast gezien dat ik die twee dingen had samengevoegd tot attitude. |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sexy | Layli | Seksualiteit | 42 | 11-12-2008 20:38 |
| jongens/meisjes? wat is sexy | Roffachick | Lichaam & Gezondheid | 0 | 06-10-2005 20:32 |
| M'n ex maakt me zo onzeker... | devilcat | Liefde & Relatie | 73 | 13-01-2004 12:49 |
| Wat is het leukste aan een meisje...?? | Sarah15 | Liefde & Relatie | 53 | 25-10-2003 17:53 |
| wat is SEXY bij vrouwen? | Optima | Lifestyle | 113 | 03-10-2003 22:12 |
| Sexy is naakt? | murwari | Seksualiteit | 61 | 02-06-2003 22:55 |