![]() |
|
http://forum.flabber.nl/viewtopic.php?t=3214
Nu hebben we hier bij een groot plaatje een verkleining met een popup die je weg kunt klikken. Op flabber hebben ze een code die het plaatje verkleint, en als je er op klikt, voor de grote-scherm-mensen onder ons, vergroot ie gewoon in de post zelf. Ikzelf vind dat een stuk relaxter omdat ik constant mn popupblokker moet uitzetten bij een vergroting (en nee, de google-bar vind ik kut, of werkt die ook niet?). Lijkt iemand hier dit wat?
|
![]() |
|
mja maar het gaat daar niet echt om, ik vind het veel handiger om alles in 1 scherm te hebben, niet een plaatje ergens anders. De personen die de plaatjes niet groot aankunnen zijn mensen met een 800x600 instelling. Dus als je kon kiezen, popup of in hetzelfde scherm.. hm?
*er zijn ook wel af en toe grotere plaatjes dan iedereen zn beeldscherm (gigantisch breed bijv.) maar dan nog zou je buiten je scherm net zoveel moeten scrollen dan dat het in je scherm zou zijn, right?
|
ik hou niet van bars in mn inetscherm, extraatjes enzo, et moet lekker schoon blijven.
Ik typ eerder google.com dan dat ik met mijn hand naar mijn muis ga om daar op et tekstvenstertje van google te klikken, maar dat is nu niet echt het discussiepunt, popupblockers gaf ik wel als argument, maar ik wilde het graag hebben over mijn idee. ![]()
|
![]() |
|
|