Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
vandaag ben ik met pijn en moeite opgestaan nadat mn wekker weer uit ging
![]() daarna gezond ontbeten omdat ik af moet vallen, wat al wel aardig lukt want volgens mn moeder heb ik geen kont (maar dat terzijde). daarna op school beetje geknipt en geplakt (grafische mbo ha-ha). heel infantiel kinderliedjes gezongen met de klassendoos, die toch wel tof is, op rare vragen na (wat zou jij nou voor je verjaardag willen hebben? want je bent heel anders dan andere meisjes). na school langs centraal geweest om boeken te ruilen met iemand en geld te geven. thuis weer de flikkers ontlopen en ehm, dat was het wel. ik heb dus gewoon geen leven. Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 17:14. |
![]() |
|
vroeg opgestaan, in de les in slaap gevallen..
een boek geleend in de media. om 1uur uit school, blijven hangen tot half2, want het was zown mooi weer. ![]() ennehm..thuis wat gegeten en geleerd, kheb 3 samenvattingen gemaakt. en vandaag ben ik celibatair geworden ![]() en nu forummen en msnen en mail ophalen. dat maakt mij een stuuterige luie celibataire computernerd?
|
naar school geweest
naar de appie geweest om lekkerre broodjes te halen daarna rechtstreeks naar t veld achter t stadhuis gegaan met 2 vrienden en gechilled in de zon. thuis bootschappen gedaan en een blaadje gelezen in de zon! i love sunshine
||
Citaat:
oeeeh is goed Kennie ![]() Ik heb er nu al zin in ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben met mijn moeder naar de Makro gecrosst en we hebben nuttige aankopen gedaan zoals een stofzuiger, heel veel trappistenbier en desperados.
![]() Toen zijn we naar de Gall&Gall gegaan waar mijn moeder drie dozen rode wijn had besteld. Dat maakt mij een alcohol-snol-met-een-slecht-beinvloedende-moeder. |
![]() |
||
Citaat:
ooh dat wordt zeker een neuk-vakantie, Teun. Lees je pm trouwens eens sletje! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis alleen wel slim om ze niet in doosjes te laten maar gewoon met vloeitjes ertussen goed in te pakken...dan zijn ze ook onherkenbaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder heb ik een beetje achter de computer gehangen en een beetje geleerd. (en ik ben met een maat naar de stad geweest om te shoppen,maar dat past niet in mijn lifestyle als nerd dus dat tellen we niet mee) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
op het forum van het nest.com hebben een aantal leden dat georganiseerd, mede omdat er zo weinig nederlandse cursussen zijn. het is erg overzichtelijk enzo, begrijp het erg goed. weet nu al waar de klemtoon komt bij een woord, yay! nee echt, t is best relaxt enzo.
![]()
|
Ik heb heel lang geslapen want ik ben ziek
Ik heb gitaar gespeeld Ik heb er bij gezongen maar ben nogal schor dus klonk voor geen meter en nu drink ik thee met honing. En oja, ik keek net typisch tophits ![]() dat maakt me een valszingende zieke dat nostalgische programma's kijkt.
|
vanmiddag bij vrienden van me geholpen met 't verbouwen van hun pas gekochte huis. wand aanleggen, met isolatie en steenwol en crap, kozijntje branden, kast verven, platen voor 'n andere muur naar boven sjouwen. dat soort meuk.
en 's avonds met wat mensjes (Mindlezz o.a.) in 't Museumpark gehangen en wat jointjes gerookt met muziek er bij. ![]() daarna nog eventjes 'n colaatje gedronken met Michel in de sjop en nog eentje gerookt en naar huis gegaan.
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn toets MO verpest, maar omdat ik een ritalin gevalletje ben mag ik extra lekker lang over mijn toetsen doen, dit deed ik echter in een apart lokaal waar ik een aantal antwoorden per sms heb kunnen regelen.
Toen 's ochtends / 's middags de stad ingeweest waar ik eindelijk een wit leren riem heb gekocht, en nog wat gehobbeld, daarna wezen fitnessen omdat ik toch een betere conditie wil en mij er niet uit vind zien. 's avonds vriendinnetje gebeld en pizza opgehaald en muffin's gebakken, eigenlijk ben ik vandaag een onzekere-muffin-bakker-blije-spiekerd ![]() |
![]() |
|
vanmorgen om 10.30 wakker geworden, filmpje in bed afgekeken van gisteravond, lang in bad gelegen
's middags maar niet naar die herkansing statistiek geweest, beetje buiten gehangen, atwt zitten kijken, beetje zitten bellen, beetje zitten msnen & mailen (en een saai onderzoeksartikel snel zitten doorlezen, tentamenweek ![]() 's avonds even naar het werk gehobbeld en weer naar huis gehobbeld, en voor de tv gehangen en nu zit ik loom te i-netten en dadelijk ga ik in bed nog een filmpje kijken en dan is de dag weer voorbijjjj kortom: ik ben lui en saai ![]() |
![]() |
|
tegen tien uur wakker geworden. broodjes in de oven gegooid, koffie gezet, broodjes met filet op zonovergoten balkon genuttigd met relaxed voortkabbelende loungemuziekjes op de achtergrond. talloze mokken koffie laten volgen.
vervolgens rondgebeld om de animo voor een terrasje te peilen. uiteindelijk tot het besluit gekomen de drukte van delft te ontvluchten en naar schevenigen te cruisen. daar rustig uitgewaaid, de eerste zandkorrels van het seizoen aangetikt en na een tijdje op een terrasje neergestreken en luttele biertjes genuttigd. tram,trein teruggepakt. inkopen gedaan, gekookt, gegeten op een dakterras van een vriend in de ondergaande zon. even naar huis gefietst en daarna gaan borrelen op vereniging tot een paar minuten terug, hoewel niet te uitbundig, want ik moet morgen om half negen weer een vakje doen.. kortom, een heerlijk relaxed dagje. in hoeverre een reflectie? ik zou liefst elke dag zo willen leven, maar helaas moet je zo af en toe wat nuttigs doen. doch genieten van het leven is iets wat ik graag mag doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() k ben nu net eindelijk klaar met mn eco leren mn ckv2 nog niet helemaal geleerd maar k ga zo maar ns slapen en zie morgen wel hoe ik het ervan af breng bij mn SEs leren is niks voor mij, nog heel ff en k ben eindelijk klaar met school morgen SEs maken en dan vieren dat mn SE week over is, dat hoort meer bij mn lifestyle, nutteloze feitjes aanpakken om te vieren met lekker veel bier en wiet ![]() |
![]() |
|
Ik was gisteravond naar amsterdam gegaan, snachts naar Alkmaar, vandaag vertrokken vanuit Alkmaar naar DenBosch, toen naar mijn ouders, 30 minuten later werd ik opgehaald door 2 vrienden. Zijn we nog Eindhoven gegaan. Nu zou ik eigenlijk naar Rotterdam gaan, maar nu ben ik hier. Naja dit is mijn leven.. Tijdelijk geen school en werk, dus zit ik veel bij vrienden.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
vandaag was ik weer meteen na mn wekker ogestaan. gezond gegeten enzo en toen was ik weer te laat. dus de eerste 2 uur wiskunde mis ik, verdorie nog eens aan toe.
maar ik ben wel vrolijk want het lijkt zo'n zomer, ook zomeriger aangekleed. en weer wat geoefend met jongleren. dit zegt niets over mn lifestyle |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wederom een huiselijke jamsessie gehouden, dit keer met mijn moeder en haar gitaar.
Daarna heb ik in de tuin een boterham met gormas gegeten, en een glaasje coolbest tropical gedronken. Nu ben ik weer bezig met een verslag schrijven, wat me waarschijnlijk de hele dag gaat kosten. |
![]() |
|
|