Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 12:05
Nuck
Nuck is offline
Ik ben naar college geweest, heb even geshopt en op een terrasje gezeten met een vriendinnetje. Tja, student he.
Oud 30-03-2004, 12:14
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Nuck schreef op 30-03-2004 @ 13:05:
Ik ben naar college geweest, heb even geshopt en op een terrasje gezeten met een vriendinnetje. Tja, student he.
Haha, precies wat ik heb gedaan
Oud 30-03-2004, 12:23
GRRR
GRRR is offline
Vroeg opgestaan, een tuna sandwich gegeten met koffie
daarna twee uur naar schiphol gereden. Onderweg gestopt om mijn tuna sandwich uit te kotsen want die viel niet lekker. Nog steeds enorm misselijk mijn import moeder opgehaald.

daarna terug naar pa's huus, importmoeder afgezet. bureaucratische shit met mijn pa geregeld. plannen voor vanavond gemaakt. Dan naar eigen huus, kamer opruimen, was apart leggen. Zometeen naar de stad om verf te halen om vervolgens een terrasje te pakken en lezen. Dan een muur schilderen voor een vriend tot in de avond. Daarna vriendinnetje en eten bij de parental units.

Ik zit te twijfelen of ik mijn was zelf ga doen of het ga laten doen, dan is het wel lekekr gestreken en shit. hmmmm...

af en toe kan ik enorm bezig zijn. eens in het half jaar ofzo.
Oud 30-03-2004, 13:53
~louise~
~louise~ is offline
Ik heb een filosofie tentamen gemaakt, 2 broodjes met krabsalade gegeten, een poging gedaan een eitje te kopen (en mn haar in de fik gestoken ) en nu probeer ik wat te studeren voor mn tentamen latijn en geschiedenis morgen.....
Oud 30-03-2004, 14:50
Laïs
Laïs is offline
gisteren : frieten en kipnuggets gegeten. terwijl ik stond te wachten op de bus. mijn eet lifestyle dus. nietechtgezond.
en mijn haar moeten uitkammen. van mama. omdat het zo een knopenbos was geworden.

vandaag : forummen terwijl ik moet leren.
Oud 30-03-2004, 15:00
Otis
Otis is offline
ik had de wekker vol moed om kwart voor 6 gezet omdat ik nog heel wat voor mijn tentamen Economie van vandaag moest leren.
Om kwart voor 8 werd ik uiteindelijk wakker
Economie tentamen was dus niet geleerd.
half9 begon het tentamen , kwart voor 9 keek ik om me heen en besefte ik dat ik weer eens de enige was die klaar was.
Na het eerste uur ging het leven gewoon door , lekker in mn zomeroutfit op de bankjes op t schoolplein gelegen.
beetje geouwehoerd.
beetje layo&bushwacka geluisterd
Na school naar het reisbureau en daar een reis naar Mexico geboekt Playa del Carmen nog wel
Toen naar huis om mijn kamer op te ruimen onder het genot van een mueslibol en Lenny Kravitz
En nu ben ik aant forummen/msnen

dit maakt mij een nietlerende-naarmexicogaande-relaxsnol
Oud 30-03-2004, 15:23
Verwijderd
Ik ben 10 uur ofzo opgestaan. Toen heb ik geforumd en gedoucht en aangekleed etc. Daarna heb ik mijn nieuwe paspoort opgehaald. Daarna ben ik naar het winkelcentrum gegaan en heb wat spulletjes gekocht waarna ik in de tuin heb gechilld met muziek van Alicia Keys. Daarna ben ik naar het dakterras verhuisd en ben daar gaan werken aan mijn cadeau voor mijn papa met Alicia Keys en nu Beyoncé op de achtergrond.

Dat maakt mij een lui-maar-toch-wel-wat-gedaan-vandaag-sletje.
Oud 30-03-2004, 15:44
Baracuda
Baracuda is offline
-om 8 uur opgestaan na een hectisch avondje niks doen
-tussen het omkleden, wassen, ontbijten door poging gedaan om te leren voor mijn economie-tentamen wat ik zowieso altijd vernaai, dus eigenlijk is het een soort ritueel geworden
-met mijn fietsje naar het station gefietst
-op school aangekomen
-tentamen gemaakt, meerkeuzevragen dus ik kon heerlijk gokken
-tentamen afgeraggeld (ofzo) om de trein te kunnen halen terug naar mijn gat
-daar aangekomen gechilled in de zon
-paaseitjes eten om in de paasstemming te komen
-nu ben ik aan het computeren en zometeen ga ik mijn ckvcse leren

dat maakt mij tot een saai trutje
Oud 30-03-2004, 16:07
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Galia schreef op 30-03-2004 @ 12:57:
je moet de dvd's gewoon per post naar je huis opsturen..
doet mijn vader ook altijd vanuit china
Jaaaa, daar had ik ook al aan gedacht, maar ik wist niet zeker of het een kans van slagen zou hebben! Maar goed, als ze bij jullie altijd aankomen, dan kan ik het best doen eigenlijk!
Oud 30-03-2004, 16:10
CryperA
CryperA is offline
Vroeg opgestaan, gezaagd en geverfd mja en ijsjes gegeten in de warme zon...
Oud 30-03-2004, 16:14
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 30-03-2004 @ 16:00:

Na school naar het reisbureau en daar een reis naar Mexico geboekt Playa del Carmen nog wel

dit maakt mij een nietlerende-naarmexicogaande-relaxsnol
Ik was twee weken terug met spring break in Cancun en Puerto Vallarta! Wat een bende! Precies als in 'Door Het Lint' met allemaal dronken Amerikaanse studenten. Wel even laten weten met welke maatschappij je vliegt, want als je met Exel vliegt dan ga ik die vlucht aanvragen! Als je maar niet met de Mac vliegt! Dan word ik boos....
Oud 30-03-2004, 17:11
slender_fungus
slender_fungus is offline
vandaag ben ik met pijn en moeite opgestaan nadat mn wekker weer uit ging maar toch het eerste uur gemist omdat ik maar niet wakker kon worden.
daarna gezond ontbeten omdat ik af moet vallen, wat al wel aardig lukt want volgens mn moeder heb ik geen kont (maar dat terzijde). daarna op school beetje geknipt en geplakt (grafische mbo ha-ha). heel infantiel kinderliedjes gezongen met de klassendoos, die toch wel tof is, op rare vragen na (wat zou jij nou voor je verjaardag willen hebben? want je bent heel anders dan andere meisjes).
na school langs centraal geweest om boeken te ruilen met iemand en geld te geven.
thuis weer de flikkers ontlopen en ehm, dat was het wel.

ik heb dus gewoon geen leven.

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 17:14.
Oud 30-03-2004, 17:18
tuttebel
tuttebel is offline
vroeg opgestaan, in de les in slaap gevallen..
een boek geleend in de media.
om 1uur uit school, blijven hangen tot half2, want het was zown mooi weer. (valt mee voor mijn doen)
ennehm..thuis wat gegeten en geleerd, kheb 3 samenvattingen gemaakt.
en vandaag ben ik celibatair geworden
en nu forummen en msnen en mail ophalen.

dat maakt mij een stuuterige luie celibataire computernerd?
Oud 30-03-2004, 17:20
justakid
justakid is offline
naar school geweest
naar de appie geweest om lekkerre broodjes te halen daarna rechtstreeks naar t veld achter t stadhuis gegaan met 2 vrienden en gechilled in de zon. thuis bootschappen gedaan en een blaadje gelezen in de zon!
i love sunshine
Oud 30-03-2004, 17:23
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-03-2004 @ 17:14 :
Ik was twee weken terug met spring break in Cancun en Puerto Vallarta! Wat een bende! Precies als in 'Door Het Lint' met allemaal dronken Amerikaanse studenten. Wel even laten weten met welke maatschappij je vliegt, want als je met Exel vliegt dan ga ik die vlucht aanvragen! Als je maar niet met de Mac vliegt! Dan word ik boos....

oeeeh is goed Kennie
Ik heb er nu al zin in
Oud 30-03-2004, 17:24
Gwinnie
Gwinnie is offline
een mondeling gehad en daarmee een herkanzing verspeeld voor Ckv en een 5 gehaald voor GLO.

hele dag gemsnt terwijl ik moet leren

waarom heb ik geen discipline?
Oud 30-03-2004, 17:25
Teun
Teun is offline
Citaat:
Otis schreef op 30-03-2004 @ 18:23 :
oeeeh is goed Kennie
Ik heb er nu al zin in
Carmen, ik heb gehoord dat deze man ook gaat.

Oud 30-03-2004, 17:25
Verwijderd
Ik ben met mijn moeder naar de Makro gecrosst en we hebben nuttige aankopen gedaan zoals een stofzuiger, heel veel trappistenbier en desperados.
Toen zijn we naar de Gall&Gall gegaan waar mijn moeder drie dozen rode wijn had besteld.
Dat maakt mij een alcohol-snol-met-een-slecht-beinvloedende-moeder.
Oud 30-03-2004, 17:28
Otis
Otis is offline
Citaat:
James Brown schreef op 30-03-2004 @ 18:25 :
Carmen, ik heb gehoord dat deze man ook gaat.

[afbeelding]

ooh dat wordt zeker een neuk-vakantie, Teun.
Lees je pm trouwens eens sletje!
Oud 30-03-2004, 17:44
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik heb een neger in zijn bek gescheten...
Oud 30-03-2004, 17:50
Teun
Teun is offline
Citaat:
Otis schreef op 30-03-2004 @ 18:28 :
ooh dat wordt zeker een neuk-vakantie, Teun.
Lees je pm trouwens eens sletje!
Uhhh oh, mijn PM? Ik zal kijken!!!!!!!
Oud 30-03-2004, 19:35
Galia
Galia is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-03-2004 @ 17:07 :
Jaaaa, daar had ik ook al aan gedacht, maar ik wist niet zeker of het een kans van slagen zou hebben! Maar goed, als ze bij jullie altijd aankomen, dan kan ik het best doen eigenlijk!
Ja tot nu toe zijn ze altijd aangekomen
tis alleen wel slim om ze niet in doosjes te laten maar gewoon met vloeitjes ertussen goed in te pakken...dan zijn ze ook onherkenbaar
Oud 30-03-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 29-03-2004 @ 14:21 :
ik heb geslapen,gecomputerd en geleerd voor mijn prw van morgen

ik val vandaag dus in de categorie "nerd"
ik heb mijn "nerd" lifestyle voortgezet door op school nog even te gaan leren voordat het proefwerk begon.
verder heb ik een beetje achter de computer gehangen en een beetje geleerd. (en ik ben met een maat naar de stad geweest om te shoppen,maar dat past niet in mijn lifestyle als nerd dus dat tellen we niet mee)
Oud 30-03-2004, 19:54
Fog
Fog is offline
ik heb in de stad rondgehangen en samen met een vriend met al het geld dat we bij elkaar hadden knake sigaretten van de lidl gehaald.

dit maakt mij een kansloze hang groep jongere.
Oud 30-03-2004, 20:26
merels
merels is offline
ik ben te laat opgestaan, school geweest, wat gechilled in de zon, cadeautjes gekocht, met de familie bij een pannenkoekenhuis gegeten
want mn pap is morgen jarig, en de hele familie heeft geen tijd.
Oud 30-03-2004, 20:40
grandmommy
grandmommy is offline
om half een opgestaan, effe beschuiten gegeten, toen gaan forummen en muziek geluisterd. net als gisteren.
oh, en ik heb een negen voor mijn huiswerk voor Quenya gehaald. yes.
Oud 30-03-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 30-03-2004 @ 21:40 :
om half een opgestaan, effe beschuiten gegeten, toen gaan forummen en muziek geluisterd. net als gisteren.
oh, en ik heb een negen voor mijn huiswerk voor Quenya gehaald. yes.
Is dat Kenia in nieuwe spelling?
Oud 30-03-2004, 20:50
grandmommy
grandmommy is offline
neuh, was het maar waar
Quenya is een oude edele elfentaal
Oud 30-03-2004, 21:00
slender_fungus
o, heb ook geprobeert dat te leren, maar dat ging niet echt enzo.
maar huiswerk? zijn daar cursussen voor dan?
Oud 30-03-2004, 21:04
grandmommy
grandmommy is offline
op het forum van het nest.com hebben een aantal leden dat georganiseerd, mede omdat er zo weinig nederlandse cursussen zijn. het is erg overzichtelijk enzo, begrijp het erg goed. weet nu al waar de klemtoon komt bij een woord, yay! nee echt, t is best relaxt enzo.
Oud 30-03-2004, 21:32
Verwijderd
Ik heb een huiselijke Jamsessie gehouden, mijn vader piano en ik viool. Beatles gespeeld enzo, heel leuk was het iig.
Nu drink ik kir en eet ik elitehaver.
Dit alles maakt mij tot een hippe vogol!
Oud 30-03-2004, 21:39
guess what
guess what is offline
Ik heb heel lang geslapen want ik ben ziek
Ik heb gitaar gespeeld
Ik heb er bij gezongen maar ben nogal schor dus klonk voor geen meter en nu drink ik thee met honing.
En oja, ik keek net typisch tophits

dat maakt me een valszingende zieke dat nostalgische programma's kijkt.
Oud 30-03-2004, 21:47
cha0s
cha0s is offline
vanmiddag bij vrienden van me geholpen met 't verbouwen van hun pas gekochte huis. wand aanleggen, met isolatie en steenwol en crap, kozijntje branden, kast verven, platen voor 'n andere muur naar boven sjouwen. dat soort meuk.
en 's avonds met wat mensjes (Mindlezz o.a.) in 't Museumpark gehangen en wat jointjes gerookt met muziek er bij.
daarna nog eventjes 'n colaatje gedronken met Michel in de sjop en nog eentje gerookt en naar huis gegaan.
Oud 30-03-2004, 21:48
sorry
sorry is offline
naar school gegaan.
thuis heeeel erg veel cartoons gekeken .
veel broodjes gezond gegeten.

maakt dat mij een cartoon kijkende scholier die niet vies is van een broodje gezond?
Oud 30-03-2004, 21:52
Verwijderd
Ik heb mijn toets MO verpest, maar omdat ik een ritalin gevalletje ben mag ik extra lekker lang over mijn toetsen doen, dit deed ik echter in een apart lokaal waar ik een aantal antwoorden per sms heb kunnen regelen.

Toen 's ochtends / 's middags de stad ingeweest waar ik eindelijk een wit leren riem heb gekocht, en nog wat gehobbeld, daarna wezen fitnessen omdat ik toch een betere conditie wil en mij er niet uit vind zien.

's avonds vriendinnetje gebeld en pizza opgehaald en muffin's gebakken, eigenlijk ben ik vandaag

een onzekere-muffin-bakker-blije-spiekerd
Oud 30-03-2004, 22:53
battlestar
battlestar is offline
vanmorgen om 10.30 wakker geworden, filmpje in bed afgekeken van gisteravond, lang in bad gelegen
's middags maar niet naar die herkansing statistiek geweest,
beetje buiten gehangen, atwt zitten kijken, beetje zitten bellen, beetje zitten msnen & mailen (en een saai onderzoeksartikel snel zitten doorlezen, tentamenweek )
's avonds even naar het werk gehobbeld en weer naar huis gehobbeld, en voor de tv gehangen en nu zit ik loom te i-netten en dadelijk ga ik in bed nog een filmpje kijken en dan is de dag weer voorbijjjj

kortom: ik ben lui en saai
Oud 30-03-2004, 22:57
Verwijderd
ik heb een paar keer lul gezegd, héel studentikoos natuurlijk
Oud 30-03-2004, 22:58
meisje
meisje is offline
luuuuuuuuuuuuuul je moet het proeven in de mond (niet letterlijk, het woord)

Liggen zuipen in de kroeg
Oud 30-03-2004, 23:59
beuk
beuk is offline
tegen tien uur wakker geworden. broodjes in de oven gegooid, koffie gezet, broodjes met filet op zonovergoten balkon genuttigd met relaxed voortkabbelende loungemuziekjes op de achtergrond. talloze mokken koffie laten volgen.
vervolgens rondgebeld om de animo voor een terrasje te peilen. uiteindelijk tot het besluit gekomen de drukte van delft te ontvluchten en naar schevenigen te cruisen. daar rustig uitgewaaid, de eerste zandkorrels van het seizoen aangetikt en na een tijdje op een terrasje neergestreken en luttele biertjes genuttigd.
tram,trein teruggepakt. inkopen gedaan, gekookt, gegeten op een dakterras van een vriend in de ondergaande zon.
even naar huis gefietst en daarna gaan borrelen op vereniging tot een paar minuten terug, hoewel niet te uitbundig, want ik moet morgen om half negen weer een vakje doen..

kortom, een heerlijk relaxed dagje. in hoeverre een reflectie? ik zou liefst elke dag zo willen leven, maar helaas moet je zo af en toe wat nuttigs doen. doch genieten van het leven is iets wat ik graag mag doen
Oud 31-03-2004, 00:01
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2004 @ 23:57 :
ik heb een paar keer lul gezegd, héel studentikoos natuurlijk
koning
Oud 31-03-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 30-03-2004 @ 23:58 :
Liggen zuipen in de kroeg
wat voor kroeg kom jij waar je liggend kan zuipen?

k ben nu net eindelijk klaar met mn eco leren
mn ckv2 nog niet helemaal geleerd maar k ga zo maar ns slapen en zie morgen wel hoe ik het ervan af breng bij mn SEs

leren is niks voor mij, nog heel ff en k ben eindelijk klaar met school

morgen SEs maken en dan vieren dat mn SE week over is, dat hoort meer bij mn lifestyle, nutteloze feitjes aanpakken om te vieren met lekker veel bier en wiet
Oud 31-03-2004, 02:30
Elvira
Elvira is offline
Ik was gisteravond naar amsterdam gegaan, snachts naar Alkmaar, vandaag vertrokken vanuit Alkmaar naar DenBosch, toen naar mijn ouders, 30 minuten later werd ik opgehaald door 2 vrienden. Zijn we nog Eindhoven gegaan. Nu zou ik eigenlijk naar Rotterdam gaan, maar nu ben ik hier. Naja dit is mijn leven.. Tijdelijk geen school en werk, dus zit ik veel bij vrienden.
Oud 31-03-2004, 05:07
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Elvira schreef op 31-03-2004 @ 03:30 :
Ik was gisteravond naar amsterdam gegaan, snachts naar Alkmaar, vandaag vertrokken vanuit Alkmaar naar DenBosch, toen naar mijn ouders, 30 minuten later werd ik opgehaald door 2 vrienden. Zijn we nog Eindhoven gegaan. Nu zou ik eigenlijk naar Rotterdam gaan, maar nu ben ik hier. Naja dit is mijn leven.. Tijdelijk geen school en werk, dus zit ik veel bij vrienden.
Uitkering trekkende luie slet!

Oud 31-03-2004, 11:14
grandmommy
grandmommy is offline
ben vandaag weer laat opgestaan, weer beschuiten gegeten en ik zit nu weer te forummen. derde dag op rij. lui?
Oud 31-03-2004, 11:35
Elvira
Elvira is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-03-2004 @ 06:07 :
Uitkering trekkende luie slet!

Volgens mij doe ik het zo wel goed
Oud 31-03-2004, 12:16
slender_fungus
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 31-03-2004 @ 01:15 :
wat voor kroeg kom jij waar je liggend kan zuipen?

k ben nu net eindelijk klaar met mn eco leren
mn ckv2 nog niet helemaal geleerd maar k ga zo maar ns slapen en zie morgen wel hoe ik het ervan af breng bij mn SEs

leren is niks voor mij, nog heel ff en k ben eindelijk klaar met school

morgen SEs maken en dan vieren dat mn SE week over is, dat hoort meer bij mn lifestyle, nutteloze feitjes aanpakken om te vieren met lekker veel bier en wiet
flauw: dat kan toch in elke kroeg?
Oud 31-03-2004, 12:24
Otis
Otis is offline
Wederom een dagje vrij:

uitgeslapen tot 11uur
in de tuin gezeten en turkse crackers gegeten met kaas.
toen ff mtv gekeken.
toen een huzarenslaatje gegeten en nu zit ik nog steeds in mn onderbroek en hemdje beneden .
en ik forum.

vandaag ben ik een gewone nerd.
Oud 31-03-2004, 12:25
slender_fungus
vandaag was ik weer meteen na mn wekker ogestaan. gezond gegeten enzo en toen was ik weer te laat. dus de eerste 2 uur wiskunde mis ik, verdorie nog eens aan toe.
maar ik ben wel vrolijk want het lijkt zo'n zomer, ook zomeriger aangekleed. en weer wat geoefend met jongleren.

dit zegt niets over mn lifestyle
Oud 31-03-2004, 12:57
Verwijderd
Ik heb wederom een huiselijke jamsessie gehouden, dit keer met mijn moeder en haar gitaar.
Daarna heb ik in de tuin een boterham met gormas gegeten, en een glaasje coolbest tropical gedronken.
Nu ben ik weer bezig met een verslag schrijven, wat me waarschijnlijk de hele dag gaat kosten.
Oud 31-03-2004, 13:37
Nuck
Nuck is offline
Ik ben vroeg opgestaan, heb college gevolgd, daarna naar huis gegaan en gestudeerd.

Regels voor berichten