|
|
Bekijk resultaten poll: Welk merk printer heb jij? | |||
HP |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 57.89% |
Epson |
14 | 12.28% |
Brother |
2 | 1.75% |
Canon |
31 | 27.19% |
Lexmark |
10 | 8.77% |
Anders, namelijk.. |
5 | 4.39% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 114. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
heb een bejaarde HP LaserJet 4P uit 1993, en die doet het nog perfect. Ook staat er een Canon S820 foto's uit te spugen, en die doet dat prima. Had er eerst ook nog een HP Deskjet 840c bij maar die gaf een beetje veel problemen met papierdoorvoer, en ik kreeg er een mooi bod op en toen was ie weg
![]()
|
![]() |
mooi jullie weten waarschijnlijk wel een oplossing voor mijn probleem met hp printers. De ene hp deskjet 670c wil geen papier meer laden, de rol draait wel maar laden ho maar, en mijn 640c heeft soms de afwijking om in 1x tijdens een print zomaar wat tekens te gaan printen, en hij blijft blaadjes spugen tot de inkt op is, of het papier. De drivers zijn up-to-dat. de 670c is parrallel, de 640c is usb
||
![]() |
Citaat:
Zijn de rollen in de 670c nog wel goed? (moet je de achterzijde openen en even kijken of de rubber banden op de rol niet te glat zijn) |
![]() |
||
Citaat:
Uiteindelijk is er een of andere Canon uitgekomen voor €89 ofso. ![]() Hij print prima, het ding maakt alleen een ongelovelijke takkeherrie. ![]()
|
Een hp psc 2110 All-in-one.
Hij doet het goed naar mijn zin. Ik heb wel ooit een Epson gehad, maar dat ding printe slechter dan ik kon schrijven. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
HP G85, het is een bakbeest (4-in-1) maar het werkt echt zeer goed. als ik nu een printer uit zou moeten kiezen dan zou ik weer voor een HP gaan, ik heb al te veel slechte ervaringen met andere merken: Epson printer die zo veel lawaai maakt dat de buren het kunnen horen als je aan het printen bent
![]() ![]() |
![]() |
|
|