Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (13-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrouwen zijn even snel kwaad, maar minder agressief. Over het algemeen. |
![]() |
|
hahah je bent wel een beetje kortzichtig als je denkt dat meiden niet kwaad kunnen worden
als ik mensen op moet noemen die echt kwaad kunnen worden, zijn dat allemaal meisjes. komt denk ik omdat meisjes emotioneler zijn dan jongens
||
![]() |
Citaat:
Een gepaste reactie zou dan kwaadheid zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom er dan niet ALLEEN MAAR vrouwen aan de top zitten snap ik ook niet ![]() Misschien is het probleem dat vrouwen hun gevoel niet zo makkelijk buiten kunnen sluiten als mannen? Want als het om beslissingen gaat, telt het gevoel bij vrouwen (doorgaans) zwaarder mee, dan bij mannen. Mannen denken rationeler... Maja kan ook zijn dat ik er weer geen bal van snap en maar beter mijn mond kan houden... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk namelijk dat het heel goed zou zijn wanneer er een beter evenwicht zou zijn tussen mannen en vrouwen in hoge posities. Het gaat me dus niet om de meest elementaire vorm van kwaadheid. |
![]() |
||
Citaat:
Prachtig stukje tekst uit The Boondock Saints, dat geheel aansluit bij mijn ideologie. De tolerantie, waar wij Nederlanders ooit zo trots op waren, is geen tolerantie meer maar volledige onverschilligheid.
||
Citaat:
linkje / programma Als participatie je leuk lijkt, graag een mailtje naar pim@scholieren.com.
|
![]() |
je denkt egt dat ALLE meisjes nie kwaad kunnen worden..
nou ik ken zeker we kwaad worden, ik laat niet alles met me doen.. en wat betreft jongens emotioneler dan meisjes.. mwah.. jongens uitte zich dan wel anders maar als ze thuis alleen zitten laten ze ook zijn traantje vallen (jah ben maar eerlijk!!)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik lach me echt half dood om dit topic... ![]() Al die meiden willen bewijzen hoe kwaad ze wel niet kunnen zijn. ![]() ![]() ABT, GA ZO DOOR! Jij maakt toch weer eens de beste topics hier. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmmm.
Ik moet je toch deels ongelijk geven. Want al bén ik een man, ik kan ook niet kwaad worden. Misschien is het een zwakte, misschien juist een kracht. Op jongens kan ik nog wel kwaad worden, een beetje, maar op meiden écht niet... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij vrouwen eerder dan mannen... Dit komt dooradt vrouwen emotieneler zijn, dit komt [klinkt raar] doordat ze meer vocht in hun hersenen hebben.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete vooroordelen Eeffiey | 42 | 25-03-2005 17:26 | |