![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, wat ik dus wil zeggen is dat je verder kán scheren als dat nodig is en dat je niet tot aan je knieën moet gaan omdat dat zo hoort.
|
Ik heb eigenlijk nog nooit met een scheermesje geschoren, omdat ik al van begin af aan een ladyshave heb.
Ik zou het wel eens willen proberen eigenlijk. Wat voor mesjes en scheerschuim/gel raden jullie dan aan? Maakt het allemaal nog iets uit (qua geld, kwaliteit en het feit dat ik het nog nooit gedaan heb dus zo min mogelijk kans op wondjes ![]()
|
Ik gebruik al sinds het "begin" de ladyshave.
![]() ![]() Bovenbenen die ik ook maar gelijk. Het is daar minder strak dus daar ook voorzichtiger doen. Tenminste, als je van plan bent die ook te scheren, hoeft niet natuurlijk. Ik heb nog nooit een scheermesje voor mn benen gebruikt. Ben ik veelste onhandig voor denk ik. Ligt zo mn hele been open... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die van gilette. Of van de roze van tja weet ik 't, iig ook wegwerpmesjes, ze zijn iig goedkoper dan gilette. Eén keer mesjes bij de hema gehaald en daarna zaten mn benen helemaal onder de uitslag. Heb één keer zo'n klein busje scheergel van Gilette gekocht, kon er nou niet echt warm of koud van worden. Arm wel, want die troep is duur. Dus wegwerp mesjes, gebruik ze meestal een keer of 3, afhankelijk van hoe snel ze bot zijn geworden. Schuim, scheerschuim van Gilette, geen idee hoe't heet, maar lang leven de 3 baardharen van m'n broertje ![]() Ladyshave een paar keer gebruikt maar ik vind dat trillen zoooo irritant, krijg je van die rare handen van :/
|
Verwijderd
|
Gebruik zelf dus die mesjes scheermesjes van venus. En scheerschuim van Gillette. Ik scheer ook niet zo heel vaak mn benen (meer als ik tijd en zin heb en af en toe als ik denk dat dat wel wat netter is
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en heerlijk gladde en fris ruikende beentjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder scheer ik altijd mn benen en oksels met een scheermesje en scheerschuim. Venus scheermesje, en scheerschuim van Gilette of Schlekker-huismerk ![]() Ik vraag me altijd af hoe mensen hun oksels zo superglad krijgen. Mij lukt dat op geen enkele manier, er blijven altijd een klein beetje stoppeltjes te zien. |
![]() |
||
Citaat:
En met die ladyshave worden ze toch 2 keer gladder (na wat oefening en een goede ladyshave ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 18:33. |
![]() |
||
Citaat:
Verga je niet van de pijn dan? Bedoel soms als je met je mesje een klein wondje maakt en vervolgens deo op doet ![]()
||
Citaat:
Nou dan maar mét waas he ![]()
||
Citaat:
![]() Ik douche bijna iedere dag, dus even oksels scheren is ook niet zo'n punt. Benen heb ik een hekel aan, en de rest doe ik alleen als 't vriendje komt. Straks weer zomer, dus dan moet 't maar weer. Iemand ervaring met laseren? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Benen gaan juist snel en gemakkelijk altijd, en pijnloos ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() oksels gewoon elke dag of om de dag (check gewoon ffies hoe erg t is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
met een ladyshave ben je zo ontzettend lang bezig en je krijgt niet eens alles weg. Ik doe t altijd met zo'n scheermesje van gillette waar je ook nieuwe mesjes op kunt klikken, ook heb ik daar de scheerschuim van.
Ik haal mijn benen dagelijks open ![]() ![]() ![]()
|
Ik gebruik ook Venus van gillette. (de roze
![]() ![]() Oksels scheren doe ik in de zomer gewoon ff snel met shampoo als ik m'n haar was, want dat ziet er niet echt leuk uit met stoppeltjes. ![]() Ladyshave (zo'n electrische bedoelen jullie toch?) heb ik nog nooit gebruikt. Ik zou ook niet weten welke ik zou moeten kopen, volgens mij heb je met zulke dingen nogal snel een miskoop...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als de haartjes lang zijn, lijkt het me verstandig eerst de tondeuse erover te doen, daarna vochtig maken en scheerschuim erop smeren alvorens het met scheermesjes af te werken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een ladyshave is zo lastig uit te proberen. Tis meteen zo duur om te kopen, en als het dan niet werkt zit je er mee.. Terwijl een scheermesje best goedkoop is, en als ie niet het effect heeft wat je wil, dan gebruik je het gewoon niet meer. Toen ik voor het eerst ging scheren had ik ook een ladyshave, van mn moeder, maar dat werkte helemaal niet goed. Mja, dat ding was natuurlijk ook al ontzettend oud.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mn benen scheer ik niet zo heel vaak eigenlijk. In de zomer wat vaker, in winter eigenlijk bijna nooit. Met een ladyshave, omdat ik dat gewoon wel handig vind. Mn oksels scheer ik wel wat vaker.. maar dat wisselt ook. In de winter minder vaak dan in de zomer. Wanneer ik het nodig vind zegmaar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook al vanalles geprobeerd. Ontharingsmousse, strips, etc ... Uiteindelijk kwam ik op een nieuw product: Intuition. Een mesje waarrond een verzorgende zeep zit. Dat is al het beste wat ik tot hiertoe ontdekt heb. Als ik mijn benen de ene dag scheer, voel ik ze 2 dagen later al terug doorkomen. Het gaat echt heel snel. Elke dag scheren zie ik niet echt zitten, is trouwens niet zo goed dacht ik. Ik heb al rondvraag gedaan bij vriendinnen en bij hen komen de haartjes pas na 2 weken terug. Hebben nog meer mensen daar last van of heb ik gewoon een sterke haargroei?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat wél kan is dat zij andere manieren van ontharen hanteren, zoals harsen of epileren. Dit is wel pijnlijker.
||
Citaat:
Zal wel even kijken of ik op internet een plaatje ervan kan vinden, maar ik vrees van niet, aangezien het een oud apparaatje is.
|
Verwijderd
|
Ik gebruik wegwerpmesjes, soms van Gilette, soms b-merk. Die van de H&m zijn kut
![]() Verder scheergel/mousse van Gilette, die venus met geur, echt lekker ![]() Ik vind het niet zo erg, die mousse maakt het wel leuk ![]() ![]() ![]() ![]() Oksels zelfde, alleen in de winter ook vaker. Gelukkig ben ik blond dus valt het mee met haargroei en stoppels ![]() Ik gebruikte vroeger ontharingscreme, maar inderdaad je moet lang wachten, en dan is nog niet alles weg. Scheren is makkelijker en sneller, maar het komt ook sneller terug ja. Dan maar vaker doen he. Ohja. Hebben er mensen ervaring met die nieuwe ontharingsmethode, creme met een soort mesje, die je maar 2 min ofzo hoeft laten zitten? Ik geloof er nix van dat het werkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vandaar dat mijn stemgeluid klinkt alsof ik er een object in mijn slokdarm geresisteerd is. Met vriendelijke groet, Chriet Titulaer, wetenschapper en astronoom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |