Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 14:16
amerie
amerie is offline
Hoe moet je je benen scheren???
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:22
Miracle
Miracle is offline
Nou, je smeert je onderbeen onder met scheergel of scheerschuim. Dan scheer je van beneden naar boven tot je knieën. De rechte stukken kun je in een keer doen, over hobbelige stukken moet je voorzichtig doen en niet in één keer.

Zoiets?
Oud 30-03-2004, 14:23
Qamra
Qamra is offline
Euh....

Ligt eraan, wat heb je tot je beschrikking? Scheerapparaat (ladyshave, dus niet dat roestige ding van je vader), scheermesjes, epileer-apparaat, hars, wax, ontharingscréme?

Of wat wíl je? Scheren, epileren..?
Oud 30-03-2004, 14:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Of: je pakt een ladyshave en gaat van beneden naar boven (tot je knieen ongeveer) totdat het zo glad mogelijk is, daarna smeer ik het meestal in met bodylotion ofzo. Overigens scheer ik ook vaak met scheermesjes zonder scheerschuim.
Oud 30-03-2004, 14:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-03-2004 @ 15:22:
Nou, je smeert je onderbeen onder met scheergel of scheerschuim. Dan scheer je van beneden naar boven tot je knieën.
Knieën, heupen, ligt er maar net aan tot waar je het haar kan zien zitten.
Oud 30-03-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 30-03-2004 @ 15:24:
Knieën, heupen, ligt er maar net aan tot waar je het haar kan zien zitten.
ik doe meestal tot en met mijn knien. Daarboven vind ik het wat overdreven.. Maarja.. dat is mijn mening. Wordt ook lastiger etc etc..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:52
rodina
rodina is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 15:50:
ik doe meestal tot en met mijn knien. Daarboven vind ik het wat overdreven.. Maarja.. dat is mijn mening. Wordt ook lastiger etc etc..
ik ook, knietjes nog netjes doen. Die haartjes op m'n bovenbenen zijn heel licht en zacht. En ach, 't blijft geen feest.
Oud 30-03-2004, 15:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 15:50:
ik doe meestal tot en met mijn knien. Daarboven vind ik het wat overdreven.. ..
Niet als je mijn bovenbenen hebt gezien hoor

Maar goed, wat ik dus wil zeggen is dat je verder kán scheren als dat nodig is en dat je niet tot aan je knieën moet gaan omdat dat zo hoort.
Oud 30-03-2004, 15:49
Verwijderd
ik gebruik nooit scheermschuim, ik vind het niet nodig.
Ik scheer mn benen altijd, vind epileren veel te pijnlijk!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:14
Balance
Balance is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit met een scheermesje geschoren, omdat ik al van begin af aan een ladyshave heb.
Ik zou het wel eens willen proberen eigenlijk. Wat voor mesjes en scheerschuim/gel raden jullie dan aan? Maakt het allemaal nog iets uit (qua geld, kwaliteit en het feit dat ik het nog nooit gedaan heb dus zo min mogelijk kans op wondjes )
Oud 30-03-2004, 16:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik gebruik al sinds het "begin" de ladyshave. Idd van beneden naar boven scheren totdat het helemaal glad is. Bij je knieeen moet je wel even voorzichtig doen, want daar is het hobbelig. (Ik ben zo onhandig dat ik zelfs met de ladyshave sneetjes in mn knieeen krijg .)
Bovenbenen die ik ook maar gelijk. Het is daar minder strak dus daar ook voorzichtiger doen. Tenminste, als je van plan bent die ook te scheren, hoeft niet natuurlijk.

Ik heb nog nooit een scheermesje voor mn benen gebruikt. Ben ik veelste onhandig voor denk ik. Ligt zo mn hele been open...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-03-2004 @ 17:14 :
Ik heb eigenlijk nog nooit met een scheermesje geschoren, omdat ik al van begin af aan een ladyshave heb.
Ik zou het wel eens willen proberen eigenlijk. Wat voor mesjes en scheerschuim/gel raden jullie dan aan? Maakt het allemaal nog iets uit (qua geld, kwaliteit en het feit dat ik het nog nooit gedaan heb dus zo min mogelijk kans op wondjes )
Ik heb van die groen / blauwige wegwerp scheermesjes van Gilette en daarmee wordt het echt veel gladder dan met de ladyshave. Ik heb me er gelukkig nog nooit mee gesneden, ze zijn wel vrij prijzig maar ik gebruik ze ook echt wel meer dan een keer.
Oud 30-03-2004, 16:57
rodina
rodina is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-03-2004 @ 17:41 :
Ik heb van die groen / blauwige wegwerp scheermesjes van Gilette en daarmee wordt het echt veel gladder dan met de ladyshave. Ik heb me er gelukkig nog nooit mee gesneden, ze zijn wel vrij prijzig maar ik gebruik ze ook echt wel meer dan een keer.
ik ook.
Die van gilette. Of van de roze van tja weet ik 't, iig ook wegwerpmesjes, ze zijn iig goedkoper dan gilette.

Eén keer mesjes bij de hema gehaald en daarna zaten mn benen helemaal onder de uitslag.

Heb één keer zo'n klein busje scheergel van Gilette gekocht, kon er nou niet echt warm of koud van worden. Arm wel, want die troep is duur.

Dus wegwerp mesjes, gebruik ze meestal een keer of 3, afhankelijk van hoe snel ze bot zijn geworden. Schuim, scheerschuim van Gilette, geen idee hoe't heet, maar lang leven de 3 baardharen van m'n broertje

Ladyshave een paar keer gebruikt maar ik vind dat trillen zoooo irritant, krijg je van die rare handen van :/
Oud 30-03-2004, 17:34
amerie
amerie is offline
thanx allemaal, ja wat ik wou weten was of je idd je hele benen of tot je knieen moest scheren, maar t hangt dus eigenluk beetje van de persoon af dus of het nodig is of niet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:47
Verwijderd
Gebruik zelf dus die mesjes scheermesjes van venus. En scheerschuim van Gillette. Ik scheer ook niet zo heel vaak mn benen (meer als ik tijd en zin heb en af en toe als ik denk dat dat wel wat netter is ) dus t valt wel mee. Die mesjes kan ik ook mooi voor mn oksels gebruiken
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:09
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 18:47 :
Gebruik zelf dus die mesjes scheermesjes van venus. En scheerschuim van Gillette. Ik scheer ook niet zo heel vaak mn benen (meer als ik tijd en zin heb en af en toe als ik denk dat dat wel wat netter is ) dus t valt wel mee. Die mesjes kan ik ook mooi voor mn oksels gebruiken
zelfde mesjes en scheerschuim hier. 't is misschien wat duur, maar wel goed. idd ook te gebruiken voor oksels. best fijn spul
Oud 30-03-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
-Enid- schreef op 30-03-2004 @ 19:09 :
zelfde mesjes en scheerschuim hier. 't is misschien wat duur, maar wel goed. idd ook te gebruiken voor oksels. best fijn spul

en heerlijk gladde en fris ruikende beentjes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:16
amerie
amerie is offline
Ja nu we t toch over oksels hebben, scheren jullie die of gebruik je ontharingscreme. Als ik mun oksels scheer dan zijn er binnen een dag weer stoppeltjes te zien, niet echt glad dus. Is er een betere manier?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
amerie schreef op 30-03-2004 @ 19:16 :
Ja nu we t toch over oksels hebben, scheren jullie die of gebruik je ontharingscreme. Als ik mun oksels scheer dan zijn er binnen een dag weer stoppeltjes te zien, niet echt glad dus. Is er een betere manier?
Ontharingscreme werkt bij mij absoluut niet. Je moet die creme 10 minuten laten intrekken, en dat is erg onpraktisch bij je oksels, want die schuim glijdt er na 3 minuten gewoon vanaf. En er blijven veel meer haartjes zitten bij mij. Mja, misschien gebruik ik gewoon een verkeerd merk ofzo?

Verder scheer ik altijd mn benen en oksels met een scheermesje en scheerschuim. Venus scheermesje, en scheerschuim van Gilette of Schlekker-huismerk

Ik vraag me altijd af hoe mensen hun oksels zo superglad krijgen. Mij lukt dat op geen enkele manier, er blijven altijd een klein beetje stoppeltjes te zien.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:28
amerie
amerie is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af hoe mensen hun oksels zo superglad krijgen. Mij lukt dat op geen enkele manier, er blijven altijd een klein beetje stoppeltjes te zien.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
amerie schreef op 30-03-2004 @ 19:16 :
Ik heb 2 jaar ontharingscréme gebruikt omdat die ladyshave bij mij gewoon niet werkte. Tot ik een keertje plotseling (altijd zelfde merk gebruik, niet overmatig veel, maar vaak genoeg om een allergie te herkennen) mijn oksels eraf gebrand heb. Stel je eens voor alsof je met een vijl tot bloedens toe een stuk van 1,5 bij 1,5 cm weghaalt en dat terwijl het buiten dertig graden is. Dan ga je echt dóód van de ellende... Ik zou het dus echt niet vaak gebruiken als ik jou was, maar dat komt door mijn ervaring.

En met die ladyshave worden ze toch 2 keer gladder (na wat oefening en een goede ladyshave ) en is veel sneller en kan je vaker achter elkaar doen, etc.... Stoppels voel je niet, echter zie je altijd wel een beetje een donkere waas waar het haar zat. Maar ja ik heb donkerbruin haar, dus om die "waas" te voorkomen moet ik harsen...

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:44
rodina
rodina is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-03-2004 @ 19:30 :

En met die ladyshave worden ze toch 2 keer gladder (na wat oefening en een goede ladyshave ) en is veel sneller en kan je vaker achter elkaar doen, etc.... Stoppels voel je niet, echter zie je altijd wel een beetje een donkere waas waar het haar zat. Maar ja ik heb donkerbruin haar, dus om die "waas" te voorkomen moet ik harsen...
Ja same here, alleen harsen... kweet 't neit hoor.
Verga je niet van de pijn dan?

Bedoel soms als je met je mesje een klein wondje maakt en vervolgens deo op doet
Oud 30-03-2004, 18:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef op 30-03-2004 @ 19:44 :
Ja same here, alleen harsen... kweet 't neit hoor.
Verga je niet van de pijn dan?
Denk het wel, nog nooit gedaan en ook niet van plan ook. Ik was alleen logisch aan het redeneren over hoe je die "waas" weg zou kunnen krijgen.

Nou dan maar mét waas he
Oud 30-03-2004, 18:56
rodina
rodina is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-03-2004 @ 19:52 :

Nou dan maar mét waas he
Idd

Ik douche bijna iedere dag, dus even oksels scheren is ook niet zo'n punt. Benen heb ik een hekel aan, en de rest doe ik alleen als 't vriendje komt.

Straks weer zomer, dus dan moet 't maar weer.

Iemand ervaring met laseren?
Oud 30-03-2004, 18:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef op 30-03-2004 @ 19:56 :

Ooh die zomer, ik moet ook maar eens beginnen met kortwieken (tsja, zonder vriendje en met een koude winter groeit dat maar en groeit dat maar )
Oud 30-03-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Idd

Ik douche bijna iedere dag, dus even oksels scheren is ook niet zo'n punt. Benen heb ik een hekel aan, en de rest doe ik alleen als 't vriendje komt.

Ik heb juist een hekel aan oksels, en benen vind ik niet zo erg. Oksels doet altijd pijn, gaat moeizaam, en als ik ze geschoren heb kan dat een aantal dagen daarna niet, want dat doet dan enorme pijn.

Benen gaan juist snel en gemakkelijk altijd, en pijnloos Alleen snij ik me bijna altijd wel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 30-03-2004 @ 19:59 :
Ooh die zomer, ik moet ook maar eens beginnen met kortwieken (tsja, zonder vriendje en met een koude winter groeit dat maar en groeit dat maar )
dat ken ik ja
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Idd

ik heb ook een hekel aan benen. kost zoveel tijd etc. Echt eens in de zoveel tijd werk ik alles bij, behalve in de winter mn benen, want daar heb ik dan geen zin in hoor en vind dat dan onzin.. (in mijn geval ) en toen ik nog een vriendje had.. ach dat moet ie dan maar accepteren
oksels gewoon elke dag of om de dag (check gewoon ffies hoe erg t is , maar het moet echt niet langer staan )
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 20:17 :
ik heb ook een hekel aan benen. kost zoveel tijd etc.
Dat heb ik ook, echt irritant. Ik heb lange benen (ik ben 1.79 en ik heb ook nog eens extra lange benen) plus dat ik mijn bovenbenen ook nog moet doen.. Ben er zo tien minuten mee bezig als het niet langer is..
Oud 31-03-2004, 12:02
Eend
Eend is offline
met een ladyshave ben je zo ontzettend lang bezig en je krijgt niet eens alles weg. Ik doe t altijd met zo'n scheermesje van gillette waar je ook nieuwe mesjes op kunt klikken, ook heb ik daar de scheerschuim van.

Ik haal mijn benen dagelijks open Nah, zo erg is het ook weer niet Alleen wanneer mn mesjes bot beginnen te worden zie je het resultaat op mn benen
Oud 31-03-2004, 12:13
Miracle
Miracle is offline
Ik gebruik ook Venus van gillette. (de roze ) En nu gebruik ik een scheergel van trekpleister of kruidvat, voor de gevoelige huid met babyolie oid. Dat gaat echt goed, ik heb bijna nooit meer bultjes op m'n benen.
Oksels scheren doe ik in de zomer gewoon ff snel met shampoo als ik m'n haar was, want dat ziet er niet echt leuk uit met stoppeltjes.

Ladyshave (zo'n electrische bedoelen jullie toch?) heb ik nog nooit gebruikt. Ik zou ook niet weten welke ik zou moeten kopen, volgens mij heb je met zulke dingen nogal snel een miskoop...
Oud 31-03-2004, 13:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Eend schreef op 31-03-2004 @ 13:02 :
met een ladyshave ben je zo ontzettend lang bezig en je krijgt niet eens alles weg.
Ik denk dat je dan een slechte hebt, want ik krijg er alles mee weg. Het is ook superglad, geen haartje te voelen. Dus wat de meesten denken, dat een ladyshave niet glad maakt, klopt niet in mijn geval.
Oud 31-03-2004, 14:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2004 @ 14:40 :
Ik denk dat je dan een slechte hebt, want ik krijg er alles mee weg. Het is ook superglad, geen haartje te voelen. Dus wat de meesten denken, dat een ladyshave niet glad maakt, klopt niet in mijn geval.
Bij mij ook niet... Mijn beentjes, oksels, enz zijn gewoon lekker glad. En die ladyshave haalt alles netjes weg.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:58
REIE
REIE is offline
Als de haartjes lang zijn, lijkt het me verstandig eerst de tondeuse erover te doen, daarna vochtig maken en scheerschuim erop smeren alvorens het met scheermesjes af te werken.
Oud 31-03-2004, 15:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Volgens mij maakt het ook uit hoe oud je ladyshave is. Ik gebruikte eerst altijd die van mn moeder (al best een oude) en daarmee werd het helemala niet zo mooi glad enzo maar toen ik er zelf een kreeg voor mijn verjaardag werd het daarmee wel glad maar ik heb hem nu al een jaar ongeveer en het wordt nu toch al minder, volgens mij wordt je ladyshave op den duur toch ook een beetje bot waardoor het minder glad wordt.
Oud 31-03-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Welke heb je dan?

Een ladyshave is zo lastig uit te proberen. Tis meteen zo duur om te kopen, en als het dan niet werkt zit je er mee.. Terwijl een scheermesje best goedkoop is, en als ie niet het effect heeft wat je wil, dan gebruik je het gewoon niet meer.

Toen ik voor het eerst ging scheren had ik ook een ladyshave, van mn moeder, maar dat werkte helemaal niet goed. Mja, dat ding was natuurlijk ook al ontzettend oud..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:06
Verwijderd
Mn benen scheer ik niet zo heel vaak eigenlijk. In de zomer wat vaker, in winter eigenlijk bijna nooit. Met een ladyshave, omdat ik dat gewoon wel handig vind. Mn oksels scheer ik wel wat vaker.. maar dat wisselt ook. In de winter minder vaak dan in de zomer. Wanneer ik het nodig vind zegmaar
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 10:49
Verwijderd
Ik scheer mijn benen trouwens altijd eerst van boven naar beneden en daarna pas van beneden naar boven, want anders gaat het irriteren.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:52
Ultimate Cookie
Ultimate Cookie is offline
Scheren?
Ik ben ermee gestopt..
Blonde haartjes (dat geluk heb ik wel) zijn mooier dan zwarte stoppels...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 20:48
karo'ke
karo'ke is offline
Citaat:
REIE schreef op 31-03-2004 @ 15:58 :
Als de haartjes lang zijn, lijkt het me verstandig eerst de tondeuse erover te doen, daarna vochtig maken en scheerschuim erop smeren alvorens het met scheermesjes af te werken.
met de tondeuse?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 18:12
Meisje1
Meisje1 is offline
Ik heb ook al vanalles geprobeerd. Ontharingsmousse, strips, etc ... Uiteindelijk kwam ik op een nieuw product: Intuition. Een mesje waarrond een verzorgende zeep zit. Dat is al het beste wat ik tot hiertoe ontdekt heb. Als ik mijn benen de ene dag scheer, voel ik ze 2 dagen later al terug doorkomen. Het gaat echt heel snel. Elke dag scheren zie ik niet echt zitten, is trouwens niet zo goed dacht ik. Ik heb al rondvraag gedaan bij vriendinnen en bij hen komen de haartjes pas na 2 weken terug. Hebben nog meer mensen daar last van of heb ik gewoon een sterke haargroei? Al die reclame van "3 weken geen haartjes" is pure onzin, wat mij betreft toch ...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 18:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
Meisje1 schreef op 29-07-2004 @ 19:12 :
Ik heb ook al vanalles geprobeerd. Ontharingsmousse, strips, etc ... Uiteindelijk kwam ik op een nieuw product: Intuition. Een mesje waarrond een verzorgende zeep zit. Dat is al het beste wat ik tot hiertoe ontdekt heb. Als ik mijn benen de ene dag scheer, voel ik ze 2 dagen later al terug doorkomen. Het gaat echt heel snel. Elke dag scheren zie ik niet echt zitten, is trouwens niet zo goed dacht ik. Ik heb al rondvraag gedaan bij vriendinnen en bij hen komen de haartjes pas na 2 weken terug. Hebben nog meer mensen daar last van of heb ik gewoon een sterke haargroei? Al die reclame van "3 weken geen haartjes" is pure onzin, wat mij betreft toch ...
Die vriendinnen (en mensen van de reclame) scheren dan niet. Want van scheren en ontharingscrème komen je haartjes idd na 2 dagen terug. Sterker nog: bij genoeg mensen binnen een dag al. 2 of 3 weken kan niet. Volgens mij zelfs niet als je een super langzame haargroei hebt.
Wat wél kan is dat zij andere manieren van ontharen hanteren, zoals harsen of epileren. Dit is wel pijnlijker.
Oud 29-07-2004, 18:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-03-2004 @ 18:52 :
Welke heb je dan?
Pff, geen idee. Er staat alleen Philips op dat ding, verder niks.
Zal wel even kijken of ik op internet een plaatje ervan kan vinden, maar ik vrees van niet, aangezien het een oud apparaatje is.
Oud 29-07-2004, 20:10
Verwijderd
lang leve het nat scheren. heb wel een hekel aan (oooh lekker origineel) m'n benen scheren, doe het alleen als t moet (als k ga hockeyen etc).. oksels vind k geen probleem, doet geen pijn, maar om het stoppelloos te houden moet ik et wel minstens elke dag doen..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:24
Verwijderd
Ik gebruik wegwerpmesjes, soms van Gilette, soms b-merk. Die van de H&m zijn kut
Verder scheergel/mousse van Gilette, die venus met geur, echt lekker maar droogt je benen wel een beetje uit, vooral die roze.

Ik vind het niet zo erg, die mousse maakt het wel leuk scheer mn benen 2x per week meestal. In de winter 1x per week. Onderbenen en stukje bovenbenen. Ik wil geen haren op mijn beentjes
Oksels zelfde, alleen in de winter ook vaker. Gelukkig ben ik blond dus valt het mee met haargroei en stoppels

Ik gebruikte vroeger ontharingscreme, maar inderdaad je moet lang wachten, en dan is nog niet alles weg. Scheren is makkelijker en sneller, maar het komt ook sneller terug ja. Dan maar vaker doen he.

Ohja. Hebben er mensen ervaring met die nieuwe ontharingsmethode, creme met een soort mesje, die je maar 2 min ofzo hoeft laten zitten? Ik geloof er nix van dat het werkt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:39
Chriet Titulaer
Chriet Titulaer is offline
Ik scheer nimmer iets, maar zonder haar ben ik ook een andere Titulaer!

Met vriendelijke groeten
Chriet Titulaer, Wetenschapper en Astronoom.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:45
MieX
MieX is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-07-2004 @ 21:24 :
Ohja. Hebben er mensen ervaring met die nieuwe ontharingsmethode, creme met een soort mesje, die je maar 2 min ofzo hoeft laten zitten? Ik geloof er nix van dat het werkt
Het werkt wel en de haartjes blijven een paar dagen langer weg dan met scheren, alleen op je oksels werkt het niet zo goed. Groot voordeel is dat je je benen 2-3 keer kan doen met 1 bus ipv 1 keer met gewone ontharingscreme
Oud 29-07-2004, 20:48
Verwijderd
offtopic: die Titulaer moet je echt horen praten. die man heeft een uhm... apart stemgeluid
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:57
Chriet Titulaer
Chriet Titulaer is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 29-07-2004 @ 21:48 :
offtopic: die Titulaer moet je echt horen praten. die man heeft een uhm... apart stemgeluid
Ik scheer ook nimmer de baard in mijn keel.
Vandaar dat mijn stemgeluid klinkt alsof ik er een object in mijn slokdarm geresisteerd is.

Met vriendelijke groet, Chriet Titulaer, wetenschapper en astronoom.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 29-07-2004 @ 21:48 :
wil jij mijn plaatsgenoot niet wegcijferen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten