Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou gewoon
Holly Marie Combs (charmed) Rose McGowan (charmed) Alyssa Milano (charmed) Sandra Bullock (Murder by numbers, speed, the net...) Lisa Kudrow (friends) Orlando Bloom (LOTR, POTC, Troy) Brad Pitt (troy, meet joe black...) in een film laten spelen, film van 1 uur.....
Spoiler
![]() Titel staat al vast
Spoiler
Ik ben sneeuwwitje (M versie dan wel ![]() ![]()
|
![]() |
Ik zou een korte SF film maken denk ik.
Iets dat lijkt op Star Wars qua omgeving, maar dan met heel goede acteurs en een intrigerend verhaal. Ook hoeft hij vooral niet voor alle leeftijden te zijn, iets voor zestien jaar en ouder is prima (maar ik wil er geen sex in hebben). Er mogen net als in de SF serie Firefly geen "aliens", (oftewel mensen met rubber op hun gezicht) in rondlopen. Alleen mensen is prima en mocht ik er toch één of andere exotisch wezen in willen, doe dan maar een goede computeranimatie. In ieder geval iets dat totaal niet op een mens lijkt. Mooie special effects vind ik ook prima, maar ze mogen absoluut niet gaan overheersen. Ze moeten hoe dan ook ondergeschikt blijven aan het verhaal. Hoewel ik het liefst een SF film zie waar mensen geavanceerde technologie en ruimteschepen tot hun beschikking hebben, kan ik het ook wel waarderen als je ook geconfronteerd wordt met primitieve leefomstandigheden. Sommige samenlevingen/voertuigen mogen er best wrakkig en roestig uitzien, letterlijk en figuurlijk. Het verhaal moet duister en mysterieus zijn en mag ook best slecht/tragisch aflopen. Alles behalve een geforceerd ‘happy end’. Het verhaal en dialogen zijn ingewikkeld en als mensen (behalve de hyperintelligente) de film meer dan één keer zouden moeten zien om hem volledig te begrijpen is dat des te beter. Er mag ook geen scherpe grens lopen tussen ‘goodguys’ en ‘badguys’, niet te zwart-wit dus. De film mag wel een enigszins (maar niet te sterk) avontuurlijk karakter hebben. Ook de hoofdpersoon moet geheimzinnig zijn en het zou leuk zijn als hij/zij af en toe, verbitterd door zijn omgeving, acties onderneemt die in onze maatschappij moreel niet geaccepteerd zouden worden. Ik geef toe dat ik het liefst heb dat de hoofdpersoon er een beetje goed uitziet ( ![]() Bij dit alles absoluut een gevarieerde soundtrack van John Williams, met één of meer gecompliceerde thema’s waar je een dubbel gevoel bij krijgt (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik weet zo gauw niet wie ik aan zou stellen als regisseur. Steven Spielberg zou leuk zijn, maar hij moet zich natuurlijk wel strikt aan de bovenstaande eisen houden. Iemand die dit bovenstaande verhaal werkelijk leest, begrijpt waarschijnlijk wel dat ik een uurtje veel te kort vind. ![]() |
![]() |
|
Een leuk popu-wetenschappelijk documentaire achtig-programma. Omdat bij mij weten er nog niet is. Je hebt van die programma's voor kinderen waarvan het niveau te laag ligt, en je hebt programma's voor volwassen die verschrikkelijk saai zijn. Gewoon een onderwerp wat jongeren aanspreekt (van vanalles in je omgeving (uitzoeken hoe alles in een discotheek werkt ofzo) tot politiek tot geschiedenis tot wetenschappelijk onderwerpen). In een uurtje iets helemaal uitzoeken en het op zo'n manier naar voren brengen dat het ook nog wat humor bevat. Beetje BNN programma achtig iets.
Meer voor amusement: een Oprah Winfrey achtig programma wat ik presenteer. En iedereen laten gillen als ik opkom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over mijn uurtje, als ik geld zou hebben dus he, dan zou ik alle rechten van Angel opkopen en die serie gaan maken en draaien in Amerika met de originele cast&crew. Maar daar heb je een grote zak geld voor nodig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm m,eestal doet ie het na een paar uur weer, kijk tis 170 mb en nu staat ie op de server van een vriend, downloaden kan dus iets wart lang duren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou gewoon een uur lang een verborgen camera in kleedkamers uitzenden. ![]() |
![]() |
|
Een programma over Europese jeugd. Gewoon over hun dagelijkse leven, maar als rode draad over hun eigen indentiteit, en over die indeiteit binnen Europa. Dat ze iets vertellen over hun dromen en iedealen. Nou ja, zo iets. Maar 1 uur is wat weinig.
||
Citaat:
het heoft van mij trouwens niet eens uitgezonden te worden hoor ![]()
||
Citaat:
Ik zie het al voor me.. Nou Eh.. Ik ben euh.. Fan van Bassie en Adriaan.. euh.. ![]() ![]() Nou jongen, dan zorgen wij, dat jij je met Bassie én Adriaan kunt vermaken.. Whaha.. sick ![]() |
![]() |
|
Ik zou seizoen 2 van twin peaks elke week uitzenden, want die wil ik verdomme wel eens zien!!
(wacht al maanden op de DVD van seizoen 2) Als ik zelf iets zou moeten verzinnen, wordt het een programma waarin de breezah cultuur ( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |