Advertentie | |
|
![]() |
|
hij dacht bij zichzelf: "Jack, die kleren, daar gaan we wat aan doen.'' Vol goede moed stapte hij de c&a binnen, en weldra zag hij enige kledingstukken die hem bevielen. Mooie kleur, mooie stof, niet te duur......
Maar plots realiseerde hij zich, dat deze fraaie kledingstukken, waardoor hij zo geïmponeerd was, jurken waren! ![]() Dus besloot hij zich om te laten bouwen. De operatie verliep voorspoedig en Jack was trots op haar -vanaf nu- vrouwelijke vormen. Ze ging rechtop zitten in haar ziekenhuisbed en..... |
![]() |
|
..en stak een sigaret op. Omdat ze van top tot teen ingepakt zat (behalve d'r mond) was het nogal lastig om de sigaret in normale positie te houden. Het was ook niet te voorkomen dat de sigaret wegfloepte en in een vaas met paastakken terecht kwam. De takken vlogen in brand, opdat het pand volledig geëvacueerd moest worden. Toen ze buiten op het pleintje in d'r ziekenhuisbed lag, zag ze een dokter die haar lieflijk aankeek en vroeg: "..
|
![]() |
|
![]() |
stond de Amerikaanse FBI op hem te wachten. Jack, de vrouwelijke, zag nog maar 1 uitvlucht, zijn tieten in de strijd te gooien. maar de leden van de FBI waren niet te verlijden.
hij moest met het vliegtuig mee naar Amerika. hij dacht bij zichzelf "ik had nu allang in Deventer kunnen zitten. ik ben zowat de hele wereld rond geweest, maar deventer? ho maar." toen besloot hij om al zijn moed te verzamelen en een parachute te pakken en uit het vliegtuig te springen.
|
sprong. Maar toen hij aan het touwtje van zijn parachute trok, wilde die niet openen! En de reserve ook niet! Hij pletterde onder luis gekraak in duizend stukjes op de stoeptegels en zijn bloed liep de goot in...
Enzo ![]()
||
Citaat:
![]() EINDE VERHAAL ![]() |
![]() |
|
kon gelukkig erg goed skiën en uiteraard had hij bij zijn sprong uit het vliegtuig het paar ski's meegenomen dat standaard op de wc ligt in roze vliegtuigen. Hij zette zijn skibril op en begon aan zijn bergafwaarste tocht, met de lawine mee. Beneden in het dorpje aangekomen, ging hij eerst.....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kung fu leren van de oude wijze bergkluizenaar, die er tevens ook was zijn dochter heidi uit te huwelijken. Jack was smoorverliefd, maar eerst moest hij zichzelfs bewijzen en een kung fu meester worden. Hij leerde de berggeiten techniek, een uiterst dodelijk kung fu stijl. Maar toen hij uiteindelijk meester werd en met heidi wou trouwen, vertelde heidi dat...
|
![]() |
|
ze niet met een verbouwde man wilde trouwen. Jack vond dit zo'n grote schok dat hij tegen haar de berggeiten techniek gebruikte. De oude wijze bergkluizenaar zag dit gebeuren en Heidi stierf in zijn armen. De bergkluizenaar stuurde allemaal geiten achter Jack aan, zodat hij moest rennen voor z'n leven. Pas in...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
de zomer hadden de geiten Jack gevonden. Jack wist niet wat hij moest doen en besloot dus zelfmoord te plegen. Net voordat hij zijn mes pakte om zijn keel door te snijden kregen de geiten medelijden en lieten Jack gaan. Jack had eigenlijk best wel honger en vermoorde 1 geit om shoarma te maken, gelukkig zagen de andere geiten het niet. Nadat jack lekker gesmuld had, kwam er een bosgeest, die hem waarschuwde voor een nog groter gevaar, namelijk....
|
![]() |
|
![]() |
je bent een vrouw!!!
......... WAT goed!!!! eindelijk voel je mijn pijnen die ik ook voel. eindelijk weet je hoe een vrouw lijd. eindelijk weet je hoe ik je gemist heb! en ze barstte in tranen uit. jackie? ik moet je wat vertellen (jack(ie) had haar de hele tijd met grote verbazing aangekeken) je vader is dood. ik had gehoopt om met jouw te trouwen, maar dat kan dus niet.... (hihi) |
![]() |
||
Citaat:
er viel een traan op de grond en hij fietste verder.
|
de burgemeester van Deventer. "Meisje? Moest jij niet naar Deventer tientallen jaren geleden?"
"Ja meneer, dat moest ik ja." "Zullen wij dan samen op weg gaan naar Deventer?" Jack dacht na. "Ja, is goed meneer. Hoe gaan we? Met de boot?" "Ja meid!" De burgemeester van Deventer pakte Jack bij de hand en samen stapten ze in een grote zeilboot. Toen er een goed windje was gingen ze richting Nederland, ookal wisten ze dat ze eerst... |
![]() |
|
|