Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 12:43
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
dag mensen...

dit is een schakelketting. voor degene die niet weten wat ik bedoel, zal ik het even uitleggen:
ik schrjif een kort stukje en jullie schrijven daarna weer een kort stukje dat daar op verder gaat. dit kan hele leuke en rare wendingen geven.
Xsanne

Jack liep door de straten van Zwolle. Het was herfst, maar nu al zo koud dat het winter leek. Jack was een knappe jongen iedereen mocht hem graag. ja precies ja, MOCHT hem graag.
iedereen in Zwolle en omstreken was te weten gekomen dat hij de broer van de baron had vermoord

en hier gaan jullie dan verder op in...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 09:00
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
(...) Met de batterij oplader van z'n oma. Het was heus niet expres gegaan, het gebeurde gewoon. Hoe kon hij nou weten dat zo'n flauw geintje zo zou aflopen. Een batterij oplader, wat een onzinnig moordwapen eigenlijk...maar wat moest hij anders?? Hij stond tenslotte wel op een...

wie durft
Oud 21-03-2004, 09:03
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
brug, met de oplader.
Hij zag hem lopen en dacht 'dit is mijn kans!'
Jan sloop achter hem aan en bij de bosjes, aan de linkerkant greep hij zijn kans.
Toen hij zijn laatste adem uitblies, jatte Jan zijn....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 09:16
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
knopen die met alle zorgvuldigheid op de jas waren genaaid. Deze knopen miste hij op zijn jas die jaren geleden een keer tijdens een vechtpartijtje ernstig toegetakeld werd en daardoor al z'n knopen verloor. Eindelijk had hij z'n lievelingsjas weer terug in goede staat. Het had even geduurd maar nu kon hij 'm weer aan. Maar toen hij alle knopen van de jas had afgerukt en op wilde staan, keek hij midden in de ogen van....

Oud 21-03-2004, 10:21
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
De kerstman, Hij zij "dat worden geen cadeautjes dit jaar jongeman"
"aaaah shit" dacht Jack. "eerst een moord op men geweten en nu ook al geen cadeautjes! Fok!"
toen kwam de burgemeester eraan....
Oud 21-03-2004, 12:23
Charlottetje
Charlottetje is offline
...die hem geruststelde en beloofde dat hij geen strafblad zou krijgen wanneer hij uit zwolle zou vertrekken.
Deventer, dat zou veel beter voor hem zijn, daar tussen al die criminelen.
Misschien zou hij dan in de toekomst ook nog....
Oud 21-03-2004, 17:45
Rareman2
Rareman2 is offline
...een leuke vrouw vinden waarmee hij samen mensen mee kon gaan vermoorden! Maja, dan moest hij eerst in Deventer zien te komen. Dus liep hij naar het station toe om de trein naar Deventer te pakken. Maar...
Oud 21-03-2004, 18:48
Charlottetje
Charlottetje is offline
...natuurlijk kwam er een omroep bericht: "Tussen zwolle en deventer rijden vandaag geen treinen meer in verband met omstandigheden."
"ja, natuurlijk", dacht hij. "als een trein niet rijdt zijn er altijd omstandigheden waardoor zo'n ding weer eens zijn werk niet doet".
Nog geen 2 minuten later kwam hem ter oren, dat het moest gaan om een overval en brand in twee treinen tussen de stations.
Dus dacht hij: "
Oud 22-03-2004, 12:00
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Nouja, dan pak ik de bus wel. Maar toen hij bij het busstation aankwam, en wilde instappen hield de buschauffeur hem tegen en zei: "Ik ken jou, jij hebt de zoon van de baron vermoord! Ik wil geen moordenaars in mijn bus." Dit pikte Jack natuurlijk niet en hij pakte z'n vlijmscherpe buskaartje en sneed de buschauffeurs' keel door. Snel legde hij de wezenloze man in het bushokje en sprong in de bus. Alle passagiers hadden met grote ogen dit ijzingwekkende schouwspel gezien en hielden hun adem in. Maar Jack deed alsof er niets aan de hand was, ging achter het stuur zitten en reed met een flink tempo naar Deventer. Eenmaal in Deventer aangeland joeg hij alle passagiers de bus uit en reed vervolgens naar een afgelegen plek om 'zijn bus' te parkeren. Maar 's nachts, toen hij zich lekker op de achterbank had genesteld tikte iemand de ruiten in en sprong bij hem in de bus. Het silhouet dat Jack niet zo snel kon ontcijferen liep naar hem toe en....

Pff best lang stukje
Oud 22-03-2004, 13:55
Charlottetje
Charlottetje is offline
toen werd hij wakker. Helemaal zwetend. Gelukkig. Het bleek allemaal een droom.
Hij liep naar beneden, wilde ontbijten toen zijn moeder vertelde dat zijn vriendinnetje gebeld had.
Hij moest tekst en uitleg geven:
"Ik zei tegen haar dat het niet waar was. Ik had niet gelogen tegen haar"
Oud 22-03-2004, 15:50
Merande
Merande is offline
...maar eigenlijk wist ik het zelf niet eens, ik was zo in de war door die rare droom
ik wist niet eens meer hoe mijn vriendinnetje heette, wat moest ik nou doen, zou ik het aan mijn moeder vragen.
die zou wel raar opkijken, ik dacht: 'laat ik nog maar even rustig gaan liggen', en van mijn kater afkomen. hij ging weer terug naar bed, en viel in slaap.
opeens kwam de droom weer terug...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:15
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Die hij twee jaar terug ook al had gehad.
Hij droomde dat hij een vogel was die uit zijn neste viel.
Als hij viel, dan kreeg hij zo'n benauwd gevoel!
Hij hield het niet meer, ik bleef domonstratief wakker.
Toen liep hij naar Utrecht naar het Beatrix Theather en ging naar Mama Mia the Musical kijken.
Toen Simone Kleinsma op het podium verscheen..

HOE KOMEN WE EROP
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:23
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
P33N schreef op 22-03-2004 @ 17:15:
HOE KOMEN WE EROP
geen idee, maar veel onlogischer dan dit kan het niet worden...
Oud 22-03-2004, 16:28
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Toen joelde hij door de zaal 'hee wil je met me trouwen?'
Simone keek omhoog en zei 'Nou jij ziet er wel lekker uit dus ja ik wil'
De volgende dag in het stadhuis te Utrecht zeiden ze het jawoord.
Een paar maanden later vermoordde hij Simoon en ging er vandoor met al haar geld.
In het vliegtuig naar...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:08
Merande
Merande is offline
...egypte om daar een mooie egyptische prinses te veroveren.
toen hij daar aangekomen was, kreeg hij het zo warm, hij viel flauw, toen hij weer bij bewustzijn was keek hij recht in de ogen van een sfinx. die had hem meegenomen, naar zijn plek, hij dacht bij zichzelf sfinxen leven toch niet, hij dacht dat hij gek werd...

doe hier maar iets mee
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:17
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
het was vast een slechte fatamorgana....
en dat was het ook want even later verdween hij net zo snel als hij gekomen was.
hij had nog miljoenen euro's over van die Lieve Simoon.
dus ging hij naar een klein simpel eilandje Malta.(onder Italie)
hij verbleef op Gozo, en genoot van zijn vakantie.
maar toen had hij het weer.......
zijn vriendin heet Sara!
En plotseling kwamen de burgemeester en zijn moeder, met elk een coctail in handen, voorbij lopen.
"mamsie!!!" schreeuwde Jack. "wat doe jij hier nou?"
Oud 22-03-2004, 21:02
Periodiek
Periodiek is offline
waarop z'n moeder nuchter antwoordde: "..nergens is de coke zo goed verhandelbaar dan hier". De burgermeester knikte instemmend mee. Het werd Jack te veel; hij kreeg een rode waas voor z'n ogen en begon te schreeuwen. Althans, voor zover dat kon, want een paar seconden later voelde hij een klap in z'n nek. --zwart-- Niet lang daarna hoort hij stemmen, maar hij kan het niet verstaan. Hij probeert zich te bewegen, maar..
Oud 23-03-2004, 16:55
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
hij kon niet want hij zat vastgebonden.
hij probeerde te gillen maar dat lukte ook al niet.
het drong tot hem door....hij was ONTVOERD (dreigend muziekje )
toen hij rondkeek, zag hij dat hij in een....
Oud 23-03-2004, 17:11
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
... een gele duikboot zat vergezeld door 4 keurige knapen. Ze bleken muziek te maken en al snel zat de hele duikboot vol met mensen die luidkeels zaten te zingen. Hoewel dit erg plezierig was kreeg Jack toch heimwee naar de drukte van zijn voormalige woonplaats de altijd bruisende en drukke metropool zwolle. Maar helaas hij mocht niet weg. Jack sprong op en rende weg door de duikboot, achtervolgt door een walrus. Al snel kon jack geen kant meer op en zei de walrus: "...
Oud 23-03-2004, 17:12
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
muis veranderde!!
Oh nee dat kon niet gebeuren dus hij knaagde de touwen door ookal waren zij van staaldraad.
Hij was los!Toen ging hij op zoek naar een drankje om hem weer terug te toveren, hij nam een beetje coke van zij moeder en een beetje slootwater en husselde dat is een SPA-fles..
Gelukkig hij werd zichzelf weer maar nu zat zijn ma achter hem aan ; JE HEB MIJN COKE GESTOLEN, VUILE RAT
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:12
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Whahahaha
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:33
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 23-03-2004 @ 18:11:
... een gele duikboot zat vergezeld door 4 keurige knapen. Ze bleken muziek te maken en al snel zat de hele duikboot vol met mensen die luidkeels zaten te zingen. Hoewel dit erg plezierig was kreeg Jack toch heimwee naar de drukte van zijn voormalige woonplaats de altijd bruisende en drukke metropool zwolle. Maar helaas hij mocht niet weg. Jack sprong op en rende weg door de duikboot, achtervolgt door een walrus. Al snel kon jack geen kant meer op en zei de walrus: "...
Ik ga hier maar ff op door, er waren 2 reacties op het hiervoorgaande stukje.

''Je jas met die mooie knopen, of je leven.'' Natuurlijk verkoos Jack z'n leven boven z'n dierbare jas, hoe veel deze jas ook voor hem betekende. "Hier heb je m'n jas, maar kun je me wel een lift geven naar zwolle?" De walvis stemde na wat denken toe en zwom met een enorme snelheid door de Ijssel naar zwolle. Eenmaal aankomen in zwolle zom Jack het laatste stukje naar de kade en zwaaide de walvis hartelijk na. Hij draaide zich om en vervolgde zijn weg naar huis. Hij was tenslotte wel toe aan een douche. Maar nog voordat hij zijn huis had bereikt kwam hem heugelijk nieuws ten oren, namelijk:....
Oud 23-03-2004, 19:04
Merande
Merande is offline
Zijn vriendin had hem ten huwelijk gevraagd, en blijkbaar had hij 'ja' gezegd
daarom zouden ze de volgende dag gaan trouwen.
maar jack had nog geen kleren helemaal nix
wat moest hij nou doen, hij wist het niet...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:40
strawberry
strawberry is offline
hij dacht bij zichzelf: "Jack, die kleren, daar gaan we wat aan doen.'' Vol goede moed stapte hij de c&a binnen, en weldra zag hij enige kledingstukken die hem bevielen. Mooie kleur, mooie stof, niet te duur......
Maar plots realiseerde hij zich, dat deze fraaie kledingstukken, waardoor hij zo geïmponeerd was, jurken waren!
Dus besloot hij zich om te laten bouwen. De operatie verliep voorspoedig en Jack was trots op haar -vanaf nu- vrouwelijke vormen. Ze ging rechtop zitten in haar ziekenhuisbed en.....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:15
Periodiek
Periodiek is offline
..en stak een sigaret op. Omdat ze van top tot teen ingepakt zat (behalve d'r mond) was het nogal lastig om de sigaret in normale positie te houden. Het was ook niet te voorkomen dat de sigaret wegfloepte en in een vaas met paastakken terecht kwam. De takken vlogen in brand, opdat het pand volledig geëvacueerd moest worden. Toen ze buiten op het pleintje in d'r ziekenhuisbed lag, zag ze een dokter die haar lieflijk aankeek en vroeg: "..
Oud 24-03-2004, 19:25
Merande
Merande is offline
zeg meisje, ben jij nieuw in dit ziekenhuis, ik heb je nog nooit gezien?
waarop jack --> jaqueline antwoorde ja, ik ben hier nieuw, ben pas behandeld en het is volgens mij wel geslaagd
de dokter vroeg, wil jij eens wat met mij afspreken, jack --> jaqueline antwoorde ...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:27
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Heey blijf met je takkepoten van ijn vriend af!
Dokters horen zich professioneel te gedragen, dus ga lekker spuitjes vullen ofzo!
Jack vluchtte weg uit het ziekenhuis en reed met een gestolen taxi naar Duitsland, daar aangekomen....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:36
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
ow beetje verkeerd dat dat Zij nog een Hij was...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 10:31
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
stond de Amerikaanse FBI op hem te wachten. Jack, de vrouwelijke, zag nog maar 1 uitvlucht, zijn tieten in de strijd te gooien. maar de leden van de FBI waren niet te verlijden.
hij moest met het vliegtuig mee naar Amerika. hij dacht bij zichzelf "ik had nu allang in Deventer kunnen zitten. ik ben zowat de hele wereld rond geweest, maar deventer? ho maar."
toen besloot hij om al zijn moed te verzamelen en een parachute te pakken en uit het vliegtuig te springen.
Oud 28-03-2004, 10:38
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
En hij sprong, iedereen keek verschrikt uit het raam en keek vol bewondering hoe Jackie een vrije val maakte met allerlei acrobatische kunstjes.
Hij schreeuwde nog : DOEI! toen hij...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 13:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
sprong. Maar toen hij aan het touwtje van zijn parachute trok, wilde die niet openen! En de reserve ook niet! Hij pletterde onder luis gekraak in duizend stukjes op de stoeptegels en zijn bloed liep de goot in...

Enzo
Oud 28-03-2004, 13:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 28-03-2004 @ 14:15:
sprong. Maar toen hij aan het touwtje van zijn parachute trok, wilde die niet openen! En de reserve ook niet! Hij pletterde onder luis gekraak in duizend stukjes op de stoeptegels en zijn bloed liep de goot in...

Enzo
hier kan je niks mee

EINDE VERHAAL
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-03-2004 @ 01:34:
hier kan je niks mee

EINDE VERHAAL
Goed goed.

sprong. Hij landde netjes op het puntje van de Mont Blanc en schreeuwde om hulp. Dit veroorzaakte een lawine. Hij...
Oud 28-03-2004, 21:11
strawberry
strawberry is offline
kon gelukkig erg goed skiën en uiteraard had hij bij zijn sprong uit het vliegtuig het paar ski's meegenomen dat standaard op de wc ligt in roze vliegtuigen. Hij zette zijn skibril op en begon aan zijn bergafwaarste tocht, met de lawine mee. Beneden in het dorpje aangekomen, ging hij eerst.....
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:31
Verwijderd
kung fu leren van de oude wijze bergkluizenaar, die er tevens ook was zijn dochter heidi uit te huwelijken. Jack was smoorverliefd, maar eerst moest hij zichzelfs bewijzen en een kung fu meester worden. Hij leerde de berggeiten techniek, een uiterst dodelijk kung fu stijl. Maar toen hij uiteindelijk meester werd en met heidi wou trouwen, vertelde heidi dat...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 07:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
ze niet met een verbouwde man wilde trouwen. Jack vond dit zo'n grote schok dat hij tegen haar de berggeiten techniek gebruikte. De oude wijze bergkluizenaar zag dit gebeuren en Heidi stierf in zijn armen. De bergkluizenaar stuurde allemaal geiten achter Jack aan, zodat hij moest rennen voor z'n leven. Pas in...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 14:47
Verwijderd
de zomer hadden de geiten Jack gevonden. Jack wist niet wat hij moest doen en besloot dus zelfmoord te plegen. Net voordat hij zijn mes pakte om zijn keel door te snijden kregen de geiten medelijden en lieten Jack gaan. Jack had eigenlijk best wel honger en vermoorde 1 geit om shoarma te maken, gelukkig zagen de andere geiten het niet. Nadat jack lekker gesmuld had, kwam er een bosgeest, die hem waarschuwde voor een nog groter gevaar, namelijk....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:33
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Dat zijn moeder eraan kwam.
Zij was er achtergekomen dat Jackie was omgebouwd.
Ze vond het in een boomhut, met de dode geit, zij shopte hem wakker en zei : Jack?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:04
Merande
Merande is offline
je bent een vrouw!!!
.........
WAT goed!!!! eindelijk voel je mijn pijnen die ik ook voel.
eindelijk weet je hoe een vrouw lijd.
eindelijk weet je hoe ik je gemist heb!
en ze barstte in tranen uit.
jackie? ik moet je wat vertellen (jack(ie) had haar de hele tijd met grote verbazing aangekeken)
je vader is dood.
ik had gehoopt om met jouw te trouwen, maar dat kan dus niet....

(hihi)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:11
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Maar eigen lijk wilde ik je vertellen dat ik ook op vrouwen val, is dat een probleem?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:40
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
toen jackie van zijn verbazing ontwaakte, zei hij "nee uuh maar
je bent mijn moesje!!! ik kan toch niet met je trouwen?"
dat is onmogelijk....
de moeder zei "we vinden wel een oplossing"

(wat een soap)
Oud 31-03-2004, 15:47
Merande
Merande is offline
en jackie antwoorde ....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:59
8-sannetje-8
8-sannetje-8 is offline
maar mam!
dat kan ik niet maken...ik ga toch niet met mijn eigen moeder trouwen?
zijn moeder rende huilend weg en pleegde zelfmoord.
toen Jackie het nieuws hoorde dat ze dat had gedaan, ging hij.....
Oud 01-04-2004, 12:39
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
/zij, het goed overdenken..
Toen besloot ze/hij het ook maar te doen.
Hij ging naar de GAMMA en kocht een stukje touw..
Hij hing zich op aan de brug, dichtbij maar toen kwam hij de liefde van zijn leven tegen!Toen hij/zij haar zag
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 14:59
Merande
Merande is offline
dacht zij opeens, waarom wil ik zelfmoord plegen
en gooide het touw weg, hij/zij liep naar haar toe, en zei, ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen
het meisje antwoorde...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:22
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Merande schreef op 02-04-2004 @ 15:59 :
..
het meisje antwoorde...
'had je nog hulp nodig met dat touw? ik mot je namelijk niet klonk er schel over het inmiddels donkere pad.
er viel een traan op de grond en hij fietste verder.
Oud 04-04-2004, 14:50
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
eenmaal aangekomen in Japan na 12974 dagen fietsen, pleurde hij/zij fiets in je bosjes, toen ging het gruwelijk shoppen, toen keek hij opeens recht in de ogen van...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
de burgemeester van Deventer. "Meisje? Moest jij niet naar Deventer tientallen jaren geleden?"
"Ja meneer, dat moest ik ja."
"Zullen wij dan samen op weg gaan naar Deventer?"
Jack dacht na.
"Ja, is goed meneer. Hoe gaan we? Met de boot?"
"Ja meid!"
De burgemeester van Deventer pakte Jack bij de hand en samen stapten ze in een grote zeilboot. Toen er een goed windje was gingen ze richting Nederland, ookal wisten ze dat ze eerst...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:58
Charlottetje
Charlottetje is offline
...met de boot om zouden slaan en gedoemd waren te sterven.
Oud 04-04-2004, 16:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Einde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten