![]() |
|
![]() |
Okee het is een beetje vroeg, maar ik meld het toch maar alvast. Op Vrijdag 13 September is het volgende 8ballfeest.
![]() OutFreaked Nerds -punk- www.outfreakednerds.com eSKy -nu-? metal- www.eSKy.cjb.net Boost -hardcore- www.bounce.to/boost in de badcuyp: www.badcuyp.demon.nl (: tot dan.... http://8ball.fshosting.com o en als je op de mailinglijst wil moet je heel even een mailtje sturen naar: The_Eightballcrew@hotmail.com en erbij zeggen dat je op de maillinglijst wil, en stuur alsjeblieft geen niet-werkende adressen want daar wordt ik echt onwijze moe van! (:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
jah idd, een andere lineup lijkt me prima, gewoon wat nederlandse bandjes:
- De Hardheid - Rude Rich & The Highnotes - Mihoen! - Jammah Tammah - Beans
|
![]() |
|
Ik heb dr zin an!
ook in de mieting vooraf, die dr uiteraard weer gaat komen. maja, dat komt tegen die tijd nog wel, t duurt nog wel ff Joram, maak jij weer een 8ball teller? ![]()
||
Citaat:
![]() (hoor net dat je dat al hebt gedaan) sorry ![]() maar anyways Ik ga niet met je in discussie want dat heeft nu toch geen zin meer. Ik ga niet smeken om daar op te treden, hoewel het wel leuk zou zijn ja. Het lijkt me fucked up als we stoppen dan gaat al het geld wat we erin heb gestoken in principe down the drain (nee ik ben niet belust op geld, alleen geef ik het liever aan een band die wel blijft bestaan uit). Als we niet meer bestaan heeft die demo geen bepaalde waarde meer voor me. Ik wil zeker niet stoppen trouwens, the meek heeft mij heel veel opgelevert, vooral emotioneel gezien en ik wil zeker niet dat daar een eind aan komt. Maar dit is allemaal niet relevant, dus laten we verder maar on topic blijven.
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 16:19. |
![]() |
|
ik ga ook vriendjes mee nemen .. als ze willen dan he
![]() kzit nu al op 3 vriendjes meej .. van school willen er ook nog wel meer mee ![]() komt er nog een pre meeting? of heb ik al wat gemist ![]() ![]()
|
Lo heeft er zin in!
Mijn eerste 8-ball........... ![]() Van tevoren ook n mini-meeting of zien we wel wie we tegen komen? Na 8-ball t Vondelpark in en daarna lekker bij Lez blijven slapen........ ![]() *FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN* Lo
|
Ey Rutger, als alles meezit gaan we samen karatekunstjes doen (voor zover ik die kan dan
![]() Maar iig, ik denk erover om te komen, ik zie momenteel ook geen problemen maar ik weet niet hoe het in September is... ![]()
|
![]() |
|
|