Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 09:13
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik zei al, ze heeft meerdere persoonlijkheden. Maar goed, als je d'r toevallig een x tegen komt (aangezien jullie blijkbaar vanaf dezelfde pc forummen) zeg maar dat ze zich voortaan wat bescheidener op mag stellen
ghihi. forumbaas zijn is grappig
Oud 27-05-2002, 10:26
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Ik zei al, ze heeft meerdere persoonlijkheden. Maar goed, als je d'r toevallig een x tegen komt (aangezien jullie blijkbaar vanaf dezelfde pc forummen) zeg maar dat ze zich voortaan wat bescheidener op mag stellen

WAT? zelfde pc?

Ik ben dat feria mens ECHT niet..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:26
Verwijderd
ok ik gaat ook maar eens wat zeggen

muckymouse(myrthe): aardig en lief meissie, erg onzeker(nergens voor nodig), denk wanneer ze iemand niet mag dat ze dat duidelijk laat merken, ze is lekker zichzelf, lekker maf en doet waar ze zin in heeft.

mortisha(aisa):ken haar niet zo heel goed maar ze is aardig, lief, gestoord, ook onzeker en ook nergens voor nodig, draagt waar ze zich prettg in voelt, voor veel dingen in en is ook lekker zichzelf,

door(olga): ken haar ook neit zo goed maar vind haar erg aardig en lief meissie, ze weet wat ze wilt en geeft denk ook niet snel op.

voor de rest ken ik niet echt iemand, gelukkig ook veel mensen mij niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:41
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

WAT? zelfde pc?

Ik ben dat feria mens ECHT niet..

Na een heel erg verhelderend mailtje van anja weet ik nu wel wie het is
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:43
Lievelotje
Lievelotje is offline
ik zal eens wat proberen:

Evil-Cherry
twijfelt een beetje aan zichzelf, maar geeft wel heel directe en doordachte replies.

Martin dude
stoere vent met een klein hartje en heerlijk veel plannen

Esmee
veel gedurfder dan ze er uitziet...

Miss Bitch
snel bijdehandje dat haar onzekerheid een beetje verstopt achter haar nieuwsgierigheid

Lareno
pietje precies met zeer uitgesproken voorkeuren

I'he prophet
beetje bot, heel erg experimenteerderig, meer diepgang than meets the eye

Oud 27-05-2002, 12:23
Roos
Roos is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Na een heel erg verhelderend mailtje van anja weet ik nu wel wie het is
muckymouse, aisa en jij toch? tenminste, zoiets had dystopia uitgevogeld.
Oud 27-05-2002, 12:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
rosi schreef:

muckymouse, aisa en jij toch? tenminste, zoiets had dystopia uitgevogeld.
Nouw ik niet,
Het bleek dat ik myrthe en aisa en ene ilse...hebben geforummed op het zelfde IP,ik ben 2 weken geleden ofzo bij ais wezen logeren en heb op haar comp. geforummed...wat verklaard waarom ik op haar IP zat,maar ik ben de laatste paar dagen niet bij aisa geweest dus ik kan het niet zijn geweest(niet dat het jullie wat boeit)
Tis igg. aisa dr computer..dus aisie heeft er igg. iets mee te maken (sneaky!)

whoeoeoe...het feria mysterie

Maar dit keer ben ik het dus niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 12:36
Roos
Roos is offline
Ook snel opgelost, nu is er natuurlijk niets meer aan
Oud 27-05-2002, 12:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ook snel opgelost, nu is er natuurlijk niets meer aan
Maar mijn naam is gezuiverd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:06
Avelon
Avelon is offline
paranoide
kan lekker haarzelf zijn, is erg spontaan, kan makkelijk met andere mensen praten. zal mensen niet snel vergeten ze denkt dus aan anderen en niet alleen aan haarzelf. is best wel open.
king
is eigenlijk lief jongetje en komt meestal niet zo open-minded over, maar dat komt eerder doordat hij zich wat snel aangevallen voelt. kijkt niet zo heel erg positief de wereld in maar red zich goed.
rosi
heel spontaan en open, is niet bang zich optedringen, maar mensen zijn dan ook graag in haar gezelschap. vindt mensen niet snel stom en ziet van veel dingen wel het goede in. heeft doorzettingsvermogen en is zeker niet lui
gwen
heel lief tegen mensen waar ze ook daadwerkelijk lief tegen wil zijn. ze heeft een heel duidelijke selectie van mensen die ze wel aardig vidnt en wie ze niet aardig vindt. ze is zeker niet schijnheilig. ze weet zich altijd goed te verwoorden. ze kijkt snel op tegen mensen.
Oud 27-05-2002, 15:15
Roos
Roos is offline
Citaat:
Avelon schreef:
rosi
heel spontaan en open, is niet bang zich optedringen, maar mensen zijn dan ook graag in haar gezelschap. vindt mensen niet snel stom en ziet van veel dingen wel het goede in. heeft doorzettingsvermogen en is zeker niet lui
Avelon
Altijd vrolijk, ik heb je echt nog nooit down gezien. Weet altijd the bright side of life te vinden in een lastige situatie. Is niet bevooroordeeld, kan wel goed doen alsof (KUT kakker). Gezellig om naast te zitten. Af en toe droomt ze snel weg of is ze met andere dingen bezig. Is erg lief voor vrienden en vriendinnen en doet ook echt moeite om het contact met veel mensen te onderhouden (althans zo komt ze over). Aparte kledingsmaak, het staat 'r goed en laat ook iets over haar innerlijk zien: ze durft veel en is niet op haar mondje gevallen. Wel een beetje slordig (geen multomap-type ).
Oud 27-05-2002, 17:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:39
Roozie
Roozie is offline
Misschien ben ik onopvallend?! Maar....

wie analyseert mij??
Oud 27-05-2002, 19:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Misschien ben ik onopvallend?! Maar....

wie analyseert mij??
Aardig meisje, beetje naief, altijd vrolijk. Echt zo'n esprit / bien blue meisje.

Sja, zo kom je op mij over
Oud 27-05-2002, 19:36
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
rosi schreef:
*knip*
wil je mij misschien ook doen? want ik heb jou geloof ik ook al gedaan in dat andere topic.
Oud 27-05-2002, 20:00
flipkip
flipkip is offline
iemand die mij wilt doen?
ma je kent me waarschijnlijk niet
lul er maar wat op los ofzow

greetz,
passoagirl
Oud 27-05-2002, 20:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
wil je mij misschien ook doen? want ik heb jou geloof ik ook al gedaan in dat andere topic.
Vooruit Jij bent ongelofelijk vrolijk, gek, altijd wel in voor rare dingen of lollige grapjes. Volgens mij laat je het niet snel zien wanneer je bv. verdrietig bent. Tenminste, niet aan mensen die je niet goed kent. Ik denk dat je veel rustiger bent bij mensen die je echt vertrouwt. Je durft veel, komt niet onzeker over naar andere mensen. Sja, verder weet ik het echt niet
Oud 27-05-2002, 20:01
Verwijderd
Wie doet mij?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:06
flipkip
flipkip is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Wie doet mij?
ik weet niet hoe ik eraan kom, maar volgens mij ben jij een echte gentleman

Oud 27-05-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:
paranoide
kan lekker haarzelf zijn, is erg spontaan, kan makkelijk met andere mensen praten. zal mensen niet snel vergeten ze denkt dus aan anderen en niet alleen aan haarzelf. is best wel open.
whieeeeh
ik hebt jou al gedaan, dus ja..

Citaat:
wallflower schreef:
masj, doe jij mij? dan doewik jou
euwkeej

wallflower-sam
Heel lief meisje die je even moet leren kennen voor je die liefheid ziet zoekende naar zichzelf en in die zoektocht al een behoorlijk eind, kan heel goed tekenen (toch sam, mijn/ons kasteeltje ), en leeft ontzettend met iedereen mee. Is flieft op een bepaald forumgangertje, wat ook werkelijk een lief forumgangertje is dus ze heeft smaak en sam is heeeeeel mooi en soms heeel onzeker wat helemaal geen reden heeft.. ze is creatief, schrijft mooie teksten, en nouja, het is gewoon een heel lief meisje

*kusje hoor*
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:16
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
rosi schreef:
Vooruit Jij bent ongelofelijk vrolijk, gek, altijd wel in voor rare dingen of lollige grapjes. Volgens mij laat je het niet snel zien wanneer je bv. verdrietig bent. Tenminste, niet aan mensen die je niet goed kent. Ik denk dat je veel rustiger bent bij mensen die je echt vertrouwt. Je durft veel, komt niet onzeker over naar andere mensen. Sja, verder weet ik het echt niet
tenks stiekem klopt het wel, ja, geloof ik.

ik vind analyses koel .
Oud 27-05-2002, 20:29
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

lpf'erig is niet echt te onschrijven/definieren omdat er zoveel mensen op lpf stemmen maar als ik zo af ga van de mensen in mijn omgeving die op m hebben gestemd (incl mijn ma ) associeer ik het met bord voor je kop hebben, niet luisteren wel hard schreeuwen dat soort dingen. Het is bij een aantal vrienden en klasgenoten al een term geworden 'lpf'er' net als 'espritkakker' of 'ambtenarenkindje'

heb overigens de post verwijdert omdat ik het had geschreven in een opwelling, in kwaadheid
Wat ben jij een ongelofelijke pushond, niet normaal
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Wat ben jij een ongelofelijke pushond, niet normaal
And he did it once again Jongen maak je niet zo druk zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:45
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

And he did it once again Jongen maak je niet zo druk zou ik zeggen.
Ja sorry maar wat voor een enorm bord moet je voor je kop hebben als namen gaat verzinnen die een gegeneraliseerd groepje benoemd?

Wat een pushond!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:06
Roozie
Roozie is offline
Thanx Rosi!!

Nog iemand die mij wil analyseren??
Oud 27-05-2002, 21:15
boardbabe
boardbabe is offline
cemetaryslut volgens mij: Ze is volgens mij een aardige meid, die erg sociaal is. Volgens mij maakt ze graag contact en heeft ze ook veel vrienden. Ze doet meestal aardig tegen mensen maar zegt het ook als dingen haar niet aanstaan. Ze gaat haar eigen gang, doet wat zij leuk vindt en zal zeker niet zomaar achter de grote massa aanlopen. Ik heb nog geprobeerd iets negatiefs te verzinnen, maar dat lukt nie Mja, ik ken dr natuurluk nie echt, dus kan zijn dat ik het hemaal fout heb
Oud 27-05-2002, 21:51
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Ja sorry maar wat voor een enorm bord moet je voor je kop hebben als namen gaat verzinnen die een gegeneraliseerd groepje benoemd?

Wat een pushond!
en jij een bierhapper wat is erger?
Oud 27-05-2002, 21:53
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
mensen doe mij dan doe ik u deze aanbieding is eenmalig
Oud 27-05-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
Ik heb je al gedaan in de vorige..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:59
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ik heb je al gedaan in de vorige..
dat geldt niet

uuhm nee ok..

ik vin je neit bepaald opvallend, maar volgens mij ben je wel een lief meisje die heel erg neutraal is neit snel een hard standpunt in zal nemen maar wel over veel dingen het hare denkt.. voor de rest denk ik in het echt vrij verlegen en op de achtegrond.. rustig ook.. maar ik kan er heel erg naast zitten
Oud 27-05-2002, 22:00
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
AANBIEDING! OE! *rent*

uhm, ik heb jou óók al gedaan in de vorige
Oud 27-05-2002, 22:06
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik was martin er nog een verschuldigd

ok komt ie.. lange gevaarlijke idiote maffe kabaalmakende schreeuwende in 2 happen hamburgeropetende maffe dingendoende pijlenpistooltjes shoot out houdende waterpistolen paultjeachtige winkelwagen coureur en tevens mede stroekdoekende idioot

ik houd van hem hijs erg druk erg aanwezig en vrij vermoeiend maar een middag met hem staat voor gegarandeerde fun op het botste idiootste en vetste niveau heb mooien dingen met hem gedaan

vakken vullen bij de albert hijen was een van de hoogte punten en laten we de hommie remix niet vergeten of het rondstruinen op de wallen en het dansen voor geld lol

mja martin is lol martin is lief!
Oud 27-05-2002, 22:31
biertjehappen
biertjehappen is offline
Owja mensen, jullie mogen mij ook nog analyseren........
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:39
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
Hmkay

Heb je gloof ik al gedaan maar toch

Opvallend figuur..in alles..dat wil ie volgens mij ook graag.., kan nogal eens ongenuanceerd overkomen. Kan alles wat ie zegt wel onderbouwen..al moet je em daar soms wel ff om vragen
Kan heel serieus zijn als het nodig is..maar zo heel vaak vindt ie het geloof ik niet nodig
Lijkt me iemand die ongeveer alles voor z'n hechte vrienden over heeft
Ik kan het heel erg fout hebben, maar soms ook ietwat onzeker?
Heel sociaal verder..camerageil...
Oud 28-05-2002, 07:20
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Wat een pushond!
Alsof jij het woord pauper of alto's of weet-ik-veel-wat nog nooit in de mond hebt genomen. Dat is net zo goed generaliserend.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 07:58
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ik was martin er nog een verschuldigd

ok komt ie.. lange gevaarlijke idiote maffe kabaalmakende schreeuwende in 2 happen hamburgeropetende maffe dingendoende pijlenpistooltjes shoot out houdende waterpistolen paultjeachtige winkelwagen coureur en tevens mede stroekdoekende idioot

ik houd van hem hijs erg druk erg aanwezig en vrij vermoeiend maar een middag met hem staat voor gegarandeerde fun op het botste idiootste en vetste niveau heb mooien dingen met hem gedaan

vakken vullen bij de albert hijen was een van de hoogte punten en laten we de hommie remix niet vergeten of het rondstruinen op de wallen en het dansen voor geld lol

mja martin is lol martin is lief!
hahahahaha

Naja, ik moet je denk ik teleurstellen; ik ben iets rustiger als 'toen', daar bedoel ik niet mee dat je geen fun meer met me kunt hebben hoor, integendeel! Ik ben alleen over het algemeen iets relaxeder...

http://=http://forum.scholieren.com/...e ook met TT ?
Oud 28-05-2002, 10:43
Roos
Roos is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
Owja mensen, jullie mogen mij ook nog analyseren........
Mooie krullenbol, een ontzettende bal, maar dat heeft ook wel zijn charmes. Heeft altijd z'n mening klaar liggen en schroomt ook niet om deze van de daken te schreeuwen. Wel een lieve jongen.
Oud 28-05-2002, 11:21
Eaglewing
Eaglewing is offline
*Volgens mij leef ik aardig in anoniemiteit *
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:32
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
jaaaaa jij ownt mij er ook nog een.. heb jou ook gedaan in de vorige
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
undeclinable jongentje..wil je mij ook even analyseren *puppyeyes*
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:53
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
'k dan...

je$u$ crust: een vrij aparte persoonlijkheid vrij (maatschappij)kritisch, en hij is echt iemand van principes... hij vindt het belangrijk dat mensen eerlijk tegen hem en tegen elkaar zijn, en vindt dat ook wel een vereiste van z'n vrienden denk ik... hij is soms snel aangebrand, maar daar is hij zich wel van bewust.. hij vindt het niet erg om provocerend over te komen, of laat ik het anders zeggen.. dat vindt hij soms zelfs wel leuk hij kan met iedereen goed lullen, en is niet echt verlegen... hij vindt lol hebben wel vrij essentieel denk ik, en dat zal ook niet snel ontbreken met hem in de buurt.. ten slotte, hij staat wel positief in het leven, en is redelijk tevreden met zichzelf
Oud 28-05-2002, 14:55
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
McMotion schreef:

'k dan...

je$u$ crust: een vrij aparte persoonlijkheid vrij (maatschappij)kritisch, en hij is echt iemand van principes... hij vindt het belangrijk dat mensen eerlijk tegen hem en tegen elkaar zijn, en vindt dat ook wel een vereiste van z'n vrienden denk ik... hij is soms snel aangebrand, maar daar is hij zich wel van bewust.. hij vindt het niet erg om provocerend over te komen, of laat ik het anders zeggen.. dat vindt hij soms zelfs wel leuk hij kan met iedereen goed lullen, en is niet echt verlegen... hij vindt lol hebben wel vrij essentieel denk ik, en dat zal ook niet snel ontbreken met hem in de buurt.. ten slotte, hij staat wel positief in het leven, en is redelijk tevreden met zichzelf
Heej theodoor klopt mijn analyse van jou een beetje?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:04
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Heej theodoor klopt mijn analyse van jou een beetje?
ohja sorry, had ik nog geen reactie op gegeven

yep 't klopt wel vrij goed jah, alleen dat ik alles op een rijtje heb.... valt nog te betwijfelen af en toe en dingen regelen ben ik ook niet altijd even goed in
Oud 28-05-2002, 15:07
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
undeclinable jongentje..wil je mij ook even analyseren *puppyeyes*
Heel erg wijs meisje. Komt wat posts betreft stukken ouder over dan ze is. Iemand met volgens mij heel veel mensenkennis, heel tollerant en kan zich erg goed inleven in anderen. Heel oprecht, openminded. Heel zelfverzekerd wat uiterlijk/lifestyle betreft. Kwa karakter misschien iets minder. Probeert zich niet overdreven druk te maken over allemaal eigelnlijk niet echt ter zake doende dingen, nergeert dat dat soort dingen liever dan dat ze zich dr aan gaat lopen ergeren. Laat mensen in hun waarde zolang ze dat bij haar ook doen. Loopt liever met een grote boog om mensen heen dan echte conflicten te krijgen, al zal ze wel haar mening duidelijk laten blijken. Komt altijd op voor d'r vrienden..grote bek maar heel klein hartje (hoe cliché ..)
Soms maf, kan mensen behoorlijk lopen dollen, meestal aardig serieus.......(en weer iemand die me "***tje noemt..aargh )

..t blijft moeilijk om alleen van forumpostjes een idee van iemand te krijgen..kan dr helemaal naast zitten..

*verwacht wel analyse terug en wil wel graag weten of mn analyse beetje klopt )

Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:

Heel erg wijs meisje. Komt wat posts betreft stukken ouder over dan ze is. Iemand met volgens mij heel veel mensenkennis, heel tollerant en kan zich erg goed inleven in anderen. Heel oprecht, openminded. Heel zelfverzekerd wat uiterlijk/lifestyle betreft. Kwa karakter misschien iets minder. Probeert zich niet overdreven druk te maken over allemaal eigelnlijk niet echt ter zake doende dingen, nergeert dat dat soort dingen liever dan dat ze zich dr aan gaat lopen ergeren. Laat mensen in hun waarde zolang ze dat bij haar ook doen. Loopt liever met een grote boog om mensen heen dan echte conflicten te krijgen, al zal ze wel haar mening duidelijk laten blijken. Komt altijd op voor d'r vrienden..grote bek maar heel klein hartje (hoe cliché ..)
Soms maf, kan mensen behoorlijk lopen dollen, meestal aardig serieus.......(en weer iemand die me "***tje noemt..aargh )

..t blijft moeilijk om alleen van forumpostjes een idee van iemand te krijgen..kan dr helemaal naast zitten..

*verwacht wel analyse terug en wil wel graag weten of mn analyse beetje klopt )

Jaah klopt behoorlijk wel eigenlijk

Ow en dat "tje" is lief bedoelt niet omdat ik je een kleuter vind ofzo hoor

Undeclinable jongen(tje):

Zachtaardig persoon,kan volgens mij met vrijwel iedereen overweg,dingen die je niet intereseren of aangaan laat je links liggen.
Heel makkelijk in omgang,sociaal en behulpzaam.
Slim,wil graag dingen weten/leren en dingen waarvoor je je interseerd zet je je ook echt voor in.
Wil ook rancid op lowlands hebben(tog?)dus dat geeft maar weer aan dat je een geweldigeeeeee muzieksmaak hebt
Ik denk dat je een goede gesprekspartner bent omdat je wel wat te vertellen hebt en goed kan luisteren.
Koel persoon!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:25
xsten
xsten is offline
Biertjehappen: Mooie jongen. Heel intelligent. Heeft verstand van meer zaken dan dat je op het eerste gezicht van hem verwacht. Af en toe koppig, maar over het algemeen gewoon heel lief en spontaan....
Stiekem ben ik wel een beetje verliefd op hem.... (niet doorvertellen)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:40
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:

dat geldt niet

uuhm nee ok..

ik vin je neit bepaald opvallend, maar volgens mij ben je wel een lief meisje die heel erg neutraal is neit snel een hard standpunt in zal nemen maar wel over veel dingen het hare denkt.. voor de rest denk ik in het echt vrij verlegen en op de achtegrond.. rustig ook.. maar ik kan er heel erg naast zitten
Jaaa.. je hebt wel een beetje gelijk.. maar ik ben eigluk vooral verlegen bij mensen die ik niet ken, als ik bij vrienden ben, ben ik niet meer zo op de achtergrond enzo

*meer analyses wil*
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:57
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Jaah klopt behoorlijk wel eigenlijk

Ow en dat "tje" is lief bedoelt niet omdat ik je een kleuter vind ofzo hoor

Undeclinable jongen(tje):

Zachtaardig persoon,kan volgens mij met vrijwel iedereen overweg,dingen die je niet intereseren of aangaan laat je links liggen.
Heel makkelijk in omgang,sociaal en behulpzaam.
Slim,wil graag dingen weten/leren en dingen waarvoor je je interseerd zet je je ook echt voor in.
Wil ook rancid op lowlands hebben(tog?)dus dat geeft maar weer aan dat je een geweldigeeeeee muzieksmaak hebt
Ik denk dat je een goede gesprekspartner bent omdat je wel wat te vertellen hebt en goed kan luisteren.
Koel persoon!
Thnx..klopt volgens mij behoorlijk..voel me vereerd

*wacht ook nog op analyse van jesus crust..
Oud 28-05-2002, 16:08
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Cemetary slut
Op de een of andere onverklaarbare wijze () wil ieder meisje hier vrienden worden met je

valt me op, tell me your secret haha
Oud 28-05-2002, 16:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Cemetary slut
Op de een of andere onverklaarbare wijze () wil ieder meisje hier vrienden worden met je

valt me op, tell me your secret haha

Iedereen doet hier toch gewoon lief tegen(vrijwel)iedereen..ik blink er niet echt tussen uit naar mijn weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten