Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sinds kort wel weer, heel lang niet gedaan. Ik las mijn oude dagboeken terug, en lachte me kapot om de nutteloze dingen die ik er toen in had gezet haha: vandaag naar school geweest, we deden rekenen en taal
![]()
|
Ja.
Heel vaak, iedere dag wel. Altijd al gedaan, maar sinds een paar jaar echt serieus. Ik heb er behoefte aan om mijn gedachten en de dingen die me bezighouden, op te schrijven. Soms schriftjes, soms dagboeken met slotjes. Voordat ik ga slapen vertel ik wat er die dag allemaal gebeurd is en hoe ik me voel. Gedichtjes schrijf ik ook, maar daarvoor heb ik een klapper. Ik vind het trouwens niet kunnen als je moeder in je dagboek(en) leest! Dat is ten eerste privé en kun je dus niet maken, en ten tweede hoort je moeder je te vertrouwen.
|
![]() |
k heb n weblog...daar schrijf k sowieso 1 x per week wel wat op..en ik had eerder tot ongeveer 2e klas altijd dagboeken..waar ik vet dramatische dingen in schreef...echt lullig om terug te lezen
"lief dagboek, ik ben de laatste tijd zo "sad" zou ik soms depri zijn" "lief dagboek, jij bent de enige die mij begrijpt en die ik vertrouw"!!! ![]() haha...neej..in dat soort dingen heb k geen zin meer in..maar k klad soms nog wel es wat op kladjes ofzo..
|
Verwijderd
|
jahh k heb er wel een eentje mar k ben hem kwijt.
t was er zo n eentje met een slot en 1x was ik egt heeeeeeel kwaad op mijn moeder dus k wou t int dagboek schrijven mar k was de sleutel kwijt en toen heb ik het slot kapot gebroken met me handen(jah k word heel sterk als k boos ben) en nou moet k hem heel goewd verstoppen anders leest me moeder hem, mar k heb hem iets te goed verstopt en nou kan ik hem niej mer vinden ![]() |
![]() |
|
Ja ik heb het gewoon nodig om af en toe van me af te schrijven anders prop ik echt teveel op. Ik heb een word-bestand (beveiligd natuurlijk) waar ik zo'n 3/4 keer per week iets in typ.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, ik hou geen dagboek bij. als ik een eeuw ben ga ik wel een eeuwboek beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |