Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 14:21
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik hou mn dagboek niet echt bij.

schrijf alleen als ik me klote voel, maar meestal heb ik daar ook geen zin in. dus. na 2 jaar is ie nog maar half vol.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 14:29
cimbomlu kiz
cimbomlu kiz is offline
nee, kheb betere dingen te doen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:32
Wawl
Wawl is offline
Nee, totaal niet.
Oud 14-03-2004, 14:37
Verwijderd
Vroeger wel eens geprobeerd, maar ik heb nooit tijd om erin te schrijven Nee dus.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:51
Paris
Paris is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 14-03-2004 @ 15:37:
Vroeger wel eens geprobeerd, maar ik heb nooit tijd om erin te schrijven Nee dus.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:47
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 12-03-2004 @ 14:45:
bovendien ben ik een perfectionist en het lukt me niet om de dingen perfect op papier te krijgen
Hehe erg herkenbaar ja......ik heb in mijn leven weet ik hoeveel dagboeken en schriften bijgehouden -stuk of 19 denk ik wel-, maar er zijn er slechts iets van 3 vol
Ik vond het ook altijd heel moeilijk om in een nieuw dagboek te beginnen omdat het dan OF beter moest zijn dan een vorig dagboek, of dezelfde sfeer moest hebben als een vorig dagboek (heb 1x een dagboek gehad waar ik superfijn in schreef)..
Ik kon ook nooit een begin maken...vond dat het begin perfect moest zijn etc.
En hoe meer ik nog op moest schrijven, hoe minder makkelijk ik het vond om eens te beginnen met opschrijven want de stapel in mijn hoofd was dan zo groot geworden dat ik dat nooit meer op papier kon zetten, volgens mij. Niet als het ook nog eens perfect moest zijn.

Ik houd nu al sinds 2 jaar geen dagboek meer bij.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:02
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
sinds kort wel weer, heel lang niet gedaan. Ik las mijn oude dagboeken terug, en lachte me kapot om de nutteloze dingen die ik er toen in had gezet haha: vandaag naar school geweest, we deden rekenen en taal haha, maar wel leuk om dan weer terug te lezen over hoe ik toen was en over dingen dacht. Nu ben ik er weer in begonnen, maar hou het niet elke avond bij. Kan zijn dat ik zo een week of langer niet schrijf, en daarna weer elke dag ofzow.. vind het wel leuk voor later, en daarom doe ik het ook. Weet ik later nog hoe ik mijn jeugd beleefde en hoe ik over bepaalde dingen dacht!
Oud 15-03-2004, 19:05
JA
JA is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 14-03-2004 @ 15:37:
Oud 15-03-2004, 21:22
Gwinnie
Gwinnie is offline
nee.
ik schrijf alleen wel eens soort van brieven. waarvan ik van te voren weet dat ik ze niet aan de persoon geef, zodat ik me helemaal kan laten gaan. zonder rekening te hoeven houden met de gevolgen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:35
Briseïs
Briseïs is offline
nee
Oud 31-03-2004, 20:26
Reem
Reem is offline
Ja.
Heel vaak, iedere dag wel. Altijd al gedaan, maar sinds een paar jaar echt serieus. Ik heb er behoefte aan om mijn gedachten en de dingen die me bezighouden, op te schrijven. Soms schriftjes, soms dagboeken met slotjes. Voordat ik ga slapen vertel ik wat er die dag allemaal gebeurd is en hoe ik me voel. Gedichtjes schrijf ik ook, maar daarvoor heb ik een klapper.
Ik vind het trouwens niet kunnen als je moeder in je dagboek(en) leest! Dat is ten eerste privé en kun je dus niet maken, en ten tweede hoort je moeder je te vertrouwen.
Oud 31-03-2004, 20:44
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
k heb n weblog...daar schrijf k sowieso 1 x per week wel wat op..en ik had eerder tot ongeveer 2e klas altijd dagboeken..waar ik vet dramatische dingen in schreef...echt lullig om terug te lezen

"lief dagboek, ik ben de laatste tijd zo "sad" zou ik soms depri zijn"

"lief dagboek, jij bent de enige die mij begrijpt en die ik vertrouw"!!!

haha...neej..in dat soort dingen heb k geen zin meer in..maar k klad soms nog wel es wat op kladjes ofzo..
Oud 01-04-2004, 13:04
Boggy
Boggy is offline
nee, vroeger heb ik het weleens gedaan maar na 5 dagen had ik er al geen zin meer in...dus nix voor mij!!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:10
light smiley
light smiley is offline
hmmm nee heb wel ooit iets in geschreven,maar dat is meer als een jaar geleden,geef er niet zoveel om alles op te schrijven
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:12
Boggy
Boggy is offline
nee ik ook niet, ik onthoud het wel, maar ik heb trouwens toen mijn hondje dood ging heb ik het wel op papier gezet, en van mijn oma ook, maar niet dat ik elke dag iets ga schrijven..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:26
Silvie
Silvie is offline
Nee, wel ooit gedaan, maar dan vergat ik het wel eens en mja toen ben ik er mee gestopt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:33
Verwijderd
jahh k heb er wel een eentje mar k ben hem kwijt.
t was er zo n eentje met een slot en 1x was ik egt heeeeeeel kwaad op mijn moeder dus k wou t int dagboek schrijven mar k was de sleutel kwijt en toen heb ik het slot kapot gebroken met me handen(jah k word heel sterk als k boos ben)
en nou moet k hem heel goewd verstoppen anders leest me moeder hem, mar k heb hem iets te goed verstopt en nou kan ik hem niej mer vinden
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:04
Nyawa
Ja
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:43
Silver rain
Silver rain is offline
Ja ik heb het gewoon nodig om af en toe van me af te schrijven anders prop ik echt teveel op. Ik heb een word-bestand (beveiligd natuurlijk) waar ik zo'n 3/4 keer per week iets in typ.
Oud 01-04-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 12-03-2004 @ 13:39 :
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Silver rain schreef op 01-04-2004 @ 16:43 :
Ja ik heb het gewoon nodig om af en toe van me af te schrijven anders prop ik echt teveel op. Ik heb een word-bestand (beveiligd natuurlijk) waar ik zo'n 3/4 keer per week iets in typ.
simpel te kraken hoor.

nee, ik hou geen dagboek bij.
als ik een eeuw ben ga ik wel een eeuwboek beginnen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:32
Verwijderd
Ja.
Een LJ, eentje in Word, een dromenboek, een 'gewoon' dagboek en een ons-boekje.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:34
Verwijderd
Sinds kort een LiveJournal
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:05
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Dukko schreef op 01-04-2004 @ 16:44 :
simpel te kraken hoor.
Niet voor m'n ouders en zus