![]() |
||
Citaat:
Nu Anna Enquist - Het Geheim |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen nog maar boeken waar ik geen zin meer in heb, dus ik moet dringend weer eens naar de bieb. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Hoi! Ik ben momenteel in 'Zilverdoorn' van Raymond Feist bezig. Het is t tweede deel van de 'sage van de oorlog van de grote scheuring' (de dikte van de boeken passen wel bij de titel
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb ook een boekenlijst; met ongeveer 25 boeken erop, die ik nog wil lezen. Schiet niet echt op, want elke keer als ik een boek uit heb, zie ik ergens een ander dat ik wel wil lezen. Pff, boeie. Ik hou me er toch niet aan. Ik lees gewoon waar ik op dat moment zin in heb, en soms zijn dat 4 boeken tegelijk (waarvan er wel meestal minstens 1 of 2 voor school zijn).
|||
Citaat:
Ik kan het zelf niet beter vinden dan lotr, met als een van de redenen die herkenning. Het is aanzienlijk minder groot dan LotR, minder diep uitgewerkt. Maar het blijft een leuke serie die goed weg leest. Het vervelende voor een groot aantal mensen is dat lotr zo berschrijvent en 'moeilijk' geschreven is. En de film met een boek moet je nooit zo vergelijken, het zijn 2 losse dingen. In het geval van LotR allebei erg mooi. Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet ooit toch echt eens een boek van Isabelle Allende lezen, puur omdat iedereen denkt dat alle vrouwen alleen maar boeken van Allende lezen! (ja ik weet het, ik ben vreemd) Charlotte
|
Rebuilding Coventry - Sue Townsend
La chute - Albert Camus Onder professoren - W.F. Hermans Eigenlijk ook met Spijkerschrift van Kader Abdolah maar dat schiet niet erg op met al die andere boeken erbij ![]()
|
Officieel nog steeds Ik Heb Altijd Gelijk van Hermans, maar heb de laatste tijd de rust er niet voor ofzo.
Ga nu ook maar Liever Gekust van Aukelien Weverling lezen, lekker simpel, al zag ik dat zij uit 1977 stamt, nog een 20-er is en op de een of andere stomme manier heb ik daar wat tegen. Die foto achterop vind ik ook niet zo geweldig. Krijg dan altijd het idee dat dat mensen zijn die zo graag een boek willen schrijven omdat ze dat willen en meer niet, zeg maar, of mensen die zich zo intillegent vinden dat ze een boek gaan vinden. Heel onzinnig, maar dat gevoel heb ik er altijd bij... Toch ga ik het lezen! Charlotte (ik word met de dag vreemder)
||
Citaat:
Niet bedoeld als kritiek hoor. Gewoon mijn gevoel erover. ![]() |
![]() |
|
ja, nou, he, ik bedoelde natuurlijk ook niet iedereen!
Maar veel mensen. Ik wil dan gewoon wel eens weten wat ik zelf van zo'n boek vind! En het maakt niets uit dat zij een twintiger is, natuurlijk niet. Het is ook heel vreemd dat ik die ideeen erbij heb, maar heb ze nou eenmaal. Ik ga daardoor nog geen boeken uit de weg, niet meer althans, dat vind ik al heel wat ![]() Ik heb het boek (gdvdm 16,50 euro) ook gekocht om het verhaal, niet ergens anders om (nog nooit van haar gehoord). Natuurlijk, ik schrijf ook omdat ik dat wil, natuurlijk doet iedereen dat. Mijn idee klopt ook helemaal niet dat heb ik ook getracht meteen al duidelijk te maken, maar goed. Ik ga het ook gewoon lezen! Ik ben gewoon een beetje vreemd persoon, moet je je maar niets van aantrekken ![]() Charlotte
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Umberto Eco - Het eiland van de vorige dag
Tolkien - The Lord of the Rings (3in1 engelse versie) 25 eeuwen westerse filosofie Semprun - De dode met mijn naam Grrrr... Ik baal van al die halfslachtige nieuwe boekenprogramma's op tv...ook van Martin Ros trouwens. Kan ie zijn fortuynistische praatjes niet elders verkondigen. Hij wordt net als Stompe zo langzamerhand een persiflage van zichzelf.
||
Citaat:
Maar ach, genoeg verdedigd hehe. De paashaas wacht.
||
Citaat:
![]() En als je er van houdt, is het best leuk. Ik heb er een hele zooi thuis ![]() En oordelen over een boek als je het nog niet eens gelezen hebt? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XX Lilium | 500 | 27-01-2009 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel 7! Reynaert | 500 | 12-11-2005 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel 6! hasseltboy | 500 | 10-08-2005 14:02 | |