Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. korfbal 3. schaatsen 4. skaten 5. hardlopen Badminton is echt de coolste sport en niet alleen maar een shuttletje overslaan!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
heejz mensen nou hier een top5 van mij,
om te doen 1. SCHOONSPRINGEN 2. paardrijden 3. turnen 4. streetdance 5. tennis om te kijken: 1. SCHOONSPRINGEN 2. turnen 3. streetdance 4. paardrijden 5. tennis maarja wat mij dus opviel is dat werkelijk niemand schoonspringen in z'n lijst heeft staan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xxx miss_diving |
![]() |
|
1) schaaten (langebaan en sprint)
2) wielrennen 3) voetbal 4) turnen 5)basketbal 1 en 2 doe ik zelf, 3 en 5 met gym op sgool en 4 heb ik gedaan
Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 11:41. |
![]() |
|
Basketball, no doubt.
Ik begrijp niet hoe je in godsnaam VOETBAL leuker kan vinden (iig om te kijken) dan basketball (NBA!). Er zit VEEL meer actie in basketball. Gemiddelde uitslag in de NBA is ongeveer 95-95 = 190 punten in 48 minuten, waarvan heel veel MOOIE scores (dunks/alley oops) en niet te vergeten de individuele acties van spelers zijn meestal mooier dan bij voetbal. Bij voetbal heb je heus wel mooie goals & moves, alleen ze zijn zo zeldzaam! |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat bij 9 van de 10 mensen niet om die mooie moves.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 2:Snooker 3:Biljard 4:Motorsport 5:Euh, verstoppertje ofzow ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Mountainbike
2. Voetbal 3. Motorcross 4. Tennis 5. Darten ( is geen sport maar kwis niks anders ) 16.323,67. Skaterboarden ( nee geintje, is alleen omdat mun broertje dat doet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Vrije tijd |
vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad! Verwijderd | 41 | 09-01-2004 14:09 |