Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
HOI Little me,
Ik denk gewoon dat je vriend een zelfbeeldcomplex heeft. Hij is niet zeker over zichzelf en reflecteerd dat op jou. Wat niet goed is, hij kleineerd jou om zich zelf beter te gaan voelen op een rare mannier. denkik... " Let You Shine On Me" Bla blabla "Red Summer" Pure Limit !
|
Ik denk gewoon dat hij niet over zijn gevoelens kan praten! Is dat het? Want het simpel houden snap ik heel erg goed dat wilde ik ook met mijn exvriendje, maar als je al zolang iets hebt dan gaat het gewoon wat dieper en ik vind dat je er gewoon over moet praten. Believe me, dit gaat je straks steeds meer dwarszitten als je deze dingen voor jezelf houdt! In het begin kon ik ook niet goed met hem praten en toen heb ik het uitgemaakt.. een maand later hadden we weer wat en de grote verandering was dat we toen wel zulke gesprekken konden voeren wat echt heel belangrijk was, het werd er echt beter op!
Dus mijn advies is dat je gewoon met hem moet praten want anders ga jij er alleen maar klote onder voelen. En je moet echt niet bang zijn dat je zeurt want dat is gewoon niet zo (dat dacht ik toen ook)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hoi,
ik begrijp goed wat je bedoelt want ik heb/had precies hetzelfde met mijn (nu alweer) ex! Als ik wou vertellen wat me dwarszat zei hij gewoon van : je maakt ook overal zo'n groot probleem van! Hij praatte nooit echt over zn gevoelens en ik maar mn best doen he? Ik had dus ook het gevoel dat ik zeurde maar dat is echt niet zo. Wat is een relatie als je niet eens een goed gesprek met elkaar kunt hebben? Ik heb het uitgemaakt...voor de 2e keer. Het was sinds een week weer aan (we hadden meer dan anderhalf jaar met elkaar) omdat hij zei dat hij kon veranderen.. NEE DUS!! zo'n iemand verandert niet. ![]() [Dit bericht is aangepast door sha (10-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik snap het probleem.. Heb het zelf ook met mijn vriendje, alleen wil hij er wel over praten maar hij praat juist zo makkelijk dat het aan het eind allemaal onzin lijkt wat ik gezegd heb. Mijn vriendje snapt ook niet dat hij eigenlijk de oorzaak is van hoe ík doe, en vindt dat ik zeur. Bij mij zijn het vaak allemaal kleine dingen bij elkaar die me dan super ergeren en onzeker maken en vaak zijn die dingen apart genomen misschien ook niet zo belangrijk. Maar voor mij zijn ze dat wel. Ik weet nu ook niet goed meer hoe ik moet reageren op die dingen want soms vind ik zelf ook dat ik zeur en dan zeg ik maar nix maar ondertussen voel ik me wel klote en dat heeft hij natuurlijk ook wel door, en dan wil hij weten waarom
![]() ![]()
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik hem keihard laten vallen hoe moeilijk dat ook is. Als hij jouw liefde niet wilt accepteren dan is het 't beste om hem ook niets meer te geven, daar ben je veel te goed voor! ![]() Trust me, je komt er wel overheen. Ik ben er ook overheen gekomen alhoewel dat errug moeilijk was. Maar life goes on! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet goed zit: een relatie tussen twee mensen waarvan de één wel altijd overal over wil praten en de ander niet, gaat niet goed. Believe me, Been there, Done that...
![]() En als het zo is dat jij dieper bent, ruimdenkender, dan gaat het ook moeilijk worden. Als hij al geen meningen respecteert dan zit er iets niet goed. Dwing hem gewoon om hierover met jou te praten, als ie dat niet eens wil en het niet respecteert issie je niet waard. Het klinkt heel hard maar ik zie niet in waarom je bij iemand zou blijven die zo tegen je doet. In een relatie is praten de oplossing voor bijna alles en als je niet kunt praten gaat het fout. En dit is totaal neit lulig bedoeld, maar een beetje op hetzelfde niveau zitten is ook wel een must! Mijn ex zat neit op mijn niveau, en het ging gewoon niet. Ik heb gewoon een ruimdenkend iemand nodig, die van mijn niveau is en waar ik normaal mee kan praten... Jij blijkbaar ook. Ga jezelf dan niet tekort doen. Nahja praat met hem. Succes ermee. Ik kan je alleen advies geven, wat je er mee doet is aan jou... Sterkte ermee! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |