![]() |
|
Pas geknipte nagels zijn misschien nog wel erger lijkt me.
Dus ook veilen dan om echt van scherpe randen af te komen. Ook lijkt me handig als jullie glijmiddel, spuug, jouw vocht gebruiken. Misschien is de wrijving te groot. Ook al doet hij niet wild zou het als het te droog is toch pijn kunnen doen en wellicht kunnen bloeden. SounD
||
Citaat:
Misschien wil glijmiddel of wat spuug ook helpen. Mja, en anders laat je hem lekker likken en gebruik je een dildo ![]()
|
oke
luister naar deze tips warm haar eerst een beetje op kussen strelen rond de vagina (niet bij haar anus) en voel een klein beetje daar... zoek dan haar clit en begin van haar opening op voel of het nat genoeg is en ga dan met je vinger in een gelijk tempo haar clit (voelt als een bobbeltje) maseren als je wat nattigheid nodig hebt haal je het van het begin van de opening van haar vagina. stop je vingers niet in haar doos, sommige meisjes vinden dat niet prettig wissel ook niet af doos clit..nee masseer gewoon haar clit en zorg dat je lekker ligt, lekker tegen haar aan, haar benen een beetje gespreidt. ga niet druk lopen doen, zie het als een massage. en dan in een gelijk tempo helemaal tot het eind (dat merk je vanzelf als ze heftig reageerd) (verwar dit niet met genieten) of vraag aan haar (op 80%) dat ze laat weten dat ze klaarkomt anders kan het gevoelig voor der zijn. (lees: pijnlijk) nou dat was het dan wel zo'n beetje. dus als je wilt dat ze klaarkomt -vast tempo -genoeg natheid (komt vanzelf wel ![]() -niet van plaats veranderen masseer gewoon haar clitoris. dan kun je later verder expirimenteren met vingers piemels etc. safe guide to fingering ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm... je moet je niet te veel concentreren op het GOED doen... dan besteed je namelijk te weinig aandacht aan haar. Let op je vriendin en reageer op haar bewegingen. Als ze opgewonder raakt beweegt ze haar lichaam vanzelf -zo dat jij weet waar je moet zijn. Misschien is het te veel gevraagd voor een jongen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
laat haar iig rustig genieten
als je tijdens het vingeren allemaal dingen gaat zitten doen wordt het ook veel moeilijk voor jou om haar te vingeren omdat het een "nauwkeurig" klusje is ![]() dus doe maar rustig jij bovendien moet ze zelf ook een beetje concentreren en genieten dus niet teveel afleiden de 1e keer. |
![]() |
||
Citaat:
Doe het in ieder geval rustig aan. Niet te hard met je vingers tenzij ze er om vraagt (of tenzij ze je hand strakker tegen haar kut aandrukt). Succes ![]()
|
Eyyyyyyyyyyyy mensen, allemaal bedankt voor jullie tips!
het is gewoon dat het voor mij dus de eerste keer is dat ik zoiets doe en naja, ben gewoon bang dat ze het niet fijn vindt en dat verdient ze niet want ze is super lief!!! dus: rustig aan doen kijken hoe ze reageert aandacht blijven geven strelen ik hoop dat het goed gaat!!! als er nog meer tips zijn, blijf ze a.u.b. geven want ik wil zoveel mogelij kzekerheid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar iig dus alvast bedankt!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja oke, maar ik bedoel met reageren dus ook hoe ze kijkt of doet ofzo, als je snapt wat ik bedoel
maarja, misschien moet ik niet zo stressen, het is gewoon een hartstikke lieve meid dus ze zal wel niet al te boos worden ![]() ![]() ![]() neejoh, ik heb er gewoon zin in, en ik zie het allemaal wel, ben nog jong, dus onzeker, dus van die dingen van is ie wle groot genoeg enzo ![]() ![]() ![]() mzzl, Zjongen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel bij zo'n 75 % van de meisjes wat zinloos om alleen dat te doen.... maar er is nog de andere 25 %... en onder die 75 %zijn er vast nog een hoop die de combinatie wel heel fijn vinden. Nouja, met clitoris masseren bereik je doorgaans meer dan met zonder verstand van zaken in de vagina dingen te gaan doen, vooral gezien de meeste jongens dan het idee hebben dat je met een vinger steeds in de vagina moet prikken, ofzo. Maar om dan meteen de hele vagina maar in de ban te doen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bal op vinger gekregen Zizou06 | 20 | 02-03-2007 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |