Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 22:13
shaddy
shaddy is offline
Ik al een hele geschiedenis van niet zo'n leuke gebeurtenissen achter de rug. Elke keer vraag ik me af wanneer er nou eens een eind aan komt. Maar het een heb ik nog niet verwerkt of de ander is alweer begonnen.
Ik ben zo een heel sterk persoon.
En ik dacht ook dat ik alles aankon en het een plekje kon geven,
Maar de laatste tijd voelt het net alsof er een bom in me aan het tikken is die een keer ontploft.
Weet niet wat ik moet doen. Want zo voel ik me nog wel goed maar lijkt als of ik me zelf voor de gek ben aan het houden en de buitenwereld. Iets zit niet goed en ik weet zelf niet wat het is. Wie kan me helpen om er zelf achter te komen wat het toch is en wat ik zou kunnen doen. (hulpverleners zijn voor mij geen optie)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 22:23
Fantôme
Fantôme is offline
wow... ik schrijf net mn vriendin een mail, met net zo'n inhoud. Helaas... Ik weet dus ook echt niet wat je eraan moet doen. Ik heb zo'n punt waarop ik helemaal doordraaide al een keer meegemaakt, en ik weet dat ik op het punt sta dat ik het wéér mee ga maken. MAAR IK WIL HET NIET als ik zie wat voor schade ik er vorige keer mee heb aangericht. sorry, nutteloos dit, zodra ik weet wat ik moet doen, laat ik je het weten... ALS ik het ooit weet.
Oud 01-04-2004, 22:29
vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt heb dat ook wat ik had en nog steeds weleens heb al is het wel minder enorme woede aanvallen dan kan ik er niet meer tegen en komt er een enorme woede in me kan ik nu wel aardig mee omgaan misschien datzelfde gevoel wat jij ervaart als een bom die op ontploffen staat
ik weet niet zo goed hoe ik je moet helpen ik heb veel met mensen gepraat en had toendertijd een vriendje waar ik lekker kon tegen aanhangen en me frustraties er uit kon gooien en soms ging ik ook wel een stuk skeeleren of het bos in wandelen dat lucht heel erg op... dan heb je daarna ook weer het gevoel dat je de wereld weer even aankan
Oud 02-04-2004, 05:43
Quiana
Quiana is offline
Waarom zijn hulpverleners geen optie voor jou?
Oud 02-04-2004, 07:38
shaddy
shaddy is offline
Omdat ik er helemaal geen goeie ervaringen heb mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 08:59
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
shaddy schreef op 02-04-2004 @ 08:38 :
Omdat ik er helemaal geen goeie ervaringen heb mee gehad.
Je bent verre van de enige daarin weet ik. (al behoor ik niet tot die groep aangezien ik nooit 'hulp' heb aangenomen)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 02-04-2004 @ 09:59 :
Je bent verre van de enige daarin weet ik. (al behoor ik niet tot die groep aangezien ik nooit 'hulp' heb aangenomen)
Gelukkig zijn er ook zat mensen die er wel goede ervaringen mee hebben.

Misschien kun je samen met je huisarts of met iemand anders (of misschien kan je huisarts je al helpen of iemand op school (vertrouwenspersoon, school maatschappelijk werker, ...)) op zoek gaan naar geschikte hulp en ook een geschikte hulpverlener die wel bij jou past.

Iets anders zou ik ook niet weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten