Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 13:25
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 02-04-2004 @ 14:21 :
ja, het schijnt dat dieren d.m.v. hun urine hun territorium begrenzen...
http://www.topgrafie.nl/onlinecursus.html

alstu
Oud 02-04-2004, 13:26
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 14:24 :
Joh, en wie ben jij vroeger geweest? Mohammed Ali?
laten we niet te ver offtopic gaan

en nee, maar hij is verss
Oud 02-04-2004, 13:27
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
maar even alle gekheid op een stokkie en om niet even van de rode draad af te wijken.... wat zou een beter voorstel zijn tegenover het voorstel van onze vrienden van de LPF
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 02-04-2004 @ 14:24 :
sure.. mooi verzonnen uit deze grote
Nope, uit barend en witteman, enkele dagen geleden.
En dat is nou niet bepaald het eerste de beste laat ik is iets uit mn dikke duim zuigen programma..
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
de titel spreekt al boekdelen

eigen volk eerst
Oud 02-04-2004, 13:28
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 02-04-2004 @ 14:24 :
die piesen naast de pot ja

Heeft er nou nog iemand een geldig argument voor deze stelling?

Alsof jij met een goed argument bent gekomen voor je stelling "het land is van iedereen"

Zolang er grenzen zijn, is het land niet van iedereen.
Zeg dat ook maar even tegen Palestina of hoe het ook mag heten, die nu weer is ruzie aan het maken zijn over een stuk land
Oud 02-04-2004, 13:29
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
in palestina maken ze geen ruzie over een stuk land, in palestina maken ze "ruzie" omdat een heel volk word onderdrukt en beperkt in al zijn vrijheden!

en dit land is van IEDEREEN die zich aan de wet houd en belasting betaald en wil werken voor zijn geld tenzij hij/zij het niet kan!
Oud 02-04-2004, 13:31
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 02-04-2004 @ 14:27 :
maar even alle gekheid op een stokkie en om niet even van de rode draad af te wijken.... wat zou een beter voorstel zijn tegenover het voorstel van onze vrienden van de LPF

Die bestaat er niet, oke, er zijn genoeg andere voorstellen, maar dan krijg je weer het woord "extreem rechts" naar je kop gesmeten, ne al geef je een tegenovergesteld voorstel, dan kom je nog niet van het allochtonen (ow sorry) "asielzoeker" ( hmm lekker boeiend) probleem af.
Oud 02-04-2004, 13:32
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 14:28 :
Alsof jij met een goed argument bent gekomen voor je stelling "het land is van iedereen"

Zolang er grenzen zijn, is het land niet van iedereen.
Zeg dat ook maar even tegen Palestina of hoe het ook mag heten, die nu weer is ruzie aan het maken zijn over een stuk land
Beter lezen, ten eerste zei ik dat de wereld van iedereen was en jij hebt het over landen. Ten tweede was dat als reactie op jouw hoogstaande opmerking dat turken maar lekker in hun eigen land moesten blijven. Ten derde hebben de palestijnen hier niks mee te maken en zou jij met jouw landstelling aan hun kant moeten staan aangezien hun land is afgenomen en zij afgesloten worden van de wereld dmv een hek.

EN NU ONTOPIC!
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:29 :
in palestina maken ze geen ruzie over een stuk land, in palestina maken ze "ruzie" omdat een heel volk word onderdrukt en beperkt in al zijn vrijheden!

en dit land is van IEDEREEN die zich aan de wet houd en belasting betaald en wil werken voor zijn geld tenzij hij/zij het niet kan!

Jaja, droom maar lekker verder jij
mario
mario is offline
Ik ben het er ook wel mee eens met die standpunten. Nederland bgint steeds sterker op een islamitsch land te lijken. Ik vind het best dat die mensen hier komen maar dan moet men zich wel aanpassen, dat hoeft niet heel snel te gaan maar er zijn mensen die hier al 20 jaar wonen en geen fatsoenlijk nederlands kunnen dat vind ik niet kunnen.

Wat ik ook vind is dat de mogelijkheid er moet komen criminelen allochtonen in hun eigen land berecht te laten worden. Dat is ten eerste al afschrikkend voor die mensen om crimineel te worden want de Nederlandse wet is voor hun toch een lachertje.

Over wat Raw Tofu schreef: Vraag ik me af, vallen vluchtelingen hier ook onder?
Zijn net zo goed migranten..
Van een economisch vluchteling kun je niet verwachten dat hij hierheen komt met een goede baan of smak geld..

Economische vluchtelingen hebben hier al helemaal het techt niet om te komen, het land van herkomst moet als onveillig om te leven bestempeld zijn wil men hier mogen komen wonen.

Nog zo iets is het toelaten van allochtonen ik vind ook dat de mensen die hier al jaren wonen hier mogen blijven. Maar ik vind dat als er in een land oorlog is en die oorlog is voorbij en het is weer veilig om te leven in dat land dat die mensen terug moeten naar hun land van herkomst.

@ConcordDawn: Jij bent wel heel erg kortzichtig door mensen met hitler te gaan vergelijken, dat was heel ergens anders op gebaseerd als de argumenten waar deze mensen mee komen
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:29 :

en dat is ook waar dit topic over gaat: 'mensen die zich niet houden aan de maatschappelijke eisen die moeten worden verbannen uit onze mooie land'. Of je nu wel of geen belastingbetaler bent !
Oud 02-04-2004, 13:33
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 14:31 :
Die bestaat er niet, oke, er zijn genoeg andere voorstellen, maar dan krijg je weer het woord "extreem rechts" naar je kop gesmeten, ne al geef je een tegenovergesteld voorstel, dan kom je nog niet van het allochtonen (ow sorry) "asielzoeker" ( hmm lekker boeiend) probleem af.
Waar slaat dit nou weer op, alsof het LPF-plan de enige optie is
Ik ga dit onderontwikkelde topic tijdelijk vertalen, maak er wat van
Oud 02-04-2004, 13:34
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
mario schreef op 02-04-2004 @ 14:32 :

@ConcordDawn: Jij bent wel heel erg kortzichtig door mensen met hitler te gaan vergelijken, dat was heel ergens anders op gebaseerd als de argumenten waar deze mensen mee komen
dat is het niet want er word hier met etniciteit gesmeten en dat is niet van belang in deze discussie.
nederlanders die geen belasting betalen moet je dan ook maar uitzetten?
...
Oud 02-04-2004, 13:34
LaResistance
LaResistance is offline
PS:

Citaat:
Ik ben het er ook wel mee eens met die standpunten. Nederland bgint steeds sterker op een islamitsch land te lijken.
DAAR GAAT HET HELEMAAL NIET OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 02-04-2004, 13:35
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:

Economische vluchtelingen hebben hier al helemaal het techt niet om te komen, het land van herkomst moet als onveillig om te leven bestempeld zijn wil men hier mogen komen wonen.
Dus wij mogen als mede-uitzuiger van bepaalde landen door zelf mee te draaien in een kapitalistisch stelsel, wel hun landen uitzuigen, maar vervolgens onze dikke middelvinger opsteken als inwoners van een 3de wereld land ook is iets willen terugzien van al dat geld en geluk en hierheen migreren?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 02-04-2004 @ 14:32 :
Beter lezen, ten eerste zei ik dat de wereld van iedereen was en jij hebt het over landen. Ten tweede was dat als reactie op jouw hoogstaande opmerking dat turken maar lekker in hun eigen land moesten blijven. Ten derde hebben de palestijnen hier niks mee te maken en zou jij met jouw landstelling aan hun kant moeten staan aangezien hun land is afgenomen en zij afgesloten worden van de wereld dmv een hek.

EN NU ONTOPIC!

De wereld bestaat uit landen. Ten 2e weet m'n neus ook wel dat dat je reactie was op mijn opmerking over turken en ten 3e kan ik wel on topic blijven, zolang andere me niet afleiden.
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 14:31 :
dus je wilt zeggen dat dit gore extreem-rechts voorstel van de LPF het meest linkse voorstel is dat je kan bedenken?
jezus er zit echt een schoefje los bij jou als je zo'n haat hebt jegens mensen met een andere etniciteit...
Oud 02-04-2004, 13:37
mario
mario is offline
Citaat:
RawTofu schreef op 02-04-2004 @ 14:35 :
Dus wij mogen als mede-uitzuiger van bepaalde landen door zelf mee te draaien in een kapitalistisch stelsel, wel hun landen uitzuigen, maar vervolgens onze dikke middelvinger opsteken als inwoners van een 3de wereld land ook is iets willen terugzien van al dat geld en geluk en hierheen migreren?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
mede uitzuiger van bepaalde landen, ik denk dat de derde wereld landen blij mogen zijn dat er landen zoals Nederland zijn. Heb je wel is gedacht aan de dingen die wij importeren uit andere landen, denk je dat die daar slecher van worden, dat men meer kon verdienen als dat in het binnenland verkocht word. Nee natuurlijk niet anders doen ze dat natuurlijk niet
Oud 02-04-2004, 13:38
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 02-04-2004 @ 14:33 :
Waar slaat dit nou weer op, alsof het LPF-plan de enige optie is
Ik ga dit onderontwikkelde topic tijdelijk vertalen, maak er wat van
Ik zeg helemaal niet dat het LPF plan de enige optie is, er zijn zat andere optie's, maar al zou je met een andere optie komen, blijven er toch eeuwig koppige mensen die het er niet mee eens zijn en dan blijf je meer discuseren dan dat er oplossingen tot stand komen, kijk maar naar de politiek.
Oud 02-04-2004, 13:41
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
mario schreef op 02-04-2004 @ 14:37 :
mede uitzuiger van bepaalde landen, ik denk dat de derde wereld landen blij mogen zijn dat er landen zoals Nederland zijn. Heb je wel is gedacht aan de dingen die wij importeren uit andere landen, denk je dat die daar slecher van worden, dat men meer kon verdienen als dat in het binnenland verkocht word. Nee natuurlijk niet anders doen ze dat natuurlijk niet
Ik zei niet dat ze er beter van zouden worden als wij er niet waren, maar we zouden een stuk meer kunnen doen om die landen te helpen, nu is het net 'goh, we helpen ze een piepklein beetje en we gaan er zelf nog op vooruit ook', ipv. daadwerkelijk zon land erbovenop te helpen..
Maar dat is een totaal andere discussie.
Oud 02-04-2004, 13:41
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
@ Shitonya

sorry hoor maar we leven in een democratie meisje, en dat is maar beter ook, want als iemand als jij aan de macht was zonder democratie zouden er een hoop mensen onterecht het land uit worden gezet.
discusiëren is een belangrijk onderdeel van de democratie meisje, daar kan je niet om heen.
moet je eens denken, een wereld waarin een rechts iemand zomaar zonder overleg allerlei rare mensonterende plannen door zou kunnen voeren!
Oud 02-04-2004, 13:42
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:35 :
dus je wilt zeggen dat dit gore extreem-rechts voorstel van de LPF het meest linkse voorstel is dat je kan bedenken?
jezus er zit echt een schoefje los bij jou als je zo'n haat hebt jegens mensen met een andere etniciteit...

Nogmaals, ik heb nog geen enkele keer gemeend te zeggen dat ik mensen haat van een ander ras, dat MAAK jij ervan. Al zou ik zeggen dat ik niet zo van buitenlanders hou, dan brul je meteen "heil hitler". Tja... als je zo kortzichtig bent, dan zit er een schroefje bij JOU los
Oud 02-04-2004, 13:43
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
WIE IS ER NOU KORTZICHTIG ALS JE ZEGT DAT JE "NIET ZO VAN BUITENLANDERS HOUD"

damn!!!
Oud 02-04-2004, 13:43
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:43 :

damn!!!
Oud 02-04-2004, 13:44
RawTofu
RawTofu is offline
Maar heb weinig zin om die discussie nog uitgebreid te volgen, laat staan telkes een reactie te typen dus veel plezier nog
Oud 02-04-2004, 13:46
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:41 :
@ Shitonya

sorry hoor maar we leven in een democratie meisje, en dat is maar beter ook, want als iemand als jij aan de macht was zonder democratie zouden er een hoop mensen onterecht het land uit worden gezet.
discusiëren is een belangrijk onderdeel van de democratie meisje, daar kan je niet om heen.
moet je eens denken, een wereld waarin een rechts iemand zomaar zonder overleg allerlei rare mensonterende plannen door zou kunnen voeren!

1) me oor weet ook wel dat we in een democratie wonen
2) ik zou niet eens aan de macht willen, en je kunt helemaal niet weten wat er dan zou gebeuren al zou ik wel de macht hebben, want ik denk niet dat je me kent
3) Discussie is een belangrijk onderdeel, maar soms onnodig en te langdradig, soms discuseren ze urenlang en komen ze nog tot geen oplossing.
4) Dus alle rechtse partijen noem je Hitler partijen?

Daar gaan we weer
Oud 02-04-2004, 13:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:43 :

damn!!!
Zucht, ALS ik dat zou zeggen, ik zeg dat dus niet...

Maar blijf jij maar lekker iedereen beschuldigen van hitler opvolgelingen hoor, leef je uit, maar laat mij er buiten.... jongetje
Oud 02-04-2004, 13:48
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
sorry meis maar ik kan je echt niet serieus nemen na je uitspraak "ik hou niet zo van buitenlanders".

althands dat is mijn interpretatie van wat je zei.

en ik beschuldig helemaal niet iedereen ervan. jij bent de enige hier.
Oud 02-04-2004, 13:49
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:48 :
sorry meis maar ik kan je echt niet serieus nemen na je uitspraak "ik hou niet zo van buitenlanders".

Oud 02-04-2004, 13:55
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:

spreek aub voor jezelf want je komt voortdurend met argumenten welke niet zijn gebasseerd op feiten. Kom nou eens met juiste en volledige argumenten!
Oud 02-04-2004, 13:56
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
RawTofu schreef op 02-04-2004 @ 14:49 :
en hou op om iemand zijn quote te herhalen. Na-aper !
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:

ALS = een voorbeeld, dit heeft niks met mij persoonlijk te maken. Achjah, iedereen interpreteerd wel eens wat verkeerd...

Als je mij al beschuldig van een hitler opvolgeling, dan is zo'n beetje een heel groot percentage van nederland extreem rechts

En nu hou ik op met deze zinloze discussie.....jongetje
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
@ Plusmarktboy

mijn argumenten zijn zo simpel, ze zijn gewoon gebaseerd op dingen als respect en gelijkheid van mensen.
warom zou ik met feiten aankomen.
ik draag geen oplossing aan voor het probleem.
ik ontkracht alleen de oplossingen van anderen.

dmv emotieve en sociale argumenten.
Oud 02-04-2004, 13:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:56 :
@ Plusmarktboy

mijn argumenten zijn zo simpel, ze zijn gewoon gebaseerd op dingen als respect en gelijkheid van mensen.

Daarmee krijg je dus nooit gelijk in een normale discussie
Oud 02-04-2004, 14:01
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 02-04-2004 @ 14:56 :
en hou op om iemand zijn quote te herhalen. Na-aper !
Sorry, maar ik meel iemand zijn mening, lijkt me geen misdaad opzich..
Kom liever met een inhoudelijke reactie erop..
Oud 02-04-2004, 14:02
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 14:56 :
ALS = een voorbeeld, dit heeft niks met mij persoonlijk te maken. Achjah, iedereen interpreteerd wel eens wat verkeerd...

Als je mij al beschuldig van een hitler opvolgeling, dan is zo'n beetje een heel groot percentage van nederland extreem rechts

En nu hou ik op met deze zinloze discussie.....jongetje
nog 1 ding:
sorry dat ik je vergeleek met hitler.
er is 1 groot verschil tussen al het nationalistisch/rechts gebrabbel van sommige nederlanders en hitler, hitler was niet alleen ideologie en visie, hitler was werkelijkheid.
sorry daarvoor, ik weet dat jij geen 7 miljoen moslims zou vergassen. maar je draagt wel dezelfde soort ideologie voor.
behoud van grenzen, afscheiding van eigen volk (zuiver houden), eigen volk eerst etc.
ik denk alleen niet dat het erg realistisch is wat je wilt, of iig niet zou moeten zijn.
Oud 02-04-2004, 14:03
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 14:59 :
Daarmee krijg je dus nooit gelijk in een normale discussie
maar ik wil niemand voor mijn kant winnen, ik wil mensen weghalen van jou kant. en ik weet zeker dat me dat makkelijk zou lukken in een echt debat met publiek.
Oud 02-04-2004, 14:03
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
RawTofu schreef op 02-04-2004 @ 15:01 :
Sorry, maar ik meel iemand zijn mening, lijkt me geen misdaad opzich..
Kom liever met een inhoudelijke reactie erop..
jij geeft totaal geen inhoudelijk reactie in plaats van een quote te herhalen welke al helemaal inhoud heeft.
Oud 02-04-2004, 14:09
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 02-04-2004 @ 15:03 :
jij geeft totaal geen inhoudelijk reactie in plaats van een quote te herhalen welke al helemaal inhoud heeft.
In die quote's stonden ook meningen, en daar kan je het mee eens zijn of niet, maar meningen wat dat betreft hangen af van je eigen moraliteit, en heeft weinig met feitelijke inhoud te maken..

Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 14:16.
Oud 02-04-2004, 14:23
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
RawTofu schreef op 02-04-2004 @ 15:09 :
In die quote's stonden ook meningen, en daar kan je het mee eens zijn of niet, maar meningen wat dat betreft hangen af van je eigen moraliteit, en heeft weinig met feitelijke inhoud te maken..

En dan met de nadruk op in dit geval aangezien het van je eigen normen & waarden afhangt of je uitgaat van volledige gelijkheid v/d mens, dus ook geen waarde hecht aan nationaliteit.
Oud 02-04-2004, 14:25
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 14:56 :
@ Plusmarktboy

gelijkheid en respect heeft totaal niets te maken met wetsovertredingen welke gepleegd worden door bepaalde groepen mensen. Mensen die de maatschappij letterlijk en figuurlijk uitzuigen moeten verbannen worden uit dit land. Zoiets heet 'macht van de derde', alleen jammer dat het eigenlijk nu al te laat is om door deze derde in te laten grijpen. Je draagt inderdaad geen oplossing voor het probleem behalve dan nutteloze en totaal geen inhoudelijke quotes op andersman reacties. Als jij zo de nadruk op respect legt, geeft dan ook eens een normale reactie op de dame die hier mee discusseert en dat van andere! Sociaal en emotief zijn anders
Oud 02-04-2004, 14:32
Shitonya
Shitonya is offline
jongetje van 16 concord geval

geloof maar wat je wilt over mij, maar ik ben het gewoon eesns met de LPF, omdat hun eindelijk is wat aan het asielzoekerprobleem willen doen en de rest maar jarenlang zinloos blijft discuseren, maar jah
Oud 02-04-2004, 14:35
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 02-04-2004 @ 15:03 :
maar ik wil niemand voor mijn kant winnen, ik wil mensen weghalen van jou kant. en ik weet zeker dat me dat makkelijk zou lukken in een echt debat met publiek.
Hahaha... wat een reactie zeg! Debateer dan aub met mensen die net zo denken als jij: Debielen !
Oud 02-04-2004, 14:37
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 02-04-2004 @ 15:35 :
Hahaha... wat een reactie zeg! Debateer dan aub met mensen die net zo denken als jij: Debielen !
Beetje zielig, voor iemand van jouw leeftijd zou je toch een volwassenere reactie verwachten..
Iemand met een andere manier van denken voor debiel uitmaken
Oud 02-04-2004, 14:38
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:

Oud 02-04-2004, 14:39
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
RawTofu schreef op 02-04-2004 @ 15:37 :
Beetje zielig, voor iemand van jouw leeftijd zou je toch een volwassenere reactie verwachten..
Iemand met een andere manier van denken voor debiel uitmaken

Alsof leeftijd ook zoveel zegt over iemand?
Oud 02-04-2004, 14:40
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-04-2004 @ 15:39 :
Alsof leeftijd ook zoveel zegt over iemand?
Blijkbaar niet, als ik als 16jarige me nog volwassener gedraag in een discussie dan een 18jarige en 21jarige
Oud 02-04-2004, 14:43
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
warom zou ik...
mijn manier van debateren is een alom geaccepteerde manier van debateren...
Oud 02-04-2004, 14:47
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
RawTofu schreef op 02-04-2004 @ 15:40 :
Blijkbaar niet, als ik als 16jarige me nog volwassener gedraag in een discussie dan een 18jarige en 21jarige

Whahahahahahahahahahahahaha *grinnik*

Dus jij vindt dat je je volwassener gedraagt ten opzichte van mij en die andere persoon van 21?

Joh, ga buiten in de zandbak spelen alsjeblieft
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten