Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2004, 13:11
prox-
prox- is offline
Kan iemand me ff een lijst sturen met alle locaties van de djinni's?
ik kan ze nl nergens vinden
Oud 28-02-2004, 10:53
beeble
beeble is offline
hier

die je tegenkomt buiten de stadjes enzo (landschap dus) die zijn lastiger te vinden, en ook leuk is om de data van gs1 te transferen zodat je alle djinns hebt.

wat zijn btw de levels van jouw characters

Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 10:56.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:00
prox-
prox- is offline
ik heb al clear data van gs1 geprobeerd over te zetten maar da lukt om de een of andere rede niet. gs2 heb ik al uitgespeeld maar het lijkt me wel vet om alle djinnis te krijgen. op de cleardata van gs2 heb ik lvl 46 characters
Oud 04-03-2004, 23:24
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Er zit een fout in het spel bugje dan beland je op het water plaats in je boot en zit je vast moet jeje gba resetten
Oud 05-03-2004, 07:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
metallicboy schreef op 29-02-2004 @ 21:00:
ik heb al clear data van gs1 geprobeerd over te zetten maar da lukt om de een of andere rede niet. gs2 heb ik al uitgespeeld maar het lijkt me wel vet om alle djinnis te krijgen. op de cleardata van gs2 heb ik lvl 46 characters
Als je die data van deel een wil overzetten moet je dat wel doen met een volledig uitgespeeld spel, anders lukt het zoizo niet. De eerste keer lukte het bij mij ook niet om het over te zetten, de 2e keer wel. Kijk goed in het boekje.
Oud 05-03-2004, 08:22
beeble
beeble is offline
jeuj. ik ben bijna klaar met trainen, bijna iedereen zit in level 99
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 08:22
beeble
beeble is offline
handig die vakanties waarin je je verveelt
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 10:52
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Jah btw je hebt zkr aleen tegen die wonder birds gevochten weet geen ander manier om op zon hoog levl te komen =)
Oud 05-03-2004, 14:54
beeble
beeble is offline
ja, ik was dankzij die data transfer al in level 55, en dan in die cave trainen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 14:58
prox-
prox- is offline
die wonderbirds zijn idd wel handig voor experience maar zonder die beesten zou ik ook wel zo hoog gekomen zijn ^^
Oud 05-03-2004, 18:20
beeble
beeble is offline
Citaat:
metallicboy schreef op 05-03-2004 @ 15:58:
die wonderbirds zijn idd wel handig voor experience maar zonder die beesten zou ik ook wel zo hoog gekomen zijn ^^
ja, alleen duurt het dan zo lang.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 09:12
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Ik was met transfer op lvl 70
Oud 06-03-2004, 09:55
beeble
beeble is offline
Citaat:
sephiroth32 schreef op 06-03-2004 @ 10:12:
Ik was met transfer op lvl 70
lol,dat trainen duurt alleen zo lang met goldensun 1, hoeveel uur was je er mee bezig?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:44
prox-
prox- is offline
weet er trouwens nog iemand een goeie strategie tegen dullahan? k heb nl vette problemen met die charonsummon van hem
Oud 01-04-2004, 17:54
beeble
beeble is offline
gewoon eerst je team met wind adepts en piers en jenna(alle djinns geset), veel wind summons doen zoals catastrophe( het liefst alleen maar catastrophe) dan gewoon doorvechten totdat de helft van dat team dood is dan switchen met andere team die ook meteen summons kunnen oproepen, en dan gewoon dood beuken, heel simpel als je het mij vraagt.
Oud 01-04-2004, 18:29
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Je moet hem gewoon 'dood' gooien met summons, zorg dat alles geset staat dus. Neem alleen de sterksten. Dan vecht je gewoon door tot je team dood is en je wisselt meteen. Dan gooi je de rest van je summons op hem en dan moet hij ongeveer dood zijn.
Wanneer Dullahan Charon summoned of djinn storm doet, dan kan je beter overnieuw beginnen, want anders is het wel heel moeilijk om te winnen.

Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 07:00.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:43
prox-
prox- is offline
Citaat:
beeble schreef op 01-04-2004 @ 18:54 :
gewoon eerst je team met wind adepts en piers en jenna(alle djinns geset), veel wind summons doen zoals catastrophe( het liefst alleen maar catastrophe) dan gewoon doorvechten totdat de helft van dat team dood is dan switchen met andere team die ook meteen summons kunnen oproepen, en dan gewoon dood beuken, heel simpel als je het mij vraagt.
ja, totdat ie djinn storm doet
Oud 01-04-2004, 20:44
Verwijderd
Wie is Dulluhan? Ik heb beide GS uitgespeeld maar hem ken ik niet. Is dat de eindbaas van GS2?
Waarom tillen jullie zo zwaar aan djinnfest, je kan daarna als ze weer 'geset' zijn toch gewoon doorvechten? Ondertussen cast je gewoon alleen maar defense spells, dat overleef je wel als het goed is....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 07:08
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Laurens schreef op 01-04-2004 @ 21:44 :
Wie is Dulluhan? Ik heb beide GS uitgespeeld maar hem ken ik niet. Is dat de eindbaas van GS2?
Waarom tillen jullie zo zwaar aan djinnfest, je kan daarna als ze weer 'geset' zijn toch gewoon doorvechten? Ondertussen cast je gewoon alleen maar defense spells, dat overleef je wel als het goed is....
Dulluhan is veel krachtiger dan de eindbaas van GS2. Hij is de bewaker van de krachtigste summon, Iris (9 fire, 4 water). Maar je kan alleen in de tempel komen, waar hij zit, als je alle djinni hebt, dus alle 72. In het dorpje waar je komt voor jupiter lighthouse is een teleport zegel. Hiermee kom je in de tempel. Daar moet je dan alle djinni hebben en je komt in de volgende kamer, waar je Charon krijgt (de op een na krachtigste summon (8 earth, 2 fire (dacht ik))).
Na wat puzzels kom je dan bij Dulluhan. Als hij een keer Charon summoned dan ben je direct voor ongeveer de helft af. Als hij eerst djinn storm heeft gedaan, dan kan je geen summons doen voor de komende, zeg, 4 beurten en je bent zeer zwak. Een maal Charon en je bent er geweest.
Het is dus zaak om alleen maar te summonen, want alle aanvallen zijn veel te zwak. Als hij djinn storm doet, kan je niet verder met deze tactiek, dus kan je beter overnieuw beginnen.
Oud 02-04-2004, 07:54
beeble
beeble is offline
alleen het vreemde was dat ik veel meer moeite had met de doom dragon dan met dullahan.
Oud 02-04-2004, 11:31
Verwijderd
Aha Ik heb toen ik GS speelde een tijdje rondgewandeld bij die tempel. Helaas miste ik van elk element 2 djinni's uit GS 1, zodat ik sowieso die tempel niet in kan komen
Nu weet ik in ieder geval wat er achter die tempel schuilt.
Is er trouwens geen enkele manier om de djinni's die ik mis uit GS 1 in GS 2 te halen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 12:32
beeble
beeble is offline
Citaat:
Laurens schreef op 02-04-2004 @ 12:31 :
Aha Ik heb toen ik GS speelde een tijdje rondgewandeld bij die tempel. Helaas miste ik van elk element 2 djinni's uit GS 1, zodat ik sowieso die tempel niet in kan komen
Nu weet ik in ieder geval wat er achter die tempel schuilt.
Is er trouwens geen enkele manier om de djinni's die ik mis uit GS 1 in GS 2 te halen?
nee, niet als je isaac enzo al in je party hebt.
Oud 02-04-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 02-04-2004 @ 13:32 :
nee, niet als je isaac enzo al in je party hebt.
Die heb ik allang in m'n party, heb het spel al uitgespeeld
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 19:01
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Dan kan je beter overnieuw beginnen. Als je direct je clear data over zet, dan zitten er nog een aantal leuke triggers in het spel. Dit zijn dan mensen die ook in GS1 zaten, hier moet je bijvoorbeeld tegen vechten. Dit is eenvoudig en je krijgt heel handige items.
(Helaas had ik hem te laat geupdate )
Oud 02-04-2004, 21:36
Verwijderd
Mja, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om alles weer opnieuw te gaan doen. Misschien over een paar maanden, als het weer een beetje weggezakt is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2004, 21:40
prox-
prox- is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 02-04-2004 @ 20:01 :
Dan kan je beter overnieuw beginnen. Als je direct je clear data over zet, dan zitten er nog een aantal leuke triggers in het spel. Dit zijn dan mensen die ook in GS1 zaten, hier moet je bijvoorbeeld tegen vechten. Dit is eenvoudig en je krijgt heel handige items.
(Helaas had ik hem te laat geupdate )
welke mensen dan? ik had wel iets gehord over die tolbi ventjes maar k heb die nooit gezien
Oud 03-04-2004, 20:08
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Bijvoorbeeld een aantal ventjes waar Isaac van gewonnen heeft in Colosso. Deze (drie) willen wraak en vallen je aan. Het gevecht is zeer makkelijk en je krijgt ook niet gek veel xp. Wel krijg je, ik geloof de golden gloves of golden boots of zoiets (ik heb het spel al heel lang niet meer gespeeld, het is een beetje weggezakt), in ieder geval gebruik ik deze item nog steeds. Deze trigger komt geloof ik alleen voor als je in GS1 Colosso hebt gehaald!
Als je Deadbeard hebt verslagen dan zal je ergens wat piraten tegen moeten komen (daar was ik al voorbij) en deze zouden dan zeggen dat Isaac de koning der piraten is.
Zo zijn er nog wat triggers in GS2 als je bepaalde vijanden verslagen hebt in GS1 en je de data op tijd over gezet hebt.
Oud 03-04-2004, 20:39
Verwijderd
Die gasten uit het Collosseum ben ik inderdaad tegengekomen. Die waren best makkelijk. Ik heb btw Deadbeard ook verslagen in GS 1, maar ben geen piraten tegengekomen in GS 2?

Hm ik wil nu toch wel heel erg graag die ultrabaas uit die 72djinnies tempel eens bevechten . Is hij relatief gezien, omdat je nu meer poppetjes en hoger levels hebt, veel moeilijker dan Deadbeard? Deadbeard was nml vond ik de moeilijkste tegenstander uit GS 1...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:02
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Dullahan is vergelijkbaar met Deadbeard, maar gebruikt twee veel gevaarlijkere trucjes, namelijk djinn storm en Charon. Hierbij is Charon de op een na sterkste summon die als bij effect kan hebben dat je in een keer dood bent. Djinn storm is enorm eritant, want ondanks dat je meer djinni hebt en een hoger level bent, ben je dan veel zwakker dan in GS1 tegen Deadbeard.
Ik geloof dat ik tegen Deadbeard vooral zijn freeze prism heel eritant vond. Deze haalde ongeveer de helft van mijn hp af. Bij Charon is dit ongeveer hetzelfde (ondanks hoger level en meer djinni).
Dit is de reden waarom je nog maar moeilijk kan winnen als hij djinn storm of Charon doet. Dan ben je zo dood. Verder geloof ik dat Dullahan wel eens protect doet of zoiets. Dit is net zoiets als flash, granite en die laatste ken ik niet meer (het was een water djinn). Hierdoor wordt de kracht van je summons enorm gereduceerd en daardoor duurt het dus langer.
Aangezien Deadbeard dit allemaal niet doet kan je zeggen dat Deadbeard dus moeilijker was. Maar als je tegen Deadbeard alle summons set en op hem gooit heb je meerdere beurten nodig (waarin hij jou afmaakt) en je hem misschien nog niet eens verslaat. Tegen Dullahan is dat veel makkelijker. Je set alles, summond de sterkste summons (dit gaat veel sneller omdat je sterkste summon niet slechts 4 djinni telt maar veel meer) en dan heb je hem ongeveer half dood. Daarna komt de volgende party (die eerste laat je gewoon dood gaan) en je doet weer alle summons. Je hebt hem nu eenvoudig afgemaakt. Wat dat betreft is hij misschien zelfs gemakkelijker dan de doom dragon.
Om Dullahan zo te verslaan is natuurlijk saai. Ik heb hem verslagen met slechts een party en de hele tijd Thor summonde. Dit liet ik door twee party members doen. De andere twee deden omstebeurt flash en granite zodat de schade minimaal blijft. Een van de anderen die laat je af en toe healen.
Oud 04-04-2004, 12:14
prox-
prox- is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 04-04-2004 @ 12:02 :
Dullahan is vergelijkbaar met Deadbeard, maar gebruikt twee veel gevaarlijkere trucjes, namelijk djinn storm en Charon. Hierbij is Charon de op een na sterkste summon die als bij effect kan hebben dat je in een keer dood bent. Djinn storm is enorm eritant, want ondanks dat je meer djinni hebt en een hoger level bent, ben je dan veel zwakker dan in GS1 tegen Deadbeard.
Ik geloof dat ik tegen Deadbeard vooral zijn freeze prism heel eritant vond. Deze haalde ongeveer de helft van mijn hp af. Bij Charon is dit ongeveer hetzelfde (ondanks hoger level en meer djinni).
Dit is de reden waarom je nog maar moeilijk kan winnen als hij djinn storm of Charon doet. Dan ben je zo dood. Verder geloof ik dat Dullahan wel eens protect doet of zoiets. Dit is net zoiets als flash, granite en die laatste ken ik niet meer (het was een water djinn). Hierdoor wordt de kracht van je summons enorm gereduceerd en daardoor duurt het dus langer.
Aangezien Deadbeard dit allemaal niet doet kan je zeggen dat Deadbeard dus moeilijker was. Maar als je tegen Deadbeard alle summons set en op hem gooit heb je meerdere beurten nodig (waarin hij jou afmaakt) en je hem misschien nog niet eens verslaat. Tegen Dullahan is dat veel makkelijker. Je set alles, summond de sterkste summons (dit gaat veel sneller omdat je sterkste summon niet slechts 4 djinni telt maar veel meer) en dan heb je hem ongeveer half dood. Daarna komt de volgende party (die eerste laat je gewoon dood gaan) en je doet weer alle summons. Je hebt hem nu eenvoudig afgemaakt. Wat dat betreft is hij misschien zelfs gemakkelijker dan de doom dragon.
Om Dullahan zo te verslaan is natuurlijk saai. Ik heb hem verslagen met slechts een party en de hele tijd Thor summonde. Dit liet ik door twee party members doen. De andere twee deden omstebeurt flash en granite zodat de schade minimaal blijft. Een van de anderen die laat je af en toe healen.
shade was het ik heb dullahan trouwens gisteren gemold thx voor de tips
Oud 05-04-2004, 16:38
Verwijderd
Djinn storm? Die ken ik dacht ik wel, er was een andere vijand die dat ook wel eens deed. Volgens mij was dat de eindbaas van GS2, hoe hij ook heet. Dat is wel gloeiend irritant zeg . Had je net twee supersterke summons klaar, zitten na die Djinn Storm alle djinnies opeens in recovery . Maargoed, het was goed weer teboven te komen...

Bestaat er geen cheat dat je automatisch alle djinnies krijgt? Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar die Dulluhan . Van GS 2 heb ik alle Djinns gevonden, maar uit GS 1 miste ik er blijkbaar nog vier. Deze kan ik nu dus niet meer halen . Voor deze ene keer ben ik dan wel bereid om te cheaten, ik wil wel die baas een keer doen...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:43
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Die djinni die je mist die krijg je er nooit bij zonder overnieuw te beginnen met een update, dus dat je clear data van GS1 invoerd.
Ik denk niet dat er cheats zijn, je kan hooguit een code van internet halen waardoor je party van GS1 direct level 70 is of zo. Maar daar heb je eigenlijk niets aan. Overnieuw beginnen duurt gewoon weer 20 uur of zo en dan kan je die baas verslaan en heb je twee nieuwe summons die super sterk zijn, vooral handig in multiplayer.
Het klopt inderdaad dat de Doom Dragon ook wel eens djinn storm doet, maar meestal gebruikt hij de zwakkere versie, djinn fest.
Oud 05-04-2004, 17:07
Verwijderd
Nou ja, dan doe ik GS 1 nog wel een keertje opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:02
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Nou, ik zou GS1 alleen opnieuw doen als je daar niet alle djinni had. Het kan overigens nog waardevol zijn om de lure cap te winnen in colosso, increases monster encounters, handig voor het trainen waar dan ook.
Ik weet niet precies wat het probleem is, maar het overzetten van clear data heeft alleen zin wanneer je in GS1 alle djinni hebt! Anders kan je dit inderdaad beter opnieuw spelen.
Oud 06-04-2004, 21:00
Verwijderd
In GS 1 miste ik idd nog vier Djinni. Van elk element eentje. Het zou mogelijk zijn dat je ze tegenkwam in GS 2, maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Heb trouwens vandaag Valugar verslagen, die was best wel makkelijk. Alleen wel balen dat ik niet wist dat hij mijn summons kon doen, kreeg ik opeens Azul tegen me .

Trouwens, vandaag heb ik trouwens van die smid ook Excalibur gekregen. Hij schijnt heeeeeeel erg bijzonder te zijn lees ik in allemaal faqs

Edit: de Lure Cap had ik inderdaad al.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:16
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Ik geloof dat dat het op een na sterkste wapen is. Hij zou zwaardjes laten verschijnen en als hij er drie liet verschijnen was hij de sterkste, anders niet. Hij zou dus nog sterker zijn dan de Sol blade (staat op drie en darkside blade op vier). Ik weet niet meer hoe het sterkste zwaard heet, ik weet wel dat je ze kan winnen in de mistery cave (die je vrijspeelt bij dat ruil spelletje) ik heb er zes van en bij unleash verschijnt er een engel die pijlen schiet. Over het algemeen doet de Sol blade bij mij meer schade dus ik weet niet hoe ze bij die top gekomen zijn.
Het zou ook mogelijk zijn om van die ruwe materialen te winnen bij gevechten, weet er misschien iemand waar je het materiaal kan winnen waar je Excalibur zwaarden van kan maken? Van dit zwaard wil ik er namelijk wel een paar (vier of zo).
Oud 07-04-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 07-04-2004 @ 18:16 :
Ik geloof dat dat het op een na sterkste wapen is. Hij zou zwaardjes laten verschijnen en als hij er drie liet verschijnen was hij de sterkste, anders niet. Hij zou dus nog sterker zijn dan de Sol blade (staat op drie en darkside blade op vier). Ik weet niet meer hoe het sterkste zwaard heet, ik weet wel dat je ze kan winnen in de mistery cave (die je vrijspeelt bij dat ruil spelletje) ik heb er zes van en bij unleash verschijnt er een engel die pijlen schiet. Over het algemeen doet de Sol blade bij mij meer schade dus ik weet niet hoe ze bij die top gekomen zijn.
Het zou ook mogelijk zijn om van die ruwe materialen te winnen bij gevechten, weet er misschien iemand waar je het materiaal kan winnen waar je Excalibur zwaarden van kan maken? Van dit zwaard wil ik er namelijk wel een paar (vier of zo).
Over de Excalibur, die werd voor mij gesmeed door die smid van Orihalcon. Het schijnt zo te zijn dat je geluk moet hebben om Excalibur te krijgen, faqs spreken over een kans van 5%. Of dit echt zo is, geen idee.
De sol blade heb ik ook, maar die doet minder schade dan Excalibur bij mij. Sol blade ongeveer 500 op top, Excalibur doet tot nu toe maximaal 978 schade (als er drie ipv 1 zwaard verschijnt bij zijn speciale aanval, Legend genaamd). Dat is met Piers op lvl 40 ofzo.

Mistery Cave? Wat is dat en over welk ruilspelletje heb je het?
Bedoel je de trade quest of hoe hij ook heet, dat je verschillende items, o.a. melk, kan ruilen tegen anderen? Als je daarmee klaar bent komt je toch in de Sea of Time Islet Cave?

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:40
beeble
beeble is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-04-2004 @ 18:24 :
Over de Excalibur, die werd voor mij gesmeed door die smid van Orihalcon. Het schijnt zo te zijn dat je geluk moet hebben om Excalibur te krijgen, faqs spreken over een kans van 5%. Of dit echt zo is, geen idee.
De sol blade heb ik ook, maar die doet minder schade dan Excalibur bij mij. Sol blade ongeveer 500 op top, Excalibur doet tot nu toe maximaal 978 schade (als er drie ipv 1 zwaard verschijnt bij zijn speciale aanval, Legend genaamd). Dat is met Piers op lvl 40 ofzo.

Bedoel je de trade quest of hoe hij ook heet, dat je verschillende items, o.a. melk, kan ruilen tegen anderen? Ik heb hem wel gedaan, maar ben er toen mee gestopt en ik weet niet hoe ik nu weer door moet gaan .
excalibur is ook 1 van de beste zwaarden
sol blade doet bij mij 1450+ damage, en excalibur 1300+
Oud 07-04-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 07-04-2004 @ 18:40 :
excalibur is ook 1 van de beste zwaarden
sol blade doet bij mij 1450+ damage, en excalibur 1300+
Hm, waarschijnlijk zitten je characters een hele hoop leveltjes hoger dan ik
Maar ik bekijk het maar van de positieve kant, ik leer op deze manier wel goed battelen, tactiek is heeeeel belangrijk als je characters niet op een hoog level zitten
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:08
Verwijderd
Gunstig; Ik zat net in een faq te kijken, blijkt dat ik wel alle djinni's uit GS 1 heb . Ik moet er nog 3 uit GS 2, misschien dat ik die met een faq ga halen...Dulluhan here I come
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 06:53
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-04-2004 @ 18:24 :

Bedoel je de trade quest of hoe hij ook heet, dat je verschillende items, o.a. melk, kan ruilen tegen anderen? Als je daarmee klaar bent komt je toch in de Sea of Time Islet Cave?
Ja die bedoel ik. Ik ben al die namen al weer kwijt, dus vandaar dat ik ze niet zo een, twee, drie kan opnoemen.
En beeble, welk level zijn jouw mannetjes dan? Die van mij zijn net level 50 en ik doe ongeveer 800-900 schade met mijn sol blade. Dan denk ik dat jij toch een veel hoger level moet zijn.

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 06:55.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:10
beeble
beeble is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-04-2004 @ 18:51 :
Hm, waarschijnlijk zitten je characters een hele hoop leveltjes hoger dan ik
Maar ik bekijk het maar van de positieve kant, ik leer op deze manier wel goed battelen, tactiek is heeeeel belangrijk als je characters niet op een hoog level zitten
meer dan de helft zit in level 99
Oud 08-04-2004, 09:34
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 08-04-2004 @ 10:10 :
Mja, ik heb geen zin om eindeloos te trainen met die wonderbirds, dat duurt best lang...

btw ik heb Dulluhan verslagen, hij is best makkelijk. Hij deed maar 1 keer Djinn Storm...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:48
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
beeble schreef op 08-04-2004 @ 10:10 :
level 99?

was het niet bij golden sun dat de limiet bij 54 lag? correct me if i'm wrong, maar je lult uit je nek
Oud 08-04-2004, 14:49
beeble
beeble is offline
Citaat:
JaJ schreef op 08-04-2004 @ 13:48 :
level 99?

was het niet bij golden sun dat de limiet bij 54 lag? correct me if i'm wrong, maar je lult uit je nek
\

nee, bij goldensun 1 ligt het litmiet ook bij 99, alleen het duurt lang om dat te bereiken, ik ben zelf tot 55 gegaan en toen gestopt, omdat het anders nog heel lang zou duren, om naar level 99 te gaan duurde best wel lang (35 uur), maar met de wonderbirds ging het wel makkelijk.
Oud 09-04-2004, 09:50
Verwijderd
pff da's toch ver-schrik-ke-lijk saai om 35 uur lang alleen je stats op te gaan krikken? Ik vind eerlijk gezegd zelfs die random battles eerder irritant dan handig, ook met wonderbirds; het houdt allemaal zo op. Avoid is dan wel een handige psyenergy
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:49
beeble
beeble is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-04-2004 @ 10:50 :
pff da's toch ver-schrik-ke-lijk saai om 35 uur lang alleen je stats op te gaan krikken? Ik vind eerlijk gezegd zelfs die random battles eerder irritant dan handig, ook met wonderbirds; het houdt allemaal zo op. Avoid is dan wel een handige psyenergy
als je je verveelt in de vakantie, moet je toch iets doen
Oud 09-04-2004, 18:23
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
JaJ schreef op 08-04-2004 @ 13:48 :
level 99?

Dan zal ik je "correcten". Het limiet ligt inderdaad op level 99. Ik denk dat je in de war bent omdat je na level 54 geen nieuwe psyenergy meer bijleert. (de laatste was grand gaia of zoiets) Je had dus toch wel ergens een beetje gelijk (het is de limiet voor psyenergy powers).
Oud 09-04-2004, 23:17
Verwijderd
Ok dan ga ik door tot level 54...ik wel natuurlijk wel alle psyenergy hebben . Btw, Grand Gaia heb ik al vanaf level 35 ofzo, dus dat zal de laatste niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 08:51
beeble
beeble is offline
Citaat:
Laurens schreef op 10-04-2004 @ 00:17 :
Ok dan ga ik door tot level 54...ik wel natuurlijk wel alle psyenergy hebben . Btw, Grand Gaia heb ik al vanaf level 35 ofzo, dus dat zal de laatste niet zijn...
volgens mij was dat mother gaia
Reageren

Regels voor berichten