Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 16:29
Mux
Mux is offline
*slijm*
nog steeds de meest aantrekelijkste forummer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 17:00
grandmommy
grandmommy is offline
bobby james/james brown : oh, ik ben echt een dom huppelkutje... ik heb nu pas door dat het een en dezelfde persoon is. nou, in elk geval een hip persoon, waarvan er meer jongens zouden moeten rondlopen. hij doet me altijd denken aan een barbapappa... waarom? w-ticket

Noé : toch wel een van de leidsters van het forum naar mijn mening, trekt de discussies altijd weer net ff tien graden omhoog in de vermaak-factor. af en toe een katje, maar wel een met een mooi koppie.

CharismaticBass : mocht ik eerst niet zo, vond d'r nogal arrogant, maar nu eigenlijk stiekem niet meer. komt af en toe met sterke posts, en heeft een sterke mening.

Poorleno : radiohead fan... , mag mij niet zo geloof ik... begrijpelijk

Lepra de clown : beetje vreemd, snap em af en toe niet zo. misschien is dat juist maar beter. hij houdt het Lepra-gedoe wel goed vol, heeft geduchte vijanden. moet ie schijt aan hebben, kan niet anders. ik mag 'em wel. leuke avatar.

Bertbart : spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land? bertbart, terecht. kan lekker relletjes schoppen, fijn!

en dat waren de mensen die mij even te binnen schoten. t slaat nergens op, maar er is mij niet gezegd dat dat moest
Oud 01-04-2004, 17:03
Verwijderd
Gramdmommy, scheetje! <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-04-2004 @ 14:19 :
Minpuntje is misschien de ietwat beperkte muzikale smaak, er is ook nog wat anders dan alleen ska hoor
k luister ook veel punk hoor

Citaat:
cHa0s schreef op 01-04-2004 @ 14:30 :
en heeft 'n chill balkon.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 01-04-2004 @ 18:00 :
Lepra de clown : beetje vreemd, snap em af en toe niet zo. misschien is dat juist maar beter. hij houdt het Lepra-gedoe wel goed vol, heeft geduchte vijanden. moet ie schijt aan hebben, kan niet anders. ik mag 'em wel. leuke avatar.
ghehe thanx

LEPRA!(for old times sake)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-04-2004 @ 18:03 :
Gramdmommy, scheetje! <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:51
nps
nps is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 01-04-2004 @ 14:30 :
*MiNDLeZz*:
(en momenteel ook schurft )
Is alleen af en toe 'n tikkeltje vergeetachtig, ghehe.
schurft?

en ik vergeet nooit wat!
Oud 01-04-2004, 18:54
Verwijderd
!am Me
Emma, tjah, wat zal ik eens over jou zeggen . Ik heb alleen maar lofuitingen voor je, je bent een lief, grappig en schattig meisje, waar je veel lol mee kan maken want emma maakt het leuk Zoals susanne al zei, ze luistert altijd naar je verhaaltjes, ongeacht hoe stom ze zijn

Wim Wok
Wim Wok is een manhoer

GRRR
Mijn gele aziatische broeder! Je doet de kleur van dit forum eer aan

Roos
Roos is qua denken zowat mijn evenbeeld. Kon je vroegah heeeeel lange gesprekken mee aanknopen, tegenwoordig heeft ze het te druk voor je

Susanne
Neuken?

S
Met Sander kan je altijd lachen, en over van alles en nog wat praten met name over bihatzjes . Je hebt ook een goede smaak wat kleding betreft, en hetzelfde gaat op voor je muzieksmaak. Je bent eigenlijk de blanke, ietwat minder grappige, reusversie van moi . Tenminste, zo beschouw ik je, na-aper, ook een beetje een ipod kopen he?

Cut_off
Met Rutger kan je ook altijd lachen , geeft altijd zijn ongezouten mening waar nodig is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:02
Verwijderd
Ninh... neuken?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:03
Verwijderd
cut_off is emo veels te emo
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Sigúr schreef op 01-04-2004 @ 20:03 :
cut_off is emo veels te emo
ik ben metal.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 01-04-2004 @ 20:07 :
ik ben metal.
in what country is that?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Sigúr schreef op 01-04-2004 @ 20:09 :
in what country is that?
emokids oefenen geen blast beats
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 01-04-2004 @ 20:27 :
emokids oefenen geen blast beats

Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:56
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
En niemand kent mij.
Oud 01-04-2004, 21:25
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Ijslepeltje schreef op 01-04-2004 @ 20:56 :
En niemand kent mij.

sorry... nee
Oud 01-04-2004, 21:27
Otis
Otis is offline
Citaat:
Ijslepeltje schreef op 01-04-2004 @ 20:56 :
En niemand kent mij.
jij loopt in een duikpak toch?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:58
slender_fungus
slender_fungus is offline
ik ga exo analyseren

exo.sucks | The picture you see is no portrait of me says:
rrrrrr
pff
ik ben allang niet meer stoned
maar toch doe ik raar
ra ra politiepet

dit zegt ook wel genoeg eigenlijk, scheelt weer typewerk
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:03
slender_fungus
o, en exo analyseert mij

helen je bent geweldig
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:10
S
S is offline
[Ninh]

Raadde me af om een iPod te kopen, noemde me zelfs een moron. Buiten dat om kun je met Ninh lachen (droge gast ), maar hey, dat wisten we al. Goede kledingsmaak - en raad eens - muzieksmaak kan er ook mee door .

iPod ís gewoon vet. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
slender_fungus schreef op 01-04-2004 @ 23:03 :
o, en exo analyseert mij

helen je bent geweldig
Ik kom er nu pas achter dat jij "Beltaine" bent.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-04-2004 @ 23:32 :
Deze informatie is mede mogelijk gemaakt door Hermie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:33
slender_fungus
Citaat:
Noé schreef op 01-04-2004 @ 23:32 :

(5.89 posts per dag)

mjah
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-04-2004 @ 23:33 :
Deze informatie is mede mogelijk gemaakt door Hermie.
Echt niet ik zag het doordat er Helen stond.
Oke een beetje door Hermie dan!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 01-04-2004 @ 17:18 :
ahw! en valt dat gespam zo op ohjee
Op school kan ik wel forummen maar thuis niet? Tres bizarre. Anyway

About a leno:

Leno is een hip tjikkie, die vroeger helemaal neit zo prominent op het forum was maar nu wel Ze praat met een grappig accent en reageert nog grappiger als je haar daarop wijst. Ze kan oneindig veel plezier scheppen in het kijken naar gekke mensen, en als je haar op msm ehbt kun je er ook op rekenen dat je elke dag wel een stuk of 10 foto's van mensen krijgt. Stiekem vind ik het ook leuk maar dat zal je me nooit horen toegeven .

En als ik weer es tijd heb gaan we naar een feesje, goaaapje
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:17
Verwijderd
eXo:

lief flege jogje, maar als je hem beter kent istie niet zo verlegen. houdt van stampen-dansen-stuiteren op hippe feestjes, maar gaat veel te weinig naar hippe feestjes omdat-ie teveel werkt
is klein maar hij wil vast niet dat ik dat zeg
heeft hip haar
wil wel moeite voor dingen doen, maar niet teveel, zeker niet voor dingen die hij niet echt leuk vindt, zoals stage en school enzo.
chat teveel
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:23
Verwijderd
Oeh...

Ik moet nu dus eigenlijk aan school werken maar strax analiseer ik je terug.

(ps ging jij nou morgen naar lvc?)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:50
Tumor
Tumor is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-04-2004 @ 10:23 :
Oeh...

Ik moet nu dus eigenlijk aan school werken maar strax analiseer ik je terug.

(ps ging jij nou morgen naar lvc?)
dus exo weer ^^

Hij komt grappig op fotows met alcohol op (zie ergens bij muziek)
en verder weet ik the fuck wat ik hier neer moet pleure
Oud 02-04-2004, 09:51
Verwijderd
Tumor luistert :W:
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:56
Tumor
Tumor is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-04-2004 @ 10:51 :
Tumor luistert :W:
op dit moment vullen Von Thronstahl en Tarmvred mijn playlist
oja staat ook nog wat van derblutharsch tussen

maar uik luister het geregeld ja
Oud 02-04-2004, 10:00
Verwijderd
Ach ja niemand is perfect
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:29
Verwijderd
Merci à Mortischa et Ninh

Mortischa is een dope chick met een lekkere chick . Heel aardig. Beetje alto en kleurtjes en vrolijk enzo maar dat is ook wel weer leuk. Lief maar mag dr kamer wel eens opruimen .

Ninh is een heerlijk nerdje. Heel aardig en grappig met rake opmerkingen. Lekker nerdie met zn zelfgemaakte robot en al zn computergedoetjes. Een echte womaniser .
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:54
mmuddy
mmuddy is offline
hmm.. geinig topic, ik hou jullie in de gaten , ik hou wel van analyseren.
Oud 02-04-2004, 19:15
Verwijderd
mmuddy : hmmz wat mooet ik daar nou over zeggen,om de een of andere dwaze reden vond hij het nodig een m voor zijn naam te plakken,wat lult hij maar wat(according to sig),verder weet ik er eigenlijk niet zoveel over te vertellen,behalve dat zijn muziekstijl volgens mij vrij extreem is.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 19:17
Susanne
Susanne is offline
eXo: Haha ik vind hem echt een grappig kereltje ken 'm verder eigenlijk niet maar hij heeft altijd leuke opmerkingen en dat kan ik wel waarderen
Oud 02-04-2004, 19:22
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 02-04-2004 @ 20:15 :
mmuddy : hmmz wat mooet ik daar nou over zeggen,om de een of andere dwaze reden vond hij het nodig een m voor zijn naam te plakken,wat lult hij maar wat(according to sig),verder weet ik er eigenlijk niet zoveel over te vertellen,behalve dat zijn muziekstijl volgens mij vrij extreem is.
die extra M is omdat mijn vorige account (muddy) niet meer werkte om 1 of andere reden.

0n: Japie krekel: Sociale jongen, rocktype, placebo is zijn leven . Ik weet toevallig dat ie 17 is, hoe weet ik niet. Verder weet ik er niet zo veel van
Oud 02-04-2004, 21:29
Verwijderd
Ik zal mn best doen.

Noé:
Dat is m'n beeb die ik de liefste vind! Een echte baby ijsbeer, in het echt nog veel leuker dan op het forum. Ik kan niet wachten om met Haas en Noé te gaan hokken, ongiparties op de bank houden, en lekker gefrituurde nemo's eten met kir erbij.

!am mE:
Gezellige msnbeeb, aspirantbeeb, die een geweldig gapyear aan het beleven is als je 't mij vraagt. Allemaal gave reizen. Verder is ze gewoon leuk en moet ik haar maar een keertje tegen komen bij Noodlanding ofzo!

Otis:
Tja, eerst vond ik haar echt een hoer, maar sinds we msnen is het eigenlijk heel gezellig! Otis zegt vaak snollie en hoerie en is erg druk, volgens mij. Wel iemand met wie je altijd kunt feesten en ze heeft een leuke stijl en weet zelfs bij Ebay coole dingen te vinden,respect.

bertbart:
M'n moppie! Ik vind het heel leuk dat ik jou ken! Heel gezellig en grappig, en je belt me altijd op de dag dat ik terugga van NL naar Parijs! Superlief. Iemand om ook goede gesprekken mee te hebben, altijd geinteresseerd.

Pan Am:
Gewoon zo gek als een deurmatje echt een feestbeest volgens mij, al zijn we nog nooit samen gaan stappen, moet er wel eens van komen als Hermie van haar Escape-fobie af is, of we gaan gewoon ergens anders heen. Verder gewoon een onwijs lief persoon!

James Brown:
Lief, beetje metro indd, maar daar is niets mis mee! Ik ben fan van je stijl, je Mickey Mouse shirt bijvoorbeeld Ik heb je niet meer in msn, maar ik vind je nog steeds een leukerd, en van je zusje ben ik ook fan.

Ridder:
Eerst vond ik je een wannabeTeun, maar nu vind ik je echt leuk. Jullie bewijzen dat Groningen cool is en niet alleen bestaat uit boeren en Vindi's Ohja, je opent ook goeie topics sindskort.

frozenfountain:
Heel lief en gezellig om mee te pm-en en msnen! Ik ken je nog niet zo lang maar ik vind je erg gezellig. Je hebt een goede smaak en ook een goede way of living (denk aan de vele terrasjes en dineetjes)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 21:36
Teun
Teun is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-04-2004 @ 22:29 :
Onze lieve lifestylemoeder
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
James Brown schreef op 02-04-2004 @ 22:36 :

Oh, is het zo'n kantine-topic, dat je degene boven je moet analyseren? mij niet gezien.

Wishfuldreaming:
Pan Am zei het al eens, een tikje verbitterd. Een leuk meisje, serieus maar toch grappig, soms toch echt iets te cynisch voor een 16-jarige. En je leek/lijkt het forum iets te serieus te nemen en dat is nergens voor nodig, zeker nu je Fb-af bent. Maar ik vind je wel lief. Als je niet zeikwijf zegt tegen mn beeb
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 21:49
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-04-2004 @ 22:46 :

Oh, is het zo'n kantine-topic, dat je degene boven je moet analyseren? mij niet gezien.

(..)
Dat heeft 1 van je beebs bedacht heur
Oud 02-04-2004, 21:50
Teun
Teun is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-04-2004 @ 22:46 :

Wishfuldreaming:
Pan Am zei het al eens, een tikje verbitterd. Een leuk meisje, serieus maar toch grappig, soms toch echt iets te cynisch voor een 16-jarige. En je leek/lijkt het forum iets te serieus te nemen en dat is nergens voor nodig, zeker nu je Fb-af bent. Maar ik vind je wel lief. Als je niet zeikwijf zegt tegen mn beeb
Nee dat hoeft niet, ik vind je gewoon onze lieve lifestylemoeder!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 02-04-2004 @ 22:49 :
Dat heeft 1 van je beebs bedacht heur
Ik heb maar 1 beeb heur. Maar ik vind dat het lekker door elkaar mag
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 21:57
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hermione:

Heeft me daarnet zeer teleurgesteld met het feit dat ze niet doorhad dat de indexverandering een 1 april-grap was.
Maar verder is het wel een gezellig poepje hoor. En ik ben jaloers op haar ik-zit-met-mijn-gat-in-frankrijk-gehalte. Ze is grappig. Maar we begrijpen elkaar niet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 22:13
Verwijderd
Ohja

CharismaticBass:
Tja snollie allereerst bedankt voor je scherpe analyse, het mollige meisje bij de Zipper. Hoewel, als we hetzelfde Zippermeisje bedoelen zie ik dat best als een compliment, zij is . Anyway, zoals Noé al verduidelijkte: dat ben ik niet. Jij lijkt me iemand van het type: Niet genoeg aandacht? Dan gaan we voor de negatieve aandacht want daar is altijd genoeg van. Maar deepdown ben je vast wel cool.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:48
Verwijderd
Mortischa,
dope chick waarmee je volgensmij veel plezier kan hebben. Spontaan, happy-go-lucky, houd denk ik veel van aanwezigheid van anderen.."the more ther merrier". Maakt door haar karakter volgensmij ook snel vrienden. Slim, bekwaam in creatieve dingen. Wie weet komen we nog bij de zelfde opleding terecht, inderdaad denk ik dat we redelijk wat gemeen hebben wat betreft smaak en interesses en ik hoop komende lowlands weer de rest van je komkommer te mogen op eten

WishfullDreaming
Genaamd naar een liedje van een leuke band Lief meisje die van de kleinste dingen van het leven kan genieten. Je kan goed met dr praten en lachen want ze heeft mensenkennis en is begripvol maar ook eerlijk. Ik denk alleen dat iets meer peper in dr reed moet om dingen te ondernemen die ze eigenlijk heel graag zou willen. Maakt haar eigen beslissingen en niet beinvloed door anderen. Ze is denk ik ook een persoon die graag haar eigen baas is en geschikt is in het omgaan met verantwoordelijkheden van anderen.

YuckFou
is een echte chick. Leuke stijl en interesses. Ze kan leuk schrijven en is sociaal vaardig. Zelf-expresief, menslievend, slim en ambiteus persoon. Staat denk ik altijd klaar om anderen te steunen. Lijkt me leuk om in de toekomst nog een drumsessie te hebben
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:51
Verwijderd
Moest je nou de persoon boven je doen of was dat een grapje?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 03-04-2004 @ 14:55 :
Nee dat moet Emma, ik maak toch nooit grapjes.
Ja, nu is het al te laat en sta jij boven me..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 17:12
Verwijderd
Pan Am: Mijn beste vriend! Intelligent en zeer bijdehand. Ontzettend grappig wanneer we samen mensen afzeiken tijdens het uitgaan of tijdens het winkelen! Ik kan bevestigen dat kenneth echt een feestbeest is! Altijd dikke party met vreemde mensen die we tegen komen tijdens het uitgaan!

Hermione Echt een lieverd! Zo'n gezellige tante. Een vrouw met klasse, maar ze kijkt niet neer op andere mensen, dat vind ik echt Met Hermie kun je ook leuke gesprekken voeren Volgens mij heeft ze ook wel veel verstand van kunst en cultuur! En is ze een type waarmee je afspreekt om naar het museum te gaan

Noé Echt een hipperd! Leuke eigen stijl! En in het echt héél erg lief! (hihi, sorry noé, dat ik hiermee je bitchreputatie schade aan doe op dit forum)

Otis Als FreakyGMC kon ik Otis echt niet uitstaan! Inmiddels heeft ze zich zelf bewezen en heb ik haar volledig geaccepteerd! Leuke kleren! En altijd leuke babbeltjes op msn! V

Frozen Fountain echt de beste nieuwe aanwinst van dit forum! Frozen Fountain is echt een scheetje! Héél lief! En ik denk dat ze in het echt een klein beetje verlegen zal zijn! Altijd gezellig op msn, vooral als we het over idols of the bold hebben

CB ik denk dat CB een beetje laat is gaan puberen. Erg opstandig, volgens mij heeft ze vaak ruzie thuis! En heeft ze vaak conflicten met docenten op school. Ze zal vroeger wel gepest zijn op school en vindt het daarom kewl om de underdog te spelen ofzo. Voor de rest wel een partygirl! Ook wel leuke kledingstijl denk ik!

G-mommy Een heel wijs kind voor haar leeftijd! Echt Volgens mij is ze heel lief. En is ze een meisje dat meer vriendjes heeft dan vriendinnetjes! Qua kleding en muziek erg bewust!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 03-04-2004 @ 18:12 :

Noé
Echt een hipperd! Leuke eigen stijl! En in het echt héél erg lief! (hihi, sorry noé, dat ik hiermee je bitchreputatie schade aan doe op dit forum)

Om mijn bitchreputatie weer omhoog te halen een rolleye:
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 18:02
Verwijderd
Noe : is vooral erg hip,kan soms ook wel leuk uit de hoek komen maar soms ook ontzettend bitchy reageren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten