Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 20:53
MizzStarShine
MizzStarShine is offline
ik heb een probleem en weet niet wat ik er mee aan moet.
ik ga nu sinds 3 weken met een jongen om hij is echt heel leuk enzow en we zoenen ook. maar hij zit dus in het leger en gaat straks met koningedag voor 6mnd naar bosnie toe. en hij vind mij zo leuk dat hij wat met me wil maar ik weet niet wat ik meot doen omdat hij strakkies een half jaar weg is en ik hem dan helemaal niet zie en hem verder nog niet geod ken...... wat moet ik hiermee???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2002, 20:58
SuperS
SuperS is offline
je moet ff heel goed nadenken of je met hem verder wil of niet...
Oud 24-03-2002, 21:05
MizzStarShine
MizzStarShine is offline
Citaat:
SuperS schreef:
je moet ff heel goed nadenken of je met hem verder wil of niet...
hmz jah oke..maarjah tot nu toe vidn ik em leuk enzow maar ik ken em ook nog maar net en misschien naar dat half jaar dat hij tegenvalt. als ik dan met em genomen heb dan zou het wel zonde zijndat ik half jaar gew8 heb of niet???
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:11
SuperS
SuperS is offline
precies, maar als je nu niet met hem neemt en je komt een andere jongen tegen waar je het leuk mee kunt hebben.... maar van de andere kant als je wel met hem neme en als je dan over een half jaar met hem verder wil en het blijkt dat hij toch niet is wat je dacht dan is dat klote want dan heb je 'n half jaar verpest.....

laat ik trouwens uit ervaring spreken dat het niet makkelijk is om je lief een hele tijd te missen
Oud 24-03-2002, 21:15
MizzStarShine
MizzStarShine is offline
Citaat:
SuperS schreef:
precies, maar als je nu niet met hem neemt en je komt een andere jongen tegen waar je het leuk mee kunt hebben.... maar van de andere kant als je wel met hem neme en als je dan over een half jaar met hem verder wil en het blijkt dat hij toch niet is wat je dacht dan is dat klote want dan heb je 'n half jaar verpest.....

laat ik trouwens uit ervaring spreken dat het niet makkelijk is om je lief een hele tijd te missen
jah het is echt kloten als ik hem nu al langer kende ofzo dan twijfel je niet maar ik ken em nog maar pas jah enzow en tjsah als ik half jaar vergooi is ook nisk eigenlijk neej maar jah ik stond eerst vast met mn wat ik d8 maarjah ik begin steeds meer te twijfelen. dat is echt fucking kloten. ik d8 eerst van ik neem niet met hem dan kan ik half jaar doen wat ikw il en we zien daarna wel maar ik gaat em toch wel steeds leuker vinden enzow maarjah
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:19
SuperS
SuperS is offline
je kunt ook nix met hem nemen en wel zien ja en als je dan merkt dat je hem echt leuk vind etc. dan wacht je tot hij trug komt en dan... euhm hoe zeg ik dat... ja dan gaan jullie verder waar jullie gebleven waren zal ik maar zeggen.
maar als je nou merkt dat hij toch niet de ware is dan kun je gewoon doen wat je wil....
maar 't is nog steeds jou keuze, je moet er goed over nadenken
Oud 24-03-2002, 21:24
MizzStarShine
MizzStarShine is offline
hmz jah bedankt voor je raad hhihi het is wel ff fijn als je met iemadn dr over kunt praten. ik deed het anders wel met hem maarjah hij zit nu ook 2 weken op de kazerne wel verrot dus. maarjah thnks in ieder geval en ik zou wel ff goed gaan nadenken
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:25
SuperS
SuperS is offline
graag gedaan hoor en succes met nadenken
Oud 24-03-2002, 21:28
josefien
josefien is offline
Ik ken het verhaal en de vraag waar je nu meej zit.
Ik ging bijna 2 maanden met een jongen toen ie me vertelde dat hij bij de elite troepen wilde, en dan wordt hij vaker een half jaar op bevak gestuurd zou worden...
Het klinkt natuurlijk heel zwak maar heb het uitgemaakt.
Het is ook niet hoe je er meej om gaat en wat voor afdeling hij gaat doen in het leger (mariniers,luchmacht,landmacht bla bla).

greetzzz
Oud 24-03-2002, 21:33
LittleLucille
LittleLucille is offline
heee zo'n probleem heb ik ook!!precies hetzelfde als jij ik weet echt ook wat ik moet doen???
Oud 24-03-2002, 21:40
LittleMouse
LittleMouse is offline
maarrr ik heb heel goed over nagedacht als hij half jaar in bosnie en ik lekker op hem wacht heeft toch geen zin???ik wil alleen wat van hem horen maar hoe???
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:18
my baby
my baby is offline
ik vind een week al veel om hem te missen !!
laat staan een half jaar!

je hebt nog maar pas dus je kent hem eigenlijk nog nie zo goed zoals je al zei, weet je wel zker dat hij het nadat ie van bosnie terugkomt niet uitmaakt?

en wil je zo wel verder want een half jaar is heel erg veel, je bent nog jong, je moet nu genieten!!!

kus my baby
Reageren

Regels voor berichten