Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 15:30
devilcat
devilcat is offline
Dus bijv, je partner heeft je wat geflikt, vreemdgaan ofzo of iets anders dergelijks wta eigenlijk niet kan, ben je toen uiteindelijk toch bij elkaar gebleven???of heb je het echt niet gepikt en uit gemaakt?

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2002, 15:40
Verwijderd
m'n ex was vreemdgegaan maar hij heeft het toen zelf uitgemaakt.
En anders had ik hem nog wel teruggenomen hoor, the love of my life *snik*
En tijdens die relatie is het een paar weken uitgeweest, in die paar weken heeft hij me nogal raar behandeld en gemanipuleerd, maar toch nam ik hem daarna terug.

note: Ik heb het nu niet over m'n laatste ex hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:54
Verwijderd
Hmz.. Ja, hij is nooit vreemdgegaan ofzow..

Maar keer zo'n avond dat ie de hele avond hand in hand had gezeten met een meisje, zelfs wanneer we zoenden enzow. Toen ik misselijk naar buiten liep, vroeg iedereen moet ik even mee, behalve hij, hij bleef lekker hand in hand met haar zitten. Pas toen ik met mn rug naar em toe ging zitten had ie wat door. Toen op de trugweg naar huis, zei hij ineens: ik weet niet wat het is maar .... was echt mooi vanavond!

Toen we thuis waren barstte ik in tranen uit, hij schrok zich dood, was zich van geen kwaad bewust geweest. Heeft ook gehuild, is de week erna echt superlief geweest enzow. Nog steeds zit het me ineens weer dwars en moet ik erom huilen, nu ik het opschrijf bijna weer. Het deed zo een pijn toen! Maar ja, nu een jaar later is het nog steeds aan. Hij heeft me nooit kunnen uitleggen waarom hij zo deed toen, omdat ie het gwoon niet weet. Ik weet iig dat ie dr heel veel spijt van heeft, het was een beetje uit medelijden ofzow zei hij, omdat ze daar zo zielig zat ofzow. Maar ja, dat praat nix goed..

I forgave him, vond het niet groot genoeg het daarom uit te maken gezien ook zijn spijt en alles, en dat ik em voor het eerst zag huilen toen.. Hij vond het heel erg. Maar ja, I'll never forget..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:27
Verwijderd
Ehm... tja...
M'n vriendin had de eerste 1,5 maand nog een andere vriend (m'n beste vriend ... hij wist nergens vanaf) liet ik toe (alles met hem) En paar weken geleden is ze met de broer van diezelfde beste vriend (Jerry Springer) all the way gegaan. Laat ik ook toe
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:31
-Meisje-
-Meisje- is offline
Vreemd gegaan en kvergaf het hem *stomme ik *
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:47
miro
miro is offline
nee, en zal ik ook nooit doen ook niet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:02
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
Citaat:
Bazz schreef:
blabla
jij laat dat allemaal toe??

slik

*PiMpZ*
Oud 26-05-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
*pimperkeuh* schreef:

jij laat dat allemaal toe??

slik

*PiMpZ*
Ja... verliefdheid doet domme dingen met je hersenen... maar ik laat het niet meer zo lang toe hoor.. ongv een uur ofzo... ik ga het definitief uitmaken vnavond... ging nl niet zo goed tussen ons (zoals je wel op kan maken uit m'n blablabla)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 19:56
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Als ie dronken was deed ie vaak lullige dingen. Gewoon waar ik bij was hele tijd aan andere meisjes hangen enzo of meisjes die bij hem op schoot gingen zitten. Meestal gaf ik die meisjes dan een knal voor hun bek Ik bedoel, iedereen wist dat ik met hem had (had 2 jaar) en dan flikken ze het toch dat te doen. Het punt was dat HIJ alleen 's ochtends van niks meer wist. en ik vond dat echt verschrikkelijk, want hij wist niet meer wat er was gebeurd en dan kan ik wel boos worden maarja...

En als ie dronken was kon ie ook heel lullige tegen mij doen, gewoon gemeen zeg maar. Erg
Gelukkig drinkt ie nu niet meer (maar ja het is ook uit, dus ik schiet er niks mee op )
Oud 26-05-2002, 20:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
M'n ex had af en toe behoorlijk lompe acties... Niet zozeer met een ander persoon erbij, maar gewoon tussen ons. We woonden samen (en nog heel krap ook) dus dan kan je niet zo makkelijk opstappen... Ik denk ook dat ik op dat moment niet zo goed besefte hoe lomp hij nou eigenlijk was. Dingen die je partner echt niet zou mogen doen als hij claimt van je te houden.

(bv tot half 4 'snachts een computerspel spelen als je partner de volgende dag om 9 uur een comp. wiskunde tentamen heeft. En de computer in dezelfde kamer staat als het bed. En je partner dus gewoon niet kan slapen met de computer aan. En je partner je al verscheidenlijk keren tamelijk dringend heeft verteld dat ze toch echt moet slapen of ze verkloot d'r tentamen. Maar toch door computeren todat ze uiteindelijk in tranen is, en dan uiteindelijk om 4 uur 'snachts kwaad gaan slapen.)

Pas achteraf ben ik gaan beseffen dat dat soort dingen echt heel egoistisch zijn en gewoon niet door de beugel kunnen...
Oud 26-05-2002, 21:45
mickael
mickael is offline
ja.. maar dat heeft wel bepaalt dat onze relatie eraan kapot ging.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:38
Starrie
Starrie is offline
tja... niet echt iets vreselijks ofzo.
Hij heeft een tijdje geleden wel vaker zijn vrienden boven mij gekozen maar das alweer voorbij gelukkig.
Verder vind hij het leuk om meisjes gek op hem te maken. Hij doet dan niks met ze hoor maar hij zorgt er wel voor dat ze hem leuk vinden.
Dat vind ik dus echt niet leuk! maar hij is het al aan het afleren.
tja en verder, zoveel kleine probleempjes..... allemaal nog lang niet groot genoeg om het uit te maken
Oud 27-05-2002, 15:39
Verwijderd
Nouja iets gepikt wat echt niet mag ofzo, dat nog niet zozeer.
Maar ik heb veel dingen gepikt die me heel erg pijn deden omdat ik hem niet wilde laten gaan.
Ik heb dingen gepikt waarvan anderen zeiden dat het niet klopte. Er zijn situaties geweest en wanneer er een ander in diezelfde situatie had gezeten, had ik allang gezegd dat ze het uit moest maken. Terwijl ik het zelf wel aanliet.
Dat soort dingen ken ik wel jah..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:29
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja dat ie me sloeg
ontzettend veel spijt van mar kan t niet trugdraaien helaas
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:30
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nouja iets gepikt wat echt niet mag ofzo, dat nog niet zozeer.
Maar ik heb veel dingen gepikt die me heel erg pijn deden omdat ik hem niet wilde laten gaan.
Ik heb dingen gepikt waarvan anderen zeiden dat het niet klopte. Er zijn situaties geweest en wanneer er een ander in diezelfde situatie had gezeten, had ik allang gezegd dat ze het uit moest maken. Terwijl ik het zelf wel aanliet.
Dat soort dingen ken ik wel jah..
wat had je dan precies gepikt wta echt niet kon??
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:47
highlight
highlight is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Ehm... tja...
M'n vriendin had de eerste 1,5 maand nog een andere vriend (m'n beste vriend ... hij wist nergens vanaf) liet ik toe (alles met hem) En paar weken geleden is ze met de broer van diezelfde beste vriend (Jerry Springer) all the way gegaan. Laat ik ook toe
Oud 27-05-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:

Soort van ... ziekelijk jah
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:25
highlight
highlight is offline
Citaat:
Bazz schreef:

Soort van ... ziekelijk jah
verliefd...dan pik waarschijnlijk meer...
Oud 27-05-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:

wat had je dan precies gepikt wta echt niet kon??
Dat gaan we hier niet op het forum zetten, het spijt me
En het is niet zo erg als vreemdgaan ofzow hoor, maar het waren dingen die me heel veel pijn deden en die gewoon niet "zouden moet kunnen" binnen een relatie..
Maargoed, genoeg daarover

Dat neemt niet weg dat ie harstikke lief is hoor, dat is ook de reden dat ik het aanliet hoor
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:39
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik heb dingen gepikt waarvan anderen zeiden dat het niet klopte. Er zijn situaties geweest en wanneer er een ander in diezelfde situatie had gezeten, had ik allang gezegd dat ze het uit moest maken.
Dit herken ik!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 18:52
malien
malien is offline
jah, dat heb ik, mijn vriend is vreemdgegaan.
was al tijdje geleden, maar het is weer goed gekomen

nu is het trouwens uit, want we haddden te veel ruzie.
maargoed, ik denk dat vergeven goed is...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:09
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Mijn ex is vreemd geweest en toen heb ik hem gelijk gedumpt, ondanks dat ie spijt had enz blablabla
ben blij dat ik toen die beslissing heb genomen want hij heeft het inmiddels al weer een paar keer bij een ander geflikt.

en gewoon opmerkingen die niet konden enzo maarre das lang niet zo erg
tuurlijk het deed wel pijn maar meer ook niet.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten