Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 17:28
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
  • Stel dat je iemand van dit forum een cadeautje moet geven, aan wie (mogen er meerdere zijn) zou je iets geven en wat zou je diegene geven?

    Probeer te beargumenteren waarom je juist die persoon dat bepaalde cadeau geeft en op welke manier het betrekking heeft op de lifestyle van die persoon.
  • Welk cadeau zou je zelf geweldig vinden om te krijgen en op welke manier heeft het te maken met jouw lifestyle?
  • Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen en waarom vond je juist dat cadeau zo speciaal?
  • Wat is het vreselijkste wat je ooit hebt gekregen en waarom?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 18:46
Verwijderd
  • Stel dat je iemand van dit forum een cadeautje moet geven, aan wie (mogen er meerdere zijn) zou je iets geven en wat zou je diegene geven?


Bobby James: krijgt van mij een AC/DC shirtje, okee deze heb ik voor hem besteld maar ik wil deze alsnog persoonlijk aan hem overhandigen. Hetis een goede jongen, met ultieme kleding smaak, en een lekkere flauwerik

Susanne: ik ga dan samen met haar een rugby kopen, met roze strepen, en dan eentje voor haar en eentje voor mij. Tevens zou ik een foto maken van mij op een skippybal, en deze aan haar geven, volgens mij vind ze dat leuk

Otis: Voor Otis ga ik één van mijn favoriete kiprecepten maken, en samen dineren, onder het genot van een neger die ons koel houd met een palmblad die hij zwaait. En ik ga de gehele Victoria's Secret collectie kopen

bertbart: Een wit armloos shirtje, met een roze hartje en popey erop... maar waarom? Omdat dat zonet in mij opkwam


Probeer te beargumenteren waarom je juist die persoon dat bepaalde cadeau geeft en op welke manier het betrekking heeft op de lifestyle van die persoon.
  • Welk cadeau zou je zelf geweldig vinden om te krijgen en op welke manier heeft het te maken met jouw lifestyle?


Oooh, iets heeel erg kitschhhgg, een leuk schort dan ben ik helemaal tevreden. En ik wil nog steeds een leuke lamp voor mijn kamer, want die ik nu heb hangen. Ik hoef niet persé iets nuttigs, maar ik heb al bergen met frutselssss.
  • Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen en waarom vond je juist dat cadeau zo speciaal?

Twee vrienden van mij hebben een filmpje opgenomen met mijn webcam, en een verhaaltje gehouden, dat vond ik heel erg lief Ohja en mijn nijntje kalender, want Nijntje is hottie.

  • Wat is het vreselijkste wat je ooit hebt gekregen en waarom?

De meeste cadeau's van mijn moeder+zusje.

Nou, laten we hopen dat dit topic standhoud
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:34
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-04-2004 @ 19:46 :
[B][


Otis: Voor Otis ga ik één van mijn favoriete kiprecepten maken, en samen dineren, onder het genot van een neger die ons koel houd met een palmblad die hij zwaait. En ik ga de gehele Victoria's Secret collectie kopen
Riddddie

de héle collectie?

Voor ridder zou ik een broodmachine kopen , volgens mij vind hij dat wel leuk.Oooh en ik zou een A&F shop in groningen voor hem regelen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:48
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-04-2004 @ 19:46 :

Nou, laten we hopen dat dit topic standhoud
Ik vrees het ergste

Maar ik zal 'm zelf ook nog even beantwoorden.

Ik heb alleen geen idee welke forum ik een cadeautje zou geven, want ik ken de mensen hier niet zo goed.

Zelf zou ik het leuk vinden om een Ruby Gloom shirtje te krijgen, of een leuk horloge. Shirtje omdat ik dat erg leuk vind en altijd op zoek ben naar leuke 'poppetjes'. Horloge omdat ik altijd te laat kom en een horloge me best handig lijkt, alleen dan nu eentje die iets langer mee gaat dan een maandje of 2.

Het leukste cadeau dat ik heb gekregen is een fotoboek dat ik op de laatste dag van mijn vorige stage kreeg. Allemaal leuke verhaaltjes van collega's en foto's en tekeningen van de bewoners. Is voor mij een erg speciaal cadeau, omdat ik er een leuke tijd heb gehad, aardige mensen heb ontmoet, veel heb geleerd. Inmiddels zijn helaas 2 van de bewoners overleden op zeer jonge leeftijd en helemaal daarom vind ik het leuk om af en toe naar de foto's te kijken.

Het stomste cadeau wat ik ooit heb gekregen was een rood shirtje met boothals, 2 witte streepjes op de mouwtjes en een opdruk van een katje en wat frummels eromheen. Er stond 'kitty love' ofzo bij met glitterletters, brr, goed bedoeld, maar echt walgelijk.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:58
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Fleur schreef op 03-04-2004 @ 18:28 :
  • Stel dat je iemand van dit forum een cadeautje moet geven, aan wie (mogen er meerdere zijn) zou je iets geven en wat zou je diegene geven? Da zou zeker m@ri€k€ zijn.. Ik zou haar felgele oorbellen geven, voor bij haar bikini

    Probeer te beargumenteren waarom je juist die persoon dat bepaalde cadeau geeft en op welke manier het betrekking heeft op de lifestyle van die persoon. Marieke is mijn meissie, we zijn nu al superlang goeie vriendinnen, zelfs beste vriendinnen en ze heeft vaak felle kleren aan, en dus ook omdat haar bikini geel is.
  • Welk cadeau zou je zelf geweldig vinden om te krijgen en op welke manier heeft het te maken met jouw lifestyle? Zelf hou ik heel veel van truitjes met een leuke print en ook felle zomerkleding.
  • Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen en waarom vond je juist dat cadeau zo speciaal? Dat was met mijn verjaardag, een gele broek en een truitje, dat was speciaal omdat het van vriendinnen afkwam en ze dus wisten wat ik leuk vond. Verder is het allerbeste cadeau een kaartje van mijn beste vriendin da ze me mist.
  • Wat is het vreselijkste wat je ooit hebt gekregen en waarom?
    Een bloemstukje en een haarelastiek
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 10:36
Verwijderd
[*] Stel dat je iemand van dit forum een cadeautje moet geven, aan wie (mogen er meerdere zijn) zou je iets geven en wat zou je diegene geven?
eXo: een chat-blokkade
(nouja vooruit en een Wolfsheim- trui omdatie zo onwijsssss goffik is dan, en wolfsheim = <33333 )
[*] Welk cadeau zou je zelf geweldig vinden om te krijgen en op welke manier heeft het te maken met jouw lifestyle?
Eeh.. ik wil zoveel. Kleren. Boeken. Cd's. Lifestyle: koopverslaafde veeleisende muts. Wat er nu iig in me opkomt: een boek van Simon Marsden. Omdat ik hou van fotografie en fotograferen. How arty farty <3
[*] Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen en waarom vond je juist dat cadeau zo speciaal?
Weet ik niet.
[*] Wat is het vreselijkste wat je ooit hebt gekregen en waarom?
Ehm. *denk*. Vooral veel kleding die mijn moeder ooit voor me kocht. Roze enzo, dat haatte ik echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Eten & Drinken leuk cadeau
jett
1 12-03-2009 10:16
Liefde & Relatie (te) dure cadeaus
igfy
17 07-12-2007 12:54
Psychologie cadeau voor psychotische vriendin???
mira_love
18 05-09-2006 20:59
De Kantine spelletje met cadeautjes...
Gothic
10 22-11-2004 16:30
De Kantine Wat is het leukste/stomste wat je als cadeau hebt gehad?
RayMania
49 12-09-2004 16:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.