Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me ook verschrikkelijk ergeren aan hoe Spijkerman die fragmenten uit z'n verband rukt. Net als die vragen uit de Zwakste Schakel. Daarin wordt een vraag gesteld en als men het antwoord niet weet roept men altijd maar een antwoord, omdat 'pas' sowieso al fout is. Meestal lachen ze erna zelf ook, omdat ze echt wel weten dat het fout is wat ze zeggen en dat het nergens op slaat. Maar iets is beter dan niets. Terwijl men in Kopspijkers altijd doet alsof mensen die antwoorden echt serieus gaven. Lekker makkelijk om zo fragmenten te halen. Gebrek aan beter zeker?
|
Ik vond hem best goed deze keer, alleen vond ik Roy v. Zuijdewijn wat voorspelbaar in dat eerste stuk, en idd die fragmenten, maar het is natuurlijk ook wel lastig om elke week weer wat nieuws te hebben daarvoor
![]()
|
deze week vondik alles al stukken beter staan de vorige week, het is idd weer wennen, net zoals bij de vorie *verandering*, maar ik zie dit wel een geslaagde opzet vinden.
Het idee van een veranderende bar heeft wel wat en mss komen er steeds meer gasten. Ik vond iig de nieuwe *gast* wel grappig ![]()
|
Hm, de goede ideeën zijn er, nu de grappen nog.
Ik ben trouwens ook wel tegen die serieuze stukken in het programma. Voelt misplaatst. Laat dat aan Barend en Witteman over.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind deze twee nieuwe Kopspijkers-afleveringen iig vrij inhoudsloos.
Over de tweede aflevering: De fragmenten waren erg flauw, de man met de spreekwoordenwaaier kreeg nauwelijks de kans om iets zinnigs te zeggen en het cafe was vrij voorspelbaar met die actuele grappen. Bovendien was de discussie over sexuele voorlichting vrij nutteloos aangezien het nergens op uitdraaide. En ik wil de Gouden Knuppel terug! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister voor het eerst Kopspijkers nieuwe stijl gezien en eerlijk gezegd vond ik het niet zo heel boeiend...Het cabaret, of wat er van over is, komt vrij geforceerd over, vind ik.
Oh en die vrouw die kinderen van vier seksueel uitgebreid wil voorlichten is gewoon niet goed in haar hoofd. ![]() |
![]() |
|
De tweede aflevering vond ik een stuk beter dan de eerste. Ze zijn er nog niet, maar ze zijn weer een stukje op de goede weg. Van Muiswinkel vond ik leuker dan Heerschop. Jammer dat Spijkerman zo ongeïnteresseerd met de man van de spreekwoordenwaaier omging. En de imitatie van Frans Bauer... OMG wat een gelijkenis in stem zeg!!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, streng christelijke kinderen misschien niet, maar de jeugd van dit moment écht wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op verzoek van de mensen hier boven me dan geen vervolg op de discussie, maar een reactie op déze week:
het was op zich wel leuk. althans, 3 dingen redden de show deze week: - bert visser - die gast die stoned was aan de bar - het 'zang' gebeuren met rene froger, gerard joling en patty brard. de rest was niet echt bijzonder.
|
Verwijderd
|
Ik vond de hele aflevering geniaal
![]() Bert Visscher stal inderdaad de show (met zijn Jan des Bouvrie-kaasschaaf ![]() Daarnaast was die gast met zijn smulbos ook fantastisch, hoe hij ongelooflijk energiek zat te vertellen, en Bert Visscher notabene (!) zegt dat ie rustig moet doen. ![]() Dat boekje over moslims was nog best interessant en dat 'te duur'-stickertje wel humor. De muziek was ook goed en de coffeeshop redelijk (wederom vrij voorspelbaar, though)... Al bij al beter dan de vorige twee afleveringen. |
![]() |
|
Ik vind de nieuwe opzet wel aardig, hoewel minder dan de opzet van de vorige seizoenen. Maar ja, misschien is dat even wennen
![]() Ik denk dat ik wel gewoon iedere zaterdagavond trouw blijf kijken ![]()
|
Bert visscher was echt geweldig gister
![]() ''Je ziet waarom ze ook wel klerehangers worden genoemd...Het had ook teringhanher kunnen zijn" ''Kapstokjes?? De hutu's en de tutsi's, die hebben kapstokjes!'' ''Had ik al Nobelprijs gezegd??'' En die kerel stoned aan de bar was ook wel grappig ''Wist je dat blowen het korte termijn geheugen aantast?'' ![]()
|
kopspijkers, ik vind er echt niks meer aan! Het spijkerspel blijft altijd leuk maar de rest eromheen vind ik helemaal niks
Gaat hij die Bert Visscher er even bijhalen, als ik aan iemand een hekel heb is hij het wel. Ik ga denk ik niet meer kijken, niet boeiend!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Ey Martin, waarom jij hebben deze fragment meegnomen naar stoedio?" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het niveau gaat omhoog! ![]()
|
Verwijderd
|
Ontstellend dat er hier mensen zijn die vonden dat Bert Visscher het niveau van de aflevering omhóóg haalde
![]() Hij deed helemaal alsof het zíjn show was in plaats van die van Spijkerman, viel hem voortdurend in de reden, keek na elke 'grap' met een grote grijns de zaal rond van 'kijk, ik maakte een grap, wie lacht er?' en dat hatsieflatsie overal tussendoor, en al dat geschreeuw, brr ![]() Gelukkig kwam hij maar een kwart van de tijd ofzo in beeld... De rest van de aflevering vond ik wel leuk, het was al beter dan eerst, alleen die parenclub, dat is nog steeds niets. De parodie op Brard, Joling en Froger was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Integreren in 't 'Smulbos' :D mmuddy | 119 | 13-04-2004 16:58 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers 2004 thirza | 17 | 03-01-2004 15:37 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers Verwijderd | 47 | 28-09-2003 19:42 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers begint weer! Blisss | 40 | 27-03-2003 11:39 | |
Films, TV & Radio |
vanavond weer.............. KOPSPIJKERS! DJ Incompetent | 98 | 08-06-2002 20:06 | |
Films, TV & Radio |
kopspijkers on the moon | 4 | 25-03-2002 13:07 |