Oud 04-04-2004, 19:44
Verwijderd
Allereerst: dit is geen modder gooi topic,of een vrijbrief voor het spuien van kritiek, ik ben best wel tevreden met onze huidige moderator's hoor.

Op lifestyle hebben we nu drie stuks moderator's, maar waar moet volgens jou een moderator aan voldoen? Qua lifestyle, smaak, kledingkeuze, geslacht, en wat voor werk moet ze doen?
Moet ze veel posten, of alleen op de achtergrond het in de gaten houden?

En omdat de TS begint: Een enigzins hippe mod, die ook topic's opent waar je iets meekan. Niet alleen sluiten, maar juist goede dingen inbrengen, zodat ze zelf als een voorbeeld dienen.

Een hippe vrouw zou ik er wel bij willen, en een rechtse man, heerlijk Offtopic moet best kunnen, zo'n topic alla Laundrymat van Bobby is/was leuk bedoeld, dat moet ingezien kunnen worden, even dollen is altijd leuk.

Verder wil ik graag dat alle mod's narcistenzijn, en er dus meer foto's worden gepost

Wat is jou favoriete samenstelling van moderator's, en wat moeten ze allemaal doen?
Advertentie
Oud 04-04-2004, 20:01
Susanne
Susanne is offline
Een forumbaas moet wat mij betreft aan dezelfde eisen als Ridder al noemde voldoen. Ik vind het een beetje lame om wél topics te sluiten, maar niet zelf wat leuks in te brengen. Jullie dames hebben toch ook vast wel leuke ideeen? Zoals zo'n lingerietopic of een ander topic uit de oude doos, kan 1 van jullie toch ook openen, lijkt het ook wat meer alsof jullie "1 van ons" zijn, bij wijze van.
Verder irriteer ik me een beetje aan het feit dat er alleen maar dames aan 'de macht' zijn. Waarom niet, zoals ik laatst ook al postte in het evaluatie topic maar waar verder niets mee gedaan is, een hipperd, een kakker en bijvoorbeeld een alto, om maar eventjes in hokjes te blijven denken..
En ik snap nog steeds de komst van Laďs als forumbaas niet helemaal, ze postte haast nooit, opende nooit topics, en hield zich altijd op de achtergrond, nu eigenlijk nog steeds. Of is dat voor jullie soms de manier hoe een forumbaas zich moet gedragen?
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 04-04-2004, 20:20
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline

ze moeten het in goede banen leiden,

je kan inzien wat géén goede topics zjin, ze daarom sluiten maar je hoeft daarom nog niet per se de juiste topics zélf te openen. fbers zijn niet de dragers van ls dat zijn alle leden. ik zie niet in wat daar lame aan is.

dollen leidt vaak tot flamen, of gewoon tot onzin, en zoals iedereen weet is het hier geen onzin of kantine of wat dan ook. een fb hoeft niet geliefd te zijn, maar meot er alleen voor zorgen dat de meeste mensen het naar hun zin hebben, en niet alleen een kleine groep; dat is een zware taak!

fbers zijn "een van ons", maar ze kunnen zich imho beter op de achtergrond houden dan te veel aan vriendjespolitiek doen of te veel vooroordelen jegens anderen te hebben. ik zeg niet dat dat alleen maar kan als je je op de achtergrond houdt, maar wel dat ik liever dát heb dan iemand op wie het andere avn toepassing is.

ik zou niet weten waarom je uit elke subcultuur iemand "aan de macht wil" en waarom er gelet moet worden op het geslacht. alsof dat bewust gebeurd zeg . er zijn gewoon niet zoveel goede kandidaten en bovendien wil niet iedereen het zíjn.
hopla.
__________________
voorikvergeet
Oud 04-04-2004, 21:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Susanne schreef op 04-04-2004 @ 20:01 :
Zoals zo'n lingerietopic of een ander topic uit de oude doos, kan 1 van jullie toch ook openen, lijkt het ook wat meer alsof jullie "1 van ons" zijn, bij wijze van.
Ja, kom, laten we alles altijd maar blijven herhalen.

Je kan wel zo leuk zeggen 'kom met vernieuwing' maar dat gaat niet zo heel makkelijk hoor. En doe het lekker zelf, in plaats van 'oude topics uit de doos te halen'

Ow en dat het allemaal vrouwen zijn, dat is mijn schuld

En verder ben ik het helemaal met Britt eens.
Offtopic: Hee britt ik heb jou vorige week zaterdag trouwens 2 keer gezien in utrecht maar ik durfde je weer es niet aan te spreken
Oud 04-04-2004, 21:17
Susanne
Susanne is offline
Avelon schreef op 04-04-2004 @ 20:20

Citaat:
je kan inzien wat géén goede topics zjin, ze daarom sluiten maar je hoeft daarom nog niet per se de juiste topics zélf te openen. fbers zijn niet de dragers van ls dat zijn alle leden. ik zie niet in wat daar lame aan is.
Ik zeg dat toch ook niet. Ik vind alleen dat ze zelf ook wel eens voor wat vernieuwing kunnen zorgen hier en niet alleen alles in de gaten houden. Oké, ze doen het best goed daar hoor je mij ook niet over klagen maar eens af en toe een leuk topic verzinnen is toch niet zo moeilijk, lijkt me

Citaat:
fbers zijn "een van ons", maar ze kunnen zich imho beter op de achtergrond houden dan te veel aan vriendjespolitiek doen of te veel vooroordelen jegens anderen te hebben. ik zeg niet dat dat alleen maar kan als je je op de achtergrond houdt, maar wel dat ik liever dát heb dan iemand op wie het andere avn toepassing is.
Ja dat "een van ons" had ik misschien beter anders kunnen formuleren, wist ik zo snel geen beter alternatief voor.. aan vriendjespolitiek doen is helemaal niet mijn uitgangspunt van mijn eerdere post, maar wat ik al eerder zei, ipv van "niet chatten, gesloten" posts etc, word het nou ook niet echt gezelliger op. ipv de doorgaans lifestyle-er te verbeteren, kunnen de fb ook zelf eens het goede voorbeeld geven met een hip topic!

Citaat:
ik zou niet weten waarom je uit elke subcultuur iemand "aan de macht wil" en waarom er gelet moet worden op het geslacht. alsof dat bewust gebeurd zeg . er zijn gewoon niet zoveel goede kandidaten en bovendien wil niet iedereen het zíjn.
hopla.
Ja de nieuwe forumbaas wordt toch zeker gekozen door degene die er al zijn? Als er in nederland alleen maar rechtsen zouden zitten, zou dat ook zo blijven, want vriendjes kiezen vriendjes, tenminste zo zie ik het, heel zwart/wit gezien. En ik zou wel iemand weten die dat aan zou kunnen en die niet uit het hokje "alto" komt. hoppeta

En waarom roloog je nu zo, ik mag toch zeker ook zeggen wat ik er van vind zeg.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 04-04-2004, 21:18
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
net zoveel vrije tijd hebben als alle bovenstaanden
Oud 04-04-2004, 21:20
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Susanne schreef op 04-04-2004 @ 21:17 :


Ja de nieuwe forumbaas wordt toch zeker gekozen door degene die er al zijn? Als er in nederland alleen maar rechtsen zouden zitten, zou dat ook zo blijven, want vriendjes kiezen vriendjes, tenminste zo zie ik het, heel zwart/wit gezien. En ik zou wel iemand weten die dat aan zou kunnen en die niet uit het hokje "alto" komt. hoppeta

Toen wij iemand erbij moesten hebben omdat het te druk werd hebben we er serieus aan gedacht om iets aan kakkers/net dingetje te doen maar wij hebben gewoon niets gevonden.

Wie wist je dan bijv?
Oud 04-04-2004, 21:24
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 04-04-2004 @ 21:20 :
Toen wij iemand erbij moesten hebben omdat het te druk werd hebben we er serieus aan gedacht om iets aan kakkers/net dingetje te doen maar wij hebben gewoon niets gevonden.

Wie wist je dan bijv?
Roos & Ridder, de kakkie en de hipperd, het vrouwtje en het mannetje.
Het kan wel zijn dat ze in een soort 'groepje' thuishoren, maar dat doen narod, freakje, laís, en ook jij evengoed, ik denk dat dat dat toch niet te vermijden is.
Ik weet niet of ze daar tijd/zin voor zouden hebben gehad, daar kan ik niet over oordelen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 04-04-2004, 21:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Susanne schreef op 04-04-2004 @ 21:24 :
Roos & Ridder, de kakkie en de hipperd, het vrouwtje en het mannetje.
Het kan wel zijn dat ze in een soort 'groepje' thuishoren, maar dat doen narod, freakje, laís, en ook jij evengoed, ik denk dat dat dat toch niet te vermijden is.
Ik weet niet of ze daar tijd/zin voor zouden hebben gehad, daar kan ik niet over oordelen
Nouja om even mijn eigen persoonlijke mening erin te gooien:
Over Ridder heb ik ook na zitten denken en zelfs over jou () maar het gechat van jullie weerhield ons ervan.

en Lais hoort niet in een groepje, ik zou niet weten welke eigenlijk. En Narod ook niet. Ik trouwens ook niet (meer).

Maar ik ben het er wel lichtelijk mee eens dat fb's ook met leuke topics moeten kunnen komen, maar dan wel tot op een zekere hoogte, lifestyle moet niet afhangen van de fb's en al helemaal niet van 'jullie groepje'
Oud 04-04-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 04-04-2004 @ 21:03 :
Ja, kom, laten we alles altijd maar blijven herhalen.

Je kan wel zo leuk zeggen 'kom met vernieuwing' maar dat gaat niet zo heel makkelijk hoor. En doe het lekker zelf, in plaats van 'oude topics uit de doos te halen'

Ja, ik heb twee topic's uit de oude doos gehaald, en zelfs keurig gemeld. Die topics waren twee jaar oud, en redelijke topic's van niveau. Waar ik namelijk naar keek was het veel gehoorde argument, dat het "niet meer zoals vroeger was". een beter lifestyle begint bij jezelf

Crew mag imho best iets doen, je bent hier niet om puin te ruimen, maar om het een leuk forum te maken/houden.

Citaat:
lifestyle moet niet afhangen van de fb's en al helemaal niet van 'jullie groepje'
Dus, strax mogen Susanne en ik geen topics meer openen omdat de rest dan geen kans krijgt ? Imho hoort een mod ook inhoudelijk bij te dragen.
Oud 04-04-2004, 22:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-04-2004 @ 22:28 :
Ja, ik heb twee topic's uit de oude doos gehaald, en zelfs keurig gemeld. Die topics waren twee jaar oud, en redelijke topic's van niveau. Waar ik namelijk naar keek was het veel gehoorde argument, dat het "niet meer zoals vroeger was". een beter lifestyle begint bij jezelf


Ach please, toen ik mod was heb ik ook topics geopend, heb er nu alleen geen zin meer in

Citaat:
Dus, strax mogen Susanne en ik geen topics meer openen omdat de rest dan geen kans krijgt ? Imho hoort een mod ook inhoudelijk bij te dragen.
Nee, dat zeg ik niet, ik heb alleen hier het gevoel dat alleen nog maar jullie groepje aanwezig is en dat andere mensen hier niet meer komen omdat jullie zo doen.

Enne de crew houdt het oa leuk door topics die niet goed zijn of waar geflamed/gespammed in wordt te sluiten, dat terzijde.
Oud 04-04-2004, 22:50
Verwijderd
Ik dacht dat we hier een mooi forum "Beleidszaken" voor hadden


En verder is WishfulDreaming een van de weinig die snappen wat hier mis is geloof ik..
Oud 04-04-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 04-04-2004 @ 22:50 :
Ik dacht dat we hier een mooi forum "Beleidszaken" voor hadden
Klopt, maar dat is redelijk onpopulair, en komt OOK een bepaald soort mensen, en het gaat IMHO als lifestyle mod.

@ WD: ik heb even gekeken, je hebt 15 topics gemaakt, en er zaten een aantal leuke tussen [sorry, dread topics zijn niet mijn ding ], maar ik zou ze niet weer 'mogen' openen, en als ik ga bumpen is de kans ook gedoemd dat het zal mislukken.

Citaat:
Nee, dat zeg ik niet, ik heb alleen hier het gevoel dat alleen nog maar jullie groepje aanwezig is en dat andere mensen hier niet meer komen omdat jullie zo doen.
Daar geef ik je zeker gelijk in, ik heb veel gelurked op LS voordat ik mij regde, en ik wist wel dat er iets "hing", maar maakte mij uiteindelijk niets uit, ik wil posten, hopla!
Oud 04-04-2004, 23:10
Verwijderd
- Een 8 inch monstercock.
- Een kruiwagen vol slotjes.
- Lepra
-
Oud 04-04-2004, 23:13
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
objectiviteit, voor zover als mogelijk is.
Oud 04-04-2004, 23:15
Verwijderd
Ik vind helemaal niet dat Narod & Laďs deel uit maken van een groepje, Freakjuh ook niet echt geloof ik.
En Wishful heeft dat ook amper gedaan.
Oud 04-04-2004, 23:23
Nuck
Nuck is offline
Wat kunnen mensen zich ontzettend druk maken om niets zeg.
__________________
As if!
Oud 04-04-2004, 23:36
Hagel
Hagel is offline
Dit mag als je het heel erg nodig vind op beleidszaken, voor mijn part in het lifestyle evaluatie topic, maar een nieuw topic is er echt niet voor nodig.

Om even ontopic te zijn, ik open inderdaad nooit topics, is niet mijn ding. Maar een lifestyle mod hoeft echt niet aan bepaalde eisen te voldoen, je moet interesse hebben voor het onderwerp, objectief kunnen zijn en het leuk vinden ermee bezig te zijn. Er hoeft geen mod meer bij, er zijn er op dit moment genoeg. Dollen is inderdaad leuk maar gewoon niet de bedoeling
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.