|
|
Citaat:
thunderboy schreef op 03-04-2004 @ 00:04 :
doet het eiglijk pijn eentje gewoon in je oorlel k wil er een laten zetten maar k weet nije of het pijn doet ??? maars wel chill beetje laat maarja (neej doet geen pijn, echt niet) |
||||
|
|
|
Citaat:
BizZz schreef op 03-04-2004 @ 22:43 :
Dat doet echt geen pijn.. het is gewoon net alsof je je in je oor knijpt zonder nagel.. en dat nog geen halve seconde lang...
|
||||
|
|
|
||||
|
|
vind je? Ik vond dat best meevallen. Vond tot nu toe alle piercings best meevallen. Allemaal ongeveer hetzelfde.
Allen die in mijn bovenlip niet Damn dat deed echt superveel pijn zeg. Maarja bij iedereen ligt de pijngrens ook anders he. En tumor: jammer dat je hem eruit moest halen, zag er vet uit! |
||||
|
|
|
||||
|
|
tralala... net ff 'n extra veiligheidsspeld door m'n rechteroor geprikt. 't gaatje 'n beetje vernaggelt, maar 'n kniesoor die daar op let. karabijn er aan gehangen, laat maar rekken.
|
||||
|
|
|
Citaat:
thunderboy schreef op 03-04-2004 @ 00:04 :
doet het eiglijk pijn eentje gewoon in je oorlel k wil er een laten zetten maar k weet nije of het pijn doet ??? maars wel chill beetje laat maarja
|
||||
|
|
|
Citaat:
lipglossnblack schreef op 04-04-2004 @ 22:18 :
vind je? Ik vond dat best meevallen. Vond tot nu toe alle piercings best meevallen. Allemaal ongeveer hetzelfde. Allen die in mijn bovenlip niet Damn dat deed echt superveel pijn zeg. Maarja bij iedereen ligt de pijngrens ook anders he. Toch, mss was het wel het horen van het kraakbeen dat me wat misselijk maakte. (of de nacht niet slapen en nog een lege maag hebben) |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
cHa0s schreef op 04-04-2004 @ 23:30 :
je oorlel kan je ook zelf doen met 'n uitgekookte naald, of 'n veiligheidsspeld.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Tumor schreef op 03-04-2004 @ 10:20 :
ik denk dat je er niet zo heel veel of zelfs geen problemen mee hebt met trompeteren je gebruikt je tong niet voor de toon bij een trompet, dus het zou geen kwaad moeten kunnen waarschijnlijk kun je alleen de 1e week niet blazen, omdat je tong dik is maar dat verdwijnt wel weer maar met trompet moet je wel veel met de lippen.. en als dat in je mond een dingetje hangt, belemmert het dan niet, zeker met die snelle stukjes?? Graag iemand met persoonlijke ervaring, maar die bestaan niet op deze aardkloot.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALSJEBLIEF!!!!!!!!!!!!!!!! .. Sorry, ik wil gewoon ff zeker weten voordat straks mn 8 jaar trompetteren naar de maan is.... .. ik ben gestressed.. |
||||
|
|
|
Citaat:
cHa0s schreef op 05-04-2004 @ 07:17 :
ghehe. je oorlel zelf prikken is toch nog wel 'held op sokken'-verantwoord?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
BizZz schreef op 05-04-2004 @ 17:19 :
maar met trompet moet je wel veel met de lippen.. en als dat in je mond een dingetje hangt, belemmert het dan niet, zeker met die snelle stukjes?? Graag iemand met persoonlijke ervaring, maar die bestaan niet op deze aardkloot.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALSJEBLIEF!!!!!!!!!!!!!!!! .. Sorry, ik wil gewoon ff zeker weten voordat straks mn 8 jaar trompetteren naar de maan is.... .. ik ben gestressed.. Zoals Tumor zegt, gewoon ff proberen, 'k bedoel een tongpiercing groeit toch heel vlug weer dicht? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Zulke 'surface'piercings schijnen nogal snel uit te groeien...
Ik heb mn traguspiercing nou twee weken en het gaat allemaal harstikke goed. Het deed ook helemaal geen zeer. Piercing in planning voor mij is de rookpiercing. In het begin van dit topic heb ik er ook al naar gevraagd. Iemand hier ervaring mee? Deze schijnt nogal pijnlijk te zijn ![]() Plaatje:
|
||||
|
|
|
Citaat:
metaldready schreef op 08-04-2004 @ 09:04 :
dus, verklaar me maar voor gek maar ik wil dus een lang staafje horizontaal onder mijn sleutelbeen, iemand een idee, of dat wordt gezet en of het een beetje goed geneest? nou ehh Ta ta
|
||||
|
|
|
||||
|
|
ik heb eergistren mn tragus laten (piercen), eigelijk schieten... nu zit er een knopje door zonder achterkant (dus een gewone oorbel zonder sluiting). ik wil er geen ringetje in maar een gewoon knopje, zoals nu, maar wel met een sluiting, maar al die piercingstaafjes met bolletjes zijn denk ik te lang en te dik. zou ik mss de achterkant van dat staafje dat dr nu in zit gewoon kunnen laten omplooien of zo, zodat hij dr niet uit kan?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
sui schreef op 10-04-2004 @ 17:05 :
ik heb eergistren mn tragus laten (piercen), eigelijk schieten... nu zit er een knopje door zonder achterkant (dus een gewone oorbel zonder sluiting). ik wil er geen ringetje in maar een gewoon knopje, zoals nu, maar wel met een sluiting, maar al die piercingstaafjes met bolletjes zijn denk ik te lang en te dik. zou ik mss de achterkant van dat staafje dat dr nu in zit gewoon kunnen laten omplooien of zo, zodat hij dr niet uit kan? Een staafje lijkt me mooier dan een knopje, want dat achterkantje lijkt me niet zo mooi.. |
||||
|
|
|
Is juist handig als je al een gaatje hebt.
Op dat gaatje zetten ze een soort van uhm... staaf, die begint met een scherp puntje en steeds breder wordt. Dus dan duwen ze het kleine puntje door het gaatje, en dan wordt die staaf steeds breder, duwen ze er helemaal doorheen en zo wordt dat gaatje helemaal opgerekt. (Een vriend van me heeft dit pas laten doen en het later in geuren en kleuren zitten vertellen aan me )
|
||||
|
|
|
Citaat:
sui schreef op 12-04-2004 @ 14:53 :
nee, dat is zo groot, het vult mn hele oor denk ik en als je dat stuk zo ziet zitten in mn oor ist niet mooi. kdenk dat ik gewoon naar de piercingshop ga gaan en dr dan maar een dikker staafje ga laten door rammen ze hebben vast en zeker ook wel staafjers op oorbel dikte |
||||
|
|
|
Ik heb al zo'n 3 jaar een tragus-piercing, deed geen pijn. En nu begint de piercingdrang weer te komen
als mijn budget het toelaat ga ik voor een rook-piercing, oeh ik heb er zin in.Nog even een vraagje, bovenin mijn rechteroor heb ik twee ringetjes, en ik wou daartussen nog eentje laten zetten, maar er zit nog een gaatje van *ooit* die niet dichtgegroeid is, maar die zit net iets te laag. Kan ik daar vlak boven nog een gaatje laten schieten of is dan mijn kraakbeen helemaal vern**kt? (wat het al is omdat ik weer zonodig zelf moest gaan prikken )Kan het dan uitscheuren tot één groter gat o.i.d? |
||||
|
|
|
gister eb ik mijn wenkbrauwpiercing eruit geaald omdat ij aan et uitgroeien was. ( op diezelfde plaats ad ik ooit al een wenkbraupierc gead dus ik ad al aardig een litteken) nu loopt er ect een dikke rode streep over mijn wenkbrau, is er iets waardoor ik dat weg kan werken? een zalfje dat het beter geneesd ofso??
help help |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote piercing en tattoo topic, #17 | Verwijderd | Lifestyle | 500 | 17-03-2006 19:50 |
| Het Grote Piercing & Tattoo Topic | saturday | Lifestyle | 500 | 18-05-2005 00:00 |
| Het Grote Piercing & Tattoo Topic! | Jules | Lifestyle | 500 | 10-04-2005 12:27 |
| Het Grote Piercing topic | Verwijderd | Lifestyle | 455 | 11-01-2005 03:36 |
| Het Grote Piercing topic | AngelLena | Lifestyle | 485 | 02-12-2004 11:29 |
| Het grote Piercing topic.. | Verwijderd | Lifestyle | 493 | 06-02-2004 09:12 |