Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 19:53
Susanne
Susanne is offline
Hoe voel jij je als je uitgaat? Maak jij je extra (heftig) op? Doe je meer sieraden om dan normaal? Trek je jouw zondagse kleertjes uit de kast? Waarom ga je eigenlijk uit; om te zien en gezien te worden? Voor de gezelligheid? Ontkomen aan de dagelijkse rompslomp? Hoeveel geld geef je uit met uitgaan?
Oud 04-04-2004, 20:13
Verwijderd
Hangt een beetje van de gelegenheid af waar ik naartoe ga, maar dat is logisch. Als ik naar een groot feest ga probeer ik wel te zorgen dat ik er wat excentrieker uitzie dan normaal, normaal ben ik namelijk vrij doorsnee. Maar als ik naar het plaatselijke jongerencentrum ga (wat ik overigens zoveel mogelijk probeer te vermijden ) maakt het me niet echt uit wat ik aantrek.

Sieraden doe ik sowieso niet aan. Me extra opmaken doe ik soms, niet altijd. Als ik flink ga dansen zweet het er toch aan en naar de kroeg is het niet echt nodig imo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 20:18
Faery
Faery is offline
Niks anders dan normaal. Ga toch enkel naar de kroeg/naar vrienden.

En waarom veel geld uitgeven in de kroeg als het Euroshopperbier praktisch gratis is? :>
Oud 04-04-2004, 20:44
Mindfields
Mindfields is offline
Niks anders dan normaal.. Moet altijd zo lachen om die doosjes die er zogenaamd leuk uit willen zien en er dan helemaal niet uitzien.
En geld uitgeven..Eerst was dat soms wel 30/40 euro (wiet, bier), nu tussen de 0 en de 10 euro (krijg gelukkig veel drinken van anderen.
Oud 04-04-2004, 20:54
Hagel
Hagel is offline
Ik kleed me wat extremer, net iets kortere rokjes, gekkere make-up, net iets sexier, etcetc. Ik ga niet vaak uit, zit liever op de bank met mijn mannetje, maar soms kan ik heel erg los gaan, zoals gisteravond Ik geef gemiddeld 50 euro uit dan, maar dat komt omdat ik enorm veel zuip, en het leuk vind om leuke mannen bier te voeren Ik ga uit om mezelf te vermaken en ook om gezien te worden, door vroegere schoolgenoten, exen e.d. Maar ook om gezien te worden door domme onhippe dozen die zich afvragen waarom ik wel leuk uitzie en zij niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 20:58
Laïs
Laïs is offline
Ik ga niet zoveel uit,en ik trek geen bijster speciale kleren aan.
gewoon hemdje.geen speciale sieren. haar meestal opgestoken,of in een rommelige staart.
ik ga uit omdat ik daar zin in heb en me wil amuseren. en met me vriendinnetjes gezien te worden, zodat ze kunnen zien wat voor hippe mensen ik wel niet ken.
& ik geef niet veel geld uit.
Oud 04-04-2004, 21:01
Apomes
Apomes is offline
ga niet zoveel uit, maar als ik ga is het meestal wat deftiger (jeans broek met mooi hemd ofzo)
Jammer ben ik geen fuifbeest en zal ik mijn kleren 3 uur later al kunnen uitdoen , ben meer een cinema-diner ventje

avondje stappen kost voor mij ong 50 pleuros

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 21:32.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:04
rodina
rodina is offline
Ik ben al mooi genoeg dus andere kleding en dergelijke is onzin. Make-upjes en dergelijke, net waar ik zin in heb.
Waarom ga je uit? Sociaal zijn.
Oud 04-04-2004, 21:31
Verwijderd
Uitgaan vanwege de hoge sociale factor, het "leukheid", om te dansen, voornamelijk voor mijzelf dus, want ik vind het leuk

Wat ik aan doe, verschilt, in iedergeval iets schoon's, en mijzelf ook schoon

Ik geef tussen de 10 en 50 euro uit per avond, hangt ook af waar ik uitga, en of er al een entree gevraagd wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:39
naan
naan is offline
nouja ik ga niet in mn pyama uit nee. ik wil er wel beetje leuk uit zien make up hangt ervanaf. soms extra heftig, als ik er zin in heb. gister bv niet, alleen mascara (was lui) en ik kreeg wel veel complimentjes (van john b )

en waarom ik uitga? nouja, ik vind het hele gebeuren leuk. maar bij bv echt een dnbfeest ga ik meer om de muziek dan om het sociale gedeelte. maar als ik in groningen gewoon met vrienden uit ga is het gewoon gezellig en lekker dansen en een biertje erbij, gewoon genieten dus. met andere mensen in contact komen enzo
Oud 04-04-2004, 22:50
Verwijderd
Hehe dus 't was wel leuk in de boer ?

Ehh.. nou ja meestal ga ik gewoon uit in de keren die ik die dag al aanhad. Wat ik uitgeef is wel verschillend, maar op zeker niet meer dan 50 plop. Omg je bent echt getikt als je dat uitgeeft voor uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:03
Verwijderd
Wanneer ik uit ga voel ik me goed. Ik doe wel iets anders aan dan dat ik die dag overdag aan had maar heb geen speciale "uitgaanskleren". Ik ga uit om te dansen, socializennieuwe mensen ontmoeten en te relaxen na een stressvolle week. Als ik op mn geld let, zoals de laatste tijd en gewoon uit ga down town, geef ik denk ik niet meer dan 10 euro uit.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:10
Novska
Novska is offline
Ik ga uit omdat ik het leuk vind. Lekker vrij, los, etc. Ik doe wel is meer sieraden om dan normaal, maar ga mezelf niet lopen behangen. Doe wel altijd wat leuks, anders aan, en in ieder geval niet hetzelfde als wat ik die dag al aan had.
Uitgaan is altijd gezelligheid, maar het ligt er wel aan waarnaartoe je gaat, kroeg voor kletse, leuke tent voor dansen, concert voor de muziek en dansen.. Hoeveel geld ik uitgeef ligt aan de ntree, maar aan drankjes geef ik meestal zo'n 20 euro per avond uit.
Oud 04-04-2004, 23:42
ShadowLady
ShadowLady is offline
Over het algemeen ben ik net iets minder altoooooowww als ik uit ga. dan laat ik het ook iets vaker toe dat vriendinnen me op maken..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:48
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 04-04-2004 @ 22:04 :
Ik ben al mooi genoeg dus andere kleding en dergelijke is onzin. Make-upjes en dergelijke, net waar ik zin in heb.
Waarom ga je uit? Sociaal zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:55
JCG
JCG is offline
Ik heb meestal mijn shirt met spikes aan, met een wijde broek.
En niet te vergeten mij lenzen: Die worden lichtgevende groen bij blacklight .

Maar ik wil niet opvallen ofzo hoor
Oud 05-04-2004, 00:46
GRRR
GRRR is offline
sexy dan krijg ik meer aandacht want sja neuken he? vijftig plus euro hangt ervan af hoeveel vrouwen ik dronken moet voeren.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 08:10
Verwijderd
Ik ga op stap om vrienden weer eens te zien en om te dansen, maar dat valt meestal tegen als zoveel mensen met hun handen in hun tas staan. Dus ik ga niet erg veel uit, meere naar bios enzo. Ik ga wel zoveel mogelijk naar grotere feesten (Trance Energy, Sensation), omdat hier een geweldige sfeer heerst en wel iedereen danst. Die uitstapjes zijn wel wat duurder (80 - 110 euro) dan een bios-bezoekje (15 euro). Maar voor die paar keer per jaar boeit dat niet...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:13
Verwijderd
Ik kleed me altijd wel net iets aparter, doe meestal wel een rokje aan ofzo. Qua make-up niet ineens veel meer, vaak wel glitters of sterretjes ofzo. Niet overdreven. Met mn haar doe ik meestal nix bijzonders, los ofzo. Geen speciale sieraden.

Ik ga vooral uit voor de gezelligheid, om mensen weer te zien, bij te kletsen enzo. Daarbij om te dansen, heerlijk, en lekkere muziek te horen. Soms om bands/acts te zien, is ook leuk.

Ik ga het liefst naar een aantal optredens kijken, en erna dansen tot een uurtje of 4/5

Ik geef meestal rond de 20 euro uit, inclusief entree van zo'n 10 euro, en beetje benzinekosten. Geef heel weinig aan drank uit, meestal een paar wijntjes, wat red bull en water
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:38
Elvira
Elvira is offline
Ligt aan me bui, afgelopen zaterdag had ik erg zin in uit te gaan en ging ik met een leuke groep. 7 vrienden, all guys Toen had ik me niet overdreven helemaal opgetut, omdat er toch niks meer fout kon gaan voor me. Ik had een goede bui, voelde me erg zeker en was met leuke mensen. Naja en soms ben ik juist wel in een bui dat ik me helemaal wil optutten, gewoon omdat ik het leuk vind. En waarom ik uitga, voor de gezelligheid, ik heb altijd een leuke avond dan.
Oud 05-04-2004, 18:22
Otis
Otis is offline
mwaah ik trek iets lekkers fris aan , doe wat parfum op en klaar.
alsof ik er overdag opeens als een zwerver bijloop
ik ben altijd hot.smorgens én savonds.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 19:07
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-04-2004 @ 23:50 :
Ehh.. nou ja meestal ga ik gewoon uit in de keren die ik die dag al aanhad. Wat ik uitgeef is wel verschillend, maar op zeker niet meer dan 50 20 plop.
nou quote ik je weer
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 19:31
Briseïs
Briseïs is offline
meestal hou ik gewoon mn outfit aan, soms verander ik iets. ik doe wel make-up op, als ik zaterdags niet weg ga draag i8k geen make-up. ligt er een beetje aan waar ik heen ga, maar meestal geef ik maximaal 10 euro uit. ik ga uit omdat ik niks anders te doen heb, en eigenlijk ook wel een beetje om die ene leuke jongen
Oud 05-04-2004, 19:37
Stefanie
Stefanie is offline
Als ik uitga in de stad dan maak ik me meestal niet zo heftig op, maar bij feestjes met vrienden bijvoorbeel wel. Als je uitgaat kijken er wel mensen naar je, maar ik vind het toch belangrijker om er leuk uit te zien bij mijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 05-04-2004 @ 19:22 :
ik ben altijd hot.smorgens én savonds.
hier sluit ik me volledig bij aan
qua geld geef ik meestal iets van 20 euro uit
ik ga uit om:
- plezier te hebben
- mijn sociale contacten te onderhouden
- even weg van alle dagelijkse onzin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 21:06
guess what
guess what is offline
Ik vind het gewoon leuk om uit te gaan. Nieuwe mensen ontmoeten, lol maken met je vrienden en dansen. Voor de tijd een beetje trutten met vriendinnen en andere kleren aantrekken met een flesje wijn er bij.
Oud 05-04-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 04-04-2004 @ 20:53 :
Hoe voel jij je als je uitgaat? Maak jij je extra (heftig) op? Doe je meer sieraden om dan normaal? Trek je jouw zondagse kleertjes uit de kast? Waarom ga je eigenlijk uit; om te zien en gezien te worden? Voor de gezelligheid? Ontkomen aan de dagelijkse rompslomp? Hoeveel geld geef je uit met uitgaan?
ik voel me tijdens het uitgaan exact t zelfde als normaal: chill en op mn dooie gamakkie

verder ga ik uit om bekenden tegen te komen en mn me te vermaken

mn uiterlijk verander ik niks aan behalve dat ik soms mn kam omhoog zet

ik geef niet veel uit tijdens t uitgaan, als ki wil zuipen dan haal k wel bier bij de super
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten