Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 07:48
Verwijderd
Als het goed is en ik slaag, ga ik in delft studeren. Ik woon nu nog in noord-groningen dus das best een eind.

Hoe pakken jullie het aan als je aan de andere kant van het land een kamer wil krijgen (op en neer reizen is geen optie). In delft werk je ook met instemmingen, je moet een praatje komen maken en dan beslissen de bewoners tussen de kandidaten.
Als je nou geen kennissen / familie in de buurt hebt die jou kunnen helpen met zoeken, en voor elke instemming moet je ook weer 6 uur in totaal in de trein zitten, dan werkt dat niet echt lekker (kost ook nog een hoop geld).

Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 08:36
fib
fib is offline
Jah, ik zit met hezelfde probleem. Ik woon in Noordholland-noord en wil graag naar Den Bosch. Ook ik ken helemaal niemand in die stad. Dus zal achter mijn computer op zoek moeten naar een kamer. Verder ben ik best wel laat, aangezien er meestal wachtlijsten zijn van een jaar, over 3 a 4 maanden moet ik een kamer hebben.
Oud 06-04-2004, 08:45
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Hee dit probleeem heb ik ook, maar ik denk toch dat je het op en neer reizen een beetje voor lief moet nemen, anders zullen die huisgenoten al snel voor iemand kiezen die wel op en neer komt, lijkt me zo...

suc6!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 09:06
Qamra
Qamra is offline
Misschien kun je proberen om jouw instemming in verschillende huizen op één of twee dag(en) te krijgen.
Oud 06-04-2004, 22:11
Verwijderd
Ja probeer op een dag meerder afspraken te maken. Leg ook uit dat je uit Groningen komt want dat helpt meestal. Dat verhoogt missschien ook je kans op een kamer!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:03
Dannemann
Dannemann is offline
En niet kieskeurig zijn, maar als je iets kunt krijgen het aannemen zodat je daarna van daaruit makkelijker kunt verder zoeken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:30
PV
PV is offline
je kunt op dit forum een oproep plaatsen, wie weet reageert er iemand die nog iets weet
en ga als je toch in delft bent, meteen ff langs op verschillende scholen.. bij mij op school hangen dr nu ook enkele briefjes met aangeboden kamers op.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 07:59
Verwijderd
Middelbare scholen bedoel je?

Wanneer beginnen jullie met kamers zoeken? Nemen jullie al vroeg een kamer en betalen dan een paar maanden voor nop, of pas na dat je geslaagd bent ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten